Сабақтың
тақырыбы:
|
Сын есім
(412-416-жаттығу)
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Сын есімдерді табу, сұрақ қоя
білу.
|
Сабақтың
міндеттері:
|
-
Мәтіннен сын есімді
табу
-
Зат есімдерге
бірнеше сын есім жалғап, сөйлемдер
құру.
-
Топта жұмыс жасауға
дағдыландыру
|
Сабақтың
түрі:
|
Аралас
сабақ
|
Сабақтың
әдіс-тәсілдері:
|
Тренинг «Комплименттер». Топқа
бөлу(әріптер арқылы). «ЖИГСО» «үш қадамды сұхбат». топтастыру. Эссе
жазу.
|
Күтілетін
нәтижелер:
|
1. Мәтіннен сын
есімді таба алады.
2. Зат есімге бірнеше сын есім
жалғай алады.
|
Көренекілігі:
|
суреттер, ребустар,
семантикалық карта,интер.тақта, А-3 формат, стикер,
маркелер
|
Кезеңдер
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Псхихологиялық
дайындық
|
Кіріспе:
Тренинг:
«КОМПЛИМЕНТТЕР»
|
А,Ә,Б,В әріптері
бойынша топқа бөлініп
отырады.
ТАБЫС критерийлерімен
танысады.
|
ІІ. Білу:
|
үй тапсырмасын сұрау. (ЖИГСО
әдісі)
Табыс
критерийлері
-
Сөйлемдер
бір-бірімен байланысты болу
керек
-
Сын есімдер болу
керек
-
Әңгіме мағыналы болу
керек
-
Қатесіз, әдемі
жазылуы тиіс.
«Үш қадамды сұхбат»
Сұрақ-жауап
|
Оқушылар жазып
келген жұмыстарын ЖИГСО әдісі бойынша бірін-бірімен сағат тілімен
ауыстырады.
.
Әр топ бір-біріне сұрақ
қояды.
|
ІІІ.
Түсіну
|
Жаңа
сабақ
Жұптық
жұмыс
412-жаттығу. Әр топқа мәтін
беріледі.
|
Мәтіннен сын есімді табады,
қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтайды. Бір -біріне
түсіндіреді.
|
Қолдану:
Талдау:
Жинақтау:
Бағалау
|
Оқулықпен
жұмыс
413-жаттығу.
Топтастыру (кластер) Бір зат есімге қатысты бірнеше сын есім тауып
топтастыру.
көше, көл, жылқы ,
кесе
сергіту
сәті:
Топпен жұмыс
«Сипатта сырын аш» ойыны
414-жаттығу. Әр
топқа бір-бір зат беріледі сол затты жан- жақты сипаттап
жазады.
415-жаттығу.
Ребустың шешіміндегі сөз неліктен сын есімге жататынын
дәлелдеу.
Жеке
жұмыс
Тақырыптық
диктант
|
Топтастырып жазады.
Дәптерге жазады.
Сергіту сәтін
жасайды.
Әр топқа бір-бір зат
беріледі сол затты жан- жақты сипаттап жазады.
.
Түзу сөзі сын есімге
жататынын топта талқылап, дәлелдер, мысалдар
келтіреді.
Өмірде сын есім қаншалықты
керек екен түсіндіріп,пікір
алмасады.
|
ІҮ.
Бағалау.
|
Формативті
бағалау«Бағдаршам»,
Бірін – бірі
бағалау. Табыс
критерийі
|
|
|
Кері
байланыс
|
Стикерге «екі жұлдыз, бір
тілек» жазады.
|
Ү. Үйге
тапсырма
|
416-жаттығу. «Ат
жарысы» тақырыбына эссе
жазу.
40 сөзден кем
болмау
|
|