|
Пән:қазақ тілі |
Мектеп:Атбасар қаласы №7 қазақ орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Ауезова Зәмзәгүл Тұрғанқызы
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Бөлім: Отбасындағы дәстүр мен мереке «Қонақ күту» Күні: 09 .010. 2017 Сынып:5 |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қонақ күту |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Мәтінді оқып,салыстырмалы анализ жасау (5.О4) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады:мәтіннің мазмұнын түсінеді Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:сюжетті суреттерге тірек сөздерді қолданып,әңгіме құрайды Әңгіме құруға арналған пайдалы тіркестер: халықтық ғұрып, құдайы қонақ,шаңыраққа сәлем,қонағасы беру.т.б. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Қонақтың қандай түрлері бар екен? 2.Қонаққа қандай сый құрмет
көрсеткен?
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары негізінде жүзеге асады. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану,әдебиет |
||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану,салыстыру |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
|||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім 3 минут |
Қонақ күту дәстүрін топтастырып тақырыпты ашу
Қонақ күту
|
Дара диограмма әдісі |
|||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
1-тапсырма Әжемнің әңгімесі бейнебаян тыңдатып,оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. 1.Қонақтың қандай түрлері бар екен? 2.Қонаққа қандай сый құрмет
көрсеткен? |
Бейнебаян Тыңдалым тәсілі арқылы сұрақтарға жауап |
|||||||||||
|
Сабақ ортасы 20 минут |
2-тапсырма Мәтінді оқып,салыстырмалы анализ жасайды Қонақ күту
Қонақ – үйге
келген мейман.
1
Ертедегі қонақ күту Бүгінгі қонақ күту
2-топ.Мәтінді егжей-тегжей оқып,негізгі ақпаратты сақтай отырып «Екі жақты күнделік» әдісі бойынша мәтінге талдау жасау
3-топ.Мәтіндегі негізгі ақпаратқа сүйеніп «Балық қанқасы» әдісі арқылы мәтінге талдау жасау
|
Мәтінмен жұмыс (оқылым) Графикалық органайзер Қос диограмма әдісі Екі жақты күнделік әдісі Балық қанқасы әдісі |
|||||||||||
|
|
3-тапсырма
3-сурет
1 -сурет 2 -сурет
1-топ. Берілген тірек сөздерді қолданып 1- суреттің желісі бойынша ерте кездегі қонақ күту әдебі туралы әңгіме құрастып жазыңдар (Халықтық ғұрып, құдайы қонақ,шаңыраққа сәлем,қонағасы беру) 2-топ. Берілген тірек сөздерді қолданып 2-сурет бойынша қонаққа көрсетілетін сый құрмет туралы әңгіме құрастып жазыңдар. (Шапан жабу,бата беру,есік ашу,көрпе төсеу,қонақ кәде) 3-топ. Берілген тірек сөздерді қолданып 3-суреттің желісі бойынша бүгінгі қонақ күту әдебі туралы әңгіме құрастырып жазыңдар. (Арнай қонақ, дәмханаға тапсырыс,хабарласып келеді, көңіл көтеру) (Тексеріп оқу-өзара бағалау әдісі жүргізіледі) |
Суреттерге Әңгіме құрастыру (Жазылым)
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия БББ әдісі.
|
БББ әдісі |
|||||||||||
|
Дискриптор |
1.Бейнебаян желісі бойынша ашық сұрақтарға жауап бере алады. 2. Мәтінді оқып,салыстырмалы анализ жасай алады. Графикалық органайзерлерді тиімді қолдана алады. 3. Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырып жаза алады.
|
|
|||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Қазақ халқының қонақ күту дәстүрі мен өзге ұлттардың қонақ күту дәстүрінің ерекшеліктерін салыстырып жазып келу. |
|
|||||||||||
|
Бағалау |
|
|
|||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылар дың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру: Оқушылар сюжетті суреттерге әңгіме құрастыра алды. Қабылдау деңгейі орташа әңгіме құрауда оқушылар берілген тірек сөздерді үлгіге негіздеп жаза алды. |
Бағалау критерийі |
Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||
|
Сабақбойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
2.Оқылым бойынша жиынтық мәтін жазу Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: АКТ қолдану 2:Түрлі тапсырмалар Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1.Жұптық,топтық жарыс тапсырмалары қызықты 2.Оқушылардың психологиясын білу
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлім: Отбасындағы дәстүр мен мереке «Қонақ күту»
Бөлім: Отбасындағы дәстүр мен мереке «Қонақ күту»
|
Пән:қазақ тілі |
Мектеп:Атбасар қаласы №7 қазақ орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні: Ауезова Зәмзәгүл Тұрғанқызы
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Бөлім: Отбасындағы дәстүр мен мереке «Қонақ күту» Күні: 09 .010. 2017 Сынып:5 |
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Қонақ күту |
||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Мәтінді оқып,салыстырмалы анализ жасау (5.О4) Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (5.Ж3.); |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар орындай алады:мәтіннің мазмұнын түсінеді Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:сюжетті суреттерге тірек сөздерді қолданып,әңгіме құрайды Әңгіме құруға арналған пайдалы тіркестер: халықтық ғұрып, құдайы қонақ,шаңыраққа сәлем,қонағасы беру.т.б. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Қонақтың қандай түрлері бар екен? 2.Қонаққа қандай сый құрмет
көрсеткен?
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке және жұптаса, топтаса отырып жұмыс жасаулары негізінде жүзеге асады. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану,әдебиет |
||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану,салыстыру |
||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар
|
|||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім 3 минут |
Қонақ күту дәстүрін топтастырып тақырыпты ашу
Қонақ күту
|
Дара диограмма әдісі |
|||||||||||
|
Сабақтың басы 7 мин |
1-тапсырма Әжемнің әңгімесі бейнебаян тыңдатып,оқушыларға ашық сұрақтар қойылады. 1.Қонақтың қандай түрлері бар екен? 2.Қонаққа қандай сый құрмет
көрсеткен? |
Бейнебаян Тыңдалым тәсілі арқылы сұрақтарға жауап |
|||||||||||
|
Сабақ ортасы 20 минут |
2-тапсырма Мәтінді оқып,салыстырмалы анализ жасайды Қонақ күту
Қонақ – үйге
келген мейман.
1
Ертедегі қонақ күту Бүгінгі қонақ күту
2-топ.Мәтінді егжей-тегжей оқып,негізгі ақпаратты сақтай отырып «Екі жақты күнделік» әдісі бойынша мәтінге талдау жасау
3-топ.Мәтіндегі негізгі ақпаратқа сүйеніп «Балық қанқасы» әдісі арқылы мәтінге талдау жасау
|
Мәтінмен жұмыс (оқылым) Графикалық органайзер Қос диограмма әдісі Екі жақты күнделік әдісі Балық қанқасы әдісі |
|||||||||||
|
|
3-тапсырма
3-сурет
1 -сурет 2 -сурет
1-топ. Берілген тірек сөздерді қолданып 1- суреттің желісі бойынша ерте кездегі қонақ күту әдебі туралы әңгіме құрастып жазыңдар (Халықтық ғұрып, құдайы қонақ,шаңыраққа сәлем,қонағасы беру) 2-топ. Берілген тірек сөздерді қолданып 2-сурет бойынша қонаққа көрсетілетін сый құрмет туралы әңгіме құрастып жазыңдар. (Шапан жабу,бата беру,есік ашу,көрпе төсеу,қонақ кәде) 3-топ. Берілген тірек сөздерді қолданып 3-суреттің желісі бойынша бүгінгі қонақ күту әдебі туралы әңгіме құрастырып жазыңдар. (Арнай қонақ, дәмханаға тапсырыс,хабарласып келеді, көңіл көтеру) (Тексеріп оқу-өзара бағалау әдісі жүргізіледі) |
Суреттерге Әңгіме құрастыру (Жазылым)
|
|||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Рефлексия БББ әдісі.
|
БББ әдісі |
|||||||||||
|
Дискриптор |
1.Бейнебаян желісі бойынша ашық сұрақтарға жауап бере алады. 2. Мәтінді оқып,салыстырмалы анализ жасай алады. Графикалық органайзерлерді тиімді қолдана алады. 3. Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырып жаза алады.
|
|
|||||||||||
|
Үйге тапсырма |
Қазақ халқының қонақ күту дәстүрі мен өзге ұлттардың қонақ күту дәстүрінің ерекшеліктерін салыстырып жазып келу. |
|
|||||||||||
|
Бағалау |
|
|
|||||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылар дың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||||||||
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||
|
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар үшін тапсырманы күрделендіру: Оқушылар сюжетті суреттерге әңгіме құрастыра алды. Қабылдау деңгейі орташа әңгіме құрауда оқушылар берілген тірек сөздерді үлгіге негіздеп жаза алды. |
Бағалау критерийі |
Сергіту сәттерінде, белсенді жұмыс түрлерін өткізуде қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||
|
Сабақбойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
2.Оқылым бойынша жиынтық мәтін жазу Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: АКТ қолдану 2:Түрлі тапсырмалар Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1.Жұптық,топтық жарыс тапсырмалары қызықты 2.Оқушылардың психологиясын білу
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














