Материалдар / Бөлімдік Жиындық Бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бөлімдік Жиындық Бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2020
464
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Информатика
10 сынып
(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Нұр-Сұлтан, 2019

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні
бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және ӛткізуге кӛмек құралы ретінде
құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Информатика» пәні
бойынша жалпы орта білім беру деңгейінің жаратылыстану- математикалық бағыттағы 1011-сыныптарына арналған жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасы негізінде
дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың
тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған
бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта
білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған.
Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру
бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне
және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайтындағы
қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар)
қолданылды.

2

МАЗМҰНЫ
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........ 4
«Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Деректерді ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .......................................................... 8
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ...... 12
«Алгоритмдеу және программалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.............................. 12
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ...... 16
«Веб-жобалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................................. 16
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ...... 20
«Ақпараттық жүйелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................................... 20

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқу мақсаты

10.6.1.2 IP-мекен-жайының мақсатын және көрсетілуін
түсіндіру
10.6.1.3 Домендік атаулардың жүйесінің (DNS) мақсатын
түсіндіру

Бағалау критерийі

Білім алушы
• IP-адресті, оның бөліктері мен классын анықтайды
• IP-адрес пен домендік атауды ажыратады
• DNS мақсаты мен оның жұмыс жасау принципін
сипаттайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Білу және түсіну

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1.
Суретте жергілікті желінің (LAN) физикалық топологиясы көрсетілген. LAN
сегменттерге бөлінген.

Келесі құрылғылар үшін сәйкес келетін IP-адрес ұсыныңыз:
a) А арқылы белгіленген Router1 үшін
_______________________________________________________________________
b) B арқылы белгіленген Router1 үшін
_______________________________________________________________________
c) C арқылы белгіленген компьютердің желілік картасы үшін
_______________________________________________________________________
2. IP-адрес - бұл 32-разрядты сан, мысалы: 205.123.4.192
4

IP-адрестің бір бөлігі желі нөмірі үшін, ал бір бөлігі хост нөмірі үшін
қолданылады.
Келесі ұғымдарды түсіндіріңіз:
Желі нөмірі: ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Хост нөмірі: ____________________________________________________________
_______________________________________________________________________
3. IP-адрестердің көпшілігі үш кластың біріне тиісті болып табылады:
• егер 32-биттік адрес 0-ші биттен басталса, онда бұл А класстың адресі.
• егер 32-биттік адрес 10-ші биттен басталса, онда бұл В класстың адресі.
• егер 32-биттік адрес 110-ші биттен басталса, онда бұл С класстың адресі.
IP-адрес қай классқа жататынын анықтау жолын сипаттаңыз.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
4. Бірінші бағанда берілген мәліметтер URL, домендік атау немесе IP-адрестің қайсысына
жататынын анықтаңыз, жалауша белгісін қойыңыз.
URL
Домендік IP-адрес
атау
https://lektsii.org
210.55.250.178
lektsii.org
5. Domain Name Server (DNS) мақсатын сипаттаңыз.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
6. Пайдаланушы браузерде веб-адресті енгізгенде сұралған веб-сайт экранда көрінеді.
Компьютердің өзіне қажетті ақпаратты алу барысын түсіндіріңіз. Өз жауабыңызға келесі
ұғымдарды қосыңыз: IP-адрес, URL, сұралған бет және DNS сервері.
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________

5

Бағалау критерийі
IP-адресті,
оның
бөліктері мен классын
анықтайды

IP-адрес
домендік
ажыратады

пен
атауды

DNS мақсаты мен
оның жұмыс жасау
принципін
сипаттайды
Барлығы:

Тапсырма
Дескриптор

Білім алушы
А белгісіндегі құрылғының IP-адресін
анықтайды;
В белгісіндегі құрылғының IP-адресін
1
анықтайды;
С белгісіндегі құрылғының IP-адресін
анықтайды;
желі нөмірі ұғымын сипаттайды;
2
хост нөмірі ұғымын сипаттайды;
IP-адрес
класын
анықтау
жолын
3
ситаппайды;
URL анықтайды;
домендік атауды анықтайды;
4
IP-адресті анықтайды;

Балл

5

DNS мақсатын сипаттайды;

1

6

IP-адрес ұғымын қолданады;
URL ұғымын қолданады;
сұралған бет ұғымын қолданады;
DNS сервері ұғымын қолданады.

1
1
1
1
14

1
1
1
1
1
1
1
1
1

6

«Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат
беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орташа
Жоғары
IP-адресті, оның бөліктері мен IP-адресті, оның бөліктері мен А /В /С белгісіндегі құрылғының IP- IP-адресті, оның бөліктері мен
классын анықтайды
классын анықтауда қиналады
адресін анықтауда / желі /хост нөмірін классын дұрыс анықтайды
анықтауда / IP-адрес класын анықтау
жолын сипаттауда қателіктер жібереді
IP-адрес пен
ажыратады

домендік атауды IP-адрес пен домендік атауды URL /домендік атауды / IP-адресті IP-адрес пен домендік атауды
ажыратуға қиналады
анықтауда қателік жібереді
дұрыс ажыратады

DNS мақсаты мен оның жұмыс DNS мақсаты мен оның жұмыс DNS мақсатын сипаттауда / IP-адрес / DNS мақсаты мен оның жұмыс
жасау принципін сипаттайды
жасау
принципін
сипаттауға URL / Сұралған бет / DNS сервері жасау
принципін
дұрыс
қиналады
ұғымын қолдануда қателік жібереді
сипаттайды

7

«Деректерді ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

10.2.1.1 Ондық жүйедегі бүтін сандарды екілік, сегіздік,
он алтылық санау жүйесіне және кері аудару
10.2.2.2 Берілген логикалық элементтер үшін ақиқат
кестесін құру
10.2.2.4 Логикалық өрнекті логикалық сызбаға өзгерту
немесе керісінше

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Ондық санау жүйесіндегі бүтін санды басқа санау
жүйелеріне және керісінше аударады
• Логикалық элементтер үшін ақиқат кестесін
құрады
• Логикалық өрнекті сызбаға және керісінше
түрлендіреді

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1. X10=129 ондық санау жүйесінде берілген бүтін санды басқа санау жүйелеріне
аударыңыз. Есептің шешу жолын көрсетіңіз.
Екілік
санау
жүйесіне
_________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Сегіздік санау жүйесіне _______________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
2. Х16=D4 он алтылық санау жүйесінде берілген санды ондық санау жүйесіне
аударыңыз. Есептің шешу жолын көрсетіңіз.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
3.

логикалық өрнегін сызбаға түрлендіріңіз.

8

4. 1-суреттен логикалық сызба берілген. Сызбаны логикалық өрнекке түрлендіріңіз.

1-сурет
___________________________________________________________________________
5. 1-суретте берілген логикалық сызба үшін ақиқат кестесін құрыңыз.
А
0
0
0
0
1
1
1
1
6.

В
0
0
1
1
0
0
1
1

С
0
1
0
1
0
1
0
1

Q

логикалық өрнегінің ақиқат кестесін толтырыңыз.
А

В

С

0
0
0
0
1
1
1
1

0
0
1
1
0
0
1
1

0
1
0
1
0
1
0
1

Бағалау критерийі
Ондық санау
жүйесіндегі бүтін
санды басқа санау
жүйелеріне және
керісінше аударады

А+В

Дескриптор
Тапсырма
Білім алушы

Ондық жүйеде берілген санды екілік
санау жүйесіне аудару тәсілін көрсетеді;
есептің нәтижесін дұрыс есептейді;
1
ондық жүйеде берілген санды сегіздік
санау жүйесіне аудару тәсілін көрсетеді;
есептің нәтижесін дұрыс есептейді;
он алтылық жүйеде берілген санды ондық
2
жүйеге аудару тәсілін көрсетеді;

Балл
1
1
1
1
1

9

Логикалық өрнекті
сызбаға және
керісінше
түрлендіреді

3

4
Логикалық
элементтер үшін
ақиқат кестесін
құрады

5

6

Барлығы:

есептің нәтижесін дұрыс есептейді;

1

логикалық
өрнектегі
дизъюнкция,
инверсия амалдарын логикалық сызбаға
түрлендіреді;
логикалық өрнектегі конъюнкция амалын
логикалық сызбаға түрлендіреді;
логикалық сызбадағы бірінші амалды
өрнекке түрлендіреді;
логикалық сызбадағы екінші амалды
өрнекке түрлендіреді;
логикалық сызба бойынша ақиқат
кестесін толтырады;
ақиқат кестесінің бірінші бағанын
толтырады;
ақиқат
кестесінің
екінші
бағанын
толтырады;
ақиқат кестесінің үшінші бағанын
толтырады.

1

1
1
1
1
1
1
1
14

10

«Деректерді ұсыну» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі

Төмен
Ондық санау жүйесіндегі Ондық санау жүйесіндегі бүтін
бүтін санды басқа санау санды басқа санау жүйелеріне
жүйелеріне және керісінше және
керісінше
аударуда
аударады
қиналады

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Орташа
Жоғары
Ондық жүйеде берілген санды екілік Ондық санау жүйесіндегі бүтін
/сегіздік санау жүйесіне /он алтылық санды басқа санау жүйелеріне
жүйеде берілген санды ондық және керісінше дұрыс аударады
жүйеге аудару тәсілін көрсетуде /
нәтижесін
дұрыс
есептеуде
қателіктер жібереді

Логикалық өрнекті сызбаға Логикалық өрнекті сызбаға және Логикалық өрнектегі дизъюнкция, Логикалық өрнекті сызбаға және
және керісінше түрлендіреді
керісінше түрлендіруде қиналады инверсия / конъюнкция амалын керісінше дұрыс түрлендіреді
логикалық сызбаға / логикалық
сызбадағы бірінші / екінші амалды
өрнекке түрлендіруде қателіктер
жібереді
Логикалық элементтер үшін Логикалық
элементтер
үшін Логикалық сызба бойынша ақиқат Логикалық элементтер үшін
ақиқат кестесін құрады
ақиқат кестесін құруда қиналады кестесін /ақиқат кестесінің бірінші ақиқат кестесін дұрыс құрады
/екінші /үшінші бағанын толтыруда
қателіктер жібереді

11

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Алгоритмдеу және программалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

10.5.1.1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып
бағдарламалау тілінде код жазу
10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен
функцияларды пайдалану
10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды
пайдалану
10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау
алгоритмдерін іске асыру

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Функциялар
мен
процедураларды
қолдану
ерекшелігін анықтайды
• Жолдарды
өңдейтін
функциялар
мен
процедураларды қолданады
• Файлдармен жұмыс жасайтын операторларды
ақпаратты оқу және жазу үшін пайдаланады
• Сұрыптау әдісін қолданады

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1. Max функциясы екі санның максимумын анықтайды. Негізгі программада
max(a,max(b,c)) командасы қызметін анықтаңыз.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
2. F процедурасы екі санның максимумын анықтайды. Кодта кеткен қателікті анықтаңыз.
void f(int x, int y)
{
if (x>y
return x;
else
return y;
}
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
3. Жолдармен жұмыс жасайтын келесі функциялардың қызметін сипаттаңыз.
strcat(s1, s2)

___________________________________________________________________________
strncat (s1, s2, n);

___________________________________________________________________________

12

4. Жолдармен жұмыс жасайтын функцияларды пайдаланып, келесі әрекеттерді
орындайтын программалық код үзіндісін жазыңыз.
(i) енгізілген жолдық қатарда «а» әріпі қанша рет кездесетінін анықтаңыз.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
(ii) енгізілген екі жолдық қатардың ұзындығын салыстыратын программалық код
жазыңыз.
______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
5. Файлдармен жұмыс жасайтын операторларды пайдаланып, екі санның минимумын
анықтайтын программалық код жазыңыз.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
6. Сұрыптаудың көпіршікті әдісі қолданылған программалық код үзіндісін толықтырыңыз.
Int temp;
for (int I = 0; I < size – 1; i++) {
for (int j = 0; j < size – I – 1; j++) {
if (arr[j] > arr[j + 1]) {
temp = arr[j];
___________________________
___________________________ } } }

13

Бағалау
критерийі
Функциялар мен
процедураларды
қолдану
ерекшелігін
анықтайды
Жолдарды
өңдейтін
функциялар мен
процедураларды
қолданады

Тапсырма

1
2

3

4 (і)

4 (ii)
Файлдармен
жұмыс
жасайтын
операторларды
ақпаратты оқу
және жазу үшін
пайдаланады
Сұрыптау әдісін
қолданады
Барлығы:

5

6

Дескриптор
Білім алушы
Функцияны
қолдану
ерекшелігін
ескеріп,
берілген
команданың
орындайтын іс-әрекетін анықтайды;
процедураны
қолдану
ерекшелігін
ескеріп, қателікті анықтайды;
бірінші
функцияның
қызметін
сипаттайды;
екінші
функцияның
қызметін
сипаттайды;
циклда strlen функциясын қолданады;

Балл

символды іздеу шарты мен санын
анықтау командасын жазады;
салыстыру шартын дұрыс жазады;

1

шартқа сәйкес орындалатын әрекеттерді
жазады;
енгізу файлын құрады;

1

шығару файлын құрады;

1

екі санның қосындысын анықтайды;

1

нәтижені шығару файлына жазады;

1

енгізу және шығару файлдарын жабады;

1

бірінші бос орындағы команданы дұрыс
анықтайды;
екінші бос орындағы команданы дұрыс
анықтайды.

1

1

1
1
1
1

1

1

1
15

14

«Алгоритмдеу және программалау» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған
рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орташа
Жоғары
Функциялар мен процедураларды Функциялар
мен Функцияны қолдану ерекшелігін ескеріп, Функциялар
мен
қолдану ерекшелігін анықтайды
процедураларды
қолдану берілген команданың орындайтын іс- процедураларды
қолдану
ерекшелігін анықтауға қиналады әрекетін анықтауда / процедураны ерекшелігін дұрыс анықтайды
қолдану ерекшелігін ескеріп, қателікті
анықтауда қателіктер жібереді
Жолдарды өңдейтін функциялар Жолдарды өңдейтін функциялар Бірінші /екінші функцияның қызметін
мен процедураларды қолданады
мен процедураларды қолдануға сипаттауда / циклда strlen функциясын
қиналады
қолдануда / символды іздеу шарты мен
санын анықтау командасын жазуда
қателіктер жібереді

Жолдарды
функциялар
процедураларды
қолданады

Файлдармен жұмыс жасайтын Файлдармен жұмыс жасайтын
операторларды ақпаратты оқу операторларды ақпаратты оқу
және жазу үшін пайдаланады
және жазу үшін пайдалануда
қиналады

Енгізу /шығару файлын құруда / екі
санның
қосындысын
анықтауда
/
нәтижені шығару файлына жазуда /енгізу
және шығару файлын жабуда қателіктер
жібереді

Файлдармен жұмыс жасайтын
операторларды ақпаратты оқу
және жазу үшін дұрыс
пайдаланады

Сұрыптау әдісін қолданады

Бірінші /екінші бос орындағы команданы Сұрыптау
анықтауда қателіктер жібереді
қолданады

Сұрыптау әдісін қолдануға
қиналады

әдісін

өңдейтін
мен
дұрыс

дұрыс

15

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Веб-жобалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

10.4.2.1 Web-парақшаларды әзірлеуде HTML-тегтерін
қолдану
10.4.2.2 Web-парақшаларды жасауда CSS қолдану
10.4.2.4 Веб-бетте мультимедиа нысандарын енгізу
үшін HTML тегтерін қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы
• HTML-тегтері мен CSS қолдану арқылы webпарақшаларды әзірлейді
• HTML-тегтерін
қолданып
веб-бетке
мультимедиа нысандарын қояды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1. Төменде берілген кодқа қарап веб-парақша мазмұнын салыңыз.

2. Берілген кесте құратын код үзіндісін толықтырыңыз. «Аты» және «Жасы»
кестедегі тақырып қатарларын қосатын код жазыңыз.

_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________




Арман 25

3. Футбол туралы қызықты мәліметтер жөнінде сайтқа сілтеме жасайтын кодты
толықтырыңыз.
Фудбол туралы қызықты мәліметтер
16

4. CSS-ті қолдану тәсілдері арасында сәйкестік орнатыңыз.
Кірістірілген
CSS (Inline CSS)
Ішкі CSS
(Internal CSS)
Сыртқы CSS
(External CSS)

5. Веб-бетке сурет қою командасын толықтырыңыз.


Ерекше архитектура


<__________________="pic_trulli.jpg" alt="Trulli" width="500" height="333">

6. Берілген youtube видеоларын веб-бетте ойнату кодтарын салыстырыңыз,
айырмашылығын анықтаңыз.
1

2

_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

17

Бағалау критерийі
HTML-тегтері мен
CSS қолдану арқылы
web-парақшаларды
әзірлейді

Тапсырма

1

2
3
4
HTML-тегтерін
қолданып веб-бетке
мультимедиа
нысандарын қояды
Барлығы:

5
6

Дескриптор

Білім алушы

мазмұнын дұрыс анықтайды;
мазмұнын дұрыс анықтайды;
  • мазмұнын дұрыс анықтайды;
    «Аты» тақырып қатары үшін кодты дұрыс
    жазады;
    «Жасы» тақырып қатары үшін кодты
    дұрыс жазады;
    сайтқа сілтемені дұрыс көрсетеді;
    кірістірілген
    CSS
    қолдану
    тәсілін
    анықтайды;
    ішкі CSS қолдану тәсілін анықтайды;
    сыртқы CSS қолдану тәсілін анықтайды;
    сурет қою тегін анықтайды;
    бірінші youtube видеоларын веб-бетте
    ойнату кодының ерекшелігін анықтайды;
    екінші youtube видеоларын веб-бетте
    ойнату кодының ерекшелігін анықтайды.

    Балл
    1
    1
    1
    1
    1
    1
    1
    1
    1
    1
    1
    1
    12

    18

    «Веб-жобалау» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
    Білім алушының аты-жөні _______________________________________
    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі
    Төмен

    Орташа

    Жоғары

    HTML-тегтері мен CSS қолдану HTML-тегтері мен CSS қолдану

    /
    /
  • HTML-тегтері
    мен
    арқылы
    web-парақшаларды арқылы
    web-парақшаларды мазмұнын анықтауда / «Аты» / «Жасы» CSS қолдану арқылы webәзірлейді
    әзірлеуде қиналады
    тақырып қатары үшін кодты жазуда / парақшаларды дұрыс әзірлейді
    сайтқа сілтемені көрсетуде /кірістірілген
    CSS /ішкі CSS / сыртқы CSS қолдану
    тәсілін анықтауда қателіктер жібереді

    HTML-тегтерін қолданып веб- HTML-тегтерін қолданып веб- Сурет қою тегін /бірінші /екінші youtube HTML-тегтерін қолданып веббетке мультимедиа нысандарын бетке мультимедиа нысандарын видеоларын веб-бетте ойнату кодының бетке
    мультимедиа
    қояды
    қоюға қиналады
    ерекшелігін анықтауда қиналады
    нысандарын дұрыс қояды

    19

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
    «Ақпараттық жүйелер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
    Оқу мақсаты

    10.3.1.4 Bigdata-ны пайдалануда оң және теріс
    әсерлерін бағалау
    10.3.2.1 Деректер қоры жолдарының мәліметтер типін
    анықтау (SQL);
    10.3.1.3 Деректер қорында бірінші кілтті анықтау
    10.3.3.1 Конструкторды пайдаланып іріктеу сұрауын
    құру
    10.3.3.2
    Web-беттердің
    деректер
    базасымен
    байланысын орнату

    Бағалау критерийі

    Білім алушы
    • Bigdata-ның артықшылығы мен кемшілігін
    бағалайды
    • Деректер қорының мәліметтер типін анықтайды
    • Деректер қорының кілттік өрісін анықтайды
    • SQL сұранысты конструктор арқылы жүзеге
    асырады
    • Веб-бетті деректер қорымен байланыстырады

    Ойлау дағдыларының
    деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут

    Тапсырмалар
    1. Төменде Bigdata туралы мәліметтер берілген. Артықшылығы мен кемшілігін
    анықтаңыз.
    A. Үлкен ақпаратты талдау инновациялық шешімдерді табады
    B. Үлкен ақпаратты талдау нәтижесінде алынған үлкен нәтижелер
    жаңылыстыруы мүмкін
    C. Үлкен ақпаратты талдау құпиялылықты сақтамайды
    D. Ғылым мен зерттеуді жақсартуға көмектеседі
    E. Көп мөлшердегі мәліметтер құрылымданбаған
    F. Бір платформа шексіз ақпаратқа ие
    G. Үлкен ақпаратты сақтау орындары қымбат болуы мүмкін
    H. Үлкен ақпаратты жылдам жаңалау нақты сандарға сәйкес келмеуі мүмкін
    А

    Артықшылығы

    Кемшілігі

    2.
    Компания өзінің берілгендер қорында клиенттері туралы толық ақпаратты
    сақтайды. Берілгендер қорындағы келесі өрістер үшін берілгендер типін анықтаңыз.
    Өріс атау
    Берілгендер типі
    ҚР азаматы
    Телефон нөмірі
    20

    3. Реляциондық берілгендер қорының Жеткізуші және Өнім кестелері берілген.

    Өнім кестесі үшін кілттік өрісті анықтаңыз және өз таңдауыңызды негіздеңіз.
    _____________________________________________________________________
    _____________________________________________________________________
    4. SQL-де жазылған сұранысты конструктор арқылы жүзеге асырыңыз.
    SELECT Өнім.Атауы, Өнім.Бағасы, Жеткізуші.ПоштаКоды
    FROM Өнім, Жеткізуші
    WHERE Өнім.Бағасы > 100 AND Жеткізуші.Аты-жөні = ‘Пернебаев Ж’

    5. Сұраныс нәтижесінде пайда болатын кестені анықтаңыз, суретін салыңыз.

    6. Веб-бетті деректер қорымен байланыстыратын код үзіндісін толықтырыңыз.
    $__________________ = "localhost";
    $__________________= "username";
    $__________________= "";
    $__________________="school";

    // Create connection
    $conn = mysqli_connect($________________, $________________, $________________,
    $________________);

    ?>

    21

    Бағалау критерийі
    Bigdata-ның
    артықшылығы мен
    кемшілігін бағалайды.
    Деректер қорының
    мәліметтер типін
    анықтайды.
    Деректер қорының
    кілттік өрісін
    анықтайды.
    SQL сұранысты
    конструктор арқылы
    жүзеге асырады.

    Тапсырма

    1

    2

    3

    4

    5
    Веб-бетті деректер
    қорымен
    байланыстырады.

    Барлығы:

    6

    Дескриптор

    Білім алушы
    Bigdata-ның
    артықшылығын
    анықтайды;
    bigdata-ның кемшілігін анықтайды;
    бірінші өрістің берілгендер
    анықтайды;
    екінші өрістің берілгендер
    анықтайды;
    кілттік өрісті анықтайды;

    Балл
    1
    1

    типін

    1

    типін

    1
    1

    өз таңдауын негіздейді;

    1

    бірінші бағанды дұрыс толтырады;

    1

    екінші бағанды дұрыс толтырады;

    1

    үшінші бағанды дұрыс толтырады;

    1

    төртінші бағанды дұрыс толтырады;

    1

    кесте өрістерін анықтайды;

    1

    кесте мазмұнын дұрыс толтырады;

    1

    бірінші айнымалыны анықтайды;

    1

    екінші айнымалыны анықтайды;

    1

    үшінші айнымалыны анықтайды;

    1

    төртінші айнымалыны анықтайды.

    1
    16

    22

    «Ақпараттық жүйелер» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
    Білім алушының аты-жөні _______________________________________
    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі
    Төмен

    Орташа

    Жоғары

    Bigdata-ның артықшылығы мен Bigdata-ның артықшылығы мен Bigdata-ның
    артықшылығын
    / Bigdata-ның артықшылығы мен
    кемшілігін бағалайды
    кемшілігін бағалауда қиналады
    кемшілігін анықтауда қателіктер кемшілігін дұрыс бағалайды
    жібереді
    Деректер қорының
    типін анықтайды

    мәліметтер Деректер қорының мәліметтер Бірінші / екінші өрістің берілгендер Деректер қорының мәліметтер
    типін анықтауда қиналады
    типін
    анықтауда
    қателіктер типін дұрыс анықтайды
    жібереді

    Деректер қорының кілттік өрісін Деректер қорының кілттік өрісін Кілттік өрісті анықтауда / өз Деректер
    қорының
    кілттік
    анықтайды
    анықтауда қиналады
    таңдауын негіздеуде қателіктер өрісін дұрыс анықтайды
    жібереді
    SQL
    сұранысты
    конструктор SQL сұранысты конструктор Бірінші /екінші /үшінші /төртінші SQL сұранысты конструктор
    арқылы жүзеге асырады
    арқылы жүзеге асыруға қиналады бағанды толтыруда /кесте өрістерін арқылы дұрыс жүзеге асырады
    /мазмұнын толтыруда қателіктер
    жібереді
    Веб-бетті
    деректер
    байланыстырады

    қорымен Веб-бетті деректер қорымен Бірінші /екінші /үшінші /төртінші Веб-бетті деректер қорымен
    байланыстыруда қиналады
    айнымалыны анықтауда қателіктер дұрыс байланыстырады
    жібереді

    23
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!