Өткізілген күні: |
|
Коучингтің тақырыбы | Блум таксономиясын сабақта қолданудың тиімділігі |
Мақсаты | Мұғалімдерге Блум таксономиясы туралы ақпарат беру |
Күтілетін нәтиже
| • Блум таксаномиясы туралы мағлұмат алады,таксономияның 6 этапы туралы біледі,оңтайлы жақтарын тәжірибесіне пайдалана алады; • Коучинг барысында мұғалімдер теория арқылы,түрлі тапсырмалар орындай отырып, Блум таксономиясының білімді игертуге 6-қадамының тиімді екеніне көз жеткізеді. |
Әдіс-тәсілдер | сұрақ-жауап, ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс, АКТ, СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық. |
Ресурстар | • ватман, А4 парағы, мұғалімдерге арналған нұсқаулық,интерактивті тақта,маркерлер, стикерлер , интернеттен қосымша материалдар |
Оқыту кезеңдері | Коучтың іс-әрекеті | Мұғалімдердің іс-әрекеті |
Сергіту | Ұстаздардың сезіміне психологиялық бақылау. Әр топқа суреттер таратылады. Сол суреттерге қарап, суретті сөйлету керек. 1-топ. Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 2-топ. Жарқын шуағын төккен күн астында әр ұлттың балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. 3-топ. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген. (Әр топтың пікірі тыңдалады) Кілті:1-тапсырма бойынша: «Ортасында қара ноқаты бар үлкен ақ кеңістік. Бұл бала алғаш дүниеге келгенде осы ақ қағаздай пәк.» 2-тапсырма бойынша: «Ұлты басқа болғанмен, бұл балалардың жан дүниесі бірдей, сондықтан ұстаз оларға күн сәулесіндей, бірдей мөлшерде мейірім шуағын төгеді». 3-тапсырма бойынша: «Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда. Бірақ бір ояу кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына жауапкершілікпен дайындалады». Қорытынды ой:Білімді, сауатты адамдар –XXI ғасырда адамзат дамуының негізгі қозғаушы күші. Бұл туралы Абай атамыз: «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ар, мінез деген нәрселермен озады. Одан басқа нәрселермен оздым ғой демектің бәрі бекер», -деген өсиетін ұстанып еңбек етуіміз қажет. | Мұғалімдер топта кеңеседі, сурет бойынша өз ойларын айтады. |
Топқа бөлу | Блум түймедағы арқылы 3 топқа бөлінеді.1 түймедақ «Білу,түсіну», 2 түймедақ «Қолдану,талдау» 3 түймедақ «Жинақтау, бағалау»
| Берілген кеспе қағаздардағы терминдер бойынша түймедақ құрастыру арқылы 3 топқа бөлінеді. |
Қызығушылығын ояту | «Миға шабуыл» 1. Мына суретке назар аударайық. Машинаның астында қандай сан? Ойлануға 10 секунд уақыт. | Мұғалімдер әр сұраққа 10 с. ішінде тез жауап береді. |
| 2.Мына жаймаға қарама-қарсы жағындағы ұпайлардың қосындысы 7-ге тең Болатындай ұпайларды орналастыруға бола ма? |
|
Таныстырылым | «Блум таксономиясы» таныстырылым көрсетіледі. | Блум таксономиясы туралы таныстырылыммен танысады.. |
Мағынаны тану Топтық жұмыс
| Тапсырма.Тапсырма кеспе қағаздармен беріледі.Тақырып: «Рационал бөлшектерге амалдар қолдану»Осы тақырып бойынша 3 топқа тапсырма беріледі.1 топ. «Білу,түсіну» бойынша 2 топ. «Қолдану,талдау» бойынша 3 топ. «Жинақтау, бағалау» бойынша сабақ жоспарын жазу. | Талқылау-мұғалімдер өз идеяларын зерделейді Блум бойынша жұмыс жасайды, топтық жұмыстың қарқынды өтуіне ықпал етеді, белсенді түрде қатысады. Блум таксономиясы бойынша 1 сабақтың қмж дайындайды Постер дайындайды.Постерді әзірлеуге – 5 м қорғауға – 5 мин. |
Ой толғаныс | «Фишбоун» әдісі. Әр топқа балық қаңқасының суреті беріледі.
Мұғалімдер балық қаңқасына Блум таксономиясын талдауды жазады.
| Мұғалімдер балық қаңқасына өз қорытындыларын жазады. |
Кері байланыс:
| Бүгінгі коучингтен алған әсерлері туралы эссе жазады. | . |