Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Бұғы ана туралы аңыз»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: «Бұғы ана туралы аңыз» |
Мектеп: №124 негізгі орта мектебі |
||||||||
Күні:22.05.2017ж |
Мұғалімнің есімі: Мадибекова |
||||||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны:0 |
|||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Оқушыларға мәтіннің мазмұнын талдатаотырып, негізгі идеясын ұғындыру.Әңгіме мазмұнына болжау жасау арқылысын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту. |
||||||||
Сабақ мақсаттар |
Барлық оқушылар: оқушылар қауымдасып жұмыс істейді. |
||||||||
|
|||||||||
Оқушылардыңбасымбөлігі: Оқушылар бірінің пікірін бірі зер салып тыңдайды. |
|||||||||
|
|||||||||
Кейбір оқушылар: Өз пікірлерін батыл айтуға дағдыланады. |
|||||||||
|
|||||||||
Алдыңғыоқу |
Алдыңғы білімдері жаңа білімдермен толығады. |
||||||||
Жоспар |
|||||||||
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланғанжаттығулар |
Ресурстар |
|||||||
Басталуы |
3мин 4мин 5мин
|
І. Қызығушылықты ояту. - Бүгінгі сабағымызды бастамас бұрын мына стол үстінде бірнеше дала жануарларының суреттері бар. Әр оқушы өзіне қалаған суреттерді алады. ( Бұғы, бұлан, марал ) Осы бойынша топқа бөліп отырғызу: І – топ – бұғы, ІІ – топ – марал, ІІІ – топ – бұлан, Ой қозғау - Көгершін. - Балалар, «Біздің тілегіміз – достық» деген жаңа тарау бастағалы отырмыз. Мына суретке зер саоып қараңдаршы. Көгершін ұшып келеді. Арқасында қортыжы бар. Осы қоржын ішінде не барын білгілерің келе ме? Білгілерің келсе болжап көріңдерші. - Қоржын ішінде, туысқан елдерден алып келе жатқан аңыз әңгіме бар екен. Ол аңыз Ш. Айтматовтың «Бұғы ана туралы» әңгімесі |
Ребус суреттері. |
||||||
Ортасы |
25мин |
Мағынаны тану. Автор жайлы мағлұмат беру. Шыңғыс Төреқұлұлы Айтматов Талас өңірінде дүниеге келген. Қырғыз халқының аса көрнекті жазушысы, қоғам және мемлекет қайраткері, Қырғыз Республикалық халық жазушысы, академик. Ал, аңызды қырғыз тілінен қазақ тіліне аударған жазушы, аудармашы Қалтай Мұхамеджанов. Неліктен «аңыз» деп аталған? «Аңыз» дегенді қалай түсінеміз. Аңыз – ауыз әдебиетінің бір саласы. Аәыз белгілі бір адамның атына, іс – әрекетіне байланысты туады. Аңыз әңгіме өмірде болған адамдардың тағдырына байланысты туады. Аңыз әңгіме өмірде болған адамдардың тағдырына байланысты құралады. - Тақтаға сурет ілінеді. (топпен жұмыс) Енді осы суретке қарап отырып, бұғы жануары туралы не білеміз? мәтін не жайында әңгімеленеді, соған болжам жасайық. I – топ. Пікірлесу. ( топтар өзара пікірлесіп, не ойлап отырғаны жөнінде айтады ) 2 – топ.. Өз бетінше әңгіме құрастыру. 3 - топ. Оқыту кейбіреулерінің мазмұны сұралады; 3. Мәтінді ІІ - інші бөлімге дейін оқыту ( өздеріне ).. 1) Мәтіндегі сөздікпен жұмыс. Мәтіндегі су аттарын жазғызу. 5. Аңыздағы Ақсақ кемпір мен бұғы ананың сөздерін рольге бөліп оқыту. |
Оқулық, Постер, маркер. |
||||||
Аяқталуы |
3мин 5мин |
Тапсырмадағы мына сөздер мен тіркестерге ауызша сөйлем құратып жазу; жау шапты, қаралы күн, кең байтақ жер, киелі; кемеңгер әйел, мұң, қайғы. 7. Мәтін мазмұнын ретімен баяндату 1. Қайғылы күнгі оқиға. 2. Бала мен қыз. 3. Ханның бұйрығы. 4. Бұғы ананың көмегі. Үйге тапсырма: а) Мәтінді сауатты оқу. б) Бұғы анаға мінездеме беру. 1-2 ұпай жинаған оқушыларға «3» баға қойылады 2-3 ұпай жинаған оқушыларға «4» баға қойылады 4-5 ұпай жинаған оқушыларға « 5» баға қойылады |
Бағалау парағы, |
||||||
Қосымшаақпарат |
|||||||||
Саралау –Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз? |
Пәнаралықбайланыс |
|||||||
|
|
|
|||||||
Рефлексия Сабақ /оқумақсаттарышынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуалқандайболды? Мен жоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма? Мен берілгенуақытішіндеүлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ |
||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:_______________________________________________________________________ 2:._______________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: _________________________________________________________________________ 2: _________________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? _________________________________________________________________________________________ |