Пәні: қазақ тілі | Мерзімі: | Сыныбы: 4Мұғалімі: Тулебаева А.С |
Сабақтың тақырыбы: | Біздің отбасымыз |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | Күнделікті өмірде қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну;Әріптерден сөз құрастыра білу;Өз отбасы туралы айту; Берілген мәтін бойынша сұрақтарға мұғалім көмегімен жауап бере алу;Отбас мүшелерінің қандай екенін айта білу,Берілген буын түрлеріне ажырата алу; «Сен және сіз» сөздерін кімге қалай қолданатынын айта алу; Ата-анасы қалай еркелетінін айта білу;
|
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Мәтінді оқи алады, таныс сөздерді түсінеді; |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
| Сөз бен сөз тіркестері арқылы сөйлемдер құрастыра алады; |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Мәтінді әңгімелей алады; |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы | Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, алдыңғы оқумен байланыстыру;Балалар, сәлеметсіңдер ме?Көңіл-күйлерің қалай? Қазір қай жыл мезгілі?Күз айларын ата?Аптаның қай күні?
|
|
Алдыңғы оқу: | 57-бет, сөздік және мақал жаттау;Қарға баласын «аппағым» дейді, кірпі баласын «жұмсағым» дейді.Ас атасы – нан. Көз - қорқақ, қол - батыр .Туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас.
|
|
Ортасы | Жаңа сабақ сөздерімен таныстыру арқылы сабақтың тақырыбын ашу:Ата, әжеАна, әкеӘпке, ағаІні,сіңлі/қарындасЖаңа сөздер:Мейірімді – добрыйСүйкімді – милый Ақылды – умныйКөңілді – веселыйКүшті – сильный Жақсы көремін – люблю
Қызығушылығын ояту: Кестемен жұмыс (Әріптерден сөз құрастыру). Отбасы мүшелерінің атауы шығады. Кесте бойынша тексереміз. Сабақтың тақырыбы ашылады. Менің отбасымда бес адам. Олар: әкем, анам, екі інім және мен. Марлен, сенің отбасыңда неше адам бар?Жауап (отбасында неше адам бар және олар кімдер туралы айту). Мәтінмен жұмыс: мәнерлеп оқиды, аударады, сұрақтарға жауап береді (оқылым, тыңдалым, айтылым)
Біздің отбасымызМенің атым – Айдар. Бұл – біздің отбасымыз. Біздің отбасымызда төрт адам бар. Олар: әке-шешем, қарындасым және мен. Менің әкемнің аты – Қайрат. Ол 40 жаста. Менің әкем күшті және ақылды. Менің анамның аты – Раушан. Ол 35 жаста. Менің анам әдемі және мейірімді. Менің қарындасымның аты – Маржан. Ол үш жаста. Менің қарындасым ақылды және сүйкімді. Мен отбасымды жақсы көремін.«Поп-корн» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді:Баланың аты кім?Отбасында неше адам бар?Олар кімдер?Әкесі неше жаста?Анасы неше жаста?Анасы қандай?Әкесі қандай?Қарындасы қандай?Ол отбасын жақсы көре ме? Сергіту сәтіСөйлемдерді толықтырып айт (айтылым)Менің атам ... .Менің әжем ... .Менің анам ... Менің әкем ... .Менің әпкем ... .Менің ағам ... .Менің інім ... .Менің сіңлім ... .
Сөздерді фонетикалық талдау жасаймыз, буынға бөлеміз (жазылым, айтылым)Ата, әжеАна, әкеӘпке, ағаІні,сіңлі/қарындас
«Сен» және «сіз» сөздерін кімге қалай қолданасыз?
| Слайд (отбасы мүшелерінің атауларын орнымен орналастырады)
Сөздерді тақтадан көшіріп жазады, дұрыс айтады.
Кеспе қағаздар
Видео «Көңілді күн»
Буын түрлері
слайд |
Соңы Рефлексия | «Жылы сөз- жан жуағы» демекші өлеңді оқиық.«Күнім, жаным» дегенді, «Құлыншағым» дегенді, «Қошақаным» дегенді, «Айналайын» дегенді, ОЙЛАП ТАПҚАН АНАЛАР!
Ендеше ата-аналарын сендерді қалай еркелетеді, кандай жылы сөздерді жиі айтады ? (Оқушылар өз ойларымен бөліседі)
| Допты бір-біріне лақтырып жауап береді |
Бағалау
| Қалыптастырушы бағалау; |
Үйге тапсырма: | Отбасы туралы әңгімелеу, сөздік жаттап келу; |