Күні : 13.05.2019
Date:
Мұғалімнің аты-жөні: Алмасова Рабия сынып: 8 «б»
Teacher's Name:
Сабақ тақырыбы:
The theme of the
lesson:
Carbon. Physical and chemical properties of carbon
Cабақ қа
негізделген оқу
мақсаты
Learning
objectives(s) that
this lesson is
contributing to
Көміртектің аллотропиялық түр өзгерістері, және оның физикалық және химиялық
қасиеттері жайлы білімдерін жинақтап қорыту.
Сабақ
мақсаттары
The aim of the
lesson
Барлық оқушылар: Оқушыларға көміртектің периодтық жүйедегі орны, атом
құрылысы, табиғатта таралуы, химиялық, физикалық қасиеттері, ашылу тарихы,
қолданылуы, аллотропиялық түр өзгерісі туралы түсінік беру.
Оқушылардың басым бөлігі: Көміртектің ПЖ орны, атом құрылысы, табиғатта
кездесуі мен таралуына сипаттама береді
Кейбір оқушылар: Аллотропиялық түр өзгерістерін, оның маңызын, қолданылуын
біледі.
Бағалау
критерииі
Assessment сriteria
- көміртектің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, табиғатта таралуы
- химиялық, физикалық қасиеттері, ашылу тарихы, қолданылуы
- аллотропиялық түр өзгерісі
Тілдік мақсаттар:
Language
objectives:
Пәндік лексика и терминология:металдар-мetals, бейметалдар-Nonmetals
Қосылыстар-Compounds, Oxides,Bases, Acids, salts, Көміртегі-Carbon
Аллотропия-Allotropic
Алмаз-Diamond
Графит- Graphite
Физикалық қасиеті- Physical properties
Химиялық қасиеті-Chemical properties
Жай заттар- Simple substances
Күрделі заттар- Complex substances
Тәрбиелік
құндылықтар
«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының «Жалпыға ортақ еңбек қоғамы» құндылығына
негізделіп жасалған.
Уақыт
times
Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:
Planned activities:
Ресурстар
Resourses:
Басы
Beginning
2 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі.
Organization moment
Сәлемдесу/Greeting
Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Greet the students. "Hello!"/"Good morning!"/"Good afternoon!
Who is on duty today? Who is absent?"
Оқушылар 4 топқа бөлінеді (оксидтер, негіздер, қышқылдар,
тұздар)
Students are divided into 4 groups ( Oxides, Bases, Acids, Salts )
Өткен сабаққа шолу/Revision
Суреттермен жұмыс
БҚК
таңбасы
жазылған
карточкала
р
5 минут
Дескриптор:
- Оқушылар суреттерге қарап қандай қосылыс екенін
табады.
- Қосылыстардың аттарын табу арқылы реакция
теңдейлерін жаза алады.
Жеке жұмыс.
1. Кестені толтырады:
Complete the table:
Қазақша және ағылшынша атауларын жаз.
Write the names in Kazakh and in English.
Дескриптор:
-қосылыстардың атауларын қазақша және ағылшынша қателеспей
тауып жазады;
- тұздарға сәйкес негізді, қышқылды және оксидтерді жазады
Периодтық
жүйе
periodic
table
Ортасы
Middle
4 минут
Хат келу
Жаңа сабақ/New theme
Көміртек адамзатқа көмір, күйе түрінде
ерте заманнан белгілі. 1780 жылы А.Лавуазье көміртектің табиғатын зерттеді.
Оған латынша «карбонеум» көмір деген атау 1827 жылы берілді.
Бұл жер қыртысының 0,8 %-ын және атмосфераның 0,03 %-ын
құрайды.Көміртегінің жалғыз элемент күйі де,басқа затпен қосылған күйі де
пайдалы болып табылады. Гауһар, графит және көмір көміртегінің элементті
түрлеріне жатады.Көміртегі литосферада минерал карбонаттары ретінде де
кездеседі.
Периодтық
жүйе
periodic
table
5 минут
2 минут
5 минут
Work with the picture
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша адасқан сөйлемдерді беру.
Сөздікпен жұмыс
Видеоролик көрсету
(ағылшын тілінде берілген видеороликті тыңдап, мәліметтерді
оқушыларға қазақ және ағылшын тілінде айтқызу)
кесте
table
7 минут «Кім білгір?» ойынын ойнату
Дәптермен жұмыс.
«Өздік жұмыс» (тапсырманы орындау арқылы, оқушының
периодтық жүйемен жұмыс істеу дағдысы қалыптасады.)
Оқушылар оқулықтағы термин сөздермен жұмыс жасайды
Students work with terms
Дескриптор: жоғалған формулаларды жазып, қосылыстардың
атауын ағылшынша оқып береді
А4 қағаз
Үй тапсырмасы
Home task
Терминдерді жаттау
Learn by heart terms
Соңы
End
5 минут
1. Сабақта қандай жаңа нәрселер үйрендің?
What new things have you learnt in class?
1. Не қиын болды? What was hard?
2. Өз тобыңды қалай бағалайсың?
How do you assess your team?
Кері байланыс/Feedback
Смайлдар/Smiles
Бағалау/Assessment
Бірін-бірі бағалау/Peer-assessment