Кіріспе
|
Сәлемдесу және ой
қозғау:
Достық туралы қысқаша
әңгімеден бастаңыз. Оқушылардан олар үшін достықтың нені
білдіретінін айтуды
сұраңыз.
Тақырыпқа
кіріспе:
1. Буллингге анықтама беріп
оның формаларын талқылаңыз: физикалық, ауызша, әлеуметтік және
кибербуллинг.
2. Оқушылардан қорқыту туралы
естіген-еспегенін және оның адамдарға қалай әсер ететінін
сұраңыз.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Мұғалімнің сұрағына жауап
береді.
|
Тақта және
маркерлер
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo
|
Негізгі
бөлім
|
Буллинг дегеніміз
не?
Буллинг әр түрлі
мағынаны білдіруі мүмкін.
Ол:
-
адамды мазақтау, қорлау,
соқтығысу
-
оның ақшасын не басқа заттарын
тартып алу, оларды бүлдіру
-
сол жайында өсек
тарату
-
оны елемеу немесе
жекелету
-
ренжітетін, жаман әзіл айтып,
басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға
қою
-
ұрып-соғу, тепкілеу, итеру
немесе басқаша зақым келтіру
-
қоқан-лоқы көрсету немесе
қорқыту
Буллинг онлайн
немесе телефон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Олардың қатарына
ренішті хабарламалар мен суреттер, зұлым мінеп-сынаулар жіберу
жатады. Бұлардың барлығы кибербуллинг деп
аталады.
Буллингтің алдын алу
стратегиялары туралы оқушылармен пікір
алмасу:
1. Қорқытудың алдын алу
стратегиялары
2. Мейірімді және қолдаушы
болу.
3. Қорқытуға қарсы сөйлеу,
қарсы тұру.
4. Оқушыларды жағымды ортаға
ықпал ету жолдарын ойластыруға
шақыру.
Топтық
жаттығу:
1. Оқушыларды шағын топтарға
бөліп, әр топқа буллингтің жағдайын бейнелейтін сценарий картасын
беріңіз.
2. Әр топтан сценарийді
талқылап, мейірімділік пен жауапкершілікті көрсететін жауап беруді
сұраңыз.
3. Әр топ өз сценарийі мен
шешімін сыныпқа
ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып
алады.
Оқушылар топта берілген
тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып
қорғайды.
Әр топ өздері таңдаған
тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып,
сыныпқа постерін
ұсынады.
|
Тақта және
маркерлер
Көркем құралдар (түрлі-түсті
қарындаштар, маркерлер,
қағаз)
|
|
Қауіпсіздік
сабағытың мақсаты:
Оқушыларды төтенше жағдайларда
көмекке келетін қызметтермен таныстыру. Төтенше жағдайлар қызметі
мен сенім телефондарының нөмірлерін қалай дұрыс пайдалану
керектігін үйрету.
Төтенше жағдайларда әрекет ету
үшін қажетті телефон нөмірлерімен
танысу.
Нұсқаулар:
1. Егер сізде немесе
көршілеріңізде өрт болса, қоңырау шалыңыз
-101.
2. Егер сіз ренжіген болсаңыз,
ұрланған болсаңыз немесе қатты қорқатын болсаңыз, қоңырау шалыңыз
-102.
3. Егер сіз немесе жақын
адамыңыз ауырып қалса, қоңырау шалыңыз -
103.
4. Бұған жол бермеу үшін Сізге
әрқашан 112 қызметі
көмектеседі.
1-мысал.
-
Егер адамдар отқа ұқыпсыз қараса немесе сымдарда тұйықталу болса,
не болады?
-
Бұл жағдайда қайда қоңырау шалу
керек?
Мұндай жағдайда дереу өрт сөндіру
бөліміне 101 немесе 112 телефоны бойынша қоңырау шалу
керек.
Жедел қызметке қоңырау шалған кезде
хабарлау қажет:
Мекен-жай-алдымен қоңырау шалу керек:
Байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі. Қай
жерде болды: аулада, пәтерде, қоймада және т.
б.
Нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып
тұр; газдың иісі сезіледі.
Егер диспетчер сұраса, сіз үйдің,
кіреберістің, пәтердің нөмірін, кіреберіске кіру кодын және т.б.
нақтылауыңыз керек.
2-мысал.
Егер сіздің өміріңізге қауіп төніп
тұрса, біреу үйге кіріп, есікті қағып, көшеде тұрып, қалада адасып
қалса немесе сізден жеке затты алып
кетсе.
- Көмек алу үшін кімге жүгіну
керек?
Мұндай жағдайда 102 немесе 111, 112 нөміріне
қоңырау шалу керек. Полицияға қоңырау шалу кезінде сіз өзіңізді
таныстырып, болған жағдайды түсіндіруіңіз
керек.
Рефлексия
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Қосымша ақпаратпен
танысады
Жағдайтпен жұмыс жасайды ,
талқылайды
Оқушылар айтылған ұсыныстар
мен пайдалы ақпаратты бір-бірімен
бөліседі
Оқушылар мысалдарды талдайды
өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар кері байланыс пен рефлексия
береді.
|
Үлестірме
материялдары
https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view
https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO
Стикер
|