Материалдар / Бос уақыт және хобби
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бос уақыт және хобби

Материал туралы қысқаша түсінік
Бос уақыт және хобби сабақ қазақ тілі пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
2004
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар: 5 тарау «Бос уақыт және хобби»
Мұғалім: Кайбалиева Г.С.
Күні:

Сыныбы: 5Қатысқаны:Қатыспағаны:
Сабақ тақырыбы: Мен бос уақытымды қалай өткіземін?
Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаттары5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.5.Ж3. Сюжеттегі суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құру
СабақмақсаттарыА. Мәтінді оқып, қосымша ақпаратты анықтайды


В. Мәтіннен алған ақпараттарды жинақтап,сұрақ құрастырады.


С. Түрлі жағдаяттар бойынша ұсынылған сюжетті суреттер арқылы әңгіме құрайды.
Бағалау критерийі-Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді,өз көзқарастарын білдіреді. -Ұсынылған суреттерді өмірмен байланыстыра отырып, әңгіме құрайды.
Тілдік мақсаттарМақал-мәтелдерді тақырыпқа сай қолданады, әңгіме құрылымын сақтайды, сұрақтар қояды.
Құндылықтарға баулуӨзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау қабілетін дамыту
Пәнаралық байланысҚазақ әдебиеті, өзін-өзі тану
Тақырып бойынша алдыңғы білімБос уақытты бағалап, дұрыс ұйымдастыруды біледі. Күн тәртібі туралы жалпы түсініктері бар.
Сабақта жоспарланған кезеңдерСабақта жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы5 мин

Топқа бөлу 1-топ «Хобби» (сары)2-топ «Демалыс» (жасыл)Жетекші сұрақтар 1.Бос уақытыңызда не істейсіз?2.Қандай пайдалы іспен шұғылданасыңдар?(кітап оқу,дүкен аралау, серуендеу, балық аулау,суға жүзу, театрға бару,доп ойнау, тоғызқұмалақ ойнау, тамақ пісіру)«Ассоцация» әдісі (жеке жұмыс)





Түрлі түсті қағаздар(стикер)





























Қ/б. Мұғалімнің бақылауы бойынша бағалау
Сабақтың ортасы 20мин

Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Мен бос уақытымды қалай өткіземін?»Оқылым тапсырмасы. Негізгі ойды анықтап, өзекті мәселеге 2 сұрақ құрастырыңдар. Дескриптор:1.Мәтінді мұқият оқиды,негізгі ақпаратты анықтайды.2. Негізгі мәселеге 2 сұрақ құрастырады. Әдісі:Ойлан. Жұптас. БөлісОқушы әрекеті: Топ мүшелері мәтін мазмұнымен таныса отырып, әрқайсысы өз сұрақтарын құрастырады.Оны топта талқылап,маңызды деп тапқандарын келесі топқа қояды.Кітап оқу – босқа уақыт өткізу емес, кітап – адамның ең тамаша қорегі әрі кеңес беретін бірден-бір ақылшысы мен досы. Ол тілімізді, ділімізді, дінімізді және де қиял-күшімізді өз қалпында ұстап, ойлау қабілетімізді дамытады.Спортпен шұғылдану –адамды әрдайым сергек етіп тұратын, науқастануға қарсы қолданатын табиғи шұғылданыстың бір түрі.

2-тапсырма.Жазылым тапсырмасы 1-топ Берілген суреттер бойынша 3 сөйлем құраңыз2-топ «Менің бос уақытым» тақырыбында әңгіме құрастырыңыз.

Бағалау критерийі: 1.Суреттің мазмұнын ашатын 3 сөйлем құрастырады.2.Тақырыпқа сай, 5-6 сөйлемнен тұратын әңгіме жазады.

Оқушы әрекеті:Оқушылар өз қалауы бойынша тапсырманы жазбаша орындайды,оны өзара талқылайды.«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі бойынша топтан бір оқушы ортаға шығып оқиды, қалғандары сұрақ қойып әңгімені талқылайды.











Қ/ бағалау Мадақтау сөздер арқылыЖарайсың! Керемет!Ойыңды жақсы жеткіздің!



















ҚБ: Қол шапалақтау.
Сабақтың соңы10 мин

















Кері байланыс5 мин
Жуан, жіңішке сұрақтар:
  • Балалар, адам ештеңемен шұғылданбаса, ешнәрсемен айналыспаса, ол қандай адам? Қандай жағдай орын алады деп ойлайсыңдар?
  • 2.«Жалпы адамдар бос уақыттарын қызықты, пайдалы өткізу керек» дегенді сіз қолдайсыз ба?3. Бос уақыттың адам өміріне әсері қандай?Адам бос уақытында өз қызығушылығына сәйкес келетін істермен айналысса адамға үлкен шабыт беретінін,өмірге құлшындыратынын түсіндік.Кері байланыс«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерге бір ауыз сөзбен бүгінгі сабақ туралы ойларын жазады.(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым)












    Қ/б Мұғалімнің бақылауы бойынша

    Кері байланыс орнатады







    Саралау-оқушыларға қалай көбірек көмек көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға бірінші тапсырмаға байланысты мәтін мазмұнын түсіну үшін тірек сөздерді түртіп отырып түсінуді ұсынамын. тапсырмалар оқушылардың ойлау деңгейіне байланысты сараланып беріледі. Оқылым стратегияларын сақтай отырып, көмек қажет етпейтін оқушыларға мәтін мазмұны бойынша сұрақ дайындауды тапсырамын.

    Тақырыпқа байланысты жауап алу,жұптық жұмыс бойынша бағалау және қалыптастырушы бағалау,дескриптор арқылы



    Қауіпсіздік техникасы сақталады
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болдыма?

    Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз?

    Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды ма?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауапберіңіз.


    Ия,тапсырмалар оқушыларға қолжетімді,оқушының жас ерекшелігіне сай алынды.


    Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізе алды.Себебі,тапсырмалар оқылым дағдысына ыңғайланып,қабілеттеріне қарай сараланып та берілді.









    Саралау өз дәрежесінде жүргізілді.Сабақ кезеңдері сақталынып, уақытты тиімді пайдалану жүзеге асырылды.Сабақ жоспарындағы мақсаттан ауытқулар болған жоқ.
    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет?

























    Мен бос уақытымды қалай өткіземін?Мен өзімнің демалыс күнімді қызықты өткізгенді ұнатамын.Бұл күні мен достарыммен кездесіп киноға немесе сауықтыру орталықтарына барғанды ұнатамын. Жалпы бос уақытында адамдар өздерінің сүйікті істерімен айналысқанды ұнатады. Менің сүйікті ісім – кітап оқу. Кітап оқу –босқа уақыт өткізу емес, кітап- адамның ең тамаша қорегі, әрі кеңес беретін бірден-бір ақылшысы мен досы. Ол тілімізді, ділімізді, дінімізді және де қиял күшімізді өз қалпында ұстап, ойлау қабілетімізді дамытады.Сонымен қатар қыс мезгілінде шаңғы тепкенді ұнатамын, шаңғы тебу де спорттың бір түрі.Спортпен шұғылдану – адамды әрдайым сергек етіп тұратын, науқастануға қарсы қолданатын табиғи шұғылданыстың бір түрі.Халқымыз «Дені саудың – жаны сау»- деп орынды айтқан.Денсаулық – бұл адамның еңбекке белсенді болуы, әрі ұзақ өмір сүруі, тәннің саулығын және рухани саулығын сезінуі.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!