Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-сабақ. Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» əңгімесі, кейіпкерлер бейнесі


    Бөлім:

    «Махаббат және абырой»

    Педагогтің аты-жөні:

    Оспанбекова А.К.

    Күні:

    05.02.2021ж

    Сынып: 8 «И»

    Қатысушылар саны: 26

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

    Оқыту бағдарламасына сәйкес оқу мақсатттары:

    8.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктеу;
    8.А/И2.автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар жасай алады:

    • Оқылған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    Оқушылардың көбі жасай алады:

    • көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктей алады;

    Оқушылардың кейбірі жасай алады:

    • автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады;

    Бағалау критерийлері

    • Оқылған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    • көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктей алады;

    • автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады;




    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Топқа бөлінген оқушыларға Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағалау аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    • «Ұшқан ұя» дегеніміз не?

    • Б.Момышұлын кім деп білеміз?

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Оқушылар топтық жұмыстарды бірге орындауға, жұмыс ережесін сақтауға келіседі

    Ауызша. Оқушылардың есімдерімен белсенділіктерін атап өту.

    № 2 слайд

    Сабақтың ортасы

    “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суреттерге қарап сөйлемдерді ауызша құрастырады. Ширату тапсырмасы.

    Оқушыларға ұсынылатын нақыл сөздер:

    1. «Жастарға батаны өзге емес, өз бабалары беруі керек»

    2.«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің»

    3.«Ата, әке және кейінгі ұрпақ»

    4.«Алып анадан туады».

    Белсенді айтылым тапсырмалары(топта, ұжымда) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы берілген теорияларды жауаптарымен сәйкестіндіреді.

    1.Кейіпкер дегеніміз не? Дұрыс нұсқасы: көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.

    2.Кейіпкер сомдау дегеніміз? Дұрыс нұсқасы: Жазушыға қатысты термин, кейіпкерді оқырманға таныстыру жолдары.

    3.Мінездеу дегеніміз не?

    Дұрыс нұсқасы: Кейіпкердің мінез-құлқын таныта даралай суреттеу.

    Жаңа сабақ.

    «Ұшқан ұя» повесті бойынша қысқаша ақпарат беріледі.

    «Ұшқан ұяда» әлем тарихы, жаратылыс шежіресі, жан-жануарлар болмысы, қауымының қалыптасуы, әлемнің пайда болуы, тірлік, өмір туралы алғашқы мағлұматтарды, азаматтық тұрғыдағы аңыз-әңгімелерді әжесінен естігенін үлкен сүйіспеншілік сезімімен есіне алған, сондай-ақ ненің жақсы, ненің жаман екенін, нені сүйіп, неден аулақ жүруді әжесінен үйренгенін мақтан етеді. Әкесі Момыш өз бетімен сауат ашқан, сол кездегі көзі қарақты адамдардың бірі болған. Ел арасында ағаш ұстасы және етікші, зергерлігімен танымал болатын. Бауыржан 3 жасқа келген соң анасы Рәзия қайтыс болады да, әжесі Қызтумастың қолында өседі.

    «Білгенің жөн» таныстырылымында тура және жанама мінездеу туралы мәліметпен таныстырады.




    1-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды.


    Имаш ата бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары:

    1. Имаш атаның көрегенділігі мен ақылдылығын сипаттап тұрған бата жолдарын табу

    2. Мәтінде Имаш ата бейнесі автор тарапынан тура мінездеу арқылы немесе жанама мінездеу арқылы сипатталған ба?

    3.«Имаш бабам шаруа билігін Момыш әкеме беріпті» деген сөйлемде әкелік қамқорлық, жауапкершілікті балаға арту туралы шағын эссе жазу.


    2-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды.


    Б.Момыұлының әкесі Момыналының бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары:

    1.Мәтіннен Момыналы бейнесін анықтап, мінездеме беру, талдайды.

    2. «Молда бала», «Ұста бала», «Тарамыс» аталып кеткен кейіпкердің қандай қасиеті мен біліктілігіне қарай атау берілгенін анықтайды.

    3.Мәтіннен автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы бейнеленген жолдарын анықтап, дәптерге жазады.


    3-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды.


    Б.Момышұлының әжесі Қызтумас бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары:

    1. Б.Момышұлының әжесі Қызтумас пен «Абай жолы» романындағы Абайдың Зере әжесінің бейнесін салыстыра отырып, ұқсастықтарын жазады.

    2. «Қазақтың әжесі» тақырыбында қазақ әжелері бойындағы ұлттық құндылықтар мен қасиеттерді жазып, эссе жазады.


    Оқушылар берілген нақыл сөдер мен суреттерге қарап бірнеше сөйлемдерді ауызша құрайды. Кейін сөйлемдерді дәптерге жазады.





    Балалар ауызша сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. Сұрақтарға жауап береді.



































    Оқушылар теориялық білімін кеңейту арқылы оқылым тапсырмаларын орындауға дайындалады.

    1-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды.












    2-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды.














    3-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды.











    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.










    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.











































    Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





    Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.












    Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.










    №4 слайд (фото+нақыл сөздер)











    №5 слайд















    №6 слайд






















    №7 слайд







    №8 слайд




















    №9 слайд



















    №10 слайд








    Сабақтың соңы

    Топтық тапсырмалардың дескрипторлары презентацияда көрсетіледі.


    1-топ,

    “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл

    Мәтінде Имаш ата бейнесі автор тарапынан тура мәнеудеу арқылы немесе жанама мінездеу арқылы сипатталғанын анықтайды-2 балл

    Имаш атаның көрегенділігі мен ақылдылығын сипаттап тұрған бата жолдарын тауып, дәптеріңе көшіріп жазады.-2 балл

    «Имаш бабам шаруа билігін Момыш әкеме беріпті» деген сөйлемде әкелік қамқорлық, жауапкершілікті балаға арту туралы шағын эссе жазады.-4 балл

    Жалпы: 10 балл.


    2-топ.

    “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл

    Мәтіннен Момыналы бейнесін анықтап, мінездеме беру, талдайды.

    -2 балл

    «Молда бала», «Ұста бала», «Тарамыс» аталып кеткен кейіпкердің қандай қасиеті мен біліктілігіне қарай атау берілгенін анықтайды. 2-балл

    Мәтіннен автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы бейнеленген жолдарын анықтап, дәптерге жазады.-4 балл

    Жалпы 10 балл.


    3-топ.

    “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл

    Б.Момышұлының әжесі Қызтумас пен «Абай жолы» романындағы Абайдың Зере әжесінің бейнесін салыстыра оты

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оспанбекова Айжан Кадирбаевна
    12 Мамыр 2021
    1510
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі" атты ашық сабағының үлгі жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі" атты ашық сабағының үлгі жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімдеріне қажет
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    3-сабақ. Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» əңгімесі, кейіпкерлер бейнесі


    Бөлім:

    «Махаббат және абырой»

    Педагогтің аты-жөні:

    Оспанбекова А.К.

    Күні:

    05.02.2021ж

    Сынып: 8 «И»

    Қатысушылар саны: 26

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесіндегі кейіпкерлер бейнесі

    Оқыту бағдарламасына сәйкес оқу мақсатттары:

    8.Т/Ж3. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктеу;
    8.А/И2.автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар жасай алады:

    • Оқылған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    Оқушылардың көбі жасай алады:

    • көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктей алады;

    Оқушылардың кейбірі жасай алады:

    • автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады;

    Бағалау критерийлері

    • Оқылған мəтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп, мəтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді.

    • көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура жəне жанама мінездеулерді жіктей алады;

    • автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдай алады;




    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Топқа бөлінген оқушыларға Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағалау аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    • «Ұшқан ұя» дегеніміз не?

    • Б.Момышұлын кім деп білеміз?

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау

    Оқушылар топтық жұмыстарды бірге орындауға, жұмыс ережесін сақтауға келіседі

    Ауызша. Оқушылардың есімдерімен белсенділіктерін атап өту.

    № 2 слайд

    Сабақтың ортасы

    “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суреттерге қарап сөйлемдерді ауызша құрастырады. Ширату тапсырмасы.

    Оқушыларға ұсынылатын нақыл сөздер:

    1. «Жастарға батаны өзге емес, өз бабалары беруі керек»

    2.«Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің»

    3.«Ата, әке және кейінгі ұрпақ»

    4.«Алып анадан туады».

    Белсенді айтылым тапсырмалары(топта, ұжымда) «Сәйкестендіру» әдісі арқылы берілген теорияларды жауаптарымен сәйкестіндіреді.

    1.Кейіпкер дегеніміз не? Дұрыс нұсқасы: көркем шығармада суреттелетін оқиғаға қатысушы адам, әдеби образ.

    2.Кейіпкер сомдау дегеніміз? Дұрыс нұсқасы: Жазушыға қатысты термин, кейіпкерді оқырманға таныстыру жолдары.

    3.Мінездеу дегеніміз не?

    Дұрыс нұсқасы: Кейіпкердің мінез-құлқын таныта даралай суреттеу.

    Жаңа сабақ.

    «Ұшқан ұя» повесті бойынша қысқаша ақпарат беріледі.

    «Ұшқан ұяда» әлем тарихы, жаратылыс шежіресі, жан-жануарлар болмысы, қауымының қалыптасуы, әлемнің пайда болуы, тірлік, өмір туралы алғашқы мағлұматтарды, азаматтық тұрғыдағы аңыз-әңгімелерді әжесінен естігенін үлкен сүйіспеншілік сезімімен есіне алған, сондай-ақ ненің жақсы, ненің жаман екенін, нені сүйіп, неден аулақ жүруді әжесінен үйренгенін мақтан етеді. Әкесі Момыш өз бетімен сауат ашқан, сол кездегі көзі қарақты адамдардың бірі болған. Ел арасында ағаш ұстасы және етікші, зергерлігімен танымал болатын. Бауыржан 3 жасқа келген соң анасы Рәзия қайтыс болады да, әжесі Қызтумастың қолында өседі.

    «Білгенің жөн» таныстырылымында тура және жанама мінездеу туралы мәліметпен таныстырады.




    1-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды.


    Имаш ата бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары:

    1. Имаш атаның көрегенділігі мен ақылдылығын сипаттап тұрған бата жолдарын табу

    2. Мәтінде Имаш ата бейнесі автор тарапынан тура мінездеу арқылы немесе жанама мінездеу арқылы сипатталған ба?

    3.«Имаш бабам шаруа билігін Момыш әкеме беріпті» деген сөйлемде әкелік қамқорлық, жауапкершілікті балаға арту туралы шағын эссе жазу.


    2-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды.


    Б.Момыұлының әкесі Момыналының бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары:

    1.Мәтіннен Момыналы бейнесін анықтап, мінездеме беру, талдайды.

    2. «Молда бала», «Ұста бала», «Тарамыс» аталып кеткен кейіпкердің қандай қасиеті мен біліктілігіне қарай атау берілгенін анықтайды.

    3.Мәтіннен автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы бейнеленген жолдарын анықтап, дәптерге жазады.


    3-топ оқылым тапсырмасы. Мәтінді оқыта отырып, берілген топтық тапсырламаларды оқушылармен бірге талдайды.


    Б.Момышұлының әжесі Қызтумас бейнесі. Мәтін. Тапсырмалары:

    1. Б.Момышұлының әжесі Қызтумас пен «Абай жолы» романындағы Абайдың Зере әжесінің бейнесін салыстыра отырып, ұқсастықтарын жазады.

    2. «Қазақтың әжесі» тақырыбында қазақ әжелері бойындағы ұлттық құндылықтар мен қасиеттерді жазып, эссе жазады.


    Оқушылар берілген нақыл сөдер мен суреттерге қарап бірнеше сөйлемдерді ауызша құрайды. Кейін сөйлемдерді дәптерге жазады.





    Балалар ауызша сәйкестендіру тапсырмасын орындайды. Сұрақтарға жауап береді.



































    Оқушылар теориялық білімін кеңейту арқылы оқылым тапсырмаларын орындауға дайындалады.

    1-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды.












    2-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды.














    3-топ оқылым мәтінін оқып шығып, тапсырмаларды мұғаліммен талқылайды.











    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.










    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.











































    Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.





    Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.












    Сұрақтарға белсенді жауап беріп отырған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.










    №4 слайд (фото+нақыл сөздер)











    №5 слайд















    №6 слайд






















    №7 слайд







    №8 слайд




















    №9 слайд



















    №10 слайд








    Сабақтың соңы

    Топтық тапсырмалардың дескрипторлары презентацияда көрсетіледі.


    1-топ,

    “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл

    Мәтінде Имаш ата бейнесі автор тарапынан тура мәнеудеу арқылы немесе жанама мінездеу арқылы сипатталғанын анықтайды-2 балл

    Имаш атаның көрегенділігі мен ақылдылығын сипаттап тұрған бата жолдарын тауып, дәптеріңе көшіріп жазады.-2 балл

    «Имаш бабам шаруа билігін Момыш әкеме беріпті» деген сөйлемде әкелік қамқорлық, жауапкершілікті балаға арту туралы шағын эссе жазады.-4 балл

    Жалпы: 10 балл.


    2-топ.

    “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл

    Мәтіннен Момыналы бейнесін анықтап, мінездеме беру, талдайды.

    -2 балл

    «Молда бала», «Ұста бала», «Тарамыс» аталып кеткен кейіпкердің қандай қасиеті мен біліктілігіне қарай атау берілгенін анықтайды. 2-балл

    Мәтіннен автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы бейнеленген жолдарын анықтап, дәптерге жазады.-4 балл

    Жалпы 10 балл.


    3-топ.

    “Ассоциация” әдісі арқылы берілген нақыл сөздер мен суретке қарап сөйлем құрастырады.-2 балл

    Б.Момышұлының әжесі Қызтумас пен «Абай жолы» романындағы Абайдың Зере әжесінің бейнесін салыстыра оты

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 8 сынып
    12.05.2021
    1510
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оспанбекова Айжан Кадирбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации