МатематикаСабақтың тақырыбы: Бұрыш түрлері.Көпбұрыштар | Мектеп: А.С.Пушкин о/мМұғалімнің аты-жөні:Д.АйтимоваКүні: 8.01.2018 ж. |
СЫНЫП: 2 «Ә»
| Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары | 2.3.1.1. Бұрыштардың түрлерін (тік, сүйір, доғал)ажырату жəне атау; тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін анықтау. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) мен фигуралардың түрлерін (тіктөртбұрыш, шаршы) танып біледі.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: фигуралардағы бұрыштардың түрлерін танып біледі жəне құрайды. Бұрыштар (тік, сүйір, доғал), тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін ажырата алады.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: фигураларды түрлі белгілері бойынша жүйелейді. |
Бағалау критерийі | Бұрыштардың түрлерін біледі,ажыратады.Заттарды топтап санайды,Фигуралар салады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:•тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңыздыерекшеліктерін.Пəндік лексика жəне терминология: бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, тікбұрышты үшбұрыш). |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралықбайланыс | Көркем еңбек |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар |
Басталуы5 минут | Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу.Психологиялық ахуал қалыптастыруСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа ынтасын аудару.Өтілген тапсырмаларды пысықтау |
|
Жаңа білім10 минут
| Тақтадағы фигураларды қандай екі топқа бөлуге болады?Əр топтың фигураларына не ортақ? (Геометрия)–Математиканың бұл бөлімі ненізерттейді? (Фигуралар жəне олардың қасиеттері)–Мынасызбаданқандайфигуралардыкөріптұрсыңдар?–Үшбұрыштардытабыңдар. Олардыңсанықанша?Бірдейүшбұрыштарқанша?Шаршыларқанша? Оларбірдей (тең)ме?Мұндабасқа да фигуралар бар ма? Қандай? Барлығықаншафигурабар?(Төртбұрыштар, үшбұрыштар.)Оқушылартақтағашығып, фигуралардыкөрсетеотырыпсанайды№1 Практикалық жұмыс–Тақтадағы фигураларды қандай екі топқа бөлуге болады? (Бұрышты жəне бұрышы жоқ фигуралар.)–Əр топтың фигураларына неортақ?(Бұрыштары мен қабырғаларының саны.)–Бұл фигуралардың қанша бұрышы бар? (Бесбұрыштардың–5 бұрышы,төртбұрыштардың-4бұрышы, үшбұрыштардың – 3 бұрышы бар.) |
Оқулық,мәтіндер.
Тақтадағы фигуралары бар карточкалар.
|
Ортасы 10 минут
| –Бұрыш дегеніміз не?(Бұрыш – бұл бір нүктеден шыққан əртүрлі екі сəуледен құралған геометриялық фигура).Бұрыштың сəулелері қабырға деп аталады. Ал сəулелердің түйісетін нүктесі төбе деп аталады.Қорытындыжасаймыз: Бұрыш –бұл ...Қазір əрқайсысың қағаз парағынан тік бұрыштыңмоделін жасайсыңдар.№2 практикалық жұмыс. Бұрышты қалай жасайтынын оқулықтан қарауға болады. (Орындай алмаған оқушыларға көмек көрсетіледі.)Қазір əрқайсысың қағаз парағынан тік бұрыштың моделін жасайсыңдар. №2 практикалық жұмыс. Бұрышты қалай жасайтынын оқулықтан қарауға болады. (Орындай алмаған оқушыларға көмек көрсетіледі.)Өздерің жасаған тік бұрыштың моделін көрсетіңдер.Суреттегідейпарақтыжазыңдар.Бұрыштардыңқабырғасынжəнетөбесінкөрсетіңдер.Өзпарталарыңнантікбұрыштыңмоделінкөрсетіңдер.–Қандайбұрышекенінқалайанықтауғаболады? (Мұнықалайжасайтынынтақтадажəнесызбадакөрсету)Сызбадағыүшбұрыштықарастырыңдар. Сендер бүктеген қағаздан неше бұрыш шықты?ДескрипторТік бұрышты үшбұрыштың тік екенін біледі Бұрыш моделінің көмегімен осы үшбұрыштың басқа бұрыштары да тік болатын, болмайтынын анықтайды.№1. (Ж) Сызғыш көмегімен бұрыштарды анықтау.ДескрипторБұрыш түрлерін біледі ( бұрыштар тік, сүйір жəне доғал )Бұрыш түрлерін анықтай алады. (үшбұрышты сызғыштың көмегіменанықтау)Тік көпбұрыштардың атауын біледі. (бұл тіктөртбұрыш жəне шаршы, тік бұрышы бар үшбұрыштар) | ОқулықЖұмыс дәптері
Дәптермен жұмыс |
Сергіту сәті | Қимылды жаттығулар |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут | Ой қорыту Өткенді қолдану.№4. (Ө) «Кім жылдам» Тез есептеу. |
|
Кері байланыс3 минут | Ауызша сұрақтар беру.Бұрыш дегеніміз не?-Бір нүктеден шыққан әртүрлі екі сәуледен құралған фигура.-Қандай бұрыштың түрлерін білесің?-Тік,сүйір,доғал. |
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз? | Бағалау: Оқушыларды стикерлер және геометриялық фигуралар арқылы бағалау.
| Пəнаралық байланыс: Көркем еңбек
|
РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіругекөмектесетінне білдім? |