Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Сәлемдесу;
-
Топқа бөлу: кейіпкер арқылы
топқа бөлу
-
«Бесбармақ» тәсілі арқылы
кейіпкерлер бейнесіне тоқталу.
1-топ: «Қожа»
2-топ:
«Жанар»
3-топ: «Жантас»
-Балалар бүгін, сабағымызға
жақсылап қатысқан оқушыға кітап сыйлаймын.
Кітап – біздің асып-таспайтын асыл досымыз.
Француз философы Дени Дедро: «Кітап оқуды қойған адам – ойлауды да
қояды» деген екен. Технология атаулы қанша дамып жатыр десек
те, қай заманда болмасын кітаптың орыны биік тұрары
сөзсіз.
-Балалар «кітап сыйлау» немесе «кітап
алмастыру» акциясы туралы естуіңіз бар ма? Толығырақ
айтқанда, акцияның негізгі атауы «Буккроссинг» деп аталады.
«Буккроссинг» қазақшаға аударылғанда «кітап сыйлау» немесе
«кітаптың айналыста жүруі» деген мағынаны білдіреді. Ал,
Қазақстанда «Буккроссинг» акциясы 2005 жылдан бастау
алыпты. Сол акцияға бізде белсендік танытуымыз
керек.
Алдыңғы білімді
пысықтау
«Өрмекшінің әдісі» арқылы
сұрақтарға жауап береміз. Әрбір сұраққа жауап бергенде, жасырынып
тұрған суреттегі бейне ашылады.
-
«Менің атым Қожа» кімнің
шығармасы ?
-
Қазақ балаларының сүйікті
кейіпкері кім ?
-
«Алыстан арбалап материал
тасымаймын,архивтің шаңын жұтпаймын.Бір сзбен айтсам:өзін жазатын
жазушымын», - деп кім айтқан ?
-
Қожаның ойынша,қандай есімдер
жоғары идеялы есімдерге жатады?
-
«Оқулығы сай бала,көңілі жай
бала» деп кім айтты?
-
Неліктен сыныпта оны «Қара
Қожа» деп атайды ?
-Балалар әрбір сұраққа жауап
беру арқылы мына жасырынып тұрған суреттегі бейне ашылды,ол қандай
бейне екен?
-Рухани жаңғыру дегеніміз не
екенін кім айтады?
-
Еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Біздің
мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30
елдің қатарына қосылу. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден
озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы
тиіс.
Бүгінгі жаңа сабағымыздың
тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
повесінен үзінді.Түбінде адам болатын бала
1-тапсырма.Т/Ж.
«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі
бойынша постер қорғаймыз.
І топ. Б.Соқпақбаевты
топтастырады.
ІІ топ. Көркем шығармадағы
кейіпкерлердің бейнесін ашу.
ІІІ топ. «Венн диаграммасы»
арқылы Қожа мен Жантасты салыстырады.
Қ.Б: «Бас бармақ» (Оқушылар
бір-бірін бағалайды)
2-тапсырма. Ж. «Ойлы
болсаң,озып көр» әдісі
Оқушылардың
ізденімпаздығын,кітапты кім көп оқтиындығын байқау үшін, повестен
берілген үзіндіні мәнерлеп оқу,жатқа айту немесе
жалғастыру.
І топ
оқушылары
1.Міне, сол күннен, сол
мезеттен бастап, әлгі ат сенімен бірге туғандай маңдайыңа
шапталғанда қалған. Енді көзің тіріде қашып құтыла алмайсың.
Ұнатпасаң да мойныңа іліп жүре
бересің......
2.
Оһ,менің шашым!
Қаттылығы,қайраттылығы шошқаның қылшығынан бір кем емес.Осы ауылда
бір ғана ұстара бар ол Әбубәкірдікі......
ІІ топ
оқушылары.
1.Бұл кикілжіңіміз күзде,ол
осында мұғалім болып келген беттен –ақ
басталды.....
2.-Қожа,Қожатай.Әкем-ау,сен
бүгін сабағыңа бармаушы ма едің? Көзімді ашып алып,қабырғаға
қарасам, сегізге он бес-ақ минут қалған
екен.....
ІІІ топ
оқушылары.
1. Оһ,сұмпайы
Жантас.Сұмпайысын қарай гөр.Партаның астына кітапты ашып қойып,бір
көзі мұғалімде болса, бір көзімен сығалап тұрмақшы
ғой.....
2.Япыр-ай, қырық бес минут
уақыт ендігіі өтсе керек еді ғой. Бұл неғып сонша созылып кетті?
Әлде кезекші әйел әйел тысқа шығып кетіп,біреумен сөйлесіп қалды
ма? Әне, қоңырау... Жоқ, бұл арба екен өтіп бара
жатқан.....
Қ.Б: «Бас бармақ» (Оқушылар
бір-бірін бағалайды)
Сергіту
сәті: Оқушылар өз шығармашылығын
оқиды.
3-тапсырма. Шығармашылықпен
жұмыс.(20-30 сөз)
Дәптермен
жұмыс.
Заманауилығы мен
жаңашылдығы,
кейіпкерлерді шынайы өмірмен
салыстырып бағалау(Т/Ж1)
І топ. «Менің басымнан өткен
оқиғам»
ІІ топ. Шығармадағы қай
кейіпкермен кездесер едіңдер?.
ІІІ топ. Қожаның түбінде адам
болатынына сенесіңдер ме?
Сабақты
қорытындылау:
«Бұл кім және қай
сәт?»
Бұл қай
сәт? “Маңдайдан буым
бұрқырап,есік
алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді.
Омырауымды ағытып,желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен?
Мектептен шынымен-ақ шығара ма?”
Бұл
кім? “Жаңа
оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады,өзін
таныстырды...”
Бұл
кім? “Сен оқуды
тастасаң,маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле
қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін
дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың
тиер.”
Үш топқа
тапсырма. Семантикалық картадағы өтірік,
шын сұрақтар арқылы мәтін мазмұнын түсінулері
анықталады:
№
|
сұрақтар
|
ия
|
жоқ
|
1.
|
Лагерге жолдама бермегені үшін
Майқанова апайды ренжіткен
Жантас...
|
|
|
2.
|
Оқулық алу үшін мұғалімді
алдаған Қожа...
|
|
|
3.
|
«Қысқы кешті» Қожа жаттап
келді...
|
|
|
4.
|
Мұғалімнің сөмкесіне бақа
салып жіберген Жантас еді...
|
|
|
5.
|
Зоология пәнінің мұғалімі
Майқанова...
|
|
|
6.
|
Мен үшін сенің адам
болғаныңнан артық ешқандай бақыт жоқ-деген
Майқанова...
|
|
|
Бағалау критерийі бойынша
топтар бір-бірін бағалайды.
Дескрипторлар
|
Әңгіменің мазмұнын
біледі;
|
|
Салыстыру жасай
алады;
|
|
Шынайы өмірмен байланыстыра
алады.
|
|
Суреттеулерді таба
алады;
|
|
|