Тақырыбы: «Буратинода
қонақта»
Білім беру
саласы: «Таным», «Қатынас»,
«Шығармашылық»
Бөлімі: ҚМТҚ, Тіл дамыту,
Жапсыру
Тақырыбы:Буратинода
қонақта
Мақсаты: Дөңгелек, шаршы, үшбұрыш
геометриялық пішіндерді атап және танып білуін
жаңдандыру.Осы геометриялық пішіндеріне
ұқсас заттарды табуға үйрету. «Үлкен», «кіші» ұғымдарын бекіту.
Ойлау қабілетін, сөздік қорын, сабаққа деген қызығушылықтарын
арттыру. Ертегі кейіпкерлеріне көмектесуге, адамгершілікке
тәрбиелеу.
Билингвальдық
компоненті: алтын кілт – золотой ключик,
дөңгелек – круг, шаршы – квадрат, үшбұрыш –
треугольник.
Іс-әрекет
кезеңі
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық -
қозғаушы
|
Таңғы
шеңбер:
Арайлап таң
атты
Алтын сәуле
таратты.
Жарқырайдыкүніміз,
Жарқырайды
даламыз.
Қайырлы таң
балалар,
Қайырлы таң
қонақтар!
Сәлеметсіздер
ме!
-
Балаларбізге топқа
телеграмма келіпті. Қазір мен сендерге оны оқып беремін.
Телеграмманы оқимын:
-
«Сәлеметсіңдерме
балалар! »маған сендердің көмектерің керек еді. Мені жақын арада
күтіңдер. Мен Буратино»
-
Балалар, сендер
білесіңдерме Буратиноның кім
екенін?
Балалардың жауаптарын
тыңдаймын, толықтырамын.
|
Таңғы шеңберді
қайталайды.
Тәрбиешімен ,
қонақтармен амандасады.
Сабаққа
қызығушылықтары артады.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Ұйымдастырушылық
ізденіс
|
1 Слайд Музыка
буратино келеди көңіл күйі
жоқ.
-
Сәлеметсізбе,
Буратино! Неге көңіл күйің жоқ? Сені кім
ренжітті?
-
Сәлеметсіздерме,
балалар! Менің алтын кілтімді Карабас барабас ұрлап алып
кетті.
2 слайд картинка
карабас барабас
-
Және оны
геометриялық пішендерге арналған тапсырмаларды дұрыс орындасам ғана
қайтарып береді. Ал мен тапсырмаларды бір өзім орындай алмаймынғой,
маған көмектесесіңдер ме?
-
Қане, балалар
Буратино досымызға көмектесеміз
бе?
-
Рахмет, балалар. Ол
тапсырмалар менің ертегілер елімде жасырылған. Сондықтан баріміз
ертегілер еліне поезбен
аттанамыз.
3 слайд Поезбен
саяхат
4 слайд тапсырма
Найди домик.
Ал келесі
тапсырмамыз «Үлкен, кішкентай»
ойыны.
5 слайд «Қандай
пішінге ұқсайды?»
Келесі тапсырма
«Бөліктерді құрастыру»
Кішкентай қорапшаны
тауып аламыз ішінде кілт
болады.
-
Рахмет балалар! Енді
сандықтағы портфелімді ала алатын
бодым.
-
Буратино бізге
сенімен ойнаған қатты ұнады.
-
Мағанда ұнады.
Балалар, менің сендерден басқа тағы көп достарым барғой. Соларға
арнап орамалды безендіріп бересіңдер
ме?
-
Арине, Буратино біз
кішкене бойымызды жазып демалып аламыз. Сонан соң саған
көмектесеміз.
6 слайд
Физминутка
Балалар орындықтарға
жайғасады. Балаларға жапсыру өнерінің әдістерін көрсетемін. дайын
жұмысты қарап шығуға жағдай
жасаймын.
7 слайд Музыка к
аппликацию
Сонан соң өз
беттерінше орамалды безендіруге тапсырма
беремін.
|
Буратиноны қуана
қарсы алады, амандасады.
Буратинога
көмектесуге
келіседі.
Поезбен ертегілер
еліне саяхатқа аттанады.
Тапсырманы
орындайды. Пішіндерді, түстерді
қайталайды.
Тапсырмаларды
орындайды.
Кілтті табады,
Буратино қуанып, секіреді.
Сергіту сәтін
орындайды.
Тәрбиешіні мұқият
тыңдайды, жапсыру әдісінің орындалу ретін қарап
шығады.
Тапсырманы
орындайды.
|
Рефлекстік
түзету
|
Балалар жасаған
жұмыстарын Буратиноға сыйға
береді.
-
Балалар, біз бүгін
қандай пішіндерді өттік. Буратиноға қалай көмектестік? Сендерге
бүгінгі саяхат ұнадыма?
-
Ендеше Буратино
досымызбен қоштасатын уақыт
болды.
Буратино балаларға
көмектескені үшін тәтті сыйлықтарын
береді.
8 слайд Поезбен топқа
оралу.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Топқа
оралу.
|
Күтілетін
нәтиже:
Қабылдайды: Геометриялық пішіндердің
аттарын қабылдайды.
Түсінеді: Пішіндердің аттарын, бір –
бірінен айырмашылықтарын ажыратады.
Қолданады: Тапсырмаларды орындайды,
сұрақтарға жауап береді, геометриялық пішіндерді пайдалана отырып,
жапсыру жұмыстарын орындауды.