Материалдар / Бөлім:Қоршаған ортаны қорғау,Сабақтың тақырыбы: Қайта өңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бөлім:Қоршаған ортаны қорғау,Сабақтың тақырыбы: Қайта өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге керек,130 бұйрық бойынша жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2021
1009
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:Қайта өңдеу

Сабақтың барысы:

Бөлім:Қоршаған ортаны қорғау

Мұғалім:Мереке Айсұлу Ғауезханқызы

Күні:

Мектеп: «Е.Омаров атындағы негізгі мектебі» КММ

Сынып: 4 (Алматыкітап баспасы)

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тықырыбы: Қайта өңдеу


Сабақтың мақсаты:

  • Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?)

  • Қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографиякалар, энциклопедиялар, ғаламтор)қолдана білу



Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Айтылым

Жаңа сөздер: пайдалану, бүлдіру, өңдеу/қайта пайдалану, артық


Сөздерді оқиды, қайталайды, сөз тіркесін құрастырады.




Сипаттаманы үлгідегідей жалғастырады.



Мұғалім оқушылардың жауабына қарай бағалайды.








Мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.










Слайд

Сызбалар





Сабақтың ортасы


2-тапсырма.


Сөйлемдерге сәйкес тіркесті тауып айт.(вставьте подходящую фразу)



1. Көлік сынса,  Shape1

2. Ақ қағаздың тек бір жағы жазылса,  Shape2   
3. Жерде нан жатса,  
Shape3   
4. Қоқыс салатын дорба тым толып кетсе,  
Shape4   
5. Қолданылған қағаз, пластик ыдыстарды 



Сөйлемдерге сәйкес тіркесті тауып жазады.Жазғаның оқиды.





Оқыған мәтіннен «не істеу керек?» сұрағына жауап беретін сөздерді теріп жазады.

















Оқушылар сыныптастарының жауабын тыңдай отырып бірін-бір бағалайды.












Смайликтер













Суреттер












Сабақтың соңы

3-тапсырма.

Суретке байланысты сөйлем құрап жаз. (составить предложение по картинке)


Суретке байланысты тез сөйлем құрайды.


Мұғалімнің бағалауы.



Рефлексия





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!