Өткен сабақты
қайталау.Балалар біз өткен сабақта
қандай тақырып өтіп едік? (Бәйтерек – өмір
ағашы)
Жақсы, олай болса өткен
тақырып бойынша сендерге бірнеше сұрақтар
қояйын.
-Бәйтерек қайда
орналасқан?(Астанада)
-Бәйтеректің авторы
кім?(Әйгілі ағылшын сәулетшісі
Норман Фостер)
-Астана қаласында қандай
монумент орналасқан?(Бәйтерек)
-«Астана - Бәйтерек»
монументін салу туралы ұсынысты кім
жасады?(Біздің тұңғыш
президентіміз Н.Ә.Назарбаев)
-Монументтің биіктігі неше
метр?(97
метр)
Өткен бөлім бойынша
білімдерін бекіту. Балалар біз «Салт-дәстүр және
ауыз әдебиеті» атты бөлімді аяқтадық. Осы бөлім бойынша мен
сендерге сұрақтар қоямын, сендер «Иә» немесе «Жоқ» деп жауап
беріңдер.
-Қазақстанның туы көгілдір
түсті.
(Иә)
-Алтын адам жерін
қорғаған.(Иә)
-Ертеде адамдар қағазға
жазған.(Жоқ)
-«Бәйтерек» монументі
Алматыды
орналасқан.(Жоқ)
(Өте жақсы
жарайсыңдар!)
Олай болса біз бүгін жаңа
бөлімді бастаймыз.
Балалар мына суретке
қараңдаршы! Не көріп тұрсыңдар?
Олай болса біздің жаңа бөлім «Тағам және сусын» деп аталады. Біз
бұл тарауда тағам және сусын түрлерімен танысасыңдар. Ертеде
адамдардың қалай тамақтанғанын және қазір қалай тамақтанатынын
білетін боласыңдар. Қазақстанда қандай тағамдар өндірілетінін
анақтайсыңдар.
Тағы да мына суретке зер
салыңдаршы. Балалар біз таңертең, түсте және кешке не істейміз?
(тамақтанамыз). Дұрыс айтасыңдар балалар. Ал бүгінгі біздің
тақырыбымыз қандай деп ойлайсыңдар?
«Біз қалай тамақтанамыз
»
Сендер бұл
сабақта:
Топқа
бөлу Ежелгі
адамдар және
Қазіргі
адамдар(әр топтың басшысы келіп
топтың атауын таңдайды)
Ежелгі адамдар қалай
тамақтанған?
Ертеде адамдар жемістерді,
өсімдік тамырларын азық еткен. Жабайы аңдардың етін шикідей жеген.
Уақыт өте келе адамдар тамақты отқа пісіруді үйренеді. Мұндай
тағамның дәмді әрі пайдалы екенін түсінді.
Қазіргі адамдар қалай
тамақтанады?Қазіргі адамдар ет,
жеміс-жидек және көкөністермен
тамақтанады.
Суреттерді
салыстыр.Оқушылар бұл
тапсырмадаоқулықта берілген 1-суреттегі көріністерді салыстырады.
Бірінші топ оқушылары ежелгі және қазіргі адамдардың
тамақтануындағы ұқсастықты, ал екінші топ оқушылары
айырмашылықтарын табады. Бұл тапсырма оқушыларға алғашқы адамдардың
тамақтану ерекшеліктері туралы білуіне
көмектеседі.
Кері байланыс: Жеке
тапсырма. Бөлімше 3.1 «Көне
мәдениеттер мен
өркениеттер» Бөлім: Тарих
беттерінен.
Оқу
мақсаты: 1.3.1.1 Көрнекі материалдарды
зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы
әңгімелеу. Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Білу және түсіну
Қолдану Бағалау
критерийі: Білім
алушы
· Ежелгі адамдардың өмірі
бейнеленген көрнекі
материалдарды
зерттейді.
· Суреттерге сүйеніп, ежелгі
адамдардың өмірі
туралы
әңгімелейді.
Алғашқы адамдардың қалай
тіршілік ететінін есіңе түсір. Ежелгі және қазіргі адамдардың
тамақтануында қандай айырмашылықтар бар?
Дескриптор: Білім
алушы
- ежелгі адамдардың тамақтануы
туралы әңгімелейді;
- қазіргі кездегі тамақтану
туралы әңгімелейді;
- тамақтанудағы ерекшеліктерді
ажыратады.
Жарайсыңдар, өте
жақсы!
Пайдалы
тағамдар:ет, жаңғақ, нан, сүзбе, балық,
жұмыртқа.
(Хормен
қайталату!)
Тағам және
сусын.Суреттерге қара тағам және
сусынды анықта. Сен таңертең қандай тамақ жейсің, қандай сусын
ішесің?(Оқулық бойынша
жұмыс)
|