Материалдар / Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері

Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау Қосындының және айырманың берілген санға бөлінгіштігін анықтау және тұжырымдамасын түсініп талдау. Қосындының және айырманың берілген натурал санға бөлінгіштігін талдай алады. Қосындының және айырманың берілген натурал санға бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды. Пәнге қатысты лексика мен терминология: - бөлінгіштік белгілері Диалогқа қатысты тіркестер: Егер қосылғыштардың әрқайсысы .....берілген санға бөлінсе, онда қосынды да ... бөлінеді. Егер азайғыш та, азайтқыш та әрқайсысы берілген санға ..... бөлінсе, онда айырма да ... бөлінеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1266
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 5.1В Натурал сандардың бөлінгіштігіМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Бөлінгіштіктің негізгі қасиеттері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау
Сабақтың мақсаттары Қосындының және айырманың берілген санға бөлінгіштігін анықтау және тұжырымдамасын түсініп талдау.
Бағалау критерийі Қосындының және айырманың берілген натурал санға бөлінгіштігін талдай алады.

Тілдік мақсатҚосындының және айырманың берілген натурал санға бөлінгіштік белгілерін тұжырымдайды.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:
  • бөлінгіштік белгілері
  • Диалогқа қатысты тіркестер:Егер қосылғыштардың әрқайсысы .....берілген санға бөлінсе, онда қосынды да ... бөлінеді.Егер азайғыш та, азайтқыш та әрқайсысы берілген санға ..... бөлінсе, онда айырма да ... бөлінеді.
    Құндылықтарға баулуШығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілікті сезіну, өмір бойы оқуға дайын болу
    Пәнаралық байланысИнформатика
    Тақырып бойынша алдыңғы білімАрифметикалық амалдардың компоненттерін білу: натурал сандарды бөлу және көбейту
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

    Сабақтың басыСабақтың басында оқушылардың назарын шоғырландыру үшін ширату жаттығуын жүргізе отырып, оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын» анықтау мақсатында «Ішкі және сыртқы шеңберлер» әдісі бойынша оқушыларды топқа бөлемін. Оқушылармен бірге оқу мақсатын, сабақ мақсатын жетелеуші сұрақтар қоя отырып анықтаймын. Оқу мақсатынан кейін оқушылар күтілетін нәтижені анықтайды. Күтілетін нәтиже:- Қосындының және айырманың берілген натурал санға бөлінгіштігін анықтайды.Таныстырылым
    Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс. «Бір сөйлемдік қорытынды» әдісі арқылы берілген ақпаратты талдайды.

    Оқушылар «Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады. Мысалы, «Жарайсың!», «Сен жетістіктерге жетудесің!», «Тамаша!».

    «Джигсо» әдісі бойынша топтар әр түрлі тапсырмаларды орындайды. Тапсырмаларды орындау арқылы оқушылардың білімі қалыптасады, зерттеу дағдысы дамиды. Оқушылар «Топтық кері байланыс» әдісі арқылы бағаланады.









    А3 форматындағы қағаздар, маркерлер







    Сабақтың соңыОқушылардың күтілетін нәтижеге жеткен, жетпегендігін анықтау үшін мынандай тапсырма беремін.ТапсырмаАрифметикалық амалды қолданбай-ақ, а) 32 + 56 қосындысының 8-ге,ә) 36 + 24 қосындысының 4-ге,б) 60 – 25айырмасының 5-ге,в) 9624 айырмасының 12-ге бөлінгіштігін анықтаңыз.

    Дескриптор: Білім алушы
  • қосындының берілген санға бөлінгіштігін анықтайды;
  • айырманың берілген санға бөлінгіштігін анықтайды;


  • Оқушылардың:- не білді, нені үйренді;- не әлі де түсініксіз;- қандай бағытта жұмыс жүргізу қажеттіліктерін анықтау үшін «Білемін. Білдім. Білгім келеді» кестесін толтыртамын.





    Үлестірме қағаздар

































    Кесте
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



    Тапсырма тәсілі, қарқын тәсілі, диалог және қолдау көрсету тәсілі, жіктеу тәсілі, қорытынды тәсіліЖетелеуші сұрақтар, «Мақтау, мадақтау», «Топтық кері байланыс» , «Білемін. Білдім. Білгім келеді»

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, жауапкершілікті сезіну, өмір бойы оқуға дайын болу
    Сабақ бойынша рефлексия













    Жалпы бағалау.
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ