Материалдар / Бұлт. Жауын-шашын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұлт. Жауын-шашын

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге азда болса көп болар деген ойым бар. Әркім сабақты әр қалай өткізеді. Керекті материал алса қуанамын...
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
600
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні/айыПәніДүниетануСабақ
Сабақтың тақырыбыБұлт. Жауыншашын.
Сабақтың мақсатыЖауын-шашын туралы ұғым қалыптастыру. Бұлттардың түрлерін білу, ажырата алу.
Оқыту әдіс-тәсілі«Блум» таксономиясы, Постер құрастыру, «Синквейн», «Алма кезек», «Өзіңді таныстыр», «Қарлы кесек», «Сәйкестендір»
Күтілетін нәтижелерЖауын-шашын туралы біледі. Бұлттардың түрлерін ажырата алады.
Ресурстарбағалау парағы
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

1.Психологиялық ахуал. «Жаңбыр шуы» .2.Жауын шашын түрлеріне байланысты топқа бөлу. ( Төрт түрлі жауын-шашынның суреттері таратылады.)3. Бағалау парақшалары таратылады. Топ басшыларын өздіктерінен сайлайды.1.Сабаққа назар аудару2.Сабаққа психологиялық жағынан дайындалады.Бір-біріне деген жақсы қарым-қатынас орнатады.3.Топ басшысын сайлайды
4.Үй тапсырмасын тексеру.

«Кең байтақ Қазақстан» тақырыбындағы бейнероликтен үзінді көрсету* Көріп отырғандарыңдай, біздің еліміздің табиғаты өте көркем, көрікті жерлеге өте бай екен. Әсіресе оның көрікті көлдері мен өзендерін ерекше атап кетуге болады. Ал осы өзендер мен көлдер қалай пайда болады екен?«Табиғаттағы су» тақырыбы бойынша «Миға шабуыл» 1. Өзен, көл, теңіз, мұхитты бір сөзбен қалай айтамыз?(Су қоймалары)2. Өзен қайдан басталады?(Бастаудан)3. Өзеннің төмен қарай қозғалысы( Өзеннің ағысы)4. Өзеннің оң жағы (Оң жағалау)5. Өзеннің сол жағы ( Сол жағалау)6. Өзеннің ағып жатқан жері (Арнасы)7. Өзеннің ағып бара жатқан жолындағы қосылатын өзендер(Оның салалары)8. Өзеннің басқа су қоймасына келіп құятын жері(Сағасы)9. Жердің терең бос қабаттарында және жарықтарында кездесетін сулар(Жерасты сулары).10. Судың жол тауып, сыртқа шығатын жері(бұлақ).11. Өте терең су өткізбейтін қабаттан алынатын құдық суы(Артезиан құдығы).12. Су қалай ластанады(Түрлі қалдықтардан).

ТүсінуОқулықпен жұмыс«Джигсо-III» әдісі. 1.Мәтінді 4 топқа бөліп беремін.

2.Әр топтан бір оқушыдан шақырамын. Солай төрт топ құрылады.

3.Оқушылар қайтадан өз орындарына оралады, талдайды.
1.Іштей оқиды2.Тірек сөздерді белгілейді3.Топта талдауӘр топтан келген оқушы өз тобында оқып,талдаған мәтіннің бөлігін айтады.

Өз тобына оралған оқушымен бірге әр топ мәтінді толығымен жинақтайды.
БілуСергіту сәті«Дыбыстарды ажырат»Аудиотаспадан найзағай, жауын-шашын дыбыстары естірту.Дыбыстарды ести отыра, ажырату.
ҚолдануДәптермен жұмыс«Бұлт» сөзіне ассоциация құруЖауын-шашын,бу,шарбы,қат-қабат,будақ,бұлт

Талдау1.«Өзіңді таныстыр» әдісіБұл тапсырманы орындай отыра оқушы тақырыпты қаншалықты түсінгенін көрсетеді.1-топ «Мен шарбы бұлтымын, мен .......»2-топ «Мен қат-қабат бұлтымын, мен .......»3-топ «Мен будақ бұлтпын, мен .......»4- топ «Мен бұршақпын, мен .......»Өздерін таныстырады. Басқа бұлттардан қандай айырмашылығы бар екенін салыстырады.
ЖинақтауШығармашылық тапсырма1 топ«Жауын-шышын» тақырыбынада жұмбақ құрастыру.2 топ «Сөзжұбақ» құрастыру.3топ Жауын-шашынға байланысты мақал-мәтелдер жазу4 топ«Синквейн» әдісі. ( бұлт сөзіне 5 жолды өлең құрастыру.

Төрт топқа берілген тапсырм
Оқу мативациясын құруЖағдаяттарды мен тапсырмаларды талдау.1-топ. Асан інісімен далаға шықпақшы. Бірақ ауа-райы қолайсыз. Асан далаға шығу үшін не істеу керек?2-топ. Сен далада жүрсің. Найзағай жарқ етті. Сенің алдағы іс-әрекетің.3-топ. Талғат қатты жауынның астында қалды. Оның бүкіл жері су болды. Тек
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!