Материалдар / Бөлім.Астана - мәдениет пен өнер ордасы Тақырып Астана келбеті - ұлт келбеті

Бөлім.Астана - мәдениет пен өнер ордасы Тақырып Астана келбеті - ұлт келбеті

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
1002
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: Астана - мәдениет пен өнер ордасыСабақ тақырыбы:Астана келбеті – ұлт келбетіМектеп: Мұнайлы ауданы №10 жалпы білім беру орта мектебі
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Аббазова Айсулу Аббазовна
Сынып: 6 «В»Қатысқандар: 24Қатыспағандар: 0
Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттарыТ/А 6.1.6.1 – коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу.Ә.Т.Н. 6.4.3.1 неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу
Сабақ мақсаттарыОқушылардың барлығы орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестерді, терминдерді орынды қолдана алады.Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ресми сөздер мен тіркестерді, терминдерді орынды қолданып, ойын толық жеткізе алады, диалогке қатыса алады.Оқушылардың кейбірі орындай алады: Неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздерді ажырата алады, қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану.
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады: Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысады, ойын анық жеткізеді. Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсінеді және ажырата біледі.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Астана, бейбітшілік, мәдениет, Елорда, өркениет, ұлттық, бәйтерек, мұражай.Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: көрікті жерлер, арман қала, өркениетті ел, елорда саябағы, заманауи қала, т.б.Менің ойымша, себебі, олай болса, түсінемін, ойлаймын.Талқылауға арналған сұрақтар:- Астана қандай қала?- Астана қаласында қандай мәдени орындар бар?- Неліктен Астана «бейбітшілік қаласы» деп танылды?- «Астана келбеті – ұлт келбеті»- дегенді қалай түсінесіздер?- Қалада түрлі іс - шаралардың өту себебі ?
Бағалау критерийі- Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысады, ойын анық жеткізеді;- Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсініп, ажыратады.
Құндылықтарға баулуЗайырлы қоғам және жоғары руханият. Елін, жерін сүюге туған жерін мақтан тұтуға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, тарих
Алдыңғы оқу

Әлемнің жеті кереметі
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы 5 минутШирату жаттығуы «Суреттер арқылы топқа бөліну» әдісіОқушыларға түрлі суреттер таратылып ( Астана суреттері ) суреттердің біркелкілігіне қарап үш топқа бөлінеді.1 – топ Бәйтерек2 – топ Хан шатыр3 – топ Ақорда «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады: - Біз қандай мемлекетте тұрамыз? - Астана қандай қала? - Астана қай өзеннің жағасында орналасқан? Сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын анықтайды.











Үлестірме материал3 – күн, 6 – үлестірме материал







Ортасы



10 минут

























































20 минут



Тыңдалым 1 - тапсырма «Астана келбеті – ұлт келбеті» мәтіні тыңдатылады. «Сұхбат» әдісі бойынша 3 топ ресми сөздер, неологизм мен терминдер, диалект сөздер мен кәсіби сөздерді орынды қолданып, диалогке қатысады.(Ең алғашқы Астана, мәдениет, арман қала, бейбітшілік, спорт, әсем қала)1-топ:Мәтіндегі ресми сөздер мен тіркестерді табады; 2-топ:Неологизм мен терминдерді табады;3-топ:Диалект сөздер мен кәсіби сөздерді табады.Дескриптор:
  • Ресми сөздер, неологизм мен терминдер, диалект сөздер мен кәсіби сөздерді таба алады;
  • Сөздерді орынды қолданып, диалогке қатыса алады.
  • Қалыптастырушы бағалау:Ауызша (жарайсың, диалогке жақсы қатыстыңдар, кәсіби сөздер мен термин сөздердің ережесін қайтала, т.б.)2 - тапсырмаОқушылар 2 топқа бөлінеді (1, 2 сандары бойынша)«Астана» тақырыбындағы мәтінді оқиды (егжей-тегжейлі білуге (түсінуге) арналған оқылым)«Дебат диалог» әдісі бойынша «Астана – болашақтың қаласы» тақырыбында дебат диалог жүргізіледі.1-топ – жақтаушы2-топ - даттаушы Дескриптор: - коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолдана алады;
  • диалогке қатысып, ойын анық жеткізе алады;
  • неологизм, термин, диалект, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсінеді және ажырата біледі.
  • Қалыптастырушы бағалау Ауызша (жарайсың, ойыңды нақты жеткізе алдың, ойыңды дәлелдей алдың, т.б.)






    Үлестірме материал7- күн, 3- сабақ. 7- үлестірме материал













































    Үлестірме материал8-күн, 2-сабақ4-үлестірме материал

    «Назарбаев зияткерлік мектептері» Сыныпта сыңдарлы әңгімені ынталандыратын стратегиялар Астана 2015 – жыл (10 – бет)
    Соңы5 минутРефлексия: «Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір» әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылауҮй тапсырмасы. Неологизм, кәсіби, термин, диалект сөздерді пайдалана отырып, «Астана келбеті – ұлт келбеті» тақырыбында эссе жазу ( 90 – 100 сөз).



















    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз Оқу мақсатының негізінде сабақ мақсатын саралаймын. Оқу мақсатына жету үшін тапсырмаларды саралап аламын. Тапсырмаларды оқушылардың жас ерекшелігін, қажеттілігін ескере отырып дайындаймын. «Сұхбат» әдісі бойынша төмен деңгейдегі оқушылар мәтіндегі ресми сөздер мен тіркестерді табады; орта деңгейдегі оқушылар мәтіндегі неологизм мен терминдерді табады жоғары деңгейдегі оқушылар диалект сөздер мен кәсіби сөздерді орынды қолданып, диалогке қатысады. Әр тапсырма орындау барысында оқушыларға қолдау көрсетіп отырамын. Тапсырмаларды орындау барысында оқушы уавқытқа бағынады.

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайжоспарлайсыз Бағалау қалыптастырушы бағалау түрінде жүргізіледі. Оқушылардың жауаптарына қарай ауызша (жарайсың, диалогке жақсы қатыстыңдар, кәсіби сөздер мен термин сөздердің ережесін қайтала, т.б.) (жарайсың, ойыңды нақты жеткізе алдың, ойыңды дәлелдей алдың, т.б.)

    Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі).Оқуды жақсарту үшін сабақ қазақ әдебиеті, тарих пәндерімен байланыстырылды. Қоғамдық келісімнің негізін қалайтын құндылықтар негізінде Зайырлы қоғам және жоғары руханият. Елін, жерін сүюге туған жерін мақтан тұтуға тәрбиелеуге бағытталған тапсырмалар берілді.

    Рефлексия Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланғансаралау жақсы іске астыма? (тапсырмалар сәйкес болдыма?) Уақытты қалайпайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

    Сабақ мақсаты мен міндеттері орындалды.Бүгін оқушылар коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысуды, ойын анық жеткізуді, неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсініп, ажырата білуді үйренді.Сабақ жоғары деңгейде өтті. Барлық оқушылар сабаққа белсене қатысып, тапсырмалар толық орындалды.Саралау жүйелі түрде жүргізілді. Мен жоспарланған уақытымды ұстандым. Сабақ мақсаты SMART- қа негізделгендіктен, нақты, шынайы, қолжетімді, өлшенген, уақыты шектеулі болды Жоспарыма өзгеріс енгізген жоқпын.
    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1: «Сұхбат» әдісі бойынша

    2: «Дебат диалог» әдісі бойынша

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалынтигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: «Кір жаятын жіп» әдісі

    2: Сергіту сәті болса



    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөніндекелесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: Оқушылардың деңгейіне сәйкес тапсырмаларды түрлендіруім керек.

    2: Жекелеген о
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ