Ұйымдастыру
кезеңі
5
мин
|
Психологиялық ахуал
орнату
Топқа
бөлу
(бір және екі таңбалы тақ және
жұп сандар арқылы)
-Топқа қалай
бөліндіңдер?
-Тақ сандар дегеніміз
не?
- Жұп сандар дегеніміз
не?
|
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
Қолдарына алған сандар бойынша
топқа бөлінеді.
Әр топ берілген сұрақтарға
жауап береді.
Топ ережелерін еске
түсіреді
|
Қағазға жазылған
сандар
4 сыныпқа арналған
оқулық
компьютер
Тапсырма
жазылған
Карточкалар
|
Презентация
10
мин
Негізгі
бөлім
25
мин
|
1.Қайталау
стратегиясы
Үй тапсырмасын тексеру.59 бет
№9.
Жұппен
жұмыс
ҚБ. Бірін-бірі
бағалайды
2.«Миға
шабуыл»
2 логикалық есеп
айтылады.
ҚБ.
Өзін - өзі
бағалайды
3.Жаңа
сабақ
Оқулықпен
жұмыс
№3.Бөлуді орында және тексер.
(a=b∙c+r) - қалдықпен бөлу формуласын
жаздырту
Сергіту
сәті:«Геометриялық фигуралар»
стратегиясы
Топпен
жұмыс:
№4.Бөлуді
орында,тексеру
«Салыстыр»
стратегиясы
Өздік
жұмысы.
Формула арқылы
шығару
Үйге
тапсырма: №9
|
Оқушылар жазған жұмыстарын
тексереді, жауабын салыстырады,өзін-өзі
бағалайды
Логикалық есептердің жауабын
жазып отырады, тексереді.
Оқушылар тапсырманы
орындайды,
формулаға салып
,тексереді.
Тапсырманы оқиды,ойланады,
шығарады,
талдайды,бағалайды
Тапсырманы
оқиды,ойланады,
формула арқылы
шығарады,
түсіндіреді
Күнделіктеріне үй тапсырмасын
жазады
|
Рефлексия
5
мин
|
-Бүгінгі сабақтан не
үйрендің?
-Бүгін сабақта қай тапсырма
қиын болды?
Кері
байланыс: Смайликтер
арқылы
|
Стикерге жазып, смайликтерге
жапсырады
|
Әр түсті
стикерлер
|
Саралау-сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау –
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пән аралық
байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен
байланыс.
|
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер еңгіздім және неліктен?
Оқыту/сабақтың мақсаттарына
жете алдыңыз ба?
Бүгін қатысушылар нені
үйренді?
Оқытуда атмосфера қалай
болды?
Менің дифференцирленген
әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты
орындалды?
Мен кестеге сай жұмыс жасадым
ба?
Мен өз жоспарыма қандай
өзгерістер енгізуіме болады және неге?
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты
болды (оқытуда да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуда да,оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|