|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
5 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу
Топта
жұмыс жасау ережені еске түсіру.
Топтастыру.
|
Оқушыларды топтарға біріктіруді
ұйымдастыру:
I – Мамандық
II – Кәсіп
III – Еңбек
«Мен саған
сенемін...» әдісі бойынша оқушылар
топтағы балаларға өз сенімдерін айтады
|
Мақсаты: оқушылар бойында
идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
|
|
Үй тапсырмасын тексеру
7мин
|
«Өзіңізді тексеріңіз»әдісі (шындық па, жалған ба?) сұрағы арқылы
тексеремін
3-топқа.
1. Логистика
–материалдармен және шикізатпен қамтамасыз ету болып табылады. (шындық)
2.
«Атом» кәсіби сөз. (жалған)
3.
«Жарлық» кірме сөз емес. (жалған)
|
1-топқа:
1 «Логистика»
парсы тілінен шыққан. (жалған)
2.
Логистика екінші дүниежүзілік соғыстың
кезінде қолданыла бастады.(шындық)
3.Қазіргі таңда елімізде бұл сала дамымаған. (жалған)
2-топқа:
1. «Фонетика» термин
сөзіне жатпайды (жалған)
2. «Жәрмеңке» кірме сөзге
жатпайды.
(жалған) 3.Жоғары оқу орындарында логистика бойынша
мамандар даярлана бастады.(шындық)
|
Дескриптор
-сұрақтың шындығын дәлелдейді
-сұрақтың жалған екенін табады.
|
Сұрақтар топтамасы
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
3мин
|
(Ұ) «Сөзжұмбақ » әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын табу.
|
«Сөзжұмбақ » әдісі бойынша сабақтың тақырыбын табады.
Сабақтың мақсатымен таныса отырып, өз
мақсаттарын айтады, жазады
|
Мақсаты: Жылдам
әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
БББ кестесі
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
|
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
7 мин.
Сергіту сәті
2 мин
|
Тыңдалым
1тапсырма
«Инженер мамандарға
қойылатын талаптар»мәтіні
Ойын
«Ең, ең...»
|
«Инженер мамандарға қойылатын талаптар»мәтінін
тыңдап, түйгендерін «Еркін микрофон» әдісімен өз сөздерімен жүйелі
баяндайды
|
Дескриптор
-тыңдалым
мазмұнын түсінеді
- негізгі ойды
анықтайды
- деректердің маңызды
тұстарын баяндайды
|
06.тр3
,
|
|
|
Оқулықпен жұмыс
5 мин
|
Оқылым
|
Балалар кезекпен –кезек
оқиды.
|
|
|
|
|
«Фишбоун
әдісі»
4 мин
«Мәтін құрастыру» әдісі
5мин
|
2-тапсырма
Берілген сұрақтарға жауап
жазады
3- тапсырма
Графиктік мәтіндегі
деректер беріледі.
|
1-топ
-Инженер мамандығын
заманауи мамандық деп есептеуге
бола ма , себебі,
жауабы
2-топ
-Инженер болу үшін
қандай қасиеттер керек?
3-топ
-Инженер болу үшін
мектепте қандай пәндерді жақсы игеру қажет деп ойлайсыңдар?
|
Дескриптор
-
оқылым мазмұнын түсінеді
- негізгі ойды
анықтайды
- деректердің маңызды
тұстарын жазады
Дескриптор
- мәтін
құрылымын сақтайды
- графиктік мәтіндегі деректерден мәтін
құрастырып жазады
|
Бағалау парағын топ
басшысы толтырып отырады
|
|