Материалдар / БжС технологиясы бойынша сабақ үлгісі. Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі. 2 сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БжС технологиясы бойынша сабақ үлгісі. Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі. 2 сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
БжС технологиясы бойынша сабақ үлгісі. Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі. 2 сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
611
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Медеуқанова Лаура ҚайнарқызыШҚО Семей қаласы«№27 ЖОББМ» КММ, бастауыш сынып мұғалімі

Дүниетану, 2 сыныпТақырыбы: Жануарлар дүниесінің әртүрлілігіСабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Жануарлардың әртүрлілігі, пайдасы туралы қарапайым түсініктерін тереңдетіп, олардың алуан түрлі екенін белгілеріне қарай ажырата білуге, түрін анықтауға үйрету. Ойлау, сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту, қоршаған орта туралы ұғымдарын жетілдіру, сөздік қорын молайту. Жануарларды сүюге, қамқор болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас сабақ. БжС технологиясы. Ауызша – 1 картасы Сабақтың әдісі: иллюстрациялық баяндау, сұрақ - жауап, ой қозғау, түсіндіру, оқулықпен жұмыс, топтастыру, әңгімелеу, көрнекілік, үш тілде жаңа сөздерді қолдану. Сабақтың көрнекілігі: Интербелсенді тақта Жануарлардың суреттері ( үй жануарлары, жыртқыш жануарлар, өсімдікқоректі жануарлар, жәндікқоректі жануарлар, бақа, торғай, ешкі, сазан, шыбын, жылан, кірпі, қоян, ақкіс, борсық, аю )Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, ағылшын тілі
Сабақ оқудың макро құрылымыТехнологиялық картаның жұмыс тәртібіТүсініктеме
1- кезең Ұйымдастыру кезеңімотивацияМотивация. Сабақтың мақсат – міндетін түсіндіру. Психологиялық жаттығу. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі. Біз Қазақстанның үлгілі ұрпағы боламыз ба? Біз мектептің мақтанышы боламыз ба? Дүниетанудан «5» алып, нәтижеге жетеміз бе?63% нормасының санын қою
2- кезеңОқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіруҚарама-қарсы сұрақтар:
  • Өсімдіктің өсуі үшін қандай жағдайлар қажет?
  • Өсімдіктерді қандай топтарға бөлуге болады?
  • Өсімдіктің мүшелерін ата.
  • Өсімдіктердің тіршілік ету мерзімі қандай?
  • Өсімдіктер қандай мүшесі арқылы көбейеді?
  • Өсімдіктердің тыныс алуға қатысатын мүшелерін ата
  • Мәдени өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады?
  • Май алатын өсімдіктерді ата.
  • Тұқым мен жеміс өсімдіктің қандай мүшесі?
  • Өсімдіктің өсіп жатілуіндегі жапырақтың пайдасы қандай?
  • Сабақтың бойында өсімдіктің қандай мүшелері орналасқан?
  • Сабақтың атқаратын қызметі қандай?
  • Тамырдың өсімдік үшін маңызы қандай?
  • Негізгі тамыр дегеніміз не?
  • Тамыры өте тереңге кететін өсімдіктерді ата
  • Қандай өсімдіктердің тамырында кіндік тамыр болады?
  • Өсімдік сабағының қандай түрлері бар?
  • Өсімдік жапырағы қоректі қайдан алады?
  • Өсімдік тұқымдары қалай таралады?
  • Өсімдіктер не арқылы көбейеді?
  • Астық дақылдарын ата
  • Өсімдік өзіне қажетті қоректі қайдан алады?
  • Топырақты тыңайту дегеніміз не?
  • Ерігіен тұздарды өсімдік қайдан алады?
  • Көпжылдық өсімдіктерді атаңыз
  • Қазақстанның «Қызыл кітабына» енген өсімдіктерді атаңыз?
  • Өсімдік топырағын не үшін қопсытады?
  • Шіріндісі көп топырақта неліктен өсімдіктер жақсы өседі?
  • Шырынды жемістерді атаңыз.
  • Нәтиже бойынша барлық оқушыларға плюс немесе минус қойылады.Сұрақ қойылады, орынға отырғызу матрицасы бойынша орнын көрсетемін. Нәтижесін жазамын1 кезең нормасы көрсетіледі, тақтада жазылады.
    3-кезең. Қабылдауды ұйымдастыруБірінші сыни нүкте. Жаңа тақырып бойынша кіріспе сөз. Тірек сөздермен жұмыс.1. Жыртқыш 2. Жәндікқоректі3. Өсімдікқоректі 4. Кәрез5. Апан6. Ұя7.ІнТірек сөздердің мағынасын ашу. (Слайд № 1,2,3)Тірек сөздерді жаттайды, жатқа жазады.7 сөзге 1 минут уақыт беріледі.Орынға отырғызу матрицасына белгіленіп, нәтижесі тақтаға жазылады
    4- кезең Ұғынуды ұйымдастыруМәтінмен жұмыс. 1 параққа 5 минут уақыт беріледі.
    5- кезең Түсінудің бірінші тексерілуі

    Қарама-қарсы сұрақтар:
  • Жануарлардың тіршілігіне қандай жағдайлар қажет?
  • Тіршілік ету ортасына байланысты жануарларды қандай топтарға бөлуге болады?
  • Құстардың басқа жануарлар тобынан ерекшелігі қандай?
  • Жабайы жануарларды атаңыз
  • Үй жануарларын атаңыз
  • Інді тұрақ ететін жануарды ата
  • Құстарды атаңыз.
  • Ара ұясы қалай аталады?
  • Бақаны неліктен қосмекенділер тобына жатқызамыз?
  • Жәндікқоректі жануарды атаңыз?
  • Аюдың тұрақ атауы.
  • Жылан жануарлар тобының қайсысына жатады?
  • Ауа жануарға не үшін қажет?
  • Өсімдікқоректі жануарларды ата
  • Жануарлар өсімдіктің қай мүшесімен қоректенеді?
  • Сүтқоректі жануарларды атаңыз?
  • Балықтардың басқа жануарлар тобынан ерекшелігі қандай?
  • Өсімдіктермен қоректенетін жануарларды қадлай атайды?
  • Бунақденелілерді ата
  • Құстардың тұрақ атауы
  • Үй жануарымен жабайы жануардың айырмашылығы неде?
  • Жылқы, қой, сиыр, қоян, аю сияқты жануарлар немен қоректенеді?
  • Су жануарларға не үшін қажет?
  • Төрт түлік мал тұрағы қалай аталады?
  • Балықтың қандай түрлерін білесің?
  • Бауырыменжорғалашыларға қандай жануарларды жатқызамыз?
  • Кірпі, борсық сияқты жануарлар немен қоректенеді?
  • Қосмекенділердің басқа жануарлар тобынан айырмашылығы неде?
  • Жыртқыш жануарларды атаңыз.
  • Орынға отырғызу матрицасыбойынша барлық оқушыдан сұралады.Тақтаға нәтиже жазылады.
    6- кезең Бастапқы пысықтауды ұйымдастыруСын тұрғысынан сұрақтар:
  • тасбақа – жануарлардың балықтар тобына жатады .-
  • жыртқыш жануарларға сиыр, қой, тиін, қоян жатады -
  • ауа - жануарлар тіршілігіне қажет.+
  • құстар інді тұрақ етеді.-
  • ұсақ аңдар мен құстарды аулап, ұстап жейтін жануарларды жыртқыш жануарлар дейді +
  • қасқыр, қоян, жолбарыс, түлкі – өсімдікқоректі жануарлар .-
  • торғай, сауысқан,кептер, қарға, тауық –құстар тобының өкілі .+
  • Тіршілік ету ортасына байланысты жануарларды өсімдікқоректілер және жыртқыш жануарлар деп бөлуге болады.-
  • Сазан, бекіре, алабұға – балықтар тобының өкілі.+
  • Кірпі, борсық сияқты жануарлар жыртқыш жануарлар -
  • Апан- құстардың тұрағы.-
  • Тіршілік ету ортасына байланысты жануарларды екі топқа бөлуге болады+
  • Құстардың басқа жануарлардан ерекшелігі суда тіршілік етуінде -
  • Ит, мысық, тышқан, қоян- жабайы жануарлар.-
  • Ара, маса, шыбын- құстар тобына жатады. -
  • Төрт түлік мал – жануарлардың сүтқоректілер тобына жатады.+
  • Топырақ – жануарлар тіршілігіне қажет.-
  • ұсақ аңдар мен құстарды аулап қоректенетін жануарларды бауырымен жорғалаушылар дейді +
  • жәндіктерді сүйіп жейтін жануарларды балықтар дейді.-
  • Кәрез –құстардың ұясы-
  • Жануарлардың тіршілігіне бес түрлі жағдай қажет+
  • Борсық, тышқан, ақкіс- өсімдікқоректі жануарлар-
  • Бақа, тасбақа, қолтырауын –қосмекенділер тобына жатады+
  • Тышқан, балық, торғай – үй жануарлары-
  • Түлкінің тұрағы- апан-
  • Жануарлар тек ұсақ жәндіктермен қоректенеді.-
  • Адам өзін сүт, май, ет сияқты мол тағаммен қамтамасыз ету үшін көптеген жануарларды қолға үйреткен.+
  • Үй жануарларына қой, ешкі, шошқа, есек, түйе жатады.
  • ООМ мен жұмыс. «-» бар оқушыларға көңіл аудару
    7-кезең Талдау.Тақырыптық сөздік қор.Тақырыпты қорыту. 5 минут.
    8 кезең РефлексияСабаққа талдау жасау.

    9-кезең БағалауОқушылар бағаланады. Орынға отырғызу матрицасында көрсетіледі.

    Сапа нормативіне сай бағаланады
    10-кезеңҮйге тапсырмаЖануарлар дүниесінің әртірлілігі жайлы буклет жасау.







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!