1
|
Ұйымдастыру кезеңі мотивация
|
-
Оқушылармен
амандасу
-
Карта бойынша
жұмыс ретін түсіндіру
-
Көшбасшыға сөз
беріледі
-
Сыныптың пайызын шығару
|
Карта бойынша жұмыс жасау реті
түсіндіріледі.
Ұжымды белсендіру үшін көшбасшыға сөз беріледі. ООМ бойынша
жұмыс.
|
2
|
Оқушылардың субъекті
тәжірибесін өзектендіру
|
Үй
тапсырмасының орындалысын тексеріп өту:
Сұрақтар (9)
-
Сырбай Мәуленов
нешінші жылы дүниеге келген? (1922ж)
-
Қай жерде туған?
(Қостанай облысының Жангелдин ауданында )
-
Қайда қатысқан?
(Ұлы отан соғысына қатысқан)
-
Сырбай Мәуленовтің
өлеңдері қалай суреттелген? (Өмір салтанаты, адамдардың сыр-сипаты
әсерлі, тартымды суреттелген)
-
Сырбай лирикасының
ірі саласының бірі? (Табиғат лирикасы)
-
Ақынның қандай
өлеңі бар? («Менің Республикам»)
-
«Көкжиек» сөзінің
мағынасы? (аспан мен жердің қиылысу сызығы)
-
«Менің
Республикам» өлеңі неше шумақтан тұрады? (3)
-
«Пафос» дегеніміз
не? (өлеңнің жоғары өршіл рухы.Автор ойының аса қуаттылығы,
көңіл-күйінің көтеріңкі берілуі)
-
Сырбай Мәуленов
нешінші қайтыс болды? (1993ж)
|
Біріншілік белгілеу. барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу
белгілері қойылады.
|
3
|
Қабылдауды ұйымдастыру.
Есте сақтау
2
сөзден тұратын түсінік екі сөз ретінде саналады. Жады бойынша
рұқсат: бір сөз шегеріледі
2
кезең
|
Тірек сөздермен жұмыс (Мұғалім тақтаға тірек сөздерді жазады) Жазар алдында 1 рет қол соғу
-
Қарабұлақ
-
Сабалақ
-
Әбілмәмбет
-
Аңырақай
-
Сарбаз
-
Абылай
-
Мәуленов
Берілген уақыттан соң блок жабылады. Оқушылар есте қалған
сөздерді дәптерге жазады. Блок ашылады. Оқушылар естерінде қалмаған
сөздерді толықтырып жазып, жазбаларын толықтырып алады.
|
Екіншілік белгілеу. Есте сақтауға уақыт нормативі
7 сөз – 30 сек. 14
сөз-1 мин-15 сек. 21 сөз – 2 мин-30 сек.
|
4
|
Ұғынуды
ұйымдастыру
|
Оқушылар оқулықтың бір бет парағындағы мәтінді 3 минут
ішінде оқып шығуы тиіс. Мұғалім олардың материалды оқыған
білімдеріне қатысты сұрақ-жауап алатыны жайында ескертуі
тиіс.
|
5-6
сынып: мәтін бетіне 3 минут.
|
5
|
Түсінудің біріншілік тексеруі
3 кезең
|
Қарама-қарсы сұрақ қою. Мұғалім ООМ бойынша оқушыларды ретсіз түрде сабақтың
тақырыбына байланысты кілттік сөздерді қоса сұрайды.
-
Қуандық Шаңғытбаев
нешінші жылы дүниеге келген? (1925ж)
-
Қай жерде дүниге
келген? (Ақтөбе облысы, Қарабұлақ ауданы)
-
Өлеңдегі негізгі кейіпкер
кім?
-
«Сабалақ» өлеңі
кім туралы? (Абылай хан)
-
«Аңырақай» деген
не? (жердің аты)
-
Қуандық
Шаңғытбаевтың драмалық комедиясы? («Беу, қыздар-ай»)
-
Қуандық Шаңғытбаев
кімнің қандай поэмасын аударған? (А.С.Пушкиннің «Евгений
Онегин»)
-
Неліктен Сабалақ
деген ат алады? (Үйсін Төле бидің түйесін баққан)
-
Абылай ханның шын
есімі? (Әбілмансұр)
-
Сабалақ Абылай деп
атанды? (Қалмақтың қас батырын жеңген Әбілмансұрдың аты кең-байтақ қазақ
даласына тарап, оны «Абылай ден
атап кеткен)
-
Қандай ұранмен
шайқасқа шығады? (Абылай да Абылай)
-
Ақын Аңырақайдағы соғысты
қалай суреттейді?
-
Сарбаздар қатары сиреп қалғанын аңғарған сол кездегі қазақ
ханы Әбілмәмбет қандай күйге түсті, нендей шешімге
келді?
|
Үшіншілік белгілеу. барлық
оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу белгілері
қойылады.
|
6
|
Біріншілік бекітуді ұйымдастыру
4 кезең
|
Сыни тұрғысынан сұрақтар қою.
Мұғалім тақырыпқа сай ретсіз оқушыларды ООМ арқылы сұрайды.
Сұрақтар меңгеру сапасын тексеруге арналған тұрғыда болғаны
абзал.
-
Қуандық Шаңғытбаев
1925 жылы дүниеге келген? (Иә)
-
Ақын Омар һайямның
поэмасын ана тілімізге аударған? (Жоқ, рубайларын
аударған)
-
«Абылай» деп Төле
бидің қойған аты? (Жоқ, Сабалақ)
-
«Аңырақай» жердің
аты? (Иә)
-
«Сабалақ» хан
болып атанады? (Иә)
-
Қ.Шаңғытбаев
Әл-Фараби атындағы Қазақтың Ұлттық университетінің филология
факультетін бітірген? (Иә)
-
Абылай ханның шын
аты Сабалақ? (Жоқ, Әбілмансұр)
-
Абылайдың артында 12 әйелінен 40 ұл, 30 қыз қалған? (Жоқ,
30ұл, 40 қыз)
-
Қ.Шаңғытбаев 2001
жылы дүние салды? (Иә)
-
Шайқас «Аңырақай»
жерінде болы? (Иә)
-
Ақын Лермантов пен
Гогольдің шығармаларын ана тілімізге аударған? (Жоқ, А.С. Пушкин
мен Омар һайям)
-
«Омақаса»
-құлаудың бір түрі? (Иә)
-
Абылай хан 1721
жылы дүниеге келген? (Жоқ, 1711ж)
-
Оның ақылшысы, кеңесшісі – Бұқар
жырау?
(Иә)
-
Қ. Шаңғытбаев
«Беу, қыздар-ай» пь есасын жазған? (Иә)
-
Түзде « далада»
деген мағынада? (Иә)
-
Ақынның лирикалық
шығармалары «Жыр жаһаны", "Гүлтолқын",
"Саршатамыз", "Жыл құсы"»?
(Иә)
-
Абылай хан 1781
жылы қайтыс болды? (Иә)
|
Төртінші белгілеу.
барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу немесе алу
белгілері қойылады.
|
7
|
Талдау Уақыт 5 минут
5 кезең
|
ТСҚ Сөздік қорды орындау:
Оқытылған тақырып бойынша тақырыптық сөздік
қорды (ТСҚ) тексеру жүргізіледі. Сөз қысқартылмаған түрде,
түсінікті етіп жазылады. шығарма түрінде жазуға рұқсат беріледі.
Көмекші сөз және жалғау сөз болып саналмайды. ТСҚ нормативі төменде
келтірілген.
Ең көп сөз қорын жазған оқушы дауыстап,жылдам
оқиды
Қол соғу жазар
алдында
|
Бесінші белгілеу
барлық оқушылардың нәтижелері бойынша қосу
немесе алу белгілері қойылады.
5-сынып
50 сөз
|
8
|
Түйсіну
|
1. Сыныптың материалды
меңгеру деңгейі анықталады. 2. Сабақтың нәтижесін ескере отырып сол
тақырып бойынша жұмыс уақыты болжанады.
|
|
9
|
Журналға баға қою
|
Сапа нормативі: оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы
тиіс. 4- 5 белгі – 5 ұпай.
-
3 белгі – 4 ұпай. -2 белгі – 3 ұпай. -1 белгі – 2 ұпай.
|
|
10
|
Үй тапсырмасы
|
4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма
алады.
«Сабалақ» өлеңінен үзінді жаттау
|
|