Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі" атты ашық сабағының үлгі жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-сабақ. Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» əңгімесі, кейіпкерлер бейнесі
Бөлім: |
«Махаббат және абырой» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Оспанбекова А.К. |
|
Күні: |
05.02.2021ж |
|
Сынып: 8 «И» |
Қатысушылар саны: 26 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: |
Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі |
|
Оқыту бағдарламасына сәйкес оқу мақсатттары: |
8.Т/Ж3. көркем
шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді
жіктеу; |
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар жасай алады:
Оқушылардың көбі жасай алады:
Оқушылардың кейбірі жасай алады:
|
|
Бағалау критерийлері |
|
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы |
Топқа бөлінген оқушыларға Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Оқушылар топтық жұмыстарды бірге орындауға, жұмыс ережесін сақтауға келіседі |
Ауызша. Оқушылардың есімдерімен белсенділіктерін атап өту. |
||||
Сабақтың ортасы |
“Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суреттерге қарап сөйлемдерді ауызша құрастырады. Ширату тапсырмасы. Оқушыларға ұсынылатын нақыл сөздер: 1. «Жастарға батаны өзге емес, өз бабалары беруі керек» 2.«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» 3.«Ата, әке және кейінгі ұрпақ» 4.«Алып анадан туады». Белсенді айтылым тапсырмалары(топта, ұжымда) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы берілген теорияларды жауаптарымен сәйкестіндіреді. 1.Кейіпкер дегеніміз не? Дұрыс нұсқасы: көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ. 2.Кейіпкер сомдау дегеніміз? Дұрыс нұсқасы: Жазушыға қатысты термин, кейіпкерді оқырманға таныстыру жолдары. 3.Мінездеу дегеніміз не? Дұрыс нұсқасы: Кейіпкердің мінез-құлқын таныта даралай суреттеу. Жаңа сабақ. «Ұшқан ұя» повесті бойынша қысқаша ақпарат беріледі. «Ұшқан ұяда» әлем тарихы, жаратылыс шежіресі, жан-жануарлар болмысы, қауымының қалыптасуы, әлемнің пайда болуы, тірлік, өмір туралы алғашқы мағлұматтарды, азаматтық тұрғыдағы аңыз-әңгімелерді әжесінен естігенін үлкен сүйіспеншілік сезімімен есіне алған, сондай-ақ ненің жақсы, ненің жаман екенін, нені сүйіп, неден аулақ жүруді әжесінен үйренгенін мақтан етеді. Әкесі Момыш өз бетімен сауат ашқан, сол кездегі көзі қарақты адамдардың бірі болған. Ел арасында ағаш ұстасы және етікші, зергерлігімен танымал болатын. Бауыржан 3 жасқа келген соң анасы Рәзия қайтыс болады да, әжесі Қызтумастың қолында өседі. «Білгенің жөн» таныстырылымында тура және жанама мінездеу туралы мәліметпен таныстырады. 1-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды. Имаш ата бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары: 1. Имаш атаның көрегенділігі мен ақылдылығын сипаттап тұрған бата жолдарын табу 2. Мәтінде Имаш ата бейнесі автор тарапынан тура мінездеу арқылы немесе жанама мінездеу арқылы сипатталған ба? 3.«Имаш бабам шаруа билігін Момыш әкеме беріпті» деген сөйлемде әкелік қамқорлық, жауапкершілікті балаға арту туралы шағын эссе жазу. 2-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды. Б.Момыұлының әкесі Момыналының бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары: 1.Мәтіннен Момыналы бейнесін анықтап, мінездеме беру, талдайды. 2. «Молда бала», «Ұста бала», «Тарамыс» аталып кеткен кейіпкердің қандай қасиеті мен біліктілігіне қарай атау берілгенін анықтайды. 3.Мәтіннен автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы бейнеленген жолдарын анықтап, дәптерге жазады. 3-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды. Б.Момышұлының әжесі Қызтумас бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары: 1. Б.Момышұлының әжесі Қызтумас пен «Абай жолы» романындағы Абайдың Зере әжесінің бейнесін салыстыра отырып, ұқсастықтарын жазады. 2. «Қазақтың әжесі» тақырыбында қазақ әжелері бойындағы ұлттық құндылықтар мен қасиеттерді жазып, эссе жазады. |
Оқушылар берілген нақыл сөдер мен суреттерге қарап бірнеше сөйлемдерді ауызша құрайды. Кейін сөйлемдерді дәптерге жазады. Балалар ауызша сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар теориялық білімін кеңейту арқылы оқылым тапсырмаларын орындауға дайындалады. 1-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды. 2-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды. 3-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды. |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату. |
№4 слайд (фото+нақыл сөздер) №5 слайд №6 слайд №7 слайд №8 слайд №9 слайд №10 слайд |
|||
Сабақтың соңы |
Топтық тапсырмалардың дескрипторлары презентацияда көрсетіледі. 1-топ, “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл Мәтінде Имаш ата бейнесі автор тарапынан тура мәнеудеу арқылы немесе жанама мінездеу арқылы сипатталғанын анықтайды-2 балл Имаш атаның көрегенділігі мен ақылдылығын сипаттап тұрған бата жолдарын тауып, дәптеріңе көшіріп жазады.-2 балл «Имаш бабам шаруа билігін Момыш әкеме беріпті» деген сөйлемде әкелік қамқорлық, жауапкершілікті балаға арту туралы шағын эссе жазады.-4 балл Жалпы: 10 балл. 2-топ. “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл Мәтіннен Момыналы бейнесін анықтап, мінездеме беру, талдайды. -2 балл «Молда бала», «Ұста бала», «Тарамыс» аталып кеткен кейіпкердің қандай қасиеті мен біліктілігіне қарай атау берілгенін анықтайды. 2-балл Мәтіннен автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы бейнеленген жолдарын анықтап, дәптерге жазады.-4 балл Жалпы 10 балл. 3-топ. “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл
Б.Момышұлының әжесі Қызтумас
пен «Абай жолы» романындағы Абайдың Зере әжесінің бейнесін
салыстыра оты Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |