Тақырыбы: Ч, щ дыбыстары 9-16 жаттығулар | Мектеп: №28
|
Күні: 27.09.17ж | Мұғалімнің есімі: Мәдина Меңлібаева |
СЫНЫП: 3 «б» | Қатысқандар саны: 16
| Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 1.Оқушыларға щ,ч, дыбыстарының дауыссыз екендігін, орыс тіліндегі сөздерде кездесетіндігін, оның айтылуы, жазылуы, ерекшелігін таныта отырып алған білімдерін одан әрі кеңейту.2.Жаттығу жұмысын орындау барысында оқушының ой-өрісінің дамуына шығармашылықпен өз бетінше жұмыс істеуге үйрету3. Оқуға, білімге деген қызығушылықтарын арттыру, ұқыптылыққа үйрету. Ч, щ дыбыстары ажырата білуге үйренеді.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды еске түсіру
|
Сабақтың мақсаттары: | Барлық оқушылар: |
| Оқуға, білімге деген қызығушылықтарын арттыру, ұқыптылыққа үйренеді. Ч, щ дыбыстары ажырата білуге үйренеді.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды еске түсіреді |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Оқуға, білімге деген қызығушылықтарын арттыру, ұқыптылыққа үйренеді. Ч, щ дыбыстары ажырата білуге үйренеді.Дауысты және дауыссыз дыбыстарды еске түсіреді
|
| Кейбір оқушылар: |
| Жаттығу жұмысын орындау барысында оқушыны өз бетінше жұмыс істеуге үйренеді.Ч, щ дыбыстарын пайдаланып сөйлем құрастырады
|
Пәндік мақсаты: | Оқушылар: Ч, щ дыбыстары ажырата білуге үйренеді. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Ащы, тұщы, чекист |
|
|
Жетістік критерийлері. | Ч, щ дыбыстарын ажырата алады. Нақты сөйлеу арқылы сабақты түсінгенін көрсете алады |
Алдыңғы оқу | Ч, щ дыбыстары
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
| Ресурстар |
Басталуы | 3 мин
2 мин
3 мин
| Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруҮш тілде сәлемдесу-Сәлеметсіңдер ме балалар?-Здравствуйте ребята?-Good morning children?
Үй тапсырмасын сұрау:Ой- шақыру. (Сұрақ - жауап) әдісіСөзжұмбақты шеш 8 жаттығу Бос тор көздерге ч,щ әріптері бар сөздер тауып жаз.
Топқа бөлу: Сурет арқылы топқа бөлінеді және тақырыпты ашады.
Жаңа сабаққа кіріспе: Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. «Сұрақ-жауап» әдісіДәптермен жұмыс. Көркем жазу Ч,щ
9-жаттығу Сөз жұптарын оқыШеге-щеткаШың-щиШалқан –чекистШай-чекШапан-чемпионСөз басында ш мен щ,ч дыбыстарының айтылуын өзара салыстыр
|
Интербелсенді тақта.
Суреттер арқылы
|
Ортасы | 15 мин
2 мин
3 мин
3 мин | Топтық жұмыс.10-жаттығу.Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып сөйлемдерді көшіріп жаз.1. Апай бізге тапсырма жазылған карто...ка үлестірді.2. Асханада бор... іштім. 3.Тісіңді күніне екі рет ...еткамен тазала. 4. Мен по...таға бардым.
11- жаттығу Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра.чекист -мемлекет қауіпсіздігі органының қызметкері
Сергіту сәті.
12-жаттығуАлыс пен жақынды жортқан білер,Ащы мен тұщыны татқан білер.Қарамен жазылған сөздердің айтылуымен жазылуын салыстыр Жұптық жұмыс. Жұптас – ойлан – бөліс. 13- жаттығу Өлеңді көшіріп жазЧемпионның атағыЕлдің атын шығарарЖүйрік аттың жеңісіЕрдің атын шығарарЧ, ш әріптері бар сөздердің астын сыз.Ч,щ,ш дыбыстары туралы білетіндеріңді өз жолдасыңмен бірге талқыла.Еліміздегі спорт чемпиондары туралы әңгімеле. Жеке жұмыс.14-жаттығу Айтжан, Сейтжан, Құтжан, Чехов, Чапаев, Чайковский, Чкалов.Осы сөздердің айтылуы мен жазылуын салыстырып өзің қорытынды жаса
|
Плакат
Дайын жұмыс парақшалары
Бағдаршам арқылы бағалау |
Аяқталуы | 9 мин
3 мин | 15- жаттығу Мәтінді түсініп оқыАдамға тіл не үшін керек? Тіл бізге тағамның дәмін ажырата алу үшін керек. Табиғаттта негізгі төрт дәм бар: тәтті, ащы, қышқыл, тұзды. Тілді мыңдаған кішкентай бүрдер жауып жатыр. Олар дәм сезетін емізікшелер деп аталады. Тіл ыстықты, суықты да сезеді ол сондай-ақ сөйлеуге , өлең айтуға мүмкіндік береді.(«Менің алғашқы энциклопедиям» кітабынан )Ащы, тұщы сөздеріне қатысты зат есімдерді тауып жазҮйге тапсырма: 16- жаттығу Сұрақтарға жауап жаз1. Қазақстан тұңғыш рет жеке команда болып қашан және қайда өнер көрсетті?2. Тәуелсіз мемлекетіміздің тұңғыш чемпиондары кімдер?Рефлексия
| Дайын жұмыс парақшалары |
Қосымша ақпарат |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
Топтық, жұптық жұмыс арқылы оқушылар бір біріне көмектеседі.Кеңейтілген тапсырмалар арқылы. | Формативті бағалауБағдаршам, бармақ, мадақтау арқылы бағалау
|
Тарих, орыс тілі |
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|