САБАҚ:Бердібек Соқпақбаев«Менің атым Қожа» повесінен үзінді | Мұғалімнің есімі:Г.Махымова
|
Күні: |
|
СЫНЫП: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2) |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Құндылықтарға баулу | Адамгершілікке, имандылыққа баулу |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Миға шабуыл, топтастыру әдісі, үштік одақ әдісі |
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі. |
Алдыңғы тақырып | Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат |
ЖоспарланғанУақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Ресурстар |
Сабақтың басталуы 5 минут
| Топқа бөлу2 минутСанау арқылы бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Ерке есім» әдісі |
|
Сабақтың ортасы 20 минут | Білу және түсіну 10 минутТоптарға тапсырма: (Мәтін бөліктерін тарату)Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлуҚожа мен Жантас бейнелеріне талдау
1. Лагерьге жолдама бермегені үшін Майқанова апайды ренжіткен Қожаның ісіне қалай қарайсың?2. Оқулық алу үшін мұғалімді алдағаны дұрыс па?3. “Бір секундқа кідіріп, мұрнымды көкке шүйіріп, маңғаздана қалдым да, қолымды кеудеме қойып, тәжім еттім. Мұным балалардың құрметіне сыпайыгершілікпен қайтарылған жауап болды да шықты. Балалар ду күліп жіберді.” Қожа қандай бала?4. “Қысқы кешті” жаттамаған Жантас не істеді? Онысын қалай бағалайсың?5. “Қысқы кешті” жаттамаған Қожа қандай күйде болды?6. - Қара Көже мынаның не екенін білесің бе? Біз лагерьге баратын болдық. Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. Осы сөздерімен Жантастың қандай сипаты көрінеді?7. - Бұл кім?- Мен ғой, ата. Мен Қожамын.- Мұнда неғып отырсың?- Педсоветке келдім.- Онда сенің не шаруаң бар?- Мен жөнінде мәселе қарап жатыр.- Сені мұғалім етеміз дей ме?- Директор етеміз дейді.Қожа қандай бала?8. – Мама! Сен жылап жатырмысың? Маматай қойшы! Ең соңғы рет кешірші! Ант етемін! – деп, Қожа мамасының тізесін құшақтай жығылған қалпында жылап жіберді. Қожа қандай бала?9. Қожаның құпия кеңес ашып, түзу жолға түсемін деп, өзіне - өзі серт беруі оның қандай бала екендігін көрсетеді?Қолдану 8 минут «Үштік одақ» әдісі
Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.
|
«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.
Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
Сергіту сәті 2 минут | «Қыдырып қайтайық!» би билеу | «Қыдырып қайтайық!» биі
|
Аяқталуы 13 минут | Синтез «Кинометафора» әдісі«Менің атым Қожа» киносынан үзінді көрсету. Бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы оқушылардың ой-пікірлерін білу
|
Оқушылар кестемен жұмыс жасайды |
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Топтастыру, үштік одақ әдістері арқылы | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Топтық, жұптық, өзара смайликтер арқылы | Пəнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздікАКТ-мен байланысҚұндылықтармен байланыс
Нақыл сөздер, өлеңдер |
| | |
РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі»
Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жасза, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады. Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» атты повесімен танысып, Қожаның іс-әрекеттерін «Топтастыру», «Үштік одақ», «Кинометафора» әдісітерімен жұмыс жасады.
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: «Топтастыру» әдісі кезінде2: «Кинометафора» әдісі кезіндеҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: «Үштік одақ» әдісі арқылы бір-бірлене сұрақ қойып жауап беруде. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?Тақырыпқа сай қызықты ойындар қосып өтуТиімді тәсілдер пайдалану |