Сабақтың
басы (1-10
мин)
|
Амандасу! Психологиялық
ахуал
Мейірімді
жүрекпен,
Ақ пейілді
тілекпен.
Амандасып
алайық,
Бір жадырап
қалайық.
Үй тапсырмасын тексеру,
оқушылар бір-бірінің дәптерлерін тексереді, түсінбеген сұрақтарын
тақтада орындайды.
Қайталау оқу- анасы -дей
келе «Жетістік ағашын»
толтырайық.
1.Дұрыс бөлшек
дегеніміз?
2.Бұрыс бөлшек
дегеніміз?
2.Аралас сан
дегеніміз?
3.Бөлімдері бірдей
бөлшектерді қосу ?
4.Бөлімдері бірдей
бөлшектерді азайту?
5.Бөлімдері әртүрлі
бөлшектерді қосу?
6.Бөлімдері әртүрлі
бөлшектерді азайту?
7.Жай бөлшектерді
көбейту?
8.Жай бөлшектерді
бөлу?
9.Аралас сан мен бөлшекті
қосу?
10.Аралас сан мен бөлшекті
азайту:
11.Аралас сан мен жай
бқлшекті көбейту?
12.Аралас сан мен жай
бқлшекті бөлу?
|
Бір-біріне жақсы тілек
айтады.
Әр партаға қағаз таратылады,
бір-бірден тақтаға шығып анықтамасын айтап, мысалын тақтаға
жазады.
|
Білім
алушылар
дың белсенділіген байланысты
бағаланады. Әр дұрыс берілген жауапқа 1 балдан
бағаланады.
|
Түсті
қағаз
дар
|
Сабақтың
ортасы (11-40минут)
|
«Ой-қозғау»
Цистернаны бензинмен бірінші
насос 24 минутта толтырса, екінші насос 40 минутта толтырады екі
насостан қатар аққан бензинмен цистерна қанша уақытта
толтырылады?
Шешуі: 1 – цистернаның
сыйымдылығы.
-
(цистерна) бірінші насос 1
минутта бензинмен
толтырылады.
-
(цистерна) екінші насос 1
минутта бензинмен
толтырылады.
-
(цистерна) – 1 минутта екі
насостан қатар аққан бензинмен
толтырылады.
-
=15 (мин) екі насос қатар
жұмыс істегенде цистерна бензинмен
толтырылады.
Жауабы: Екі насос қатар жұмыс
істегенде цистернаны 15 минутта бензинмен
толтырады.
Мұғалім бағыттаушы сұрақтар
арқылы осы есепті шешу
үшін уақыт
, еңбек
өнімділігі, яғни минутына қандй бөлігі
толтырылатыны туралы ұғымдарын жете түсіндіреді. Соған байланысты
формулаларды бере отырып, есепті кестеге салып шығару оңайырақ
болатынын айтады.
топпен жұмыс
«Ойлан.жұптас,бөліс»
Насос
|
Цистернаның
сыйымдылығы
A
|
Цистернаны толтыру
уақыты
t
|
Өнімділік
N
|
І
насос
|
1
|
24
|
?
|
ІІ
насос
|
1
|
40
|
?
|
І және ІІ
насос
|
1
|
?
|
?
|
Сергіту
сәті
«Атомдар мен
молекулалар» әдісі
Жүргізуші «атомдар»
деген кезде ойыншылар жеке дара жүреді де, «молекулалар, бесеуден»
немесе «молекулалар, үшеуден» деген кезде, бес немесе үш адамнан
тез арада топтасады. Кім топқа қосыла алмай қалса, айып төлейді: өз
өнерін көрсетеді немесе көпшіліктің тілегін
орындайды.!
Жеке
жұмыс
1-тапсырма
Жердің диаметрінің жуық шамасы
12800 км. Ол Күннің
диаметрінің құраса, Күннің диаметрін
табыңыз.
Шешуі:
Жауабы: Күннің диаметрі
1395200
2-тапсырма
а) Тікбұрышты
параллелепипедтің ұзындығы 9 см, ені
ұзындығының бөлігін, ал биіктігі
енінің бөлігін құрайды. Тікбұрышты
параллелепипедтің көлемін
табыңыз.
-
-
-
Жауабы: Тікбұрышты параллелепипедтің
көлемі 162 см.
|
Оқушыларға қағаздары
таратылады, 3 топқа бөлінеді, орырған парталары
бойынша.
І
топ
1.Айдана шоколадты 3 минутта,
ал Дамир 6 минутта жейді.Олар осы шоколадты бірге неше минутта жеп
бітіреді? Жауабы: 2
минут.
ІІ
топ
Хауыз бірінші және екінші
құбырдан аққан сумен 6 сағатта толады. Хауызға су бірінші құбырдан
ғана ақса, хауыз 10 сағатта толады. Хауызға су екінші құбырдан ғана
ақса, хауыз неше сағатта толады? Жауабы: 15
сағат.
ІІІ
топ
Цирк құрылысын құрылысшылардың
бірінші бригадасы 15 айда бітіретін болса, екінші бригадасы
оның тең уақытта бітіреді.
Құрылысшылардың екі бригадасы бірлесіп жұмыс істесе, цирк құрылысы
неше айда салынып бітеді. Жауабы: 6
айда.
Тапсырманы орындауға
кіріседі, аяқтағаннан кеиін бірін-бірі
тексереді.
|
Дескриптор:
Білім
алушы
-жіберліген уақытты және
өнімділігін табады;
-берілген кестеге жіберілген
уақыт пен өнімділігіні
жазады.
Осы әдістер арқылы топтық
жұмыстардың орындалу барысын бақылаймын, зерттеуге бағыт-бағдар
беремін. Білім
алушылар топтық талқылауға қатысады,
топта жұмыс жасайды. Тапсырмаларды орындап болған соң орындаған
тапсырмаларын топтар өзара алмасып, өзара бағалау
жүргізеді.
Дескриптор: Білім
алушы
- есептің шартына сәйкес өрнек
құрады;
-есептеуді
жүргізеді;
- жауабын
табады.
|
А4 форматты ақ
қағаз,қарындаштар
№1жұмыс
дәптер
|