Ұйымдастыру
кезеңі
3
мин
|
Амандасу
Психологиялық ахуал
орнату
Топқа
бөлу (суреттің саны
арқылы)
Топ ұстанымын
қайталау
|
Оқушылар
амандасады
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
Қолдарына алған
суреттегі саны бойынша топқа бөлінеді.
|
4 сыныпқа арналған
оқулық
Шамалар арасындағы
тәуелділікке құрылған кесте.
Тапсырма
жазылған
карточкалар
маркер,стикерлер,
А3 формат,
фломастерлер,
АКТ
Презентация
|
Презентация
12
мин
Негізгі
бөлім
25
мин
|
Қайталау
стратегиясы
Үй тапсырмасын
тексеру
ҚБ. Өзін-өзі
бағалайды.
Жұппен жұмыс: көбейту кестесін
тексеру
ҚБ. Өзара
бағалайды
Оқулықпен
жұмыс
Топпен
жұмыс
№1.Кесте бойынша есептер
құрастыру
-
Не тұрақты
болды?
-
Не
өзгерді?
-
Қалай
өзгерді?
Формула шығарып
алу
ҚБ. Өзара
бағалайды
№3
Есеп.
ҚБ.Өзін –өз
бағалайды.
Сергіту
сәті:«Миға
шабуыл»
Логикалық сұрақтарға
жауап
Шығармашылық
тапсырма.
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі
Жазуларды қалпына
келтір.
4.Үй
тапсырмасы: 59 бет
№9.
Үйге берілген тапсырманы
түсіндіру.
5.Сабақты
бекіту:
«Сәйкестендір»
стратегиясы
|
Оқушылар жазған жұмыстарын
тексереді,жауабын салыстырады
1.Кестенің бағандарын
салыстырады, сұрақтарға жауап береді,талдайды,шығарады,формулаға
салады.
3.Тапсырманы
оқиды,талдайды,шығарады,
бір-біріне түсіндіреді,
тексереді,кестеге салады
қорытынды
жасайды
2 топқа бірдей тапсырма
беріледі, оқушылар өз беттерінше
берілген тапсырманы оқулықтан оқиды,жеке,жұпта,топта
талқылайды,шығарады,
2 топ бір-біріне
түсіндіреді,
тексереді,қорытынды
жасайды
Күнделіктеріне үй тапсырмасын
жазады
Тапсырманы
оқиды,ойланады,түсінеді,жазады,талдайды.
|
Рефлек
Сия
5
мин
|
-Бүгінгі сабақтан не
үйрендің?
-Бүгін сабақта қай тапсырма
қиын болды?
Кері
байланыс: «Бағдаршам»
Қызыл
түс – түсінген
жоқпын;
Сары
түс – әлі де сұрақтарым
бар
Жасыл
түс – барлығы
түсінікті
|
Стикерге жазып, бағдаршам
көздеріне жапсырады
|
|
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер еңгіздім және неліктен?
Оқыту/сабақтың мақсаттарына
жете алдыңыз ба?
Бүгін қатысушылар нені
үйренді?
Оқытуда атмосфера қалай
болды?
Менің дифференцирленген
әдіс-тәсілдерім жұмыс барысында қаншалықты
орындалды?
Мен кестеге сай жұмыс жасадым
ба?
Мен өз жоспарыма қандай
өзгерістер енгізуіме болады және неге?
|
|