Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері тақырыбына есептер шығару 7-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.1А


Мектеп: «Шұғыла» жом

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні:Мырзаева Назипа Мусировна



Сынып: 7


Қатысқандар саны:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Бүтін көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері тақырыбына

есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)


7.1.2.4

бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау және берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;

7.1.2.6

көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізіндегі айнымалының мүмкін мәндерін табу;

7.2.1.1

санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

Сабақтың мақсаты:


Барлық оқушылар: Бүтін көрсеткішті дәреженің мәнін есептейді

Оқушылардың көпшілігі: Бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін пайдаланып,дәрежелермен амалдар орындайды

Кейбір оқушылар: Дәреженің қасиеттеріне берілген теңдіктерді дәлелдей алады


Бағалау критерийі


-Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау;

- Берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;

-Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізінде айнымалының мүмкін мәндерін табу;

-Санды өрнектердің мәндерін табуда бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

Тілдік мақсат:

-Оқушылар дәреженің қасиеттерін ауызша және жазбаша түсіндіреді;

Лексика және терминология

-Дәреженің негізі; дәреженің көрсеткіші; бүтін көрсеткішті дәреже; дәрежеге шығару; дәрежелердің көбейтіндісі; дәрежелердің бөліндісі; көбейтіндінің дәрежесі; бөліндінің дәрежесі; дәрежені дәрежеге шығару;

Диалогқа / жазылымға қажетті тіркестер

-Бірнеше бірдей сандардың көбейтіндісі....

-.....дәреже түрінде жазыңыз

Негізі сақталып,дәреже көрсеткіштері көбейтіледі;

Теріс санды жұп көрсеткішті дәрежеге шығарғанда.....

Теріс санды тақ көрсеткішті дәрежеге шығарғанда.....

Негізі.....болатын дәреже түріне келтіріңіз:

Құндылықтарға баулу



Жұптық, топтық қарым-қатынас орнату,сыни тұрғыдан ойлану дағдысын қалыптастыру,сындарлы тіл табысу

Пәнаралық байланыс


Геометрия,Физика

Алдыңғы білім

Жұп сан; тақ сан; оң сан; тақ сан; дәреженің негізі; дәреже көрсеткіші;


Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10минут



Оқушылармен сәлемдесіп,түгендеп алған соң,ынтымақтастық атмосферасын құру мақсатында «Есім-акроним» ұйымдастырып, әрбір оқушы өз есімдерінің бастапқы әріптерінен өзін сипаттайтын сын есімдерді келтіруі керек.

«Мозайка құрастыру» әдісі арқылы топқа біріктіру

1-топ «Дәреже негізі» 2-топ «Дәреже көрсеткіші» 3-топ «Бүтін көрсеткішті дәреже»


«Миға шабуыл» әдісі арқылы

-Бастапқы тақырыптарды еске түсіру жаттығулары:

1.Негіздердің дәреже көрсеткішін анықтаңдар:

( ; ; :

2.Салыстыру:

; ;

Бағалау кретерийі

Дескриптор

Негіздердің дәреже көрсеткішін анықтау

Дәреже көрсеткішін анықтайды

Өрнектің мәнін анықтау

Негіздері бірдей өрнекті салыстырады


«Айналма бекет» әдісін қолданып,

-Бір-бірінің дәптерлерін алмастырып,өзара тексеруді ұйымдастырамын










Алгебра

7-сынып












Дәптер


Сабақ ортасы

5минут







10минут
















5 минут













5 минут










«Бекроним» әдісі арқылы сәйкестендіру:


1.

a.


2.

б .


3.(

в.


4.(ab

г .(


5.

д .


Бағалау критерийі

Дескриптор

Дәреженің қасиеттерін анықтау

Дәреженің негізгі қасиеттерін анықтайды

Дәрежені дәрежеге шығару

Дәрежені дәрежеге шығара алады

Бөлшек арқылы берілген өрнекті есептеу

Өрнекті есептейді

«Кім жылдам» әдісін қолданып, жұптық жұмысты ұйымдастырамын

1.102 Дәрежені көбейтінді түріне келтіру:

  1. ; 3) (0,25

  2. ; 4) (

1.110 n-нің қандай бүтін мәндерінде теңдік кез келген х 0 үшін орындалады:

1) ;

2) = ;


115 Өрнекті ықшамда:

1) ; 2) ;



«Ойлан тап » әдісін пайдаланып, топ болып крассвордтың шешімін табады:


:

=

*

=



*


*







=


=



*

=

:

32

=






«Үштік»


=


*



*

*

=




әдіс негізінде деңгейлік тапсырма бердім


1-деңгей

2-деңгей

3-деңгей

Өрнектің мәнін тап:

Есепте:

Х-ті тап

81*

С=3

Х* * =

Амалды орында:


















7-сынып Алгебра



























Крассворд


Сабақ соңы:


10минут




















Үй тапсырмасы:№117


Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?




Кері байланыс: «Кемені бояу»



Тақырып бойынша тест құрастыру

Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


«Бағдаршам» әдісі арқылы берілген тапсырмалар бойынша оқушылардың материалды қалай меңгергендігін анықтап отырамын












Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Тапсырманы жеңіл есептен бастап,бірте-бірте күрделендіру арқылы қиын есептерді шығарудың жолдарын көрсетіп,

соның ішіндегі ең тиімдісін таңдап алуды оқушының өзіне қалдырамын



Бағалау критерийі

Дескриптор

Бүтін көрсеткішті дәреженің санды мәнін анықтау

а санының n-дәрежесіне кері санға айналдырады

Берілген сандарды дәреже түрінде көрсету;

Берілген санды дәреже түріне келтіре алады

Көрсеткіші нөлге тең дәреженің негізінде айнымалының мүмкін мәндерін табу

=1 формуланы қолданып, есепті шығарады

Санды өрнектердің мәндерін табу

Амалдарды орындау ретін біледі

Бүтін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

Бүтін көрсеткішті дәреже қасиетін есептер шығаруда қолданады



Оқу құралдарымен жұмыс жасау және қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы айтып өтемін

Рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.

Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз

Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді

болды ма? Барлық

оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді

ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп

ойлайсыз?Сабақта

саралау дұрыс

жүргізілді ме?Сабақ

кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан

ауытқу болды ма және неліктен?














Жалпы бағамдау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )?

1:

2:

Сабақты бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты )?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері,қиыншылықтары туралы не анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
3091
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі