Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
«КеңбайтақҚазақстан» тақырыбындағыбейнероликтенүзіндікөрсету* Көріпотырғандарыңдай, біздіңеліміздіңтабиғатыөтекөркем, көріктіжерлегеөте бай екен. Әсіресеоныңкөріктікөлдері мен өзендерінерекшеатапкетугеболады. Ал осы өзендер мен көлдерқалайпайдаболадыекен?«Табиғаттағы су» тақырыбыбойынша «Миғашабуыл» 1. Өзен, көл, теңіз, мұхиттыбірсөзбенқалайайтамыз?(Су қоймалары)2. Өзенқайданбасталады?(Бастаудан)3. Өзенніңтөменқарайқозғалысы( Өзенніңағысы)4. Өзенніңоңжағы (Оңжағалау)5. Өзенніңсолжағы( Солжағалау)6. Өзенніңағыпжатқанжері (Арнасы)7. Өзенніңағып бара жатқанжолындағықосылатынөзендер(Оныңсалалары)8. Өзенніңбасқа су қоймасынакеліпқұятынжері(Сағасы)9. Жердіңтерең бос қабаттарындажәнежарықтарындакездесетінсулар(Жерастысулары).10. Судыңжолтауып, сыртқашығатынжері(бұлақ).11. Өтетерең су өткізбейтінқабаттаналынатынқұдықсуы(Артезиан құдығы).12. Су қалайластанады(Түрліқалдықтардан).
Түсіну
Оқулықпен жұмыс«Джигсо-III» әдісі. 1.Мәтінді 4 топқа бөліп беремін.
2.Әр топтан бір оқушыдан шақырамын. Солай төрт топ құрылады.
3.Оқушылар қайтадан өз орындарына оралады, талдайды.
1.Іштей оқиды2.Тірек сөздерді белгілейді3.Топта талдауӘр топтан келген оқушы өз тобында оқып,талдаған мәтіннің бөлігін айтады.
Өз тобына оралған оқушымен бірге әр топ мәтінді толығымен жинақтайды.
БілуСергіту сәті
«Дыбыстарды ажырат»Аудиотаспадан найзағай, жауын-шашын дыбыстары естірту.
1.«Өзіңді таныстыр» әдісі. Бұлтапсырманыорындайотыраоқушытақырыптықаншалықтытүсінгенінкөрсетеді.1-топ «Мен шарбыбұлтымын, мен .......»2-топ «Мен қат-қабатбұлтымын, мен .......»3-топ «Мен будақбұлтпын, мен .......»4- топ «Мен бұршақпын, мен .......»
Өздерінтаныстырады. Басқабұлттарданқандайайырмашылығы бар екенінсалыстырады.
Жинақтау
Шығармашылықтапсырма1 топ«Жауын-шышын»тақырыбынадажұмбақ құрастыру.2 топ «Сөзжұбақ»құрастыру.3топ Жауын-шашынғабайланыстымақал-мәтелдержазу4 топ«Синквейн» әдісі. ( бұлт сөзіне 5 жолды өлең құрастыру.
Төрттопқаберілгентапсырм
Оқумативациясынқұру
Жағдаяттарды мен тапсырмалардыталдау.1-топ.Асанінісімендалағашықпақшы. Бірақауа-райықолайсыз. Асандалағашығуүшін не істеукерек?2-топ. Сен даладажүрсің. Найзағайжарқетті. Сеніңалдағыіс-әрекетің.3-топ.Талғатқаттыжауынныңастындақалды. Оныңбүкілжері су болды. Тек
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз