Материалдар / Бір және екі амалмен орындалатын есептер./ Мен мектепке баратын жол
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бір және екі амалмен орындалатын есептер./ Мен мектепке баратын жол

Материал туралы қысқаша түсінік
Бір және екі амалмен орындалатын есептер./Мен мектепке баратын жол
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
2202
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:Математика

Күні: 07.11.18ж

Топтар:


Жаркент гуманитарлық-техникалық колледжі Машыркерлердің аты-жөні: Ерғалиева Перизат

Мұғалімнің аты-жөні: Смагулова А.Р

Сабақтың

тақырыбы:


Бір және екі амалмен орындалатын есептер./

Мен мектепке баратын жол


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

2.1.1.2. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.

2.1.1.3. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.

Сабақтың нәтижесі:

Барлық оқушылар үшін:

1-2 амалмен орындалатын есепті шешу.

Кейбір оқушылар үшін:

1-2 амалмен орындалатын есепке кесте, сызба, қысқаша жазу түрінде кері есептер құрастыру.

Бірқатар оқушылар үшін:

14, 15 санның құрамын жаз

Тілдік мақсаттар:

Пəндік лексика жəне терминология:

Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтауға, разрядтық қосылғыштарға жіктеуге байналысты

Диалог/жазу үшін пайдалы сөздердің жиынтығы

  • Бір таңбалы сандар дегеніміз қандай сандар кім айтып береді?

  • Екі таңбалы сандарға қандай сандар жатады?

  • Қандайда бір тағбалы екі санан 11, 12 сандарын құруға болатынын айтып бере аласың ба?

Жазу:

Есепті қысқаша жазамын, суретті, сызбаны сызамын, шешуін шығарамын.

Алдыңғы меңгерген білім

Қосудың ауыстырылымдылық және терімділік қасиеті

/ Менің сөмкем/.


Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс

Сабақтың басы






Психологиялық ахуал қалыптастыру:

2 мин





Ұйымдастыру кезеңі:

- оқушылармен амандасу

- өзін таныстыру

- оқушыларды түгендеу

- оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру


Суреттер сөйлейді

Табиғат құбылыстарын және жемістердің суреттері бар карточкаларды оқушыларға таратып, сол бойынша жалпы сыныпқа тілек тілейді. Суреттеріне байланысты топқа кіріктіріледі.

Топ ережесімен танысайық

Бағалау « Тәтті торт»

-Өте жақсы

- Жақсы

- Талпын


Оқушылар орындарынан тұрып амандасты.






Қимылдарды

қайталады.


Сабақ ортасы:

7-мин


30мин


















Тапсырма № 1


Бағалау критерийі:

  • 1-2 амалмен орындалатын есепті шешеді.

  • Қысқаша жазу түрінде жазады.






















Тапсырма №2

Бағалау критерийі:

  • 1-2 амалмен орындалатын есепті шешеді.

  • Қысқаша жазу түрінде жазады

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Сабақта бүгін балалар біз есепті екі амалмен шығаруды үйренеміз.


Жаңаны ашу:

Автобуста 5 қыз және 5 ұл келе жатты. Аялдамадан 6 бала түсті.Автобуста неше бала қалды?


Келе жатты-5қыз 5ұл

Түсті-6(бала)

Қалды- ? (бала)

1) 5+5=10 (бала)

2) 10-6=4 (бала)

Өрнек: (5+5)-6=4 (бала)

Жауабы: 4 бала қалды.


Балалар бұл қандай есеп?

-Бұл құрама есеп.


Ереже: Жай есеп бір амалмен, ал құрама есеп екі және одан да көп амалмен орындалады.


Жаңаны қолдану

Есеп №2 54 бет

Есептерді шығар.

А)Автобуста 5 ұл және 5 қыз келе жатты. Аялдамадан тағы 10 бала отырды. Автобуста барлығы неше бала болды?

Келе жатты-5қыз 5ұл

Отырды-10 (бала)

Бралығы - ? (бала)

  1. 5+5=10 (бала)

  2. 10+10=20 (бала)

Өрнек: (5+5)+10=20 (бала)

Жауабы: Барлығы 20 бала .


Ә) Автобуста 30 бала отыр. Аялдамадан 10 бала түсіп, 5 бала кірді.Автобуста барлығы неше бала болды? Қай өрнек осы есептің шешуі бола алады?

Келе жатты-5қыз 5ұл

Отырды-10 (бала)

Бралығы - ? (бала)

  1. 5+5=10 (бала)

  2. 10+10=20 (бала)

Өрнек: ((30-10)+5=25 (бала)

Жауабы: Барлығы 20 бала .


Дескриптор:

  • Есепті оқиды.

  • Есепті 1-2 амалмен орындап шығарады.

  • Есептің мәнін өрнек түрінде жазады.

  • Есептің жауабын жазады.


Түсіндіре отырып алғашқы бекіту

3- есеп.55-бет

Есепке берілген сызбаны мәліметтермен толықтырып оларды шығар.

А) Сырым таңертең үйіне мектепке дейін 30 минут жүрді.Ал ол үйіне қайтқанда 20 минутта жетті. Сырым барар және қайтар жолына барлығы неше минут жұмсады?


30 мин 20 мин


? мин


Мектеп-30мин

Үйге-20мин

Барлығы-? мин жұмсады.


  1. 30+20=50


Жауабы: Барлығы 50 минут жүмсады.


Ә) Сырым таңертең үйінен мектепке дейін 30 минут жүрді.Ал үйіне қайтқанда 20 минутта жетті. Тағы ол көршісімен 10 минут сөйлесті. Сырым барар және қайтар жолына және көршісімен сөйлесуге барлығы қанша уақыт жұмсады.


30мин 20 мин 10 мин



? мин


Мектепке-30-мин

Үйге-20мин

Көршісі-10мин

Барлығы-?уақыт жұмсады.

  1. (30+20)+10=60

Жауабы: Барлығы 60 минут жүмсады.

Дескриптор:

  • Есепті оқиды.

  • Есепті 1-2 амалмен орындап шығарады.

  • Есептің мәнін өрнек түрінде жазады.

  • Есептің жауабын жазады.

  • Кері есеп өқрастырады және

  • шығарады.




Рисунок 1















Оқулықпен жұмыс







Оқулықпен жұмыс





























Сызба














Сергіту сәті:


« Кірпілер, қояндар»

« А рам зам зам» видео

Қимылмен жұмыс


Тапсырма№3

Бағалау критерийі:

  • Әртүрлі қарапайым есептерді шығарады.

  • 1-2 амалмен орындалатын есепті шешеді













Сабақ соңы:

2мин

Бағалау критерийі:

  • Әртүрлі қарапайым есептерді шығарады.

1-2 амалмен



Логикалық есептер

4-есеп.55-бет.

Құтқарушы күшіктер

Есепте.

12-(9+1)=2 100-(50+20)=30

7+(11-1)=17 60+(10-5)=65

(4+16)-10 =10 (90+10)-60=40

(18-8)+10 =10 90-(10+60)=20


(80-30)+6=56

94-(70+20)=4

(76-6)+8=78

(54-4)+40=90


Дескриптор:

  • Есепті шешеді.

  • Өрнектің мәнін дұрыс есептейді.



Броундық қозғалыс.

6+4+5= 15 7+3-8=2

6+4-5 = 5 7+3+8=18

8+2-9= 1 13-3-6=4


18-8-2 = 8 19+5+2=26

19-9-3 = 18 22-4+10=28

14-4+9 = 19 28+8-10=26

Дескриптор:

  • Есепті шешеді.

  • Өрнектің мәнін дұрыс есептейді.


Видеоролик арқылы


Үй тапсырмасы:



Жұппен жұмыс

1-топ






2-топ








Рефлекция

Тоғызқұмалақ






Әдіскер:Смагулова А.

Машықтанушылар: Ерғалиева П.

Тексерілді:____________

Баға:_________






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!