Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бос уақыт және хобби
Материал туралы қысқаша түсінік
Бос уақыт және хобби сабақ қазақ тілі пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
07 Ақпан 2019
1946
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар: | 5 тарау «Бос уақыт және хобби» | |
Мұғалім: | Кайбалиева Г.С. | |
Күні: | ||
Сыныбы: 5 | Қатысқаны: | Қатыспағаны: |
Сабақ тақырыбы: | Мен бос уақытымды қалай өткіземін? | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаттары | 5.О1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау.5.Ж3. Сюжеттегі суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құру | |
Сабақмақсаттары | А. Мәтінді оқып, қосымша ақпаратты анықтайды | |
В. Мәтіннен алған ақпараттарды жинақтап,сұрақ құрастырады. | ||
С. Түрлі жағдаяттар бойынша ұсынылған сюжетті суреттер арқылы әңгіме құрайды. | ||
Бағалау критерийі | -Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді,өз көзқарастарын білдіреді. -Ұсынылған суреттерді өмірмен байланыстыра отырып, әңгіме құрайды. | |
Тілдік мақсаттар | Мақал-мәтелдерді тақырыпқа сай қолданады, әңгіме құрылымын сақтайды, сұрақтар қояды. | |
Құндылықтарға баулу | Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау қабілетін дамыту | |
Пәнаралық байланыс | Қазақ әдебиеті, өзін-өзі тану | |
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Бос уақытты бағалап, дұрыс ұйымдастыруды біледі. Күн тәртібі туралы жалпы түсініктері бар. | |
Сабақта жоспарланған кезеңдер | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин | Топқа бөлу 1-топ «Хобби» (сары)2-топ «Демалыс» (жасыл)Жетекші сұрақтар 1.Бос уақытыңызда не істейсіз?2.Қандай пайдалы іспен шұғылданасыңдар?(кітап оқу,дүкен аралау, серуендеу, балық аулау,суға жүзу, театрға бару,доп ойнау, тоғызқұмалақ ойнау, тамақ пісіру)«Ассоцация» әдісі (жеке жұмыс) | Түрлі түсті қағаздар(стикер) Қ/б. Мұғалімнің бақылауы бойынша бағалау |
Сабақтың ортасы 20мин | Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Мен бос уақытымды қалай өткіземін?»Оқылым тапсырмасы. Негізгі ойды анықтап, өзекті мәселеге 2 сұрақ құрастырыңдар. Дескриптор:1.Мәтінді мұқият оқиды,негізгі ақпаратты анықтайды.2. Негізгі мәселеге 2 сұрақ құрастырады. Әдісі:Ойлан. Жұптас. БөлісОқушы әрекеті: Топ мүшелері мәтін мазмұнымен таныса отырып, әрқайсысы өз сұрақтарын құрастырады.Оны топта талқылап,маңызды деп тапқандарын келесі топқа қояды.Кітап оқу – босқа уақыт өткізу емес, кітап – адамның ең тамаша қорегі әрі кеңес беретін бірден-бір ақылшысы мен досы. Ол тілімізді, ділімізді, дінімізді және де қиял-күшімізді өз қалпында ұстап, ойлау қабілетімізді дамытады.Спортпен шұғылдану –адамды әрдайым сергек етіп тұратын, науқастануға қарсы қолданатын табиғи шұғылданыстың бір түрі. 2-тапсырма.Жазылым тапсырмасы 1-топ Берілген суреттер бойынша 3 сөйлем құраңыз2-топ «Менің бос уақытым» тақырыбында әңгіме құрастырыңыз. Бағалау критерийі: 1.Суреттің мазмұнын ашатын 3 сөйлем құрастырады.2.Тақырыпқа сай, 5-6 сөйлемнен тұратын әңгіме жазады. Оқушы әрекеті:Оқушылар өз қалауы бойынша тапсырманы жазбаша орындайды,оны өзара талқылайды.«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі бойынша топтан бір оқушы ортаға шығып оқиды, қалғандары сұрақ қойып әңгімені талқылайды. | Қ/ бағалау Мадақтау сөздер арқылыЖарайсың! Керемет!Ойыңды жақсы жеткіздің! ҚБ: Қол шапалақтау. |
Сабақтың соңы10 мин Кері байланыс5 мин | Жуан, жіңішке сұрақтар: | Қ/б Мұғалімнің бақылауы бойынша Кері байланыс орнатады |
Саралау-оқушыларға қалай көбірек көмек көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға бірінші тапсырмаға байланысты мәтін мазмұнын түсіну үшін тірек сөздерді түртіп отырып түсінуді ұсынамын. тапсырмалар оқушылардың ойлау деңгейіне байланысты сараланып беріледі. Оқылым стратегияларын сақтай отырып, көмек қажет етпейтін оқушыларға мәтін мазмұны бойынша сұрақ дайындауды тапсырамын. | Тақырыпқа байланысты жауап алу,жұптық жұмыс бойынша бағалау және қалыптастырушы бағалау,дескриптор арқылы | Қауіпсіздік техникасы сақталады |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды ма? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауапберіңіз. | |
Ия,тапсырмалар оқушыларға қолжетімді,оқушының жас ерекшелігіне сай алынды. | ||
Оқушылар оқу мақсатына қол жеткізе алды.Себебі,тапсырмалар оқылым дағдысына ыңғайланып,қабілеттеріне қарай сараланып та берілді. Саралау өз дәрежесінде жүргізілді.Сабақ кезеңдері сақталынып, уақытты тиімді пайдалану жүзеге асырылды.Сабақ жоспарындағы мақсаттан ауытқулар болған жоқ. | ||
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсегеназар аудару қажет? |
Мен бос уақытымды қалай өткіземін?Мен өзімнің демалыс күнімді қызықты өткізгенді ұнатамын.Бұл күні мен достарыммен кездесіп киноға немесе сауықтыру орталықтарына барғанды ұнатамын. Жалпы бос уақытында адамдар өздерінің сүйікті істерімен айналысқанды ұнатады. Менің сүйікті ісім – кітап оқу. Кітап оқу –босқа уақыт өткізу емес, кітап- адамның ең тамаша қорегі, әрі кеңес беретін бірден-бір ақылшысы мен досы. Ол тілімізді, ділімізді, дінімізді және де қиял күшімізді өз қалпында ұстап, ойлау қабілетімізді дамытады.Сонымен қатар қыс мезгілінде шаңғы тепкенді ұнатамын, шаңғы тебу де спорттың бір түрі.Спортпен шұғылдану – адамды әрдайым сергек етіп тұратын, науқастануға қарсы қолданатын табиғи шұғылданыстың бір түрі.Халқымыз «Дені саудың – жаны сау»- деп орынды айтқан.Денсаулық – бұл адамның еңбекке белсенді болуы, әрі ұзақ өмір сүруі, тәннің саулығын және рухани саулығын сезінуі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)