Материалдар / Бұрыш түрлері мен көпбұрыштар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұрыш түрлері мен көпбұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары күнделікті сабаққа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
860
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

МатематикаСабақтың тақырыбы: Бұрыш түрлері.КөпбұрыштарМектеп: А.С.Пушкин о/мМұғалімнің аты-жөні:Д.АйтимоваКүні: 8.01.2018 ж.
СЫНЫП: 2 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары2.3.1.1. Бұрыштардың түрлерін (тік, сүйір, доғал)ажырату жəне атау; тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін анықтау.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) мен фигуралардың түрлерін (тіктөртбұрыш, шаршы) танып біледі.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: фигуралардағы бұрыштардың түрлерін танып біледі жəне құрайды. Бұрыштар (тік, сүйір, доғал), тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңызды ерекшеліктерін ажырата алады.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: фигураларды түрлі белгілері бойынша жүйелейді.
Бағалау критерийіБұрыштардың түрлерін біледі,ажыратады.Заттарды топтап санайды,Фигуралар салады.
Тілдік мақсаттарОқушылар орындай алады:тіктөртбұрыштың, шаршының, тікбұрышты үшбұрыштың маңыздыерекшеліктерін.Пəндік лексика жəне терминология: бұрыштардың түрлері (тік, сүйір, доғал) жəне фигуралардың түрлері (тіктөртбұрыш, шаршы, тікбұрышты үшбұрыш).
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
ПәнаралықбайланысКөркем еңбек
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресурстар
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу.Психологиялық ахуал қалыптастыруСынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа ынтасын аудару.Өтілген тапсырмаларды пысықтау

Жаңа білім10 минут







Тақтадағы фигураларды қандай екі топқа бөлуге болады?Əр топтың фигураларына не ортақ? (Геометрия)Математиканың бұл бөлімі ненізерттейді? (Фигуралар жəне олардың қасиеттері)Мынасызбаданқандайфигуралардыкөріптұрсыңдар?Үшбұрыштардытабыңдар. Олардыңсанықанша?
  • Бірдейүшбұрыштарқанша?
  • Шаршыларқанша? Оларбірдей (тең)ме?
  • Мұндабасқа да фигуралар бар ма? Қандай? Барлығықаншафигурабар?
  • (Төртбұрыштар, үшбұрыштар.)Оқушылартақтағашығып, фигуралардыкөрсетеотырыпсанайды№1 Практикалық жұмыс–Тақтадағы фигураларды қандай екі топқа бөлуге болады? (Бұрышты жəне бұрышы жоқ фигуралар.)Əр топтың фигураларына неортақ?(Бұрыштары мен қабырғаларының саны.)Бұл фигуралардың қанша бұрышы бар? (Бесбұрыштардың–5 бұрышы,төртбұрыштардың-4бұрышы, үшбұрыштардың – 3 бұрышы бар.)


    Оқулық,мәтіндер.













    Тақтадағы фигуралары бар карточкалар.

























    Ортасы 10 минут

    –Бұрыш дегеніміз не?(Бұрыш – бұл бір нүктеден шыққан əртүрлі екі сəуледен құралған геометриялық фигура).Бұрыштың сəулелері қабырға деп аталады. Ал сəулелердің түйісетін нүктесі төбе деп аталады.Қорытындыжасаймыз: Бұрышбұл ...
  • Қазір əрқайсысың қағаз парағынан тік бұрыштыңмоделін жасайсыңдар.№2 практикалық жұмыс. Бұрышты қалай жасайтынын оқулықтан қарауға болады. (Орындай алмаған оқушыларға көмек көрсетіледі.)
  • Қазір əрқайсысың қағаз парағынан тік бұрыштың моделін жасайсыңдар. №2 практикалық жұмыс. Бұрышты қалай жасайтынын оқулықтан қарауға болады. (Орындай алмаған оқушыларға көмек көрсетіледі.)
  • Өздерің жасаған тік бұрыштың моделін көрсетіңдер.
  • Суреттегідейпарақтыжазыңдар.
  • Бұрыштардыңқабырғасынжəнетөбесінкөрсетіңдер.
  • Өзпарталарыңнантікбұрыштыңмоделінкөрсетіңдер.
  • Қандайбұрышекенінқалайанықтауғаболады? (Мұнықалайжасайтынынтақтадажəнесызбадакөрсету)Сызбадағыүшбұрыштықарастырыңдар.
  • Сендер бүктеген қағаздан неше бұрыш шықты?
  • ДескрипторТік бұрышты үшбұрыштың тік екенін біледі Бұрыш моделінің көмегімен осы үшбұрыштың басқа бұрыштары да тік болатын, болмайтынын анықтайды.№1. (Ж) Сызғыш көмегімен бұрыштарды анықтау.ДескрипторБұрыш түрлерін біледі ( бұрыштар тік, сүйір жəне доғал )Бұрыш түрлерін анықтай алады. (үшбұрышты сызғыштың көмегіменанықтау)Тік көпбұрыштардың атауын біледі. (бұл тіктөртбұрыш жəне шаршы, тік бұрышы бар үшбұрыштар)
    ОқулықЖұмыс дәптері











































    Дәптермен жұмыс
    Сергіту сәтіҚимылды жаттығулар

    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутОй қорыту Өткенді қолдану.№4. (Ө) «Кім жылдам» Тез есептеу.

    Кері байланыс3 минутАуызша сұрақтар беру.Бұрыш дегеніміз не?-Бір нүктеден шыққан әртүрлі екі сәуледен құралған фигура.-Қандай бұрыштың түрлерін білесің?-Тік,сүйір,доғал.

    Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.
    Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз? Бағалау: Оқушыларды стикерлер және геометриялық фигуралар арқылы бағалау.

    Пəнаралық байланыс: Көркем еңбек

    РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?





    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіругекөмектесетінне білдім?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!