Кіріспе
|
Сәлемдесу және ой
қозғау:
Достық туралы қысқаша
әңгімеден бастаңыз. Оқушылардан олар үшін достықтың нені
білдіретінін айтуды сұраңыз.
Тақырыпқа
кіріспе:
1. Буллингге анықтама беріп
оның формаларын талқылаңыз: физикалық, ауызша, әлеуметтік және
кибербуллинг.
2. Оқушылардан қорқыту туралы
естіген-еспегенін және оның адамдарға қалай әсер ететінін
сұраңыз.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Мұғалімнің сұрағына жауап
береді.
|
Тақта және маркерлер
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo
|
Негізгі
бөлім
|
Кейс
жаттығу:
Буллингтің
әсері:
1. Буллингтің
жәбірленушілерге, қасындағы адамдарға және қоғамға эмоционалды және
психологиялық әсерін талқылаңыз.
2. Әсерді көрсету үшін өмірден
алынған мысалдарды немесе әңгімелерді
пайдаланыңыз.
Буллингтің алдын алу
стратегиялары туралы оқушылармен пікір
алмасу:
1. Қорқытудың алдын алу
стратегиялары
2. Мейірімді және қолдаушы
болу.
3. Қорқытуға қарсы сөйлеу,
қарсы тұру.
4. Оқушыларды жағымды ортаға
ықпал ету жолдарын ойластыруға
шақыру.
Топтық
жаттығу:
1. Оқушыларды шағын топтарға
бөліп, әр топқа буллингтің жағдайын бейнелейтін сценарий картасын
беріңіз.
2. Әр топтан сценарийді
талқылап, мейірімділік пен жауапкершілікті көрсететін жауап беруді
сұраңыз.
3. Әр топ өз сценарийі мен
шешімін сыныпқа ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып алады.
Оқушылар топта берілген
тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып
қорғайды.
Әр топ өздері таңдаған
тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып,
сыныпқа постерін ұсынады.
|
Тақта және
маркерлер
Көркем құралдар (түрлі-түсті
қарындаштар, маркерлер, қағаз)
|
Қорытынды
|
Сыныптағы
талқылау:
Топтық презентациялар бойынша
ой жүгірту. Қандай стратегиялар ең тиімді және неліктен екенін
талқылаңыз.
Рефлексия парағы
:
Оқушыларға қорқыту туралы
білген бір нәрсені және оның алдын алуға көмектесетін бір әрекетті
жазу үшін рефлексия парақтарын
таратыңыз.
Оқушыларды өз ойларымен
отбасымен бөлісуге және олардың күнделікті өміріндегі мейірімділік
пен достықтың маңыздылығын талқылауға
шақырыңыз.
|
Пікір
алмасады.
Жауаптарын тақтаға
жазады.
|
|
|
Қауіпсіздік
сабағытың мақсаты: оқушыларды шұғыл қызмет
желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам
әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты
беру.
Жедел қызмет телефон нөмірлері туралы ақпарат
ұсыну
.Қазақстанда 112 нөмірінен басқа барлық шұғыл
қызметтердің нөмірлері бар: өрт сөндіру қызметі – 101, полиция –
102, жедел медициналық көмек – 103, авариялық газ қызметі –
104.
Жағдаят
Егер сіз кенеттен әткеншектен құлап, қатты
жарақат алсаңыз, үйде бірдеңе жеп, ішіңіз ауырса, досыңыз қиындыққа
тап болса...
Жедел медициналық көмек сізге көмектеседі. Сізге
103 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу
керек.
Операторға аты-жөніңізді айтып, қанша жаста
екеніңізді, мекенжайыңызды міндетті түрде хабарлауыңыз керек.
Жағдайды, не болғанын және кіммен болғанын сипаттау керек. Оператор
сізге дәрігерді жібереді және жедел жәрдем жоқ кезде не істеу
керектігін айтады. Дәрігерлер сізге міндетті түрде көмек көрсетіп,
емдейді.
Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған
қоңырау шалу арқылы сіз кез келген жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл
телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау
және операторға сізге не болғанын түсіндіре
білу.
Ешқашан қиындыққа тап болмас үшін қауіпсіздік
ережелерін есте сақтау және білу қажет.
Есте сақта!
-
Егер сізде немесе көршілеріңізде өрт болса,
101-ге қоңырау шалыңыз.
-
Егер сізді ренжіткен болса, тоналған болсаңыз
немесе қатты қорықсаңыз, онда 102-ге қоңырау шалыңыз.
Рефлексия
-Қажетті білімді толық меңгердің
бе?
-
Қай дағдыларды қалыптастырдың?
|
Қосымша ақпаратпен
танысады
Жағдайтпен жұмыс жасайды ,
талқылайды
Оқушылар айтылған ұсыныстар
мен пайдалы ақпаратты бір-бірімен
бөліседі
Оқушылар кері байланыс пен рефлексия
береді.
|
Үлестірме
материялдары
https://youtu.be/d_23wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG
https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih-
linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112
Стикер
|