Материалдар / "Бөлу" сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бөлу" сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріме көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қазан 2020
467
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ: Математика


Сабақтың тақырыбы:

Бөлу.

Күні:23.01.2020 ж

Мұғалімнің аты:Байболова Б.С


Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.2.1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табу, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсіну


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады:

Берілген сандармен көбейтінді құрастырады;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады;

Кейбір оқушылар орындай алады:

Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындай алады;

Бағалау критерийлері


1. Көбейтуді бірдей қосылғыштардың қосындысын табады, бөлуді нысандарды мазмұнына қарай жəне тең бөліктерге бөлу ретінде түсінедіреді;

2. Көбейту мен бөлуге байланысты берілген есептерді орындайды;

Тілдік мақсат

Көбейту

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1. 5 санын 3 есе арттырса неше болады?

2. 22 санын тең екіге бөлгенде неше болады?

3. 6 санын 3 есе арттырса неше болады?

Алдыңғы оқу

Көбейту

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл – сыныптасымның көмегімен түсіндім;

Сары- көмек қажет, түсінбедім.

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.

Сары,
қызыл,

жасыл, житондар

Ортасы




Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады.

1-тапсырма: «Ойлан» ТЖ

Дескриптор:

1. 15 литр қымыздың 3 ыдысқа, 5 литрден құйылатынын анықтайды;
2. Есепті бөлінді түрінде жазып көрсетеді;

3. Бөлудің таңбасын біледі;

4. Бір-біріне түсіндіреді, толықтырады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар»

2- тапсырма: «Өрнек құрастыр» ӨЖ


Дескриптор:

1. Кесте бойынша өрнек құрастырады;

2. Өрнектің мәнін табады;
3. Бірін-бірі толықтырады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»

Сергіту сәті

3- тапсырма: ТЖ «Есепті шығар»

Дескриптор:

1. Есептің қысқа шартын құрайды;
2.
Есептің шешуін дұрыс табады;
3.
Есептің жауабын табады, түсіндіреді

2. Бір-біріне түсіндіреді, топта талқылайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»

4- тапсырма: ЖЖ «Есеп құрастыр»

Дескриптор:

1. Суреттегі заттардың санын анықтайды;

2. Бөлуге байланысты есеп құрастырады;
3.
Есепті дұрыс шығарады;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ «Жұлдызшалар»


Бейджик

тер














Іс-қимылмен көрсетеді

Соңы




Үй тапсырмасы: 23-б. № 5


Кері байланыс: «Білім ағашы»

Білім ағашы парақ

шасы стикер

Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады:Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс – көркем еңбек, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Ауызбіршілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.




Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!