Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Блум таксономиясын сабақта қолданудың тиімділігі
Материал туралы қысқаша түсінік
• Блум таксаномиясы туралы мағлұмат алады,таксономияның 6 этапы туралы біледі,оңтайлы жақтарын тәжірибесіне пайдалана алады; • Коучинг барысында мұғалімдер теория арқылы,түрлі тапсырмалар орындай отырып, Блум таксономиясының білімді игертуге 6-қадамының тиімді екеніне көз жеткізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
6574
18 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақтөбе облысы Ойыл ауданы Ш.Бекмухамбетова атындағы мектеп- гимназия ҚР Білім беру ісінің үздігі, математика пәнінің мұғалімі Ихсанова Асия Тапашевна
9 қабатты уйде тұрғындар тұрады. Әр қабаттағы адамдар саны жоғары көтерілген сайын екі еселенеді.1 қабатта -2адам, 2 қабатта 4 адам, 3 қабатта 8, 4 қабатта 16; 5 қабатта 32 т.с.с................................9 қабатта 512 адам тұрады. Сұрақ : Лифттегі қай кнопка көп басылады?
«Өзін үнемі дамытумен айналыспаған мұғалім жақсы ұстаз бола алмайды» А. Апшерони
Сабақтың тақырыбы:Параллелепипед.Дұрыс көпжақтар Пирамида.Сабақтың мақсаты:Білімділік: Оқушыларға пирамида, параллелепипеджәне дұрыс көпжақтарды түсіндіру, білім, білік дағдыны қалыптастыру, игерген білімін болашақта қолдана білу, жетілдіру.Дамытушылық: Есте сақтау және тез шешім табу қабілеттерін дамыту.Тәрбиелігі: Оқушыларды дәлдікке, алғырлыққа, зеректікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.Сабақтың міндеттері:1)Мұғалім оқушыларды топтарға бөледі, таныстырады, бағыт береді, қорытынды бағалайды.1)Оқушылыр еске түсіреді; есеп шығарады, түсіндіреді, қайталайды, сөйлейді, өзін-өзі бағалайды, сыныптасын бағалайды.Сабақтың көрнекілігі:1)Тірек сызбалар2)Проектр арқылы есеп шығаруда қолданылатын негізгі ұғымдар көрсетіліп, қайталанып отырылады.3)Семантикалық карта толтыру (таблицалар, флипчарт құру)4)Түрлі түсті акциялар (деңгейлік тапсырмалар) қара түс-12, ақ түс-6, қызыл түс-3, көк түс-3Көрнекілігі: Интерактивті тақта, таблицаСабақтың әдісі:Модульдік оқыту технологиясы «Білім биржасы» оқыта үйрету ойыны; Пәнаралық байланыс: экономикамен (қаржылық сауаттылық)Биржада белгілі бір тауардың нарқы анықталады, көтерме сауда-саттық келісімдер жүргізіледі. Биржа-нарық ойынына қатысушы бәсекелес фирма өкілдерінің бас қосатын жері және мұнда сауда-саттық нәтижесінде тауарлардың көтерме нарықтық бағасы қалыптасады.Биржа түрлері: зат биржасы, қор биржасы (тауар-құнды қағаз), валюталық, жан-жақты. Еңбек биржасы еңбекке орналастырылады. Биржада ойнай отырып, пайда табуға болады, ол үшін арнайы дайындық, білім қажет.Бүгінгі білім биржасында біліміміз арқылы бәсекеге түсеміз.Биржа жағдайын (оқушылардың жинаған ұпайларын) экраннан қадағалап отырамыз.Бағалау: Блум тасономиясы бойынша: Сабақтың басында өзін-өзі бағалау; Соңында топтық бағалау; Акциялар арқылы сабақ барысында бағалап отыру; Парционалдық бағалау. (сабақ барысында жеке оқушы жетістіктерін мадақтау сөздерімен бағалау).Тексеру: Ауызша тексеру;Компьютер арқылы тексеруДұрыс жауапты ұсыну арқылы өзін-өзі және топта тексеруСабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Үй тапсырмасын сұрау(сұрақ-жауап) 3. Жаңа теориялық материалдарды меңгерту 4. Есептер шығару 5. Тест сұрақтары 6. Бағалау, қорытындылау 7. Үйге тапсырма беруЖаңа теориялық материалдарды меңгертуПараллелепипед.Анықтама. Табаны пареллелограмм болатын призманы параллелепипед деп атайды.Параллелепипедтің ортақ нүктелері жоқ жақтары қарама-қарсы жақтары, ал бір жағында жатпайтын қарама-қарсы жақтарының қырлары қарама-қарсы қырлары деп аталады.АВСDA1B1C1D1параллелепипеді бейнеленгенАВСD және A1B1C1D1 оның қарама-қарсы жақтарыАА1 және СС1 қарама-қарсы қырлары.Теорема. Параллелепипедтің барлық диоганальдары бір нүктеде қиылысады және осы нүктеде қақ бөлінеді.Егер параллелепипедтің бүйір қырлары табан қырларына перпендикуляр болса, онда ол тік параллелепипед деп аталады.Табандары тіктөртбұрыш болатын тік параллелепипедті тікбұрышты параллелепипед деп атайды.Тікбұрышты параллелепипедтің барлық жақтары тіктөртбұрыштар. Бір төбесінен шығатын үш қырының ұзындығын тіктөртбұрышты параллелепипедтің өлшемдері деп атайды. Үш өлшемі бірдей тікбұрышты параллелепипед куб деп аталады. Куб жақтарының бәрі кв
Өткізілген күні: | ||
Коучингтің тақырыбы | Блум таксономиясын сабақта қолданудың тиімділігі | |
Мақсаты | Мұғалімдерге Блум таксономиясы туралы ақпарат беру | |
Күтілетін нәтиже | • Блум таксаномиясы туралы мағлұмат алады,таксономияның 6 этапы туралы біледі,оңтайлы жақтарын тәжірибесіне пайдалана алады; • Коучинг барысында мұғалімдер теория арқылы,түрлі тапсырмалар орындай отырып, Блум таксономиясының білімді игертуге 6-қадамының тиімді екеніне көз жеткізеді. | |
Әдіс-тәсілдер | сұрақ-жауап, ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс, АКТ, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық. | |
Ресурстар | • ватман, А4 парағы, мұғалімдерге арналған нұсқаулық,интерактивті тақта,маркерлер, стикерлер , интернеттен қосымша материалдар | |
Оқыту кезеңдері | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Сергіту | Ұстаздардың сезіміне психологиялық бақылау. Әр топқа суреттер таратылады. Сол суреттерге қарап, суретті сөйлету керек. 1-топ. Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 2-топ. Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. 3-топ. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. (Әр топтың пікірі тыңдалады) Кілті:1-тапсырма бойынша: «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңістік. Бұл бала алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк.» 2-тапсырма бойынша: «Ұлты басқа болғанмен, бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан ұстаз оларға күн сәулесіндей, бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді». 3-тапсырма бойынша: «Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда. Бірақ бір ояу кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына жауапкершілікпен дайындалады». Қорытынды ой:Білімді, сауатты адамдар –XXI ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші. Бұл туралы Абай атамыз: «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ар, мінез деген нәрселермен озады. Одан басқа нәрселермен оздым ғой демектің бәрі бекер», -деген өсиетін ұстанып еңбек етуіміз қажет. | Мұғалімдер топта кеңеседі, сурет бойынша өз ойларын айтады. |
Топқа бөлу | Блум түймедағы арқылы 3 топқа бөлінеді.1 түймедақ «Білу,түсіну», 2 түймедақ «Қолдану,талдау» 3 түймедақ «Жинақтау, бағалау» | Берілген кеспе қағаздардағы терминдер бойынша түймедақ құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. |
Қызығушылығын ояту | «Миға шабуыл» 1. Мына суретке назар аударайық. Машинаның астында қандай сан? Ойлануға 10 секунд уақыт. | Мұғалімдер әр сұраққа 10 с. ішінде тез жауап береді. |
2.Мына жаймаға қарама-қарсы жағындағы ұпайлардың қосындысы 7-ге тең Болатындай ұпайларды орналастыруға бола ма? | ||
Таныстырылым | «Блум таксономиясы» таныстырылым көрсетіледі. | Блум таксономиясы туралы таныстырылыммен танысады.. |
Мағынаны тану Топтық жұмыс | Тапсырма.Тапсырма кеспе қағаздармен беріледі.Тақырып: «Рационал бөлшектерге амалдар қолдану»Осы тақырып бойынша 3 топқа тапсырма беріледі.1 топ. «Білу,түсіну» бойынша 2 топ. «Қолдану,талдау» бойынша 3 топ. «Жинақтау, бағалау» бойынша сабақ жоспарын жазу. | Талқылау-мұғалімдер өз идеяларын зерделейді Блум бойынша жұмыс жасайды, топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады. Блум таксономиясы бойынша 1 сабақтың қмж дайындайды Постер дайындайды.Постерді әзірлеуге – 5 м қорғауға – 5 мин. |
Ой толғаныс | «Фишбоун» әдісі. Әр топқа балық қаңқасының суреті беріледі. Мұғалімдер балық қаңқасына Блум таксономиясын талдауды жазады. | Мұғалімдер балық қаңқасына өз қорытындыларын жазады. |
Кері байланыс: | Бүгінгі коучингтен алған әсерлері туралы эссе жазады. | . |
9 қабатты уйде тұрғындар тұрады. Әр қабаттағы адамдар саны жоғары көтерілген сайын екі еселенеді.1 қабатта -2адам, 2 қабатта 4 адам, 3 қабатта 8, 4 қабатта 16; 5 қабатта 32 т.с.с................................9 қабатта 512 адам тұрады. Сұрақ : Лифттегі қай кнопка көп басылады?
- ТАҚЫРЫБЫ: «Блум таксономиясы: Білімді игеруге бағытталған 6 қадам» »
- МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға,Блум таксономиясын сабақтарға мақсат қоюға,білімді игертуге деңгейлік тапсырмаларды
- ШАРАНЫҢ НЫСАНЫ: мектеп мұғалімдері
- ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: топпен жұмыс, АКТ-ны пайдалану,диалогты оқыту
- ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР:мұғалімдерге арналған нұсқаулық,интерактивті тақта,
- ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: Интерактивті тақта,флипчарт, маркер, стикер(түрлі-түсті), тапсырмаларды орындауға қағаздар, видеоролик
«Өзін үнемі дамытумен айналыспаған мұғалім жақсы ұстаз бола алмайды» А. Апшерони
Сабақтың тақырыбы:Параллелепипед.Дұрыс көпжақтар Пирамида.Сабақтың мақсаты:Білімділік: Оқушыларға пирамида, параллелепипеджәне дұрыс көпжақтарды түсіндіру, білім, білік дағдыны қалыптастыру, игерген білімін болашақта қолдана білу, жетілдіру.Дамытушылық: Есте сақтау және тез шешім табу қабілеттерін дамыту.Тәрбиелігі: Оқушыларды дәлдікке, алғырлыққа, зеректікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.Сабақтың міндеттері:1)Мұғалім оқушыларды топтарға бөледі, таныстырады, бағыт береді, қорытынды бағалайды.1)Оқушылыр еске түсіреді; есеп шығарады, түсіндіреді, қайталайды, сөйлейді, өзін-өзі бағалайды, сыныптасын бағалайды.Сабақтың көрнекілігі:1)Тірек сызбалар2)Проектр арқылы есеп шығаруда қолданылатын негізгі ұғымдар көрсетіліп, қайталанып отырылады.3)Семантикалық карта толтыру (таблицалар, флипчарт құру)4)Түрлі түсті акциялар (деңгейлік тапсырмалар) қара түс-12, ақ түс-6, қызыл түс-3, көк түс-3Көрнекілігі: Интерактивті тақта, таблицаСабақтың әдісі:Модульдік оқыту технологиясы «Білім биржасы» оқыта үйрету ойыны; Пәнаралық байланыс: экономикамен (қаржылық сауаттылық)Биржада белгілі бір тауардың нарқы анықталады, көтерме сауда-саттық келісімдер жүргізіледі. Биржа-нарық ойынына қатысушы бәсекелес фирма өкілдерінің бас қосатын жері және мұнда сауда-саттық нәтижесінде тауарлардың көтерме нарықтық бағасы қалыптасады.Биржа түрлері: зат биржасы, қор биржасы (тауар-құнды қағаз), валюталық, жан-жақты. Еңбек биржасы еңбекке орналастырылады. Биржада ойнай отырып, пайда табуға болады, ол үшін арнайы дайындық, білім қажет.Бүгінгі білім биржасында біліміміз арқылы бәсекеге түсеміз.Биржа жағдайын (оқушылардың жинаған ұпайларын) экраннан қадағалап отырамыз.Бағалау: Блум тасономиясы бойынша: Сабақтың басында өзін-өзі бағалау; Соңында топтық бағалау; Акциялар арқылы сабақ барысында бағалап отыру; Парционалдық бағалау. (сабақ барысында жеке оқушы жетістіктерін мадақтау сөздерімен бағалау).Тексеру: Ауызша тексеру;Компьютер арқылы тексеруДұрыс жауапты ұсыну арқылы өзін-өзі және топта тексеруСабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Үй тапсырмасын сұрау(сұрақ-жауап) 3. Жаңа теориялық материалдарды меңгерту 4. Есептер шығару 5. Тест сұрақтары 6. Бағалау, қорытындылау 7. Үйге тапсырма беруЖаңа теориялық материалдарды меңгертуПараллелепипед.Анықтама. Табаны пареллелограмм болатын призманы параллелепипед деп атайды.Параллелепипедтің ортақ нүктелері жоқ жақтары қарама-қарсы жақтары, ал бір жағында жатпайтын қарама-қарсы жақтарының қырлары қарама-қарсы қырлары деп аталады.АВСDA1B1C1D1параллелепипеді бейнеленгенАВСD және A1B1C1D1 оның қарама-қарсы жақтарыАА1 және СС1 қарама-қарсы қырлары.Теорема. Параллелепипедтің барлық диоганальдары бір нүктеде қиылысады және осы нүктеде қақ бөлінеді.Егер параллелепипедтің бүйір қырлары табан қырларына перпендикуляр болса, онда ол тік параллелепипед деп аталады.Табандары тіктөртбұрыш болатын тік параллелепипедті тікбұрышты параллелепипед деп атайды.Тікбұрышты параллелепипедтің барлық жақтары тіктөртбұрыштар. Бір төбесінен шығатын үш қырының ұзындығын тіктөртбұрышты параллелепипедтің өлшемдері деп атайды. Үш өлшемі бірдей тікбұрышты параллелепипед куб деп аталады. Куб жақтарының бәрі кв
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)