№ | Уақыт | Кезеңдер | Мұғалімнің іс-әрекеті
| Оқушының іс-әрекеті | Ресурстар |
1 | 3минут | Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық.Топтарға топтастыру. | Сәлемдесу Түгелдеу Шаттық шеңберде тұрып сәттілік тілеп, «SMART» бейджик арқылы топтарға топтастыру | Амандасып, оқушылар біргеҚайырлы күн достым,Қайырлы күн болсын!Бейсенбінің сәті,Сәттілікке толсын!Біздің алар бағамыз,Кілең бестік болсын! - деп, сәттілік тілеп, «SMART» бейджикті алып топтарға топтасады.I топ Зат есім II топ Етістік | Бейджик |
2 | 5 минут | Үйге берілген тапсырманы сұрау | «Спираль» әдісі арқылы Өтілген ережелерді сұрап пысықтау | Сұраққа жауап беріп, Әр топ өз ережелеріне тоқталып өтеді
| слайд |
3 | 3 минут | Жаңа сабақ | Суреттерге сипаттама бере отырып, бүгінгі сабақтың қандай жұрнақтар арқылы жасалуын ажырату. | Оқушылар суреттерді атап өтеді
| Плакат суреттер |
4 | 16 минут | Жаңа сабақты пысықтау | Ержелер жайында түсінік беру.Болымды және болымсыз етістік Етістік мағынасына қарай болымды және болымсыз болып бөлінеді. Істің болғанын, болып жатқанын, не болатынын білдіретін етістіктің түрін болымды етістік дейміз. Мысалы: Мен сабақ оқыдым. Істің болмағанын я болмайтынын білдіретін етістіктің түрін болымсыз етістік дейміз. Етістіктің болымсыз түрі болымды етістікке жұрнақ жалғану арқылы жасалады. Мысалы: Ол етістіктің негізгі, туынды, күрделі түбірлеріне, етіс, күшейтпелі етістік тұлғаларына -ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе қосымшасы қосылу арқылы жасалады етістіктің болымсыздық категориясын жасайды.
5- тапсырма. Мәтінді оқу қима- қағаздағы етістіктерді болымсыз етістікке аудару. Сұрақтарға жауап береді.
6-тапсырма. М. Әуезов шығармасын оқып түсінік айту.1.Көптен бері кездесулері осы.2.Абай мен Ербол енді жүрмек боп киіне бастады. | Оқушылар ережені дәптерге жазып алады.
Қима- қағаздар бойынша екі топ оқушылары жұмыс жасайды
Оқушылар қысқаша түсінік айта отырып, әр топ бір бір сөйлемді синтактистік талдау жасайды.
| Оқулық
Дәптер
Кесте
Қима -қағаздар
А4 формат
|
| 4 минут | Сергіту сәті | Ой сергіту мақсатында қиылған сөздерді (тән дыбыстарын) дұрыс орналастырып, сөйлем құрастыру. | Оқушылар сөздерді ретімен орналастырып «Біз ынтымағы жарасқан берекелі қазақ елінде өмір сүріп келеміз» сөйлемін құрастырады.
| АКТА4 формат |
5 | 4 минут | Қорытындылау | «Синквейн» әдісіШарты: 1 жол. Зат есім – 1 сөз 2 жол. Сын есім – 2 сөз 3 жол. Етістік -3 сөз 4 жол. Зат есімді сипаттайтын 1 сөйлем 5 жол. Синоним – 1 сөз Оқушыларға екі тақырып беру. | Оқушылар сызба бойынша кестені толтырады.Мысалы:1.Ана 2.әдемі, мейірімді,3.оқытады, тамақ жасайды, мәпелейді 4. Жұмақ ананың аяғының астында 5.әйел | А 3 форматҚима-қағаз |
6 | 2 минут | Бағалау | Жұлдызшалар арқылы бағалау | Оқушылар түрлі жұлдызшаларға ие болады | Жұлдызша-лар Стикер |
7 | 1 минут | Үйге тапсырма | Ережені жаттап, мысал келтіру. | Күнделікпен жұмыс. |
|
| 2 минут | Рефлексия | :
. | Оқушылар берілген кестені толтырады
| Кесте |