5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі (ерекше
формат) -
Оқушыларды шеңберге тұрғызып, «Мұзды еріту» ойынын бастайды.
Педагог кезек-кезек оқушыларға доп лақтырып, әр оқушы өз есімін
және сүйікті ісін айтады. Сонымен қатар, буллинг туралы 1-2 сөз
айтып, өзінің жеке көзқарасын білдіруді сұрайды.
|
Оқушылар допты ұстап алып, өздері жайлы және
буллингке қатысты ойларын айтады.
|
Доп, психологиялық «мұзды еріту»
техникасы
|
10 минут
|
Кіріспе бөлім -
Презентация арқылы буллинг туралы жалпы ақпарат береді: оның
түрлері, зардаптары және оған қарсы күрес жолдары. Интерактивті
түрде «Mentimeter» немесе «Kahoot» қолданбалары арқылы оқушыларға
шағын сауалнама ұйымдастырады.
|
Оқушылар презентацияны тыңдап, интерактивті
сұрақтарға қатысады, жауап береді.
|
Презентация, «Mentimeter» немесе
«Kahoot»
|
15 минут
|
Негізгі бөлім -
Оқушыларды 3-4 топқа бөліп, әр топқа буллингтің нақты жағдайлары
бойынша тапсырма береді. Әр топқа түрлі жағдай ұсынылып, олардың
шешімдерін шығармашылық түрде (постер, сахналық қойылым, әңгіме
құрастыру) табу сұралады.
|
Топтар өз тапсырмаларына сәйкес шығармашылық
жұмыстар жасап, нәтижелерін сынып алдында
қорғайды.
|
Маркерлер, қағаздар, стикерлер,
постер
|
10 минут
|
Талқылау -
Әр топ өз жұмыстарын көрсеткеннен кейін, педагог қорытынды жасап,
буллингтің кез келген түріне қарсы күресу үшін қандай қадамдар
жасау керектігін талқылайды. Оқушылардан өз идеяларын ортаға салуды
сұрайды.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салып, талқылауға
қатысады.
|
Пікірталасқа арналған сұрақтар
тізімі
|
5 минут
|
Интерактивті тапсырма
- «Padlet» сайтында оқушылар өз ұсыныстарын,
буллингке қарсы қандай әрекеттер жасауға болатынын жазып, сол
арқылы ортақ виртуалды қабырғада пікірлерімен
бөліседі.
|
Оқушылар сайт арқылы өз ойларын жазып, пікірлерді
оқиды.
|
«Padlet» сайты, интернет
қолжетімділік
|
5 минут
|
Қауіпсіздік сабағы
- Педагог буллинг жағдайында өздерін қалай қорғау
керектігі туралы ақпарат береді: кімге жүгіну керек, қандай
қадамдар жасау керек екенін түсіндіреді.
|
Оқушылар мұқият тыңдап, сұрақ
қояды.
|
Қауіпсіздік бойынша
нұсқаулықтар
|
5 минут
|
Рефлексия -
Педагог оқушыларға «Эмоциялық термометр» әдісімен сабақтың қалай
өткенін бағалауды ұсынады. Оқушыларға стикерлер таратып, көңіл
күйлерін белгілейді.
|
Оқушылар стикерлерге өз көңіл-күйлерін жазып,
тақтаға жапсырады.
|
Стикерлер, тақта
|