II.Үй тапсырмасын тексеру | Шығарманы оқып, мазмұнын әңгімелеу.Бауыржан Момышұлы туралы қосымша мәліметтер қарастырып келу. | Жауынгердің тұлғасы Мәскеу өлкесіндегі қырғын соғыстың кезі... Қарашаның 26 жаңасы. Жерге шідеріден жоғары қар түскен. Солтүстіктен соққан қара жел қарып жеп, кісінің өңменінен өтіп барады. Немістің басым күшінің алдына көлденең түсіп, Мәскеуге қарай жібермей бөгет болып, күніне үш-төрт шабуылын тойтарып, С. қыстағының маңайында жанталасып соғысып жатқанымызға төртінші күн болғанда мені күтпеген жерде дивизияның штабына шақырды. | Оқушылар үй тапсырмаларын жүйелі түрде, тиянақты орындап келеді.
|
III. Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық | 1.Б.Момышұлының өмір сүрген жылдарын ата.2.«Жауынгердің тұлғасы» қандай жинақтың үзіндісі.3.Әңгімеде қай жерде болған ұрыс жөнінде айтылған?4.Бауыржан неше жыл әскерде болған?5.Б.Момышұлы кім? | 1910 – 1938 жылдар«Қанмен жазылған кітап» жинағынан үзінді.Мәскеуде болған ұрыс жайлы.25 жыл.Қаһарман. | Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өткен материалды естеріне түсіреді. Жаңа материалды меңгеруге дайындалады. |
IV.Өткен материалды бекітуА.Мұғалімнің көмегіменӘ.Оқушының өз бетімен жұмыстануы
| 1-тапсырма 144-беттен бастап оқушыларға әңгімені тізбектетіп оқыту. Қысқаша түсінгендерін сұрау.2-тапсырма Берілген кейіпкерлер есімдерінің ішінен «Тұтқын бала» шығармасының кейіпкерлерінің есімдерін тауып, теріп жаз. Олардың кім екендеріне жеке-жеке тоқталып өт.Кейіпкерлер: надзиратель, Мұхаметқұл Исламқұлов, Жанбота, Ахат молда, полковник Серебряков, генерал, Аркадий, Жантас, Күлзайра, Бәуке, Приходько, Жанар, немістер, Майқанова, Федоров.
3-тапсырма. Берілген сөйлемдерді аяқтап, астын сыз.1.Түске дейін төрт шабуылын ... . 2. ... , өз тағына түнере мелшиіп отырған. 3.Жігіттер сүйегіміз қалса да, .... . 4.Ол батальондардың жігіттері орнынан қозғалмай, ..... . 5.Бұл соғыс – дұшпанның араны ашылған басқыншылық мінез-құлқын, ..... .
4-тапсырма. Ерлік, батырлық туралы мақал-мәтелдер айту.
5-тапсырмаТоптастыру
| 1-тапсырмаОқушылар әңгімені тізбектеп оқып, түсінгендерін қысқаша баяндайды.
2-тапсырма Кейіпкерлер: надзиратель, Мұхаметқұл Исламқұлов, Жанбота, Ахат молда, полковник Серебряков, генерал, Аркадий, Жантас, Күлзайра, Бәуке, Приходько, Жанар, немістер, Майқанова, Федоров.
3-тапсырма1.Түске дейін төрт шабуылын біздің жігіттер тойтарды. 2.Ресейдің қылшылдаған қысы малдас құрып, өз тағына түнере мелшиіп отырған. 3.Жігіттер сүйегіміз қалса да, не болса да, осы жерде болсын. 4.Ол батальондардың жігіттері орнынан қозғалмай, мұнымен соғысқа қатысып отырғандары айқындалады. 5.Бұл соғыс – дұшпанның араны ашылған басқыншылық мінез-құлқын, өзіне таяқ етіп жұмсаған ұрыстың бірі.4-тапсырма. 1. Батыр туса – ел ырысы, Жаңбыр жауса – жер ырысы.2. Ел үмітін ер ақтар, Ер атағын ел сақтар.3. Ер жігіт елі үшін туады, Елі үшін өледі.4. Жауға жаныңды берсең де, Сырыңды берме.5-тапсырмаТоптастыру 1910 ж, 24-желтоқсан Халық қаһарманы Даңқты жауынгерҰлы Отан Гвардия полковнигісоғысына КПСС мүшесіқатысушы | Оқушылар әңгімені тізбектеп оқу арқылы көркемдеп оқуларын дамытады.Оқушылар кейіпкерлерді ажырату тапсырмасы бойынша тез ойлау қабілеттерін дамытады.
Б.Момышұлының әңгімесін дұрыс толықтыру арқылы мазмұны бойынша алған білімдерін жүйелейді
Ерлік, батырлық туралы мақал-мәтелдер айту арқылы оқушылар сөздік қорларын кеңейтеді, тіл байлықтарын арттырады.
Оқушылар топтастыру стратегиясы бойынша алған білімдерін жүйелейді, пысықтайды. |