3.
Топтарға
бірігу.
Оқу бөлмесінің
қабырғасында кез келген бағытта этностильдегі киім элементтері
бейнеленген суреттер орналастырылған. Әрбір оқушы ұсынылған сурет
бөліктерінен өздеріне біреуін таңдайды. Мұғалім енді әр оқушы
өздері таңдаған суреті бойынша топтарын іздеу керектігіне назар
аудартады. Әрбір сурет 4 бөліктен тұрады, сондықтан бірнеше
оқушыдан тұратын әртүрлі топ құрылады. (1
қосымша)
4. Зерттеу жұмысы. Кестемен
жұмыс.
(2
қосымша)
Оқушылар екінші тоқсаннан
бастап ұлттық киім мен этностиль ұғымдарымен таныс. Жұмыстың бұл
түрінде оқушылардың өз бетімен киімнің халықтық пішімі, кеудеше
туралы жаңа ақпаратпен танысуы ұсынылады.
Оқушылар болашақ
идеясын құру үшін ұсынылған суреттердегі кеудешелердің
конструкциялық ерекшеліктерін зерттейді және жұмыс дәптерлеріне
кестені толтырады.
Дайындау
материалы
|
Мойын
ойындысы
|
Қолтық
ойындысы
|
Төменгі
қиығы
|
|
|
|
|
1 кезең.
Мұғалім оқушыларға топта сурет бөліктерін тұтас бүтін сурет
етіп құрастыруды ұсынады.
1 топ – орыс кеудешесі (халықтық костюм элементінің
бірі)
2 топ – қазақ қамзолы (қазақтың халықтық костюм элементінің
бірі)
3 топ – өзбек кеудешесі
(халықтық костюм элементінің бірі)
4 топ – татар кеудешесі
(халықтық костюм элементінің
бірі)
2-кезең
Оқушылар топта
таңдалған киім үлгілеріндегі элементтерінің қандай ерекшеліктері
барын қарап шығып,
келесілерге:
-
түстік
гаммасы;
-
сәндік әшекейлерінің бары
немесе жоғын;
-
құрастыру элементтері
(жағасының болуы, бұйым ұзындығы, мойын ойындысының пішіні,
бұйымның төменгі қиығының формасы, қолтық
ойындысы);
-
бұйымның сәндеу
элементтері;
-
бұйымды дайындау материалына
назар аудара отырып талқылайды,
Мұғалім оқушылардың назарын
суретті зерттеу кезінде талқылау нәтижелерін жазып алу қажеттігіне
аударады.
Мұғалім қажеттілігіне
қарай түзету енгізіп,
қорытындылайды.
-
Бірлескен
әңгіме.
Бұл әңгімеде оқушылар
берілген суреттердегі ұлттық киім элементтерінің кейбір түрлерін
қандай функциональды ерекшеліктер біріктіретінін талқылайды, осы
жөнінде бір-бірімен пікір алмасуы
қажет.
-
Топтық жұмыс. Шығармашылық
жұмыс.
(3
қосымша)
Оқушыларға өз
жұмыстарының айырмашылығы мен функциональдық ерекшеліктерін
талқылай отырып, «fashion drawing» әдісімен қазақтың ұлттық
костюмдерінің эскиздерін орындау ұсынылады. Осы тапсырмаға берілген
уақытқа, сонымен бірге өзінің білімі мен шеберлігіне сүйене отырып,
кез келген көркем материал мен құралды таңдауға
болады.
Тапсырма: танымал сәнгерлердің
осы тәсіл арқылы орындалған эскиздерін қарастырыңдар және көркем
модельдеудегі fashion drawing тәсілінің ерекшелігін
анықтаңдар.
fashion drawing эскизді
бейнелеу тәсілі,– әлемдегі ең танымал тәсіл, бір бөлшекті –
пропорционалды емес ұзын аяқты қоспағанда қалыпты пропорциясымен
қарапайым модельді дене бітімде бейнелеу жобаланады. Бұл
денебітімдерді ашық түсті, батыл, көркем, ұстамды журнал
эстетикасындағы дизайнерлік киіммен киіндіру
қажет.
Нобай
дайындау
Нобайды өз қиялыңда
қалай елестетесіңдер, сондай болуы үшін: «fashion drawing
тәсілімен эскиз салу» нұсқау картасын
пайдалана отырып, оның суретін дұрыс салуға
тырысыңдар. (4 қосымша)
-
Нәтижені
ұсыну.
Алғашқы нобайларын топтар
көркемдік шешімінің жаңашылдығы мен ерекшелігіне назар аудара
отырып, «көркемдік кеңесте» қарауы және талқылауы
қажет. Талқылаудан кейін әр бөлшегін,
сызығын мұқият сызып
және модельдің конструктивті
ерекшелігі мен тоқыма, сәндік материалдарының фактурасын көрсете
отырып, модель эскизі орындалады. Фактураны қағазда әртүрлі
тәсілдермен қылқалам, қаламұш, қарындаш, фломастер арқылы немесе
бояумен жұмыс жасауға әртүрлі техникаларды қолданып, түрлі түсті
қағаз бен мата қиықтарынан жапсырма жасау арқылы орындауға болады.
Эскизді орындауда әртүрлі тәсілді қолдану автордың түпкі ойының
жан-жақты ашылуына ықпал етеді.
-
Бағалау.
Өзіндік
бағалау. Оқушылар бір-біріне
жұмыстарын көрсетіп, суреттің ерекшеліктеріне түсініктеме береді.
Оқушылар бір-біріне жұмысты жетілдіру жолдарын ұсына отырып, ауызша
түсінік береді.
|