Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА I апта
Бір аптаға (01.09-04.09.2020жыл)
№26 «Қарлығаш» бөбекжайы №5«Балақан»ортаңғы тобы
Өтпелітақырып: «Балабақша»
Тақырыпша: «Менің балабақшам»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар ( үстел үсті, саусақ және т.б.)
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және Көтеріңкі көңіл –күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
|
Тазалықтарын тексеріп, қабылдау. Суретті альбомдар қарау. |
Денсаулықтарын қарау, қабылдау. Үстел үсті ойындары |
Көңіл күйлеріне қарай балаларды қабылдау. Д/о: «Мамандықтар» |
Балаларды қабылдау. Бөлме өсімдіктеріне күтім жасау, шаңын сүрту. Гүлдерді суару |
|||||
Жаттығулар кешені |
|||||||||
Таңғы ас |
Ойын-жаттығу (мысалы: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, майдайың. |
||||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін уйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын жаттығулар |
||||||||
Оқу қызметіне дайындық |
Шаттық шеңбері |
Қажетті оқу-құралдарын дайындау |
Ұйымдастыру бөлімі |
Бір-біріне жылы лебіздер айту |
|||||
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
|
1 Сөйлеуді дамыту «Топен танысу» 2 Дене шынықтыру: Маман жоспары бойынша Логика Кім солай сөйлейді?Қайсысы артық?
|
1 Мүсіндеу Доп 2 ҚМТҚ: т: «Біреу,көп,бір-бірден, бірде біреуі жоқ» 3 Сурет Маман жоспары
|
1 Жаратылыстану: т: «Міне осындай алтын күз!» 2 Дене шынықтыру: т: «Негізгі қимылдар»
|
1.Құрастыру. Тақырыбы:«Жаяу жүргіншілерге және машиналарға арналған кең тар жолдар» 2 Музыка: т: «Кап,кап,топ,топ,топ»
|
||||
Серуен: |
|
Күзгіағаштарды бақылау, ерекшеліктерін байқап, әңгімелеп беру. Қ.қ.о: «Мысық пен торғайлар» |
Көрші топ балалар ойынын бақылау. М: «Ұйымшылдықпен ойнау.» Ойыншықтарын жинау. Еңбекке баулу. Ойындар ойнау |
Көліктерді бақылау, ажырату. М: «Байқағыштыққа тәрбиелеу» Қ.қ.о: «Ұстап ал» М: «Қимыл қозғалыстарын дамыту» |
Далаға таза ауаға шығып, күзгі табиғатты бақылау. Қ.қ.о: «Бос орын» М: «Ептілікке үйрету |
||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті. |
||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтаніға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауын жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдырларды орындау. Ойын-жаттығі: Салдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың. |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
Вариативтік компонент |
|
Қауіпсіздік әліппесі: т: «Қауіпсіздік әліппесі» |
|
Логика: т: «Жыл мезгіліне байланысты ағашты боя» |
Өз қолыммен жасаймын: т: «Көңілді автобус» |
||||
Ойындар, дербес әрекет |
. |
Қуыршақты дұрыс киіндіру. |
Құрастырмалы материалдармен жұмыс. |
«Ұстаз» өлеңін жаттату. |
Суретті бояулар раскраскамен |
||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
. |
Бөксұлтан Арназ достық ұғымын түсіндіру. |
Кәусар мен Нүрғалымға ойыншықтарды сындырмай ойнауды айту. |
Арнат Альханым жұмбақтар жасыру. |
Мумина Нүрсәтке бөлме өсімдіктерімен таныстыру. |
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: Серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
|
Балабақша ауласына саяхат. Ойын: «Ұшты-ұшты» |
Далаға шығу. Өз қалаулары бойынша ойындар ойнату. |
Таза ауаға шығу. Ойын: «Жалаушаны тап» |
Дербес ойындар. Ойын алаңын жинату. |
||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
|
Далаға шығу.Ойындар ойнату. Үйге қайту |
Балалармен отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. |
Ойын алаңын безендіру туралы ата-аналармен ақылдасу. |
Таза ауаға шығу, ойындар. Үйге қайту |
Тексерілді: Әдіскер
ЦИКЛОГРАММА II апта
Бір аптаға (6.09-11.09.2020 жыл)
№26 «Қарлығаш» бөбекжайы №5 «Балақан»ортаңғы тобы
Өтпелі тақырып: «Балабақша» Тақырыпша: «Менің достарым»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар ( үстел үсті, саусақ және т.б.)
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және Көтеріңкі көңіл –күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Балаларды қабылдау. Әңгімелесу: «Менің достарым» |
Денсаулықтарын тексеру. Үстел үсті ойындарын ұйымдастыру. |
Тазалықтарын қарау, балаларды қабылдау. Д/о: «Қазақстан қалалары» |
Көңіл күйлеріне қарай балаларды қабылдау. Суреттер көрсету |
Балаларды қабылдау. Әңгіме: «Бөбекжайға кіммен келдің? Жолда не көрдің?» |
|||||
Жаттығулар кешені |
|||||||||
Таңғы ас |
Ойын-жаттығу (мысалы: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, майдайың. |
||||||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін уйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын жаттығулар |
||||||||
Д/о: «Үй жануарларын ата» |
Суретті альбомдар қарау |
Ойын жаттығуларын қайталау. |
Оқу қызметін ұйымдастыру. |
Сергіту қимыл жаттығулары. |
|||||
Ұйымдастырылған оқу қызметі |
1.Көркем әдебиет Ойыншықтар туралы түсініктерін кеңейту. 2. Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша |
1.Сөйлеуді дамыту «Шар мен текшені салыстыру» 2.Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша |
1.Музыка Бақшаға барамын 2.Математика негіздері Таңертең біреу-көп 3.Сурет Маман жоспары бойынша
|
Бақшадағы көкөністер 2.Дене шынықтыру: Маман жоспары бойынша |
1.Қоршаған ортамен таныстыру Балабақша екінші үйіміз 2.Музыка Бақшпға барамыз |
||||
Серуен: |
Ауа-райын бақылау. Ойын алаңын тазалау. Адинаға қазақша сөздерді үйрету. Қ.қ.о: «Кім шапшаң?» |
Биік үйлерді бақылау. Қоқыстарды жинау. Аян мен Айдосқа балалармен тату ойнауды үйрету. |
Көліктерді бақылау. Құм салғышқа тазалық жасау. Қ.қ.қ: «Қоянша секір» |
Үлкендер еңбегін бақылау. Ойыншықтарды сындырмай, ұқыпты ойнауға кеңес беру. Дербес ойындар. |
Еңбек ұйымдастыру, тазалыққа баулу. Табиғат ерекшеліктерін бақылау. Қ.қ.о: «Жұбыңды тап» |
||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті. |
||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтаніға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауын жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдырларды орындау. Ойын-жаттығі: Салдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың. |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
Вариативтік компонент |
|
Логика: т: «Ғажайып қалта» |
|
|
|
||||
Ойындар, дербес әрекет |
С.р.о: «Шаштараз» |
С.р.о: «Ас үйдеміз» |
Суреттер қарау. «Ақтау менің қалам», «Бірге ойнаймыз» |
Ертегі оқып беру: «Қайырымды балалар» |
Суретті бояймыз: «гүлдер», «шарлар» |
||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Нұрғалым Арназ Арнатқа төсектерін дұрыс жинауды көрсету. |
Бексұлтан Нүрсәт түстерді ажырату. |
Аделя Али далаға серуенге шыққанда ұқыпты болуды ескерту. |
Кәусар Алханым отбасы туралы әңгімелесу. |
Араназ Жансұлтан дұрыс сөйлеу білуге үйрету. |
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: Серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
Далаға шығу. Өз қалаулары бойынша ойындар ойнату. |
Бақылауды жалғастыру. Қ.қ.о: «Торғайлар» |
Таза ауаға шығып, бақылауды жалғастыру. Қ.қ.о: «Кедергілерден өт» |
Д/о: «Ойыншықтар» атауларын айтқызу. |
Ойын: «Кімнің заттары?» (анықтау) |
||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-аналармен кеңесу: «Үйде балаңызбен қандай жұмыстар жүргізесіз?» |
Таза ауаға шығу. Д/о: «Мына көліктерді ата» Үйге оралу. |
Нұрсәт пен Жансұлтанға бөбекжаймен қалай қоштасу керек екендігін үйрету. |
Ата-аналармен сұхбаттасу, үйге тапсырмалар беру. |
Балалармен сөйлесу: «Менің досым» Үйге қайту. |
||||
|
|
|
|
|
|
Тексерілді: Әдіскер
ЦИКЛОГРАММА III апта
Бір аптаға (14.09-18.09.2020жыл)
№26 «Қарлығаш» бөбекжайы №5 «Балақан»ортаңғы тобы
Өтпелі тақырып: «Балабақша» Тақырыпша: «Менің сүйікті ойыншықтарым»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар ( үстел үсті, саусақ және т.б.)
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |