Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
БжС технологиясы бойынша сабақ үлгісі. Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі. 2 сынып.
Материал туралы қысқаша түсінік
БжС технологиясы бойынша сабақ үлгісі. Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі. 2 сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Ақпан 2019
598
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Медеуқанова Лаура ҚайнарқызыШҚО Семей қаласы«№27 ЖОББМ» КММ, бастауыш сынып мұғалімі
Дүниетану, 2 сыныпТақырыбы: Жануарлар дүниесінің әртүрлілігіСабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Жануарлардың әртүрлілігі, пайдасы туралы қарапайым түсініктерін тереңдетіп, олардың алуан түрлі екенін белгілеріне қарай ажырата білуге, түрін анықтауға үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту, қоршаған орта туралы ұғымдарын жетілдіру, сөздік қорын молайту. Жануарларды сүюге, қамқор болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. БжС технологиясы. Ауызша – 1 картасы Сабақтың әдісі: иллюстрациялық баяндау, сұрақ - жауап, ой қозғау, түсіндіру, оқулықпен жұмыс, топтастыру, әңгімелеу, көрнекілік, үш тілде жаңа сөздерді қолдану. Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта Жануарлардың суреттері ( үй жануарлары, жыртқыш жануарлар, өсімдікқоректі жануарлар, жәндікқоректі жануарлар, бақа, торғай, ешкі, сазан, шыбын, жылан, кірпі, қоян, ақкіс, борсық, аю )Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, ағылшын тілі
Дүниетану, 2 сыныпТақырыбы: Жануарлар дүниесінің әртүрлілігіСабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Жануарлардың әртүрлілігі, пайдасы туралы қарапайым түсініктерін тереңдетіп, олардың алуан түрлі екенін белгілеріне қарай ажырата білуге, түрін анықтауға үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту, қоршаған орта туралы ұғымдарын жетілдіру, сөздік қорын молайту. Жануарларды сүюге, қамқор болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. БжС технологиясы. Ауызша – 1 картасы Сабақтың әдісі: иллюстрациялық баяндау, сұрақ - жауап, ой қозғау, түсіндіру, оқулықпен жұмыс, топтастыру, әңгімелеу, көрнекілік, үш тілде жаңа сөздерді қолдану. Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта Жануарлардың суреттері ( үй жануарлары, жыртқыш жануарлар, өсімдікқоректі жануарлар, жәндікқоректі жануарлар, бақа, торғай, ешкі, сазан, шыбын, жылан, кірпі, қоян, ақкіс, борсық, аю )Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, ағылшын тілі
Сабақ оқудың макро құрылымы | Технологиялық картаның жұмыс тәртібі | Түсініктеме |
1- кезең Ұйымдастыру кезеңімотивация | Мотивация. Сабақтың мақсат – міндетін түсіндіру. Психологиялық жаттығу. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі. Біз Қазақстанның үлгілі ұрпағы боламыз ба? Біз мектептің мақтанышы боламыз ба? Дүниетанудан «5» алып, нәтижеге жетеміз бе? | 63% нормасының санын қою |
2- кезеңОқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру | Қарама-қарсы сұрақтар: | Нәтиже бойынша барлық оқушыларға плюс немесе минус қойылады.Сұрақ қойылады, орынға отырғызу матрицасы бойынша орнын көрсетемін. Нәтижесін жазамын1 кезең нормасы көрсетіледі, тақтада жазылады. |
3-кезең. Қабылдауды ұйымдастыру | Бірінші сыни нүкте. Жаңа тақырып бойынша кіріспе сөз. Тірек сөздермен жұмыс.1. Жыртқыш 2. Жәндікқоректі3. Өсімдікқоректі 4. Кәрез5. Апан6. Ұя7.ІнТірек сөздердің мағынасын ашу. (Слайд № 1,2,3)Тірек сөздерді жаттайды, жатқа жазады. | 7 сөзге 1 минут уақыт беріледі.Орынға отырғызу матрицасына белгіленіп, нәтижесі тақтаға жазылады |
4- кезең Ұғынуды ұйымдастыру | Мәтінмен жұмыс. | 1 параққа 5 минут уақыт беріледі. |
5- кезең Түсінудің бірінші тексерілуі | Қарама-қарсы сұрақтар: | Орынға отырғызу матрицасыбойынша барлық оқушыдан сұралады.Тақтаға нәтиже жазылады. |
6- кезең Бастапқы пысықтауды ұйымдастыру | Сын тұрғысынан сұрақтар: | ООМ мен жұмыс. «-» бар оқушыларға көңіл аудару |
7-кезең Талдау. | Тақырыптық сөздік қор.Тақырыпты қорыту. | 5 минут. |
8 кезең Рефлексия | Сабаққа талдау жасау. | |
9-кезең Бағалау | Оқушылар бағаланады. Орынға отырғызу матрицасында көрсетіледі. | Сапа нормативіне сай бағаланады |
10-кезеңҮйге тапсырма | Жануарлар дүниесінің әртірлілігі жайлы буклет жасау. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)