Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бір орыннан секіру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: Бір орыннан секіру |
Мектеп: мектебі Мұххамед Хайдар Дулати атындағы орта мектеп |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты,жөні: Сауранбаев Лесқұл Рысқұлович |
|||
Сынып: 4 |
Қатысқаны:18 |
|||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
4.1.2.2. Ептілікті үйренуі, қимыл-қозғалыс машықтарын білу және жасай алуын қалыптастыру. |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||
|
Шығармашылық пен жасампаздық танытады Әр түрлі қарқынмен алаңның бойында айналып жүреді Жаңа білімді меңгереді |
|||
|
Оқушылар көпшілігі орындай алады: Ұжым болып зал ішінде қауіпсіз жұмыс істеу Ынтымақтастық пен келісім тактикасын қолдану Қатармен, тізбекпен қозғалады Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды |
|||
|
Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. |
|||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Алған білімдерін үйренгендерін кунделікті өмірде қолдана алады.Жеңіске қол жеткізу үшін түрлі орындалатын қимыл-қозғалыс тактикаларын қолдану Бүкіл команда мүшелерінің іс-қимылын үйлестіріп, командир ролин атқару |
|||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен жасалынған іс-әрекеттерді көпшілігі дұрыс орындайды.. Нақты сөйлеу арқылы, үйренген жаттығуларын көрсете алады. |
|||
Тілдік мақсат |
Оқушылара орындай алады: |
|||
|
Оқушылар еркіндей секіру, лақтыру қимыл-қозғалыстарды орындау кезектілігін әртүрлі деңгейде іс-қимыл жасау арқылы көрсетеді. |
|||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||
|
Доп, граната, кегіле, жалауша жәнеқимыл қозғалыс т.б |
|||
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|||
|
Денсаулығыңызды нығайту, дене бұлшық еттерін дамыту мен жұмысқа қабілеттілікті арттыру жолындағы алғашқы қадам. Ия, кәдімгі секіру жаттығулары. Дегенмен, оны орындау ережелерін білмей, секіру техникасын білмей пайдалылығын байқау мүмкін емес. |
|||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||
|
|
|||
|
Не себепті .....деп ойлайсыз?
|
|||
Алдыңғы оқу: |
Жүгіру, секіру, лақтыру т.б. |
|||
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт45м. |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 5 минут |
Бой сергіту жаттығулары. Топ окушыларын сапқа тұрқызып түгендеу,спорттық киiмдерiн тексеру. Тақырыппен таныстыру 1.Сынып кезекшісі рапорт тапсырады. 2.Сап жаттыгулары: “Он-га”, “сол-га”, “Ай-нал” т.б. орныдайды. 3.Жүру жаттыгулары. “Алга бас” /Колымыз жогары, аяктың ұшымен жүру/ “Қолымыз желкеде, өкшемен жүру”, “Қол белде, жартылай отыру”, “Қол тiзеде, толықтай отыру”4.Жүгiру жаттыгулары. “Оң жақ қапталмен, сол жақ қапталмен”, “жартылай отыра жүру, толықтай отыра секiру”, “артқа қарап жүгiру”, “тез жүгiру” 5.Жай жүгiрiспен жүгiру, жүгiре отырып, жай жүгiрiске көшу. Жүре отырып тынысты қалыпқа қелтiру жатт-ы. 6.Ортадан 4 тiзбекке бөлiнiп келуі. Жалпы дамыту жатты-ы |
Жаттығулар көрсетілімі. немесе видео материалдар. Сергіту сәті, денені қыздыру. |
||
Сабақтың ортасы 3минут 1 минут 5 минут 3 минут 26 минут |
Жаңа сабақты түсіндіру Тақырып бойынша жинақталған ресурстармен танысу. Түсіндіру, көрсету Эстафеталық жүгіру – бірнеше адамнан құралған командалық ойын. Оқушылырды доп суреттері арқылы топқа бөлеміз
Оқушылар таңдаған доптарына сай топтарға бөлініп отырады. Командалар лек түзеп сөре сызығына келіп тұрады. Берілген белгі бойынша алдынғы тұрған оқушылар мынадай жүгіру тапсырмаларын орындайды.
1.Биіктігі 30-40см. болатын орындықтан үстінен секіріп өтіп шығып мәреге жетіп, қайта айналып өз командасына келу;
2.Жалауша мен жүгіру арқылы жалғастыру;
3.Кедергілер арқылыдобтыеденгесоғыпалыпжүрумәрегежетіпқайтыпөтіпкелукерек;
4. Жүгіріпкеліптаяқшағагранатанылақтыру.
Келесіойыншылар да осы жаттығуларды қайталайды |
Сергіту сәті, эстафеталық спорттық ойын Доптар Ойын ойнайық. Орындықтар Жалаушалар Кедергілер Тегли , граната таяқшалар, т.б. |
||
Сабақтың соңы 2 минут |
Дескриптор:
|
Бағалау парақшасы |
||
Қосымша ақпарат Плакаттар мен бине көріністер |
||||
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
||
Оқушылардың жаңа сабақты толық менгергенің тексеру мақсатында теориялық түрде сұрақтар кою.
Жүгіру, секіру,лақтыру жаттығуларын дұрыс орындалуын ескеру.
|
Дескриптор арқылы бағалау
Оқушылар өзін-өзі балдық жүйемен бағалайды. Бағалау парақшасы арқылы. Бағалау шкаласы: 0-2 балл - «1» 3-4 балл - «2» 5-6 балл - «3» 7-8 балл - «4» 9 балл - «5» |
Критералды бағалау парақшалары |
||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. 1.Шағын топтар берілген тапсырмаларды уақытында орындауы тиімді болды. (себебі: оқушылардың тапсырманы орындауға қызығушылықтары басым болды). Сабақ мақсатына жетті. 2.Нені білгені, не үйренгені ж/е не түйгені туралы топтық жұмыс арқылы тұжырымдай білуін тексердым.(Әлі де болса қауіпсіздік ережелерн сабақ кезінде қолдануды жөн деп есептедім) 3.Топ мүшелерінің тақырыпты түсінуге және талдауға, өз бетімен орындауға қатысуы нәтижелі болды ма? ( Топ командерлері яғни көшбасшыларына ұсыныс өз-ара қарым –қатынасты қалыптастыру керек екенін түсіндім) Оқушыларға жүгіру кезінде ұқыптылықпен, ептілікті әлі де болса жетілдіру. 4.Оқушылардың өзін-өзі бағалауы олардың сабаққа деген қызығушылығын ояттыма ? Жалпы тапсырмалар уақытымен іске асты |
|||
Қортынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)
2.Оқушылар еркін жүгіруі, ойындардың түрлерімен танысуы, оқыту менбірге үйренуі нәтижеге жетті. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкіндігінде қандай ақпаратты білдім?
|