Материалдар / Блум таксономиясын сабақта қолданудың тиімділігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Блум таксономиясын сабақта қолданудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
• Блум таксаномиясы туралы мағлұмат алады,таксономияның 6 этапы туралы біледі,оңтайлы жақтарын тәжірибесіне пайдалана алады; • Коучинг барысында мұғалімдер теория арқылы,түрлі тапсырмалар орындай отырып, Блум таксономиясының білімді игертуге 6-қадамының тиімді екеніне көз жеткізеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
6306
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақтөбе облысы Ойыл ауданы Ш.Бекмухамбетова атындағы мектеп- гимназия ҚР Білім беру ісінің үздігі, математика пәнінің мұғалімі Ихсанова Асия Тапашевна
Өткізілген күні:

Коучингтің тақырыбыБлум таксономиясын сабақта қолданудың тиімділігі
МақсатыМұғалімдерге Блум таксономиясы туралы ақпарат беру
Күтілетін нәтиже

• Блум таксаномиясы туралы мағлұмат алады,таксономияның 6 этапы туралы біледі,оңтайлы жақтарын тәжірибесіне пайдалана алады; • Коучинг барысында мұғалімдер теория арқылы,түрлі тапсырмалар орындай отырып, Блум таксономиясының білімді игертуге 6-қадамының тиімді екеніне көз жеткізеді.
Әдіс-тәсілдерсұрақ-жауап, ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс, АКТ, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Ресурстарватман, А4 парағы, мұғалімдерге арналған нұсқаулық,интерактивті тақта,маркерлер, стикерлер , интернеттен қосымша материалдар
Оқыту кезеңдеріКоучтың іс-әрекетіМұғалімдердің іс-әрекеті
Сергіту Ұстаздардың сезіміне психологиялық бақылау. Әр топқа суреттер таратылады. Сол суреттерге қарап, суретті сөйлету керек. 1-топ. Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 2-топ. Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. 3-топ. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. (Әр топтың пікірі тыңдалады) Кілті:1-тапсырма бойынша: «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңістік. Бұл бала алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк.» 2-тапсырма бойынша: «Ұлты басқа болғанмен, бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан ұстаз оларға күн сәулесіндей, бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді». 3-тапсырма бойынша: «Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда. Бірақ бір ояу кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына жауапкершілікпен дайындалады».  Қорытынды ой:Білімді, сауатты адамдар –XXI ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші. Бұл туралы Абай атамыз: «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ар, мінез деген нәрселермен озады. Одан басқа нәрселермен оздым ғой демектің бәрі бекер», -деген өсиетін ұстанып еңбек етуіміз қажет. Мұғалімдер топта кеңеседі, сурет бойынша өз ойларын айтады.
Топқа бөлуБлум түймедағы арқылы 3 топқа бөлінеді.1 түймедақ «Білу,түсіну», 2 түймедақ «Қолдану,талдау» 3 түймедақ «Жинақтау, бағалау»

Берілген кеспе қағаздардағы терминдер бойынша түймедақ құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді.
Қызығушылығын ояту«Миға шабуыл» 1. Мына суретке назар аударайық. Машинаның астында қандай сан? Ойлануға 10 секунд уақыт. Мұғалімдер әр сұраққа 10 с. ішінде тез жауап береді.
2.Мына жаймаға қарама-қарсы жағындағы ұпайлардың қосындысы 7-ге тең Болатындай ұпайларды орналастыруға бола ма?

Таныстырылым«Блум таксономиясы» таныстырылым көрсетіледі.Блум таксономиясы туралы таныстырылыммен танысады..
Мағынаны тану Топтық жұмыс

Тапсырма.Тапсырма кеспе қағаздармен беріледі.Тақырып: «Рационал бөлшектерге амалдар қолдану»Осы тақырып бойынша 3 топқа тапсырма беріледі.1 топ. «Білу,түсіну» бойынша 2 топ. «Қолдану,талдау» бойынша 3 топ. «Жинақтау, бағалау» бойынша сабақ жоспарын жазу. Талқылау-мұғалімдер өз идеяларын зерделейді Блум бойынша жұмыс жасайды, топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады. Блум таксономиясы бойынша 1 сабақтың қмж дайындайды Постер дайындайды.Постерді әзірлеуге – 5 м қорғауға – 5 мин.
Ой толғаныс «Фишбоун» әдісі. Әр топқа балық қаңқасының суреті беріледі.

Мұғалімдер балық қаңқасына Блум таксономиясын талдауды жазады.

Мұғалімдер балық қаңқасына өз қорытындыларын жазады.
Кері байланыс:



Бүгінгі коучингтен алған әсерлері туралы эссе жазады..








































































































9 қабатты уйде тұрғындар тұрады. Әр қабаттағы адамдар саны жоғары көтерілген сайын екі еселенеді.1 қабатта -2адам, 2 қабатта 4 адам, 3 қабатта 8, 4 қабатта 16; 5 қабатта 32 т.с.с................................9 қабатта 512 адам тұрады. Сұрақ : Лифттегі қай кнопка көп басылады?



































  • ТАҚЫРЫБЫ:  «Блум таксономиясы: Білімді игеруге бағытталған 6 қадам» »
  • МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ: Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға,Блум таксономиясын сабақтарға мақсат қоюға,білімді игертуге деңгейлік тапсырмаларды
дұрыс әзірлей алуға бағыттау КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Коучинг барысында мұғалімдер теория арқылы,түрлі тапсырмаларорындай отырып, Блум таксономиясының білімді игертуге6-қадамының тиімді екеніне көз жеткізеді.ТҮЙІНДІ ИДЕЯ:Оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді мұғалімдердің нәтижелі іс-әрекеттерінегізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру және алғанбілімдерін болашақта қолдана алуына бағыттау
  • ШАРАНЫҢ НЫСАНЫ: мектеп мұғалімдері
  • ӘДІС-ТӘСІЛДЕР: топпен жұмыс, АКТ-ны пайдалану,диалогты оқыту
  • ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР:мұғалімдерге арналған нұсқаулық,интерактивті тақта,
  • ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР: Интерактивті тақта,флипчарт, маркер, стикер(түрлі-түсті), тапсырмаларды орындауға қағаздар, видеоролик
Коучингтін мазмұныЖұмыстың сатыларыМазмұныМұғалімдердің  іс-әрекетіуақытРесурстарҰйымдастыру кезеңі (жақсы психологиялық ахуал орнату)«Cалфетка» тренингі.Коучингтің тақырыбы мен мақсатын таныстырадыҚатысушылар өз бойларындағы қасиеттерін айтады5 минСалфеткаТопқа бөлуТаңдаған стикерлерінің түсіне қарай топқа бөлуТопта көшбасшыаимкипер және спикер сайланады.2минТүрлі-түсті стикерОй шақыру«Веер» стратегиясы бойыншаӨткен коучингте алған білімдері бойынша желпуіш түзеді, әр бүктемесіне жаңа технология бойынша білгендерін жазып отырады10 минА4 парағыМағынаны тану«Көбелек» сабағыТаныстырылымды көреді.1.Көбелектің әрі қарай жағдайы не болды?2.Бала көбелекке көмектеспегенде не болар еді?2 минТаныстырылымТеориялық материалБлум таксономиясы бойынша түсініктеме беру10мин           ТаныстырылымТоптық жұмыс1- топртегінің басты идеясын постерге бейнеле.2-топейіпкерлерді жақсысынан жаманына қарай жікте, жіктеу әрекетіңізді3-топртегіні бүгінгі жаңа заманға сай, үлгіде көрсет«Екі жұлдызір тілек»арқылы бағалайды5минпостер Топпен жұмыс«Бауырсақ» ертегісі бойынша сұрақтар әзірлеуБлум таксономиясы бойынша сұрақтарды жіктеу8 минА4 парағыРефлексия«Дананың кілттері» әдісі бойынша «Егер де» кілті – «егер де» деген сұрақ қойып, олардың ойларын графикалық органайзерге жазып отырыңыз.«Әліпби» кілті – берілген тақырыпқа қатысы бар сөздердің тізімін А-дан Я-ға дейін әліпби ретімен тізбектеңіз. «Кемшіліктер» кілті – нақты бір пән немесе тәжірибелік сабақ бойынша кемшіліктер тізімін жасаңыз.5 минКілттің бейнесі салынған суреттер                                РЕФЛЕКСИЯ       27.01.15 ж. Үлкен орта мектебінің мұғалімдерінің арасында «Блум таксономиясы: Білімді игеруге бағытталған 6 қадам»  тақырыбына коучинг өткіздімоучингке 14 мұғалім және бақылаушы ретінде мектеп директоры З.А. қатысты.       Коучинг жағымды психологиялық ахуал орнату мақсатымен «Салфетка» тренингі өткізілді.Қатысушылар өз бойындағы жақсы қасиеттерін айтып шықты. Түрлі-түсті стикерлерді таңдауларына байланысты топқа бөлінді.Мұғалімдер де қулыққа көшіпті, бір топта болғысы келетін қатысушылар бірдей түстерді таңдап алыпты.       Мұғалімдердің көңіл- күйлерін біле отырып, «Көбелек» таныстырылымы бойынша қызығушылықтарын оята отырып, сабағымды бастадыманыстырылымды көрсетіп болып, «Болжау» стратегиясы арқылы сұрақ қойдым «Көбелектің еркін ұша алмауына не себеп? Неліктен көбелек мұндай халге душар болды? Бұл тақырыптың бізге қандай қатысы бар?» Мұғалімдер: Біз де оқушының еркін ойлауына мүмкіндік бермей жатамыз, шыдамдылық танытпаймыз.Әр баланың ойлауы әр түрлі, кей баланың ойлауы шапшаң болса кей баланың ойлауы жәй. Бұл жерде көбелек оқушыда, адам мұғалім. Егерде адам шыдамдылық танытып өзіне мүмкіндік бергенде көбелек мұндай халге душар болмаған болар еді. Сондықтан мұғалімдер сабырлылық танытып, оқушылардың еркін ойлауына мүмкіндік беруіміз керек деген қорытындыға келді. Әрі қарай дәстүрлі сабақ пен белсенді оқытудағы сабақтың мақсатының айырмашылықтарына тоқталып өтіп, Блумның өзектілігі мен білімді игертуге бағытталған 6-қадамына қысқаша теориялық түсініктеме бердім. «Бауырсақ» ертегісі жазылған парақшалар таратып бердім.3 топқа тапсырма бердім.Әріптестерім тапсырмаларын дұрыс орындадыен осы тапсырмаларды орындай алар ма екен деген ойда едім, бірақ тапсырманы орындап шыққандарын көргенде қатты қуанып қалдым.Әрі қарай Бауырсақ ертегісі бойынша өздерінің қай деңгейде жұмыс жасағандықтарын анықтаттым.Топтар өздерінің қай деңгейде жұмыс жасағандықтарын нақты таба алды. Соңында топтар бір- бірін «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалады. Мұғалімдер әлі де болса дұрыс бағалай алмайды, тіл байлықтары жоқ, сөзге шорқақ. Жұмыстарын орындауда мұғалімдердің қызығушылықтары байқалды, белсенді қатыстыелесі тапсырма 6 сұрақ дайындап, сұрақтарды Блум таксономиясы бойынша жіктеу. Мұғалімдер қиналды, әзірлеген сұрақтарын жіктей алмады.        Бұл әдісті бір дегенде меңгеріп кету мүмкін емес, осы тақырыпқа тағы да бір коучинг өткізу керек екенін мұғалімдердің  рефлексияларынан білдімабаққа аса қызығушылық танытқан бастауыш сынып мұғалімдері  З.К., Б.А., М.С., қазақ тілі мұғалімі Қ.Б., Р.Б., технология пәнінің мұғалімі Л.Қ.Ххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх



«Өзін үнемі дамытумен айналыспаған мұғалім жақсы ұстаз бола алмайды» А. Апшерони





Сабақтың тақырыбы:Параллелепипед.Дұрыс көпжақтар Пирамида.Сабақтың мақсаты:Білімділік: Оқушыларға пирамида, параллелепипеджәне дұрыс көпжақтарды түсіндіру, білім, білік дағдыны қалыптастыру, игерген білімін болашақта қолдана білу, жетілдіру.Дамытушылық: Есте сақтау және тез шешім табу қабілеттерін дамыту.Тәрбиелігі: Оқушыларды дәлдікке, алғырлыққа, зеректікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.Сабақтың міндеттері:1)Мұғалім оқушыларды топтарға бөледі, таныстырады, бағыт береді, қорытынды бағалайды.1)Оқушылыр еске түсіреді; есеп шығарады, түсіндіреді, қайталайды, сөйлейді, өзін-өзі бағалайды, сыныптасын бағалайды.Сабақтың көрнекілігі:1)Тірек сызбалар2)Проектр арқылы есеп шығаруда қолданылатын негізгі ұғымдар көрсетіліп, қайталанып отырылады.3)Семантикалық карта толтыру (таблицалар, флипчарт құру)4)Түрлі түсті акциялар (деңгейлік тапсырмалар) қара түс-12, ақ түс-6, қызыл түс-3, көк түс-3Көрнекілігі: Интерактивті тақта, таблицаСабақтың әдісі:Модульдік оқыту технологиясы «Білім биржасы» оқыта үйрету ойыны; Пәнаралық байланыс: экономикамен (қаржылық сауаттылық)Биржада белгілі бір тауардың нарқы анықталады, көтерме сауда-саттық келісімдер жүргізіледі. Биржа-нарық ойынына қатысушы бәсекелес фирма өкілдерінің бас қосатын жері және мұнда сауда-саттық нәтижесінде тауарлардың көтерме нарықтық бағасы қалыптасады.Биржа түрлері: зат биржасы, қор биржасы (тауар-құнды қағаз), валюталық, жан-жақты. Еңбек биржасы еңбекке орналастырылады. Биржада ойнай отырып, пайда табуға болады, ол үшін арнайы дайындық, білім қажет.Бүгінгі білім биржасында біліміміз арқылы бәсекеге түсеміз.Биржа жағдайын (оқушылардың жинаған ұпайларын) экраннан қадағалап отырамыз.Бағалау:         Блум тасономиясы бойынша: Сабақтың басында өзін-өзі бағалау; Соңында топтық бағалау;         Акциялар арқылы сабақ барысында бағалап отыру;         Парционалдық бағалау. (сабақ барысында жеке оқушы жетістіктерін мадақтау сөздерімен бағалау).Тексеру: Ауызша тексеру;Компьютер арқылы тексеруДұрыс жауапты ұсыну арқылы өзін-өзі және топта тексеруСабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі                                         2. Үй тапсырмасын сұрау(сұрақ-жауап)                                         3. Жаңа теориялық материалдарды меңгерту                                         4. Есептер шығару                                         5. Тест сұрақтары                                         6. Бағалау, қорытындылау                                         7. Үйге тапсырма беруЖаңа теориялық материалдарды меңгертуПараллелепипед.Анықтама. Табаны пареллелограмм болатын призманы параллелепипед деп атайды.Параллелепипедтің ортақ нүктелері жоқ жақтары қарама-қарсы жақтары, ал бір жағында жатпайтын қарама-қарсы жақтарының қырлары қарама-қарсы қырлары деп аталады.АВСDA1B1C1D1параллелепипеді бейнеленгенАВСD және A1B1C1Dоның қарама-қарсы жақтарыААжәне СС1 қарама-қарсы қырлары.Теорема. Параллелепипедтің барлық диоганальдары бір нүктеде қиылысады және осы нүктеде қақ бөлінеді.Егер параллелепипедтің бүйір қырлары табан қырларына перпендикуляр болса, онда ол тік параллелепипед деп аталады.Табандары тіктөртбұрыш болатын тік параллелепипедті тікбұрышты параллелепипед деп атайды.Тікбұрышты параллелепипедтің барлық жақтары тіктөртбұрыштар. Бір төбесінен шығатын үш қырының ұзындығын тіктөртбұрышты параллелепипедтің өлшемдері деп атайды. Үш өлшемі бірдей тікбұрышты параллелепипед куб деп аталады. Куб жақтарының бәрі кв
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!