Материалдар / "Біз доспыз!" Тренинг

"Біз доспыз!" Тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұжымды ұйымшыл және балалардың өзіндік бағалауын көтеру. мақсатында жүргізілген тренинг. Ұйымшыл ұжым үлкен биіктіктер мен жетістікке жете біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
1113
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Біз доспыз!» Тренинг



Мақсаты: ұжымды ұйымшыл және балалардың өзіндік бағалауын көтеру.Сабақтың жүрісі: балалар саламатсыздар ма! Біздің бүгінгі тренингіміз ұйымшылдыққа арналған. Тренингтің мақсаты -біздің ұжымды ұйымшыл қылыу. Ұйымшыл ұжым дегеніміз не ?(дос, балалар бір-бірін түсінетін, бір-біріне көмекке келетін және т.б.)Ұйымшыл ұжым үлкен биіктіктер мен жетістікке жете біледі.1. Тренингтің басында аңыз әңгімені еске түсірелік: «Бір ауылда үлкен отбасының әкесі ауыр халде жатыпты.....». Бүгінгі тренингте біз сіздердің қаншалықты бірлесіп әрекет ете аласыңдар соны білеміз. Бастаймыз.2. Жаттығу «Мен өзіме ...... ұқсайтын адамды шақырғым келеді»(бала қандай да бір белгісімен өзіне ұқсайтын адамды шақырады , ары қарай ол адам келесіні шақырады және с.с. біртіндеп барлық бала шығады)3. Жаттығу «Сапқа тұру». Сіздер оп –оңай бойларың бойыншаң ұзынынан бастап), туған күндерің бойынша (алдыңғы цифрадан бастап), шаштарыңның түсі бойынша, бірақ бәрін үнсіз жасаймыз.4. Ойын «Арқадағы сурет»Қатысушылар сапқа бірінің артынан –бірі тұрады.соңғы тұрған оқушыға сурет көрсетіледі. Саусағымызбен сурет саламыз. Алдындағы тұрған баланың арқасына сурет саусағымен салады осылай аяғына дейін. Соңында бірінші және соңғы сурет салыстырылады.5. Жаттығу «Мен өзіме ұқсамайтын адамды шақырғым келеді» (трнинг басындағы ойынға ұқсас балалар орнгына отыра бастайды.)6. Жаттығу –Әңгімелесу: «Мінсіз сыныптың моделі»Материалдар: ватман, фломастерлерУақыты: 15 мин-Барлығыңыз бір сыныпта оқисыздар. Сіздер бір-біріңізді түсінесіздер, жолдасыңа көмектесуге тырысасыздар?Неге мектепке барады(балаларға сұрақ)?Біріншіден – білім алу үшін, екіншіден араласу үшін. Бұл басты себептер. Сыныптастарымен қарым-қатынасы онша болмауына байланысты бірек мүмкін мектепке барғысы келмеуі мүмкін. Кәнеки, әрбір оқушы өзін жақсы сезіну үшін сынып қандай қасиеттерге ие болуы керек сол жайлы сөйлесейік. Қандай жақсы нышандар болуы керек ір бала сыныпта өзін жасы сезіну үшін.Ватманға 16 бөлікке бөлінген шеңбер сызылады. Психолог әр радиустың сыртқы бетіне қасиеттерді жазады. Қасиеттер шеңбері: теңдік, мейірімділік, өзара көмек, әдептілік, достық, тыңдай білу, қабылдау, эмпатия, альтруизм, сыйластық, дос пейілділік, қалжың, өз ойын еркін айта білу, әдеп сақтау, ұйымшылдық , т.б. әрбір радиусты 10 ұпаймен бөлеміз. Бұл шкала әр нышан бағаланатын шкала. Психолог әр қасиетті оқығанда топ сыныпта ол сынпта қанша ұпай жинайтынын жазады. Барлық нүктелерді қосқан кзде «шеңбер» пайда болады. Шеңбер дұрыс болса, топ соншалықты ұйымшыл сондықтан ол сыныпта оқу өте керемет, әр оқушыға өте қолайлы болады. Бір қатысушыны шақырып сол «шеңберді» қайшымен қиып алып , дөңгелек сияқты дөңгелетіп көреді.Ендігі жұмыс талқылаумен болады. Сыныптың атмосфеасын қалай оңалтуға болады, қандай қасиеттерді дамыту керек, сыныптың климатын жақсартуға әрқайсыңыз қандай көмек көрсете аласыздар төңірегінде. Психолог: әркім өзіндік қасиетін сқтай отырып өзінің жетіспеушіліктерімен, жұмыстану қажет. «Біз өзімізді өзгертпей , сыныбымызды өзгерте алмаймыз».7. Жаттығу «Сиқырлы бөтелке»жаттығу қатысушыларға өздерінің сыныбынан көргісі келетін өзгерістер туралы ойлануға мүмкіндік береді.Материалдар: жапсырма стикер, карандаштар, А3форматты қағазУақыт:10минутПсихологтың нұсқауы: «елестетіңіздер, сіздің сынып ескі шам тауып алды деп, біреу білмей қолына алып сүртіп қалады, сол кезде ол шамның ішінен сиқырлы Жын шыға келеді. Енді сендер тілектеріңді тілей берсеңдер болады. Бірақ бір бірақ(нюанс) бар себебі сіздер бұл шамды тобыңызбен тауып алдыңыздар, сондықтан тілектеріңізде сабаққа оқуғу байланысты болу керек. Сіздер өз сыныптастарыңызды өзгерте аласыздар, сабақтар арасындағы қоңырауларды ұзарта аласыңдар, сабақ кестесін өзгерте аласыңдар т.с.с. әркім өзінің 3 тілек тілей алады». Ары қарай әркім өзінің жұмыс барысын өзгерту бағытталған 3 тілегін жазады. Ізімен тілектердің жалпы тізімі жасақталады.(балалар қажет деп шешсе тілектерінің астына өз аттарын жазуға болады)Талқылау: Осы өзгерістер нақты өмірде болуы үшін бірдеңе жасауға бола ма? Егер болмаса осы бізді толқытатын сұрақты жақсарту үшін не істеуге болады?Рефлексия
  • Кімге не ұнады, не ұнамады?
  • Қандай өорытынды жасадыңдар өздеріңе?(әр қатысушының пікірін тыңдау)
«Біз доспыз!» қоштасу рәсімі: шеңбер құрап тұрамыз. Бір-бірімізді қолдарымыздан ұстаймыз, басында сыбырлап, сосын жай, аяғында өте қатты хормен «Біз доспыз!» деп айтамыз.
  • Қош сау болыңыздар.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ