Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ 10-сынып қазақ әдебиеті 4-токсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Тарих тағылымы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Оқу мақсаты |
10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну; |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
|
|
|
1-тапсырма. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» шығармасын құрылысына талдаңыз
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма. Ұлт қоғамы үшін күрескен зиялылар бейнесіне өз көзқарасыңызды білдіре отырып эссе жазыңдар
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығарманы құрылысына талдау |
1 |
Шығарманы талдайды |
2
|
2 |
Оқиға желісін дұрыс орналастырады
|
2
|
|
Ұлт қоғамы үшін күрескен зиялылар бейнесіне өз көзқарасыңызды білдіре отырып эссе жазу
|
3 |
Эссе жазады |
1 |
Кейіпкер бейнесіне өз көзқарасын білдіреді |
2 |
||
Құрылысын сақтайды |
1 |
||
Ойын жүйелі жеткізеді |
1 |
||
Тақырыпты ашады |
1 |
||
Барлығы |
10 |
«Тарих тағылымы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
2-нұсқа
Оқылатын шығарма |
Ш.Мұртаза «Бесеудің хаты» |
Оқу мақсаты |
10.1.5.1 ұлттық құндылықтардың маңыздылығын контекстермен үндестіру; |
10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы |
|
Ұлттық құндылықтарды контекстермен байланыстырады; |
шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, пікір білдіреді. |
|
Ойлау дағдысының деңгейлері |
Қолдану |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
1-тапсырма. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасындағы Тұрар Рысқұлов, Ғ.Мүсірепов, Нұрхан бейнелері арқылы дәріптелетін ұлттық құндылықтарды анықтап, шығармадан мысал келтіріңіз.
Драма кейпкерлері |
Драмадан мысал |
Ұлттық құндылық |
Тұрар Рысқұлов |
|
|
Ғабит Мүсірепов |
|
|
Нұрхан |
|
|
2-тапсырма. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасындағы ұлттық құндылықтарды анықтаңыз. Анықтаған құндылықтарды «ПОПС» формуласы бойынша жазбаша жазыңыз.
Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, драмадағы басты ұлттық құндылық - ... »
Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ... »
Үшінші сөйлем: «Оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын»
Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен драмадағы ұлттық құндылық ... деген шешімге келдім»
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3-тапсырма. Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» драмасының тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, құндылықтарға пікір білдіріңіз.
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Ұлттық құндылықтарды контекстермен байланыстырады. |
1 |
Кейіпкер бейнелері арқылы дәріптелген құндылықтарды анықтайды; |
1 |
Драмадан мысал келтіреді. |
1 |
||
2 |
Құндылықтың маңыздылығын дәлелдейді; |
1 |
|
Дәріптелген құндылықты анықтайды; |
1 |
||
Шығармадан дәлел келтіреді; |
1 |
||
Қорытынды пікір білдіреді. |
1 |
||
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, пікір білдіреді. |
3 |
Тарихи құндылығын анықтайды; |
1 |
Көркемдік құндылығына мысал келтіреді; |
1 |
||
Шығармадағы құндылықтарды бағалап, пікір білдіреді; |
1 |
||
Өз ойын дәлелдейді. |
1 |
||
Барлығы |
10 |
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Тарих тағылымы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Орындау уақыты
10.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді
шығармашылық жұмыстарда қолдану
10.2.4.1 көркем шығармада көтерілген мәселелерге талдау
жасау арқылы шығармашылық жұмыс (өлең, әңгіме )
жазу
Білім алушы
Үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады
Көтерілген мәселені анықтап, шығармашылық
жұмыс жазады
Қолдану
20 минут
Тапсырма
-
Ш.Мұртазаның «Бесеудің хаты» шығармасынан алынған үзіндіні мұқият оқып, қарамен берілген Мүсіреповтың сөзіне талдау жасаңыз.
Нұрхан: Апыр-ай, Сталиннің жаны ашымаса, құдайдың да жаны ашымағаны ғой.
Мүсірепов: Солай болғаны да. (Ойланып.) Ал Голощекиндікі көпе-көрнеу зорлық. Зорлықтың түбі – қорлық. Қорлықтың түбі – қу тақыр. Соны да көрдік біз пақыр. Нұрхан: Голощекин біздің жерді өртей беретіндей не жаздық? Осы өрттің отына бас-сирақ үйіте ме, қайтеді? Сондай бір зымиян ойы жоқ па?
Мүсірепов: Елдің – егесі, бөрінің – тәңірісі бар. Мәскеудегі азаматтарымыз: Рысқұлов, Нұрмақов... қарап қалмас.
Нұрхан: Ал... Алматыдағы азаматтар не бітіріп отыр? Тек бас шұлғи бере ме? Мүсірепов (күрсініп, алысқа қарап): Ұлық өзінен акылдыны ұнатпайды. Орнымды алып қояды деп қорқады. Біздің бетке ұстар, білімді, арлы азаматтарымызды Голощекин сырттатып жіберді. Алматыда қалғандарына күн көрсетпейді. Ал соның сөзін сөйлеп, сойылын соғатын Құрамысов сияқтылар қомпиып отыр.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
-
Үзіндіден ақпараттар қолдана отырып, «Ұлық өзінен ақылдыны ұнатпайды» деген ойды ашып жазыңыз, көзқарасыңызды білдіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
-
«Балым (торыққандай). Әй, білмеймін, енді ел болып оңбаспыз да...
Мүсірепов (өтінгендей). Олай деме, жеңеше. Омыртқаң опырылса да, рухың сынбасын» Сол бір азапты басынан кешіріп жатқан адамдарға арнап, рухтандыратын, жігерлендіретін мәтін (шығармашылық жұмыс, өлең т.б) жазыңыз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
22
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |