3
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру Қазақстандағы ұжымдастыру 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
|
Оқу мақсаты |
8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау 8.4.1.2 Күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау 8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
Жетістіктері Кемшіліктері
1937 жылы БК(б)П ОК-нiң И. В. Сталин мен оның айналасындағылардың «халық жауларын жою нұсқауы барлық жерде қолдау тапты. Осындай жағдайда И. В. Сталин мен оның серiктерi мүмкiн болатын оппозицияны орталықта ғана емес, ұлттық республикаларда да бiржолата талқандауды ұйғарды. 1936–1938 жылдары Қазақстанда 25833 адам партиядан шығарылып, олардың 8544-iне «халық жаулары» немесе «халық |
|
жауларының сыбайластары» т.б. айыптар тағылды. Танымал қазақ зиялылары, Алаш қайраткерлерi саяси қуғын-сүргiнге ұшырады.
|
P - саяси |
|
|
E - экономикалық |
|
|
S - әлеуметтік |
|
|
T – технологиялық |
|
|
L - құқықтық |
|
|
E - этникалық |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды |
1 |
тарихи оқиғаны анықтайды; |
1 |
|
2 |
жетістіктерді анықтайды; |
1 |
|
|
кемшілікті анықтайды; |
1 |
||
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды |
3 |
ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1-дәлел келтіреді; |
1 |
|
ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 2-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды |
4 |
Р-саяси зардаптарын талдайды; |
1 |
|
E – экономикалық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
|
S – әлеуметтік зардаптарын талдайды; |
1 |
||
|
T – технологиялық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
|
L – құқықтық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
|
E – этникалық зардаптарын талдайды. |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Қазақстан тоталитарлық жүйе
кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда, индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қиналады |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда, индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қателіктер жібереді |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табады, индустрияландырудың жетістіктерін, кемшіліктерін анықтайды
|
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды |
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2-дәлелдер келтіруде қиналады
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіруде қателіктер жібереді
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіреді
|
|
20-30 жылдардағы қуғын- сүргіннің зардаптарын талдайды |
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық
зардаптарын талдауда қиналады |
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдауда қателіктер жібереді
|
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдайды
|
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым |
|
Оқу мақсаты |
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау 8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
мен ғылым саласындағы өзгерістерге баға береді |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
Ахмет Байтұрсынов қазақ жазуына неліктен реформа жүргізді?
«Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің негізін салушы» екеніне дәлел келтіріңіз.
Өзгерістер Білім саласы Ғылым саласы Жағымды |
|
|
Жағымсыз |
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Аубакова Алмагуль ОрынтаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз БЖБ 3 тоқсан Қазақстан тарихы 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
БЖБ 3 тоқсан Қазақстан тарихы 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге дайын түрде ұсынылған БЖБ 8 сыныптың Қазақстан тарихы пәнінен
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып |
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру Қазақстандағы ұжымдастыру 1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар |
|
Оқу мақсаты |
8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау 8.4.1.2 Күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау 8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
Жетістіктері Кемшіліктері
1937 жылы БК(б)П ОК-нiң И. В. Сталин мен оның айналасындағылардың «халық жауларын жою нұсқауы барлық жерде қолдау тапты. Осындай жағдайда И. В. Сталин мен оның серiктерi мүмкiн болатын оппозицияны орталықта ғана емес, ұлттық республикаларда да бiржолата талқандауды ұйғарды. 1936–1938 жылдары Қазақстанда 25833 адам партиядан шығарылып, олардың 8544-iне «халық жаулары» немесе «халық |
|
жауларының сыбайластары» т.б. айыптар тағылды. Танымал қазақ зиялылары, Алаш қайраткерлерi саяси қуғын-сүргiнге ұшырады.
|
P - саяси |
|
|
E - экономикалық |
|
|
S - әлеуметтік |
|
|
T – технологиялық |
|
|
L - құқықтық |
|
|
E - этникалық |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсыр ма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды |
1 |
тарихи оқиғаны анықтайды; |
1 |
|
2 |
жетістіктерді анықтайды; |
1 |
|
|
кемшілікті анықтайды; |
1 |
||
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды |
3 |
ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1-дәлел келтіреді; |
1 |
|
ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 2-дәлел келтіреді; |
1 |
||
|
20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды |
4 |
Р-саяси зардаптарын талдайды; |
1 |
|
E – экономикалық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
|
S – әлеуметтік зардаптарын талдайды; |
1 |
||
|
T – технологиялық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
|
L – құқықтық зардаптарын талдайды; |
1 |
||
|
E – этникалық зардаптарын талдайды. |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Қазақстан тоталитарлық жүйе
кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
|
Бағалау критерийлері |
Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтайды |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда, индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қиналады |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табуда, индустрияландырудың жетістіктері, кемшіліктерін анықтауда қателіктер жібереді |
Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табады, индустрияландырудың жетістіктерін, кемшіліктерін анықтайды
|
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды |
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2-дәлелдер келтіруде қиналады
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіруде қателіктер жібереді
|
Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер келтіреді
|
|
20-30 жылдардағы қуғын- сүргіннің зардаптарын талдайды |
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық
зардаптарын талдауда қиналады |
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдауда қателіктер жібереді
|
Саяси, экономикалық әлеуметтік, технологиялық, құқықтық, этникалық зардаптарын талдайды
|
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен ғылым |
|
Оқу мақсаты |
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау 8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді талдау |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
мен ғылым саласындағы өзгерістерге баға береді |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма
Ахмет Байтұрсынов қазақ жазуына неліктен реформа жүргізді?
«Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің негізін салушы» екеніне дәлел келтіріңіз.
Өзгерістер Білім саласы Ғылым саласы Жағымды |
|
|
Жағымсыз |
|
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы: docx 30.01.2024 2004
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз, шағым қалдыра аласыз Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! ![]() Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз! ![]() Министірлікпен келісілген курстар тізімі |















