Материалдар / "Болашақ көліктері: ғалымдардың ең ерекше өнер табыстары" Баяндама
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Болашақ көліктері: ғалымдардың ең ерекше өнер табыстары" Баяндама

Материал туралы қысқаша түсінік
Болашақ көліктер туралы сөз болғанда, неге екені белгісіз, бәрі аспанда қалықтаған немесе тік жазықтықта қозғалатын көліктерді елестетеді. Бірақ әзірге автоөндірушілердің ешқайсысы бұл ортақ тілекті жүзеге асыруға батылы жетпеді. Автоөндірушілер, әрине, прагматикалық ойлайды, бірақ кейде тіпті бір сәтке арманшылдықпен олар барлық жаңа тұжырымдамаларды жасай отырып, бәрін ұмытады. Шындығында, болашақтың көлігі өте қуатты ұшатын машинаның бір түрі емес, ол жай ғана ыңғайлы, жоғары үнемді, қауіпсіз көлік. Бүгінгі таңда автоөндірушілер жасап жатқан және әлі ойлап табылмайтын ең ерекше көліктерді қарастырайық.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Желтоқсан 2021
1002
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«М.Ықсанов атындағы Қызылорда политехникалық колледжі» КМҚК













БАЯНДАМА

Тақырыбы: "Болашақ көліктері: ғалымдардың ең ерекше өнер

табыстары"











"Автокөліктерге техникалық қызмет көрсету және жөндеу, пайдалану" мамандығының өндірістік оқыту шебері Әділбаева Салтанат Мухтарқызы.

















Қызылорда қаласы,2021ж.

Болашақ көліктері: ғалымдардың ең ерекше өнер табыстары.

Өзектілігі: Дүние жүзінде жыл сайын автокөліктер қоршаған ортаны ластауда, бұл бізге өте зиянды және табиғатқа зиян. Кез келген жерге жету үшін адамдар кемемен, ұшақпен саяхаттауы керек және бұл әрқашан қолайлы бола бермейді.


Жұмыстың мақсаты: күллі адамзаттың болашағы тұра алатын көліктердің бұрыннан бар және дамыған түрлерін қарастыру.


Кіріспе

Болашақ көліктер туралы сөз болғанда, неге екені белгісіз, бәрі аспанда қалықтаған немесе тік жазықтықта қозғалатын көліктерді елестетеді.

Бірақ әзірге автоөндірушілердің ешқайсысы бұл ортақ тілекті жүзеге асыруға батылы жетпеді. Автоөндірушілер, әрине, прагматикалық ойлайды, бірақ кейде тіпті бір сәтке арманшылдықпен олар барлық жаңа тұжырымдамаларды жасай отырып, бәрін ұмытады.

Шындығында, болашақтың көлігі өте қуатты ұшатын машинаның бір түрі емес, ол жай ғана ыңғайлы, жоғары үнемді, қауіпсіз көлік. Бүгінгі таңда автоөндірушілер жасап жатқан және әлі ойлап табылмайтын ең ерекше көліктерді қарастырайық.




Ұшатын. Ғылыми фантастикалық фильмдердегі аэромобильдер қазірдің өзінде шындыққа айналды. Жақында әлемде тұңғыш рет шығарылған ұшатын көлік Террафугия аспанға көтерілді.

Ал орнынан тұрып қана қоймай, тіпті ұшып, аман-есен қонды.

Террафугия 30 секундта көліктен ұшаққа айналады. Ол кәдімгі қорғасынсыз бензинмен жұмыс істейтін және Terrafugia-ны жерде 104 км/сағ және ауада 185 км/сағ жылдамдыққа жеткізетін жалғыз қозғалтқышпен жұмыс істейді.



Екі орындық әуе көлігіне тек ұшу-қону жолақтарынан, мысалы, әуежайлардан ұшып көтерілуге ​​және қонуға рұқсат етіледі. Ал ұшу үшін спорттық ұшқыш куәлігін алу керек. Сонымен қатар, жанармаймен қамтамасыз ету тек 270 шақырымға жетеді.


Жүзу. Rinspeed SQuba-ны жасаушылар Джеймс Бонд туралы фильмдерді қатты ұнатқаны сонша, олар су астында қалқып жүретін нағыз көлік жасағысы келген. Және олар сәтті болды. SQuba құрлықта және суда қозғала алады және 10 метр тереңдікке сүңги алады.




Амфибияның капотының астындағы 73 «жылқы» оны құрлықта 120 км/сағ, суда 6 км/сағ және су астында 3 км/сағ дейін жылдамдатады. Рас, сүңгу кезінде жүргізуші мен жолаушы судан өтіп, оттегі маскасымен тыныс алуы керек.

Жақында британдықтар әлемдегі алғашқы AmphiCoach GTS-1 амфибиялық автобусын таныстырды. Ол итальяндық Irisbus шассиін және Iveco дизельді қозғалтқышын алды. Гидробус барлық техникалық стандарттарға сәйкес келеді. Ол осы жылы сериялық өндіріске шығады, оң және сол жақ рульді.


Әлемді экологиялық проблемалар қатты алаңдатады. Жыл сайын автокөліктер кішірейіп, үнемді болып келеді - жақын арада олар жабық велосипедтерге айналатын сияқты. Автокөлік өндірушілер ең жасыл мәртебе үшін күресуде және бізді тұрақты дизайндарымен таң қалдырады.

















Мысалы, Green Apple эко автокөлігі атмосфераны ластап қана қоймай, оны тазартады! Оның ауа сорғыштарының ішінде қозғалыс кезінде электр қуатын өндіретін шағын турбиналар бар, бірақ ең қызығы, ауа сорғыштардың шығысында қала ауасын тазартатын арнайы сүзгілер орнатылған.


Кореяның Hyundai City көлігі де ерекшеленді. Дизайнер Николас Стоун құрастырған бұл электр көлігінің корпусы фотоэлементтерден тұрады. Олар күн энергиясын алып, батареяларды электр қуатымен қуаттандырады. Сонымен қатар, Hyundai City Car автокөлігінде электр қуатын пайдалана отырып, H2O сутегі мен оттегіге ыдырайтын арнайы су ыдысы бар. Оттегі шығару құбырына жай ғана шығады, ал сутегі жинақталады және қажет болған жағдайда автомобильдің әртүрлі жүйелерін қуаттандыру үшін қайтадан электр энергиясына айналады. Бұл процесті Массачусетс технологиялық институтының профессоры Дэниел Носер жасанды фотосинтез деп атады.


Shell электр көлігі. Жақында оңтүстіккореялық мамандар көпшілік назарына болашақ Armadillo-T көлігінің түпнұсқасын ұсынды. Ол бұл атауды армадиллоға ұқсайтын сыртқы түріне байланысты алды. Салмағы 450 келі болатын шағын электр көлігі қала ішінде көлік тораптары арасындағы ыңғайлы жеке көлік құралына айналады. Armadillo-T екі адамға арналған. Машинаның қозғалтқыштары дөңгелектерге салынған. Литий-ионды аккумулятордың қуат қоры 13,6 кВт.Демек, қажет болса, ол көлікті тіпті ғимараттың бұрышына да орналастыра алады. Смартфонның көмегімен электромобильді де бүктеп салуға болады. Жетіспейтін айналар камераларды ауыстырады. Көліктің максималды жылдамдығы 60 км/сағ. Жағымды тосынсый - бұл небәрі 10 минутты алатын жылдам зарядтау опциясы. Энергиямен қамтамасыз етуді толықтырған электромобиль тағы 100 шақырымды еңсере алады.





























Дрондар. Шындықтан алыс емес болашақтың келесі жеке көлігі ұшқышсыз көліктер болады. Бірқатар компаниялар жобаны жүзеге асыру үшін ұзақ уақыт жұмыс істеп келеді, бірақ әлі де сынақ режимінде болса да, жолдарда дрондарды іске қосқандар бар. 2012 жылы Google Невада штатындағы қоғамдық жолдарда ұшқышсыз автомобильдерді пайдалануға лицензия алды. Жоба қарқынды дамыды және алты жыл ішінде Google-дің ұшқышсыз көліктерінің прототиптері 2,72 миллион км "домалатты", оның 1,7 миллион км ұшқышсыз басқаруға тура келді. Автоконцерндер де инновацияны сақтауға тырысады. Осы жылы Fiat Chrysler және Google 100 өзін – өзі басқаратын автокөлік шығаруға келісімшарт жасады, ал Uber компаниясы қоңырау шалу қызметі Ford Fusion негізінде жасалған ұшқышсыз көлігін алғаш рет ұсынды. Машина жолды бақылау үшін лазерлік сканерлер мен камералармен жабдықталған. Неміс автоөндірушісі Audi барлығынан озып, 2017 жылы мәлімдеді


Picture 2
















Әуе көлігі идеясы көптен бері мазалайды. Мысалы, түрік дизайнері Казим Доку Shark концепциясымен жақында Audi байқауының жеңімпазы болды.

Audi Shark шынымен құйрықты акулаға ұқсайды. Оның дөңгелегі мүлде жоқ, бірақ қоршаулары мен жиналмалы шатыры бар. Дегенмен, бұл қиял әлемінен болса да, Террафугия анағұрлым көріксіз болып ұшады.
















Шығару:

1 . Жақын болашақ.

Егер сіз алысқа қарамай, жақын болашақты елестетсеңіз, онда менің ойымша, автомобиль экологиялық таза, іс жүзінде немесе толығымен зиянды шығарындыларсыз болады. Басқаруды қажет етпейтін ыңғайлы және қауіпсіз көлік. Автотұраққа және кең конверттелген көлікке айналдыруға арналған ықшам.

Дизайн, ыңғайлылық және эргономика, қуат, экологиялық тазалық, ресурстарды тұтынуды үнемдеу, көліктің кішірек өлшемдері - бұл әрі қарай дамудың ең соңғы трендтері.


2. Алыс болашақ.

Электроника бірте-бірте механиканы алмастыра бастайды, сондықтан жаңа машиналар соңғы электроникамен толтырылады. Жүргізушіде көптеген электронды көмекшілер болады. Электроника жүргізушіні де, қозғалыс жағдайын да бақылайды. Немесе, мүмкін, бір күні, алыс болашақта, электроника мүлдем адамдарды ауыстырады? Адам тек маршрутты белгілейді, ал көліктің өзі оны баратын жеріне жеткізеді ме? Кім біледі ...


Жалпы қорытынды.

Әдеттен тыс концепциялардың көпшілігі, өкінішке орай, идея болып қала береді. Бірақ олардың кейбіреулері болашақ көліктердің қалай болатынына әсер етеді. Заманауи жобаларға қарасақ, алда бізді көптеген қызықтар күтіп тұр.






Қолданыланылған материалдар мен әдеби кітаптар.


Ричард Дридждің «Әлемнің суперкарлары».


«Әлем машиналары» А.А. Краснов


«Болашақтың көліктері. 77 бірегей әлемдік концепті автомобиль жобалары «Ричард Дридж


Интернет-ресурсы:







  • http://allformens.ru/technology/art536.html



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!