Материалдар / Бөлім бойынша жиынтық бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сыныпқа құрылған БЖБ .жас ерекшелігі ескерілген.Суреттері анық, ссылкада бар қайдан алынғаны .тапсырмалары талапқа сай,түсінікті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2022
296
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Уалиева Рабига Капаровна Тыңдаушы портфолиосы А бөлімі

Көкшетау қаласы "ПШО" ЖМ филиалы "Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау" курсы


Математика 2-сынып

3В бөлімі

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

«Көбейту және бөлу.Есептер»

бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

2.1.2.2 көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау;

2.1.2.4** 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану

2.1.3.6 50 тг, 100 тг монеталарды,

200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау

Бағалау критерийі

Білім алушы

-көбейту және бөлу өзара кері амалдар құрады; көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтайды;

-2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құрады, қолданады.

-50 тг, 100 тг монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажыратады, түрліше төлем жасай алады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Қолдану.

Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма1

А) Көбейтуге есеп құрастырып,шығар.





https://yandex.ru/collections/favorites-link/



Ә)Кері есеп құрастыр.



Тапсырма 2

Кестені толықтыр.


Көбейткіш

2

3

4

5

Көбейткіш


6


4

Көбейтіндінің мәні

8


16




Тапсырма 3.

Сатып алынған тауардың соммасы 1000 теңге құрайды.

100 тг, 200, 500 теңгелік номиналдарды пайдаланып төлем жасаудың бірнеше амалын көрсетіңіз.


Shape1

1000








1 амал __________________________________________

2 амал____________________________________________



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

көбейту және бөлу өзара кері амалдар құрады; көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтайды;

1

көбейтуге өрнек құрастырып жазады;


кері есеп құрастырады;



1


1

2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құрады, қолданады.

2

көбейту кестесін қолданады



кестені толтырады





белгісіз көбейткішті анықтайды



көбейтіндінің мәнін табады

1


1




1


1


50 тг, 100 тг монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажыратады, түрліше төлем жасай алады

3

төлем жасаудың 1амалын анықтайды

төлем жасаудың 2 амалын анықтайды


1


1

Барлығы

8


Shape2



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!