Материалдар / Б.Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді

Б.Соқпақбаев "Менің атым Қожа" повесінен үзінді

Материал туралы қысқаша түсінік
Повесте Қожаның іс-әрекеттері баяндалады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2018
1024
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Бердібек Соқпақбаев«Менің атым Қожа» повесінен үзіндіМұғалімнің есімі:Г.Махымова

Күні:

СЫНЫП: 5Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау (5. Т/Ж2)
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


  • Кейбір оқушылар:


  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
    Құндылықтарға баулуАдамгершілікке, имандылыққа баулу
    РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
    Әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, топтастыру әдісі, үштік одақ әдісі
    Пәнаралық байланысМузыка, қазақ тілі.
    Алдыңғы тақырыпАхмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат
    ЖоспарланғанУақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттерРесурстар
    Сабақтың басталуы 5 минут

    Топқа бөлу2 минутСанау арқылы бөлініп отырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Ерке есім» әдісі





    Сабақтың ортасы 20 минутБілу және түсіну 10 минутТоптарға тапсырма: (Мәтін бөліктерін тарату)Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөлуҚожа мен Жантас бейнелеріне талдау

    1. Лагерьге жолдама бермегені үшін Майқанова апайды ренжіткен Қожаның ісіне қалай қарайсың?2. Оқулық алу үшін мұғалімді алдағаны дұрыс па?3. “Бір секундқа кідіріп, мұрнымды көкке шүйіріп, маңғаздана қалдым да, қолымды кеудеме қойып, тәжім еттім. Мұным балалардың құрметіне сыпайыгершілікпен қайтарылған жауап болды да шықты. Балалар ду күліп жіберді.” Қожа қандай бала?4. “Қысқы кешті” жаттамаған Жантас не істеді? Онысын қалай бағалайсың?5. “Қысқы кешті” жаттамаған Қожа қандай күйде болды?6. - Қара Көже мынаның не екенін білесің бе? Біз лагерьге баратын болдық. Ал сен көшедегі иттерді тәртіпке салуға ауылда қалатын болдың. Осы сөздерімен Жантастың қандай сипаты көрінеді?7. - Бұл кім?- Мен ғой, ата. Мен Қожамын.- Мұнда неғып отырсың?- Педсоветке келдім.- Онда сенің не шаруаң бар?- Мен жөнінде мәселе қарап жатыр.- Сені мұғалім етеміз дей ме?- Директор етеміз дейді.Қожа қандай бала?8. – Мама! Сен жылап жатырмысың? Маматай қойшы! Ең соңғы рет кешірші! Ант етемін! – деп, Қожа мамасының тізесін құшақтай жығылған қалпында жылап жіберді. Қожа қандай бала?9. Қожаның құпия кеңес ашып, түзу жолға түсемін деп, өзіне - өзі серт беруі оның қандай бала екендігін көрсетеді?Қолдану 8 минут «Үштік одақ» әдісі

    Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар тақырып аясында сұрақтар құрастырады. Сұрақтар тақтаға ілінеді. Оқушылар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.



    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

    Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады.
    Сергіту сәті 2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу«Қыдырып қайтайық!» биі

    Аяқталуы 13 минутСинтез «Кинометафора» әдісі«Менің атым Қожа» киносынан үзінді көрсету. Бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы оқушылардың ой-пікірлерін білу







    Оқушылар кестемен жұмыс жасайды
    Қосымша ақпарат

    СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Топтастыру, үштік одақ әдістері арқылыБағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Топтық, жұптық, өзара смайликтер арқылы
    Пəнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздікАКТ-мен байланысҚұндылықтармен байланыс

    Нақыл сөздер, өлеңдер
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі»

    Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жасза, ал әлі де оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің тұсына жазады. Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Бүгін оқушылар Бердібек Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» атты повесімен танысып, Қожаның іс-әрекеттерін «Топтастыру», «Үштік одақ», «Кинометафора» әдісітерімен жұмыс жасады.

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: «Топтастыру» әдісі кезінде2: «Кинометафора» әдісі кезіндеҚандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: «Үштік одақ» әдісі арқылы бір-бірлене сұрақ қойып жауап беруде. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
  • Тақырыпқа сай қызықты ойындар қосып өту
  • Тиімді тәсілдер пайдалану
  • Тексерілді:



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ