Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігі | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты | 5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау |
Сабақтың мақсаттары | Қосындының және айырманың берілген санға бөлінгіштігін анықтау және тұжырымдамасын түсініп талдау. |
Бағалау критерийі | Қосындының және айырманың берілген натурал санға бөлінгіштігін талдай алады.
|
Тілдік мақсат | Қосындының және айырманың берілген натурал санға бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:бөлінгіштік белгілеріДиалогқа қатысты тіркестер:Егер қосылғыштардың әрқайсысы .....берілген санға бөлінсе, онда қосынды да ... бөлінеді.Егер азайғыш та, азайтқыш та әрқайсысы берілген санға ..... бөлінсе, онда айырма да ... бөлінеді. |
Құндылықтарға баулу | Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілікті сезіну, өмір бойы оқуға дайын болу |
Пәнаралық байланыс | Информатика |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Арифметикалық амалдардың компоненттерін білу: натурал сандарды бөлу және көбейту |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар
|
Сабақтың басы | Сабақтың басында оқушылардың назарын шоғырландыру үшін ширату жаттығуын жүргізе отырып, оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын» анықтау мақсатында «Ішкі және сыртқы шеңберлер» әдісі бойынша оқушыларды топқа бөлемін. Оқушылармен бірге оқу мақсатын, сабақ мақсатын жетелеуші сұрақтар қоя отырып анықтаймын. Оқу мақсатынан кейін оқушылар күтілетін нәтижені анықтайды. Күтілетін нәтиже:- Қосындының және айырманың берілген натурал санға бөлінгіштігін анықтайды. | Таныстырылым |
Сабақтың ортасы | Оқулықпен жұмыс. «Бір сөйлемдік қорытынды» әдісі арқылы берілген ақпаратты талдайды.
Оқушылар «Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады. Мысалы, «Жарайсың!», «Сен жетістіктерге жетудесің!», «Тамаша!».
«Джигсо» әдісі бойынша топтар әр түрлі тапсырмаларды орындайды. Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың білімі қалыптасады, зерттеу дағдысы дамиды. Оқушылар «Топтық кері байланыс» әдісі арқылы бағаланады.
|
А3 форматындағы қағаздар, маркерлер
|
Сабақтың соңы | Оқушылардың күтілетін нәтижеге жеткен, жетпегендігін анықтау үшін мынандай тапсырма беремін.ТапсырмаАрифметикалық амалды қолданбай-ақ, а) 32 + 56 қосындысының 8-ге,ә) 36 + 24 қосындысының 4-ге,б) 60 – 25айырмасының 5-ге,в) 96 – 24 айырмасының 12-ге бөлінгіштігін анықтаңыз.
Дескриптор: Білім алушықосындының берілген санға бөлінгіштігін анықтайды;айырманың берілген санға бөлінгіштігін анықтайды;
Оқушылардың:- не білді, нені үйренді;- не әлі де түсініксіз;- қандай бағытта жұмыс жүргізу қажеттіліктерін анықтау үшін «Білемін. Білдім. Білгім келеді» кестесін толтыртамын.
|
Үлестірме қағаздар
Кесте |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
| Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Тапсырма тәсілі, қарқын тәсілі, диалог және қолдау көрсету тәсілі, жіктеу тәсілі, қорытынды тәсілі | Жетелеуші сұрақтар, «Мақтау, мадақтау», «Топтық кері байланыс» , «Білемін. Білдім. Білгім келеді»
| Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілікті сезіну, өмір бойы оқуға дайын болу |
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|
|
Жалпы бағалау. |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|