Материалдар / Блокнот және калькулятор программасы

Блокнот және калькулятор программасы

Материал туралы қысқаша түсінік
ИНформатика пәні бойынша сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
728
1 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫ «Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі 06 04 2018 жыл ___________________



Пән аты: Информатика Класы: 5

Сабақтың тақырыбы: Блокнот және калькулятор программасыСабақтың мақсаты: Оқушылардың блокнот қолданбаларын таныстыру.Білімділік: Блокнот және Калькулятыр қолданбаларының міндеттері таныстыру көшіру мен кірістіріп қою командаларын үйрету;Тәрбиелік: Оқушыларды тәрбиелілікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа үйрету.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық-абстракциясын дамыту.Сабақтың типі: аралас сабақ Сабақтың түрі: дәстүрліСабақта қолданылатын көрнекті құралдар: компьютер, оқулық, жұмыс дәптері. Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап,көрсете түсіндіру, практикалық тапсырма Пәнаралық байланыс: математикаБілім мен біліктілікке қойылатын талаптар: Оқушылар білуі тиіс: - блакнот және калькулятор бағдарламасының мүмкіндіктері мен онда жұмыс істеуді.Оқушылар үйренуі тиіс: - калькулятор бағдарламасында компьютер арқылы тез есептеуді үйренуі тиіс. Сабақтың өту барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі.1. Оқушылармен амандасу және түгендеу.2. Оқушылардың зейінін сабаққа аударуІІ. Өткен материалды қайталау сұрақтары:
  • Алгоритм деген не?
  • Алгоритмнің қандай түрлері бар?
  • Сызықтық алгоритм деген не?
  • Scratch ойын программалау ортасы қандай программа?
  • Scratch ойын программасының қандай мүмкіндіктері бар?










ІІІ. Жаңа түсініктер Блокнот-бұл өте шағын мәтіндік редактор, оның жұмысы үшін жатқан аз көлемі қажет. Блокнот жұмыс уақытында белгі құруға, кейін оны басқа қолданбаға кірістіріп қоюға болатын мәтіндік ақпаратты сақтауға арналған.Оны іске қосу үшін мына әрекеттерді орындаймыз. Пуск-Все программы-Стандартные-Блокнот. Блокнот қолданбасының терезесі.Мұнда ақпараттарды тек алмасу буферінің көмегімен ғана көшіруге және жылжытуға болады, ол үшін Правка-Вставить, Вырезать және Вставить командаларын орындаймыз.Файл-Макет страницы командасының көмегімен қағаздың пішімін, өріс мөлшерін және мәтіннің бағдарын(Альбомдық немесе Кітаптық)таңдауға болады. Формат-Шрифт командасы арқылы мәтінді пішімдеу әрекеттерін орындай аламыз. Файл – Сохранить как командасы арқылы құжаттарды сақтаймыз. Файлдар кеңейтілуі *txt болады. Файл – Открыть командасы арқылы сақталған құжаттарды ашамыз.Түйін.* Блокнот программасы – мәтінмен жұмыс жасауға арналған ең қарапайым құрал. * Калькулятор Стандарттық программа – сандық ақпаратты өңдеуге арналған қосымшалардың бірі.*. Калькулятор программасы бірнеше режимде жұмыс істей алады. Жеңіл, оңай есептеулерді қарапайым режимде жүргізуге болады.* Сандық мәндерді Num Lock пернесін басып, цифрлық қосымша пернетақтадан енгізген ыңғайлы.Калькуляторды пайдалана отырып, есептеулерді жылдам орындауға және есептеу нәтижелерін басқа бағдарламаларға беруге болады. Сонымен қатар калькулятор қолданбасы компьютердің сандық ақпаратпен жұмыс істеуін: бір жүйеден екінші жүйеге сандарды аударуды, логикалық арифметика принциптерін, есептеу дәлдігін және т.б. тереңірек игеруге мүмкіндік береді. Жүйеде қалькулятор екі түрлі болады: Қарапайым және инженерлік.Калькуляторды іске қосу: Пуск – Программы – Стандартные – Калькулятор. Калькулятордың түрін ауыстыру үшін: Вид менюін пайдаланамыз.Калькулятордағы цифрлық ақпараттарды басқа бағдарламаларға көшіру үшін: Правка – Копировать немесе Вырезать және Вставить командаларын пайдаланымыз. Инженерлік калькулятордың түрін көрейік. Жоғарыда айтылғандай, инженерлік калькуляторды «шақыру» үшін : Пуск –Все программы- Стандартные-Калькулятор –Вид Инженерный командаларын орындаңдар. Инженерлік калькулятор кәдімгі қарапайым калькуляторға ұқсас, бірақ оның батырмалары көбірек, олардың кейбіреулері 2-3 міндет атқарады. Бұл калькулятордың көмегімен статистикалық есептеулер жүргізу, тригонометриялық функцияларды, логарифмді, дәреже табуды орындау үшін қолдануға болады. Егер бұл калькуляторда жұмыс істеп отырып, оның кейбір функциялары қалай орындалатынын ұмытып қалсаңдар, онда анықтамалық жүйені пайдаланыңдар. Мысалы, батырмалардың міндеттерін анықтау үшін, динамикалық менюді пайдалануға болады. Ол үшін, әдеттегідей, өздеріңе қажет тышқанның оң жақ батырмасын шертіңдер. Сонда кішкене жақтау үшін «Что это такое?» жазуы шығады. Бұл жазуда тышқанның сол жақ батырмасын шертсеңдер, осы батырма жөнінде ақпарат пайда болады. Инженерлік калькулятор төрт санау жүйесінде жұмыс істейді: ондық, сегіздік, екілік және оналтылық..ІҮ. Сабақты бекіту сұрақтары:
  • Блокнот қолданбасын атқаратын қызметі қандай?
  • Блокнот қолданбасын қалай іске қосамыз?
  • Блокнот қолданбасында қаріп пішінін, өлшемін, түрін, элпетін қалай өзгертеміз.?
  • Блокнот қолданбасында құжаттарды сақтау, ашу, әрекеттері қалай орындалады?
Тапсырма №1.1) Нәтижесінде 99 санын алу үшін, 987654321 санындағы цифрлардың арасына + белгісін қою керек? 9 8 7 6 5 4 3 2 1 = 99 9+8+7+6+5+43+21=999+8+7+65+4+3+2+1=992) Нәтижесінде 100 санын алу үшін, жеті санның арасына + белгісін қойыңдар.1 2 3 4 5 6 7 = 1001+2+34+56+6+7=1001+23+4+5+67=100Сандардың қатарын өзгертуге болмайды.

3) 37 санының қызықты қасиетін анықта. 37 * ___ = 11137 * ___ = 222 37 * ___ = 333 37 * ___ = 444 37 * ___ = 99

Ү. Үйге тапсырма: Блокнот. Калькулятор. ҮІ. Бағалау.

















САБАҚ ЖОСПАРЫ «Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі 18 мамыр 2016 жыл ___________________



Пән аты: Информатика Класы: 3 үйірме

Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс. Сабақтың мақсаты: Оқушыларды графикалық редакторына жұмыс істеуге үйрету.Білімділік: Суретті қағазға басып шығару тәсілдерін үйрету;Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, логикалық абстрациясын дамытуСабақтың түрі: Практикалық сабақСабақта қолданылатын көрнекті құралдар: компьютер, инт.тақта, электронды оқулық,Сабақтың өту барысы:1. Оқушыларды ұйымдастыру2.Үйге берілген тапсырманы тексеру
  • Жаңа тақырыпты түсіндіру
  • Тапсырмалады орындау
  • Үйге тапсырма беру.
Сұрақтар:Үй тапсырмасын сұрақтар қою арқылы тексеріп шығамын да практикалық жұмыс жасауға дейгейлік тапсырмалар беремін.Компьютердегі тәжірибелік жұмыс А деңгейі
  • Paint графикалық редакторында ағаштың кескінін салыңдар.
  • Сурет салатын рамкалар дайындаңдар және оларды ағашқа орналастырыңдар.
  • Ағаштың кескінін WordPad мәтіндік редакторына көшіріңдер. Ортасы бойынша түзеуді тағайындаңдар.
  • Суреттің алдына «Менің отбасым» тақырыбын қосыңдар. Әріпті өз қалауларың бойынша таңдаңдар.
  • Өз отбасыларың туралы әңгіме құраңдар.
  • Жұмысты өз бумаларыңда сақтап, мүмкіндігінше басып шығарыңдар. Шежіре ағашымен жұмысты үйде аяқтаңдар – туыстарыңның суреттерін желімдеңдер немесе редактордың көмегімен қосыңдар.
В деңгейі 1. Өз отбасыларының туралы әңгіме дайындаңдар. Оны WordPad мәтіндік редакторында теріңдер. 2. Өз ата-аналарың мен туыстарыңның суреттерін дайындаңдар.3. Ерекшелеу – Еркін аймақ сайманын пайдаланып Paint графикалық редакторында суреттерді қырқыңдар. 4. Суреттерді рамкаларға орналастырыңдар. 5. Графикалық редактордан көшіріп, мәтіндегі есімдердің жанына суреттер кірістіріңдер. 6. Мәтіннің алдына «Менің отбасым» тақырыбын қосыңдар. Оны өз қалауларың бойынша безендіріңдер.Жұмысты өз бумаларыңа сақтаңдар.Сабақты бекіту сұрақтары:
  • Суретті мәтінге қосудың тәсілдерін атаңдар.
  • Суретті алмастыру буферінен мәтінге кірістіруді сипаттаңдар.
  • Кірістіру – Кескін және Кірістіру - Paint суреті бұйрықтары арасындағы айырмашылық неде?
АНАГРАММАСөздердің әріптерін орындарымен ауыстыру арқылы информатикаға байланысты сөздерді анықтаңыз. Артық сөздерді  тауып, түсініктеме беріңіз. 1) КЕТСТ, НСА, ФРГИАК, ЗАҒАҚ. 2) АВИКЛУРАТА, СТКИДОЖЙ, НЕРСКА, ТЕРПНИР.   3) ТОРНИМО, ТЕРТПЛО, ТЕРИНПР, ТУТІНРІ. 4) ТЕРЧЕСВИН, ТАКЕДИС, АКТПКОМ КСДИ, СОРЦЕСПРО.  5) ТАНЛЕПЕРОФ, ТАКЕДИС, ТАКРАРОФПЕ, НИМОРОТ. 6) НОФЕЛТЕ, ММЕДО, ТФЕЕЛКСА, ЖДА.    7) УТЕС, ЗУСЕ МДӘ, УРКӨ, ИМ.  8) САТАҚУ, ДЕУҢӨ, ТОРЛЯКУКАЛЬ, РАТАТУ.  9) ЕКНТҮ, АОНТ, ПӘРІ, РАЦФИ.   10) МЕТРАРИФОМ, ЕШСЕТПО, ТОРКАЛЯЛЬКУ, ДОВОСКИД. Үйге тапсырма: Практикалық жұмыс. Аралас құжаттар құруОқушыларды бағалау.





















САБАҚ ЖОСПАРЫ «Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі «___________» ________2016 ж ___________________ Пән аты: Информатика Класы: 10 «А»



Жаратылыстану-математикалық бағыт.Сабақтың тақырыбы: Сығып шығару. Бөлімшелер (Subdivide)Сабақтың мақсаты:Біліміділік: Нысандарды салу қүралдарын, сығып шыгаруды, 3D тах-та нысандармен жүмыс істеуді үйрету.Дамытушылық: Қарапайым тапсырмаларды орындату арқылы программада жүмыс істеу дагдысын қалыптастыру. Ойлау қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік: Шығармашылық қабілеттерін арттыру.Сабақтың көрнекілігі: үшөлшемді графика программасы, тапсырма карточкалары. Сабақтың әдістері: түсіндіру, сөйлесу, сүрақ-жауап, көрнекілік қолдану, тэжірибелік эдіс.Сабақтың типі: тәжірибелік элементі бар жаңа тақырыпты түсіндіру сабагы. Пәнаралық байланыс: физика, геометрия, агылшын тілі.Өтілетін орны: информатика сыныбы.¥йымдастыру кезеңі. Оқушыларды ұйымдастырып, түгендеу.
  • Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
Үйге берілген тапсырманың орындалуын тексеру.
  • Жаңа тақырыпқа кіріспе кезеңі
Сыгып шыгару (Extrude).Кез келген 3D модельдеу ортасы дайын шаблон нысандарымен шектеулі қамтылады. Мысалы, 13lender-ден текше, шар, конус, маймылдың басы сиякты нысандар табылса да пианино, үстел сияқты нысандар жоқ. Яғни, бұл программада толып жатқан примитивтер ғана бар деген сөз. Сонда Шректің денесі, үйлер, қояндардың нысандары калай жасалады? Оларды mesh-нысандарды эртүрлі кұралдарды пайдалана отырып озгерту аркылы жасаймыз. Сол қүралдардың бірі - Extrude құралы.Extrude құралымен mesh-нысандарды редакторлау режімінде, нысанның кырының, қа- бырғасының, биіктігінің көшірмесін жасап, олардың орнын ауыстыру арқылы жэне өлшемін (егер қыры мен кабырғасы болса) өзгерте аламыз.3D max программасы3D шах программасы кез келген керекті нысанның үлгісін (модель) жэне сплайндік үлгісін қүруды, натюрморттарды визуалдау аркылы түс беруді, берілген нысанды хромдауды жэне олардың көлеңкесін шыгаруды, лазерлік сэуле түсіруді, фрагменттер мен кадр- ларды қозғалту аркылы анимациялауды, динамикалық эсерлер көмегімен судың толкыны мен желдің багыттарын жасауды, «Hair and Fur» эсерімен адам келбеті мен шаштарын жасауды жэне тагы баска да коптеген мысалдарды құруға мүмкіндік береді.3D МАХ интерфейсіне сипаттама:jHe Edit Tools Group Views Create Modifiers Character reactor Animation Graph Editors Rendering Customize6-cypem. 3D Studio Max 7 терезесі

1.Бас мэзір.
2.Қосымша қүралдар тақтасы.
3.Бүйрықтық тақта.
4.Анимация таймерінің меңзері.
5.Қалып-күй жолы.
6.Жариялау жолы.
7.Қүралдың анимация басқарулары.
8.Терезе проекцияларының басқару батырмалары.
9.Координаттық үштік векторы.
10.Терезе аты.
11.Терезе проекциясы.
12.Тректер


Программа іске қосылғаннан кейін 3D studio max төрт проекция терезесін көрсетеді: Тор үстіңгі көрінісі, Left сол қырының көрінісі, Front адцынан көрінісі, Perspective (Перспектива). Проекция терезесі. 3D Мах көрінісінің барлық нысандары аумақты (World) координа- талар жүйесінде орналасқан. Шартты түрде бұл жүйенің Z осі тік жоғары, X осі оң жаққа, У осі бақылауыштан шығатын жаққа бағытталған деп есептеуге болады. 3D Мах жүктелгеннен кейін проекция терезелерінде көрінетін координаталар - аумақты координаталар жүйесіне сэйкес келетін жазықтықтың торы. Проекцияның терезесі ретінде 3D Мах типі қолдайтын терезелердің қандайы болса да болады. Проекцияның кез келген терезесінде Track View (Терезелерді кору) терезесі орналасуы мүмкін. Бүл көрініс анимациясын жондеу кезінде ыңғайлы. Бүл жагдайда Track View (Терезелерді кору) терезесінде бір әрекетті орындау проекцияның белсенді терезесінің ауысуына экеледі. Проекция терезесіне Track View (Терезелерді кору) терезесін орналастыру кезінде терезенің аты сэйкес келеді, проекция терезесінің мэзірін шақыру үшін Track View (Терезелерді кору) терезе тақтасының, тақтаның батырмаларына тиіспей, тақтаның бір болігіне меңзерді апарып, тінтуірдің оң жақ батырмасын шерту керек.IV Бекіту кезеңі Тапсырма:7-суретке назар аударыңдар. Бүл сурет Blender программасында текшеден тікбүрышты параллепипед жасап, эрі қарай қырларын бөліп шығару арқылы жасалған. Сендер дэл осындай етіп, үшақ моделін жасаңдар.7-сурет. Үшақ моделі

  • Қорытынды кезең
  • Extrude, Subdivide қүралдары не үшін керек?
  • Біз бүгінгі сабақта не үйрендік?
Сергіту сәтіАНАГРАММАСөздердің әріптерін орындарымен ауыстыру арқылы информатикаға байланысты сөздерді анықтаңыз. Артық сөздерді  тауып, түсініктеме беріңіз. 1) КЕТСТ, НСА, ФРГИАК, ЗАҒАҚ. 2) АВИКЛУРАТА, СТКИДОЖЙ, НЕРСКА, ТЕРПНИР.   3) ТОРНИМО, ТЕРТПЛО, ТЕРИНПР, ТУТІНРІ. 4) ТЕРЧЕСВИН, ТАКЕДИС, АКТПКОМ КСДИ, СОРЦЕСПРО.  5) ТАНЛЕПЕРОФ, ТАКЕДИС, ТАКРАРОФПЕ, НИМОРОТ. 6) НОФЕЛТЕ, ММЕДО, ТФЕЕЛКСА, ЖДА.    7) УТЕС, ЗУСЕ МДӘ, УРКӨ, ИМ.  8) САТАҚУ, ДЕУҢӨ, ТОРЛЯКУКАЛЬ, РАТАТУ.  9) ЕКНТҮ, АОНТ, ПӘРІ, РАЦФИ.   10) МЕТРАРИФОМ, ЕШСЕТПО, ТОРКАЛЯЛЬКУ, ДОВОСКИД.

  • Үйге тапсырма беру кезеңі
  • Тақырыпты оқу
  • 3D шах программасын ашып, өздерің қалаған кез келген кескінді жасаңдар.
  • Бағалау кезеңі
Сабақтағы белсенділіктеріне, тақырыпты меңгеру, тапсырманы орындау деңгейлеріне байланысты бағалар қойылады.







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!