Уалиева
Рабига Капаровна Тыңдаушы портфолиосы А бөлімі
Көкшетау қаласы "ПШО" ЖМ филиалы "Бағалау
тапсырмаларын әзірлеу және сараптау" курсы
Математика 2-сынып
3В бөлімі
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған
тапсырмалар
«Көбейту және
бөлу.Есептер»
бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқу мақсаты
|
2.1.2.2
көбейту және бөлу өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және
бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты
анықтау;
2.1.2.4** 2,
3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және
қолдану
2.1.3.6 50
тг, 100 тг монеталарды,
200 теңгелік,
500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем
жасау
|
Бағалау критерийі
|
Білім алушы
-көбейту және бөлу өзара кері амалдар құрады;
көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты
анықтайды;
-2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құрады,
қолданады.
-50 тг, 100 тг монеталарды, 200 теңгелік, 500
теңгелік купюраларды ажыратады, түрліше төлем жасай
алады
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу, түсіну
Қолдану.
|
Орындау уақыты
|
20
минут
|
Тапсырма1
А) Көбейтуге есеп
құрастырып,шығар.
https://yandex.ru/collections/favorites-link/
Ә)Кері есеп құрастыр.
Тапсырма 2
Кестені
толықтыр.
Көбейткіш
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Көбейткіш
|
|
6
|
|
4
|
Көбейтіндінің мәні
|
8
|
|
16
|
|
Тапсырма 3.
Сатып
алынған тауардың соммасы 1000 теңге
құрайды.
100 тг, 200, 500 теңгелік
номиналдарды пайдаланып төлем жасаудың бірнеше
амалын көрсетіңіз.
1000
1 амал
__________________________________________
2
амал____________________________________________
Бағалау
критерийі
|
№
тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
көбейту және бөлу өзара кері амалдар құрады;
көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты
анықтайды;
|
1
|
көбейтуге өрнек құрастырып жазады;
кері есеп
құрастырады;
|
1
1
|
2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құрады,
қолданады.
|
2
|
көбейту кестесін
қолданады
кестені толтырады
белгісіз көбейткішті
анықтайды
көбейтіндінің мәнін
табады
|
1
1
1
1
|
50 тг, 100 тг монеталарды, 200 теңгелік, 500
теңгелік купюраларды ажыратады, түрліше төлем жасай
алады
|
3
|
төлем жасаудың 1амалын
анықтайды
төлем жасаудың 2 амалын анықтайды
|
1
1
|
Барлығы
|
8
|