Қызылорда облысы, Қызылорда
қаласы №14 «Самал» бөбекжай-бақшасы ән-әуез жетекшісі: Шәкірбекқызы
Нүрила
Білім беру
саласы: Шығармашылық
Оқу
қызметі: Музыка
Тақырыбы: «Болайықшы
осындай»
Шығармашылық білім беру
саласының базалық мазмұна музыка ұйымдасырылған оқу қызметінде іске
асырылады.
Мақсаты: Балалардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту. Музыка өнеріне баулу арқылы эстетикалық
тәрбиелеу. Балалардың көңіл күйін көтеру.Балалардың қызығушылығын
қалыптастыру, шығармашылық ойлауы мен қиялдарын дамыту. Балалардың
өз ойын білдіруіне сұранысын қанағаттандыру. Балаларға музыкалық
және шулы ойыншықтардың дыбысталуын ажыратуға
үйреу.
Көрнекіліктер: Ноталар,сылдырмақ
аспаптар,АКТ,көрнекіліктер.
Билингвалды
компонет:Еңбек-труд.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету,үйрету,сұрақ-жауап.
Кіріспе
бөлім:
Көңілді әуенмен орындарына
маршпен келіп тұру.
Жетекші: Қайырлы күн құрметті апайлар,
балалар бүгін бізде шығармашылық саласы бойынша музыка оқу қызметі.
«Сәлем сөздің атасы» деген балалар сәлемдесіп
алайық.
Амандасу: Сәлеметпе балалар, қайырлы
күн!
Балалар: Қайырлы күн, ән айтамыз
жалықпай біздер бүгін.
Жетекші: Жарайсыңдар
балалар.
Балалар жылдың қай
мезгілі?
Қыс мезгілінде неше ай
бар?
Қардың түсі
қандай?
Қардың орысша баламасы
қандай?
(Қар-снег)
Жетекші: Балалар музыка әлемінде неше
нота бар?
Кәнекей айта
қойыңдар (до,ре,ми,фа,соль,ля,си)
Тақтамен
жұмыс: Ән айтпас бұрын тақтада
көңілді ноталарды ретімен орналастырайық. Тақтада
орындалады.
Жарайсыңдар балалар, енді осы
көңілді ноталармен дауыс жаттығуын жасап
алайық.
Ғажайып
сәт: «Әтеш»
келеді.
Дауыс жаттығуын әтешпен бірге
жасалады.
Енді балалар өткен оқу
қызметіндегі үйренген әнімізді бірге орындап еске түсірейік. Ж.
Қалжанованың «Күз тамаша» әнін сылдырмақ аспапардың сүйемелдеуімен
еске түсіреміз.
Жарайсыңдар
балалар!
Жетекші: Балалар енді бүгін бізде жаңа
тақырып жаңа ән «Болайықшы осындай» Тақырыпты түсіндіру сурет
арқылы видео жасау, көрсету.
Аспапқа қосылып әнді бірге
орындау.
Қимылды
ойын: Әтешпен билеп көңіл
көтеру.
Әтешті шығарып
салу.
Қортынды
жасау: Сұрақ-жауап арқылы оқу
қызметін аяқтау.
Балалар бүгін бізде қандай оқу
қызметі болды? (Музыка)
Бізге қонаққа кім келді?
(Әтеш)
Әтешке не
болған? (Тамағы
ауырған)
Балмұздақы қыс мезгіліне жеуге
болама?( Жоқ)
Балалар сендерге көп рахмет
бүгін оқу қызметіне жақсы
қатыстыңдар,рахмет!
Жетекші: Сау болыңдар,
балалар!
Сау болыңыз
апай!
Маршпен шығып
кетеді.