Пәні: қазақ
тілі
|
Мерзімі:
|
Сыныбы: 4
Мұғалімі: Тулебаева
А.С
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Біздің
отбасымыз
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
|
Күнделікті өмірде қолданылатын
сөздердің мағынасын түсіну;
Әріптерден сөз құрастыра
білу;
Өз отбасы туралы
айту;
Берілген мәтін бойынша
сұрақтарға мұғалім көмегімен жауап бере
алу;
Отбас мүшелерінің қандай
екенін айта білу,
Берілген буын түрлеріне
ажырата алу;
«Сен және сіз» сөздерін кімге қалай
қолданатынын айта алу;
Ата-анасы қалай еркелетінін
айта білу;
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар орындай алады:
|
Мәтінді оқи алады, таныс
сөздерді түсінеді;
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
|
Сөз бен сөз тіркестері арқылы
сөйлемдер құрастыра алады;
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Мәтінді әңгімелей
алады;
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
амандасу, түгендеу, алдыңғы оқумен
байланыстыру;
|
|
Алдыңғы
оқу:
|
57-бет, сөздік және мақал
жаттау;
Қарға баласын «аппағым»
дейді, кірпі баласын «жұмсағым» дейді.
Ас атасы –
нан.
Көз - қорқақ, қол - батыр
.
Туған жердей жер болмас,
туған елдей ел болмас.
|
|
Ортасы
|
Жаңа сабақ сөздерімен
таныстыру арқылы сабақтың тақырыбын
ашу:
Ата,
әже
Ана,
әке
Әпке,
аға
Іні,сіңлі/қарындас
Жаңа
сөздер:
Мейірімді –
добрый
Сүйкімді –
милый
Ақылды –
умный
Көңілді –
веселый
Күшті –
сильный
Жақсы көремін –
люблю
Қызығушылығын
ояту:
-
Кестемен жұмыс (Әріптерден сөз құрастыру). Отбасы
мүшелерінің атауы шығады. Кесте бойынша тексереміз. Сабақтың
тақырыбы ашылады.
-
Менің
отбасымда бес адам. Олар: әкем, анам, екі інім және мен. Марлен,
сенің отбасыңда неше адам бар?
-
Жауап
(отбасында неше адам бар және олар кімдер туралы
айту).
-
Мәтінмен жұмыс:
мәнерлеп оқиды, аударады, сұрақтарға жауап береді (оқылым,
тыңдалым, айтылым)
Біздің
отбасымыз
Менің атым – Айдар. Бұл – біздің отбасымыз.
Біздің отбасымызда төрт адам бар. Олар: әке-шешем, қарындасым және
мен. Менің әкемнің аты – Қайрат. Ол 40 жаста. Менің әкем күшті және
ақылды. Менің анамның аты – Раушан. Ол 35 жаста. Менің анам әдемі
және мейірімді. Менің қарындасымның аты – Маржан. Ол үш жаста.
Менің қарындасым ақылды және сүйкімді. Мен отбасымды жақсы
көремін.
-
«Поп-корн» әдісі бойынша
сұрақтарға жауап береді:
Баланың аты
кім?
Отбасында неше адам
бар?
Олар
кімдер?
Әкесі неше
жаста?
Анасы неше
жаста?
Анасы
қандай?
Әкесі
қандай?
Қарындасы
қандай?
Ол отбасын жақсы көре
ме?
Сергіту
сәті
-
Сөйлемдерді толықтырып айт
(айтылым)
Менің атам ...
.
Менің әжем ...
.
Менің анам
...
Менің әкем ...
.
Менің әпкем ...
.
Менің ағам ...
.
Менің інім ...
.
Менің сіңлім ...
.
-
Сөздерді фонетикалық талдау жасаймыз, буынға бөлеміз
(жазылым, айтылым)
Ата,
әже
Ана,
әке
Әпке,
аға
Іні,сіңлі/қарындас
-
«Сен» және «сіз»
сөздерін кімге қалай
қолданасыз?
|
Слайд (отбасы мүшелерінің атауларын
орнымен орналастырады)
Сөздерді тақтадан көшіріп
жазады, дұрыс айтады.
Кеспе
қағаздар
Видео «Көңілді
күн»
Буын
түрлері
слайд
|
Соңы
Рефлексия
|
«Жылы сөз- жан
жуағы» демекші өлеңді
оқиық.
«Күнім, жаным»
дегенді,
«Құлыншағым»
дегенді,
«Қошақаным»
дегенді,
«Айналайын»
дегенді,
ОЙЛАП ТАПҚАН
АНАЛАР!
Ендеше ата-аналарын
сендерді қалай еркелетеді, кандай жылы сөздерді жиі айтады ?
(Оқушылар өз ойларымен
бөліседі)
|
Допты бір-біріне лақтырып
жауап береді
|
Бағалау
|
Қалыптастырушы
бағалау;
|
Үйге
тапсырма:
|
Отбасы туралы әңгімелеу, сөздік жаттап
келу;
|