Материалдар / Буллинг
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Буллинг

Материал туралы қысқаша түсінік
..
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2024
74
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып сағатының жоспары: «Стоп буллинг»

Мақсаты:

  1. Оқушыларға буллингтің зияны туралы түсінік беру және оның алдын алу жолдарын үйрету.

  2. Оқушылардың достық, сыйластық пен қауіпсіздік ұғымдарын қалыптастыру.

  3. Шығармашылық жұмыстар арқылы оқушылардың сыни ойлау, эмпатия және мәселені шешу қабілеттерін дамыту.

Shape1

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Пайдаланылған ресурстар

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі (ерекше формат) - Оқушыларды шеңберге тұрғызып, «Мұзды еріту» ойынын бастайды. Педагог кезек-кезек оқушыларға доп лақтырып, әр оқушы өз есімін және сүйікті ісін айтады. Сонымен қатар, буллинг туралы 1-2 сөз айтып, өзінің жеке көзқарасын білдіруді сұрайды.

Оқушылар допты ұстап алып, өздері жайлы және буллингке қатысты ойларын айтады.

Доп, психологиялық «мұзды еріту» техникасы

10 минут

Кіріспе бөлім - Презентация арқылы буллинг туралы жалпы ақпарат береді: оның түрлері, зардаптары және оған қарсы күрес жолдары. Интерактивті түрде «Mentimeter» немесе «Kahoot» қолданбалары арқылы оқушыларға шағын сауалнама ұйымдастырады.

Оқушылар презентацияны тыңдап, интерактивті сұрақтарға қатысады, жауап береді.

Презентация, «Mentimeter» немесе «Kahoot»

15 минут

Негізгі бөлім - Оқушыларды 3-4 топқа бөліп, әр топқа буллингтің нақты жағдайлары бойынша тапсырма береді. Әр топқа түрлі жағдай ұсынылып, олардың шешімдерін шығармашылық түрде (постер, сахналық қойылым, әңгіме құрастыру) табу сұралады.

Топтар өз тапсырмаларына сәйкес шығармашылық жұмыстар жасап, нәтижелерін сынып алдында қорғайды.

Маркерлер, қағаздар, стикерлер, постер

10 минут

Талқылау - Әр топ өз жұмыстарын көрсеткеннен кейін, педагог қорытынды жасап, буллингтің кез келген түріне қарсы күресу үшін қандай қадамдар жасау керектігін талқылайды. Оқушылардан өз идеяларын ортаға салуды сұрайды.

Оқушылар өз ойларын ортаға салып, талқылауға қатысады.

Пікірталасқа арналған сұрақтар тізімі

5 минут

Интерактивті тапсырма - «Padlet» сайтында оқушылар өз ұсыныстарын, буллингке қарсы қандай әрекеттер жасауға болатынын жазып, сол арқылы ортақ виртуалды қабырғада пікірлерімен бөліседі.

Оқушылар сайт арқылы өз ойларын жазып, пікірлерді оқиды.

«Padlet» сайты, интернет қолжетімділік

5 минут

Қауіпсіздік сабағы - Педагог буллинг жағдайында өздерін қалай қорғау керектігі туралы ақпарат береді: кімге жүгіну керек, қандай қадамдар жасау керек екенін түсіндіреді.

Оқушылар мұқият тыңдап, сұрақ қояды.

Қауіпсіздік бойынша нұсқаулықтар

5 минут

Рефлексия - Педагог оқушыларға «Эмоциялық термометр» әдісімен сабақтың қалай өткенін бағалауды ұсынады. Оқушыларға стикерлер таратып, көңіл күйлерін белгілейді.

Оқушылар стикерлерге өз көңіл-күйлерін жазып, тақтаға жапсырады.

Стикерлер, тақта

Қорытынды: Сабақ барысында оқушылар буллинг мәселесін талқылап, түрлі шығармашылық жұмыстар арқылы оны шешудің жолдарын үйренді. Педагог сабақты қорытындылап, оқушыларға қауіпсіздік сабақтарын түсіндіріп, рефлексия жасады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!