Сабақ оқудың макро құрылымы | Технологиялық картаның жұмыс тәртібі | Түсініктеме |
1- кезең Ұйымдастыру кезеңімотивация | Мотивация. Сабақтың мақсат – міндетін түсіндіру. Психологиялық жаттығу. Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі. Біз Қазақстанның үлгілі ұрпағы боламыз ба? Біз мектептің мақтанышы боламыз ба? Дүниетанудан «5» алып, нәтижеге жетеміз бе? | 63% нормасының санын қою |
2- кезеңОқушылардың субъектілік тәжірибесін өзектендіру | Қарама-қарсы сұрақтар:Өсімдіктің өсуі үшін қандай жағдайлар қажет? Өсімдіктерді қандай топтарға бөлуге болады?Өсімдіктің мүшелерін ата.Өсімдіктердің тіршілік ету мерзімі қандай?Өсімдіктер қандай мүшесі арқылы көбейеді?Өсімдіктердің тыныс алуға қатысатын мүшелерін атаМәдени өсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады?Май алатын өсімдіктерді ата.Тұқым мен жеміс өсімдіктің қандай мүшесі?Өсімдіктің өсіп жатілуіндегі жапырақтың пайдасы қандай?Сабақтың бойында өсімдіктің қандай мүшелері орналасқан? Сабақтың атқаратын қызметі қандай?Тамырдың өсімдік үшін маңызы қандай?Негізгі тамыр дегеніміз не?Тамыры өте тереңге кететін өсімдіктерді атаҚандай өсімдіктердің тамырында кіндік тамыр болады?Өсімдік сабағының қандай түрлері бар?Өсімдік жапырағы қоректі қайдан алады?Өсімдік тұқымдары қалай таралады?Өсімдіктер не арқылы көбейеді?Астық дақылдарын атаӨсімдік өзіне қажетті қоректі қайдан алады?Топырақты тыңайту дегеніміз не?Ерігіен тұздарды өсімдік қайдан алады?Көпжылдық өсімдіктерді атаңызҚазақстанның «Қызыл кітабына» енген өсімдіктерді атаңыз?Өсімдік топырағын не үшін қопсытады? Шіріндісі көп топырақта неліктен өсімдіктер жақсы өседі?Шырынды жемістерді атаңыз. | Нәтиже бойынша барлық оқушыларға плюс немесе минус қойылады.Сұрақ қойылады, орынға отырғызу матрицасы бойынша орнын көрсетемін. Нәтижесін жазамын1 кезең нормасы көрсетіледі, тақтада жазылады. |
3-кезең. Қабылдауды ұйымдастыру | Бірінші сыни нүкте. Жаңа тақырып бойынша кіріспе сөз. Тірек сөздермен жұмыс.1. Жыртқыш 2. Жәндікқоректі3. Өсімдікқоректі 4. Кәрез5. Апан6. Ұя7.ІнТірек сөздердің мағынасын ашу. (Слайд № 1,2,3)Тірек сөздерді жаттайды, жатқа жазады. | 7 сөзге 1 минут уақыт беріледі.Орынға отырғызу матрицасына белгіленіп, нәтижесі тақтаға жазылады |
4- кезең Ұғынуды ұйымдастыру | Мәтінмен жұмыс. | 1 параққа 5 минут уақыт беріледі. |
5- кезең Түсінудің бірінші тексерілуі
| Қарама-қарсы сұрақтар:Жануарлардың тіршілігіне қандай жағдайлар қажет? Тіршілік ету ортасына байланысты жануарларды қандай топтарға бөлуге болады?Құстардың басқа жануарлар тобынан ерекшелігі қандай?Жабайы жануарларды атаңызҮй жануарларын атаңызІнді тұрақ ететін жануарды атаҚұстарды атаңыз.Ара ұясы қалай аталады?Бақаны неліктен қосмекенділер тобына жатқызамыз?Жәндікқоректі жануарды атаңыз?Аюдың тұрақ атауы.Жылан жануарлар тобының қайсысына жатады?Ауа жануарға не үшін қажет?Өсімдікқоректі жануарларды атаЖануарлар өсімдіктің қай мүшесімен қоректенеді?Сүтқоректі жануарларды атаңыз?Балықтардың басқа жануарлар тобынан ерекшелігі қандай?Өсімдіктермен қоректенетін жануарларды қадлай атайды?Бунақденелілерді атаҚұстардың тұрақ атауыҮй жануарымен жабайы жануардың айырмашылығы неде?Жылқы, қой, сиыр, қоян, аю сияқты жануарлар немен қоректенеді?Су жануарларға не үшін қажет?Төрт түлік мал тұрағы қалай аталады?Балықтың қандай түрлерін білесің? Бауырыменжорғалашыларға қандай жануарларды жатқызамыз?Кірпі, борсық сияқты жануарлар немен қоректенеді?Қосмекенділердің басқа жануарлар тобынан айырмашылығы неде?Жыртқыш жануарларды атаңыз. | Орынға отырғызу матрицасыбойынша барлық оқушыдан сұралады.Тақтаға нәтиже жазылады. |
6- кезең Бастапқы пысықтауды ұйымдастыру | Сын тұрғысынан сұрақтар:тасбақа – жануарлардың балықтар тобына жатады .-жыртқыш жануарларға сиыр, қой, тиін, қоян жатады -ауа - жануарлар тіршілігіне қажет.+құстар інді тұрақ етеді.-ұсақ аңдар мен құстарды аулап, ұстап жейтін жануарларды жыртқыш жануарлар дейді +қасқыр, қоян, жолбарыс, түлкі – өсімдікқоректі жануарлар .-торғай, сауысқан,кептер, қарға, тауық –құстар тобының өкілі .+Тіршілік ету ортасына байланысты жануарларды өсімдікқоректілер және жыртқыш жануарлар деп бөлуге болады.-Сазан, бекіре, алабұға – балықтар тобының өкілі.+Кірпі, борсық сияқты жануарлар жыртқыш жануарлар - Апан- құстардың тұрағы.- Тіршілік ету ортасына байланысты жануарларды екі топқа бөлуге болады+Құстардың басқа жануарлардан ерекшелігі суда тіршілік етуінде - Ит, мысық, тышқан, қоян- жабайы жануарлар.- Ара, маса, шыбын- құстар тобына жатады. - Төрт түлік мал – жануарлардың сүтқоректілер тобына жатады.+Топырақ – жануарлар тіршілігіне қажет.-ұсақ аңдар мен құстарды аулап қоректенетін жануарларды бауырымен жорғалаушылар дейді +жәндіктерді сүйіп жейтін жануарларды балықтар дейді.-Кәрез –құстардың ұясы-Жануарлардың тіршілігіне бес түрлі жағдай қажет+ Борсық, тышқан, ақкіс- өсімдікқоректі жануарлар-Бақа, тасбақа, қолтырауын –қосмекенділер тобына жатады+Тышқан, балық, торғай – үй жануарлары-Түлкінің тұрағы- апан-Жануарлар тек ұсақ жәндіктермен қоректенеді.-Адам өзін сүт, май, ет сияқты мол тағаммен қамтамасыз ету үшін көптеген жануарларды қолға үйреткен.+Үй жануарларына қой, ешкі, шошқа, есек, түйе жатады. | ООМ мен жұмыс. «-» бар оқушыларға көңіл аудару |
7-кезең Талдау. | Тақырыптық сөздік қор.Тақырыпты қорыту. | 5 минут. |
8 кезең Рефлексия | Сабаққа талдау жасау. |
|
9-кезең Бағалау | Оқушылар бағаланады. Орынға отырғызу матрицасында көрсетіледі.
| Сапа нормативіне сай бағаланады |
10-кезеңҮйге тапсырма | Жануарлар дүниесінің әртірлілігі жайлы буклет жасау. |
|