Материалдар / Циклограмма
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
перспективалық жоспар ортаңғы топ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2024
123
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

2023- 2024оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары


Білім беру ұйымы: «Ақерке» балабақшасы

Shape1

Топ: Ортаңғы «Еркем» тобы

Shape2

Балалардың жасы 3-4 жас

Shape3 Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету) 2023-2024ж


Айы

Ұйымдастырылған іс-әрекет




Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

Қыркүйек

Дене шынықтыру

қимыл белсенділігін дамыту мен үйлестіру және дене жаттығуларына қызығушылықтарын қалыптастыру

қимылды ойындарды бірге ойнауға, өзара оң қарым-қатынас жасауға баулу;

күнделікті өмірде, спорттық жабдықтарды қолдануда қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын ояту;

негізгі қимыл түрлері: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру мен қағып алу, еңбектеу мен өрмелеуді орындаудың қарапайым дағдыларын жетілдіру;

мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру;


Сөйлеуді дамыту

Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.Дағдыларды қалыптастыру:

дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды айта білу;

Жеке дауысты және дауыссыз дыбыстарды, еліктеу сөздерін, сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) дұрыс қайталап айтуға үйрету. Артикуляциялық және дауыс аппаратының, сөйлеу кезінде тыныс алу, есту қабілетінің дамуына ықпал ету.

Сөйлеу қарқынын, дауыстың жоғарылығы мен күшін ескеріп, дыбыстардың, сөздер мен сөз тіркестерінің анық айтылуына назар аудара отырып, дауыс аппаратын дамыту, артикуляциялық гимнастика жасау.


Көркем әдебиет

ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сөздерді есте сақтауға үйрету

қолжетімді халық ауыз әдебиеті, көркем әдебиет шығармаларына, театр әлеміне баулу;

кітаптарға қызығушылықты дамыту;

Математика негіздері

Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ" ұғымдары туралы түсініктерін қалыптастыру.

қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру;

түрлі сенсорлық әсерлермен байыту;

қоршаған ортада бірлесіп әрекет етуді дамыту;

түрлі балалар әрекеттерінде көз бен қол үйлесімділігін, қолдардың ұсақ моторикасын дамыту;

заттарды түсі, көлемі, пішіні бойынша өзбетінше зерттеу.


Қоршаған ортамен таныстыру

отбасылық суреттерді қарауға және отбасы мүшелері мен олардың әрекеттерін атауға үйрету. "Отбасы", "Үй", "Демалыста" және басқа мазмұнды-рөлдік ойындарды ұйымдастыру;

балаларды қоршаған ортадағы заттардың атауларымен және олардың міндеттерімен таныстыру, таныс заттарды ажыратуға үйрету;

отбасына, туған өлкесіне, Отанға деген сүйіспеншілікке, ересектерге құрмет көрсете білуге, кішілерге жанашыр болуға тәрбиелеу;

еңбектің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау;


Қазақ тілі

қазақ тіліндегі сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру, қойылған сұраққа жауап беруге үйрету, балабақша, топ, үстел, орындық сөздерін дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Сөздік қорларын және артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту.

қазақ тілінде сөздерді түсіне білу және есте сақтау дағдыларын қалыптастыру. Білімділік міндеті: балаларды қазақша амандасып, қарапайым сұраққа жауап беруге үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Дамытушылық міндеті: артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту.

педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету, сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру, «доп, қуыршақ, мәшине» деген сөздерін дұрыс айта білуге жаттықтыру, есте сақтау мен артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Ойыншықтарын күтіп ойнауға және ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Құрастыру

әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыру;

Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалдарымен (текшелер, кірпіштер, үш қырлы призма, пластина, цилиндр және т.б.), азықтықтағы құрылыстың орналасу нұсқаларымен таныстыру.


Сурет салу

Түрлі бағытта тура сызықтарды, олардың қиылысуын жүргізе білуді қалыптастыру:

Балалардың бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын ояту, көркемдік қабылдауларын дамыту.

Бейнелерді парақ бетінде орналастыра отырып, түрлі-түсті дақтарды қарама-қарсы үйлестіру арқылы бере білу, дөңгелек және толқын тәрізді сызықтарды бейнелеу, дәстүрлі емес әдістермен суреттер салу.

Мүсіндеу

сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексаз кесектерінен бөліп алу, дөңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пайдалана отырып, көкөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру

Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар).

Бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

Жапсыру

дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасауға үйрету;

Фланелеграфте геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін және т.б. орналастыру.

Жапсыруға қызығушылықты ояту. Материалдардың (қағаз) қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру және оларды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу), жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету.

Музыка

түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай алу дағдысын қалыптастыру

Музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау, оны тыңдау, дыбысталу ерекшеліктерін ажырата білу.

Баяу және көтеріңкі дыбысты, музыкалық шығармалардың сипатын ажырата білу (баяу және көңілді әндер).

Әннің мағынасын түсіну, қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажырата білу, әртүрлі музыкалық аспаптарда орындалған таныс әуендерді тыңдау, бұл әуендерді тани білу.




Айы

Ұйымдастырылған іс-әрекет




Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

Қазан

Дене шынықтыру

мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру;

салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру;

қимылды ойындарды бірге ойнауға, өзара оң қарым-қатынас жасауға баулу;

күнделікті өмірде, спорттық жабдықтарды қолдануда қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

қимылдарды белсенді орындауды дамыту және қимылдарды үйлестіру, дене жаттығуларына қызығушылыққа баулу;

денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене сапаларын: ептілік пен шапшаңдықты, үйлесімділікті дамыту;

Сөйлеуді дамыту

ойын мен ойын жаттығулары арқылы сөздік қорын кеңейту;

көрнекілікке сүйенбей айналасындағылардың сөзін түсіну қабілетін дамыту;

дыбыстарды дұрыс айтуды дамыту;

Көркем әдебиет

кейіпкерлерді ойнағанда мінез-құлқын бере білуге, интонациясын қабылдауға дағдыландыру

Математика негіздері

Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру.

ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру;

Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру, ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып, тапсырмаларды орындауды, қимылдардың үйлесімділігін, қолдың ұсақ бұлшық еттерін, «көз бен қолдың» сенсомоторлық кеңістіктік үйлесімділігін дамыту.

Қоршаған ортамен таныстыру

Көлік, байланыс құралдары.

Көлік құралдарының түрлерімен таныстыру.

Ересектердің еңбегі.

Балабақша, балабақша қызметкерлері туралы ұғымдарын кеңейту.

Қазақстан - менің Отаным.

Балалар тұратын қала мен ауыл, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін қалыптастыру.

тірі және өлі табиғат туралы білімдерін байыту;

табиғатта қауіпсіздікті сақтау (саңырауқұлақтар мен жидектер жемеу, жануарларға тиіспеу және т.б.);

құммен, сумен, қармен, ұсақ заттармен ойындарда қауіпсіз әрекет ету дағдыларын қалыптастыру (оларды ауызға алмау, құмды шашпау, заттарды құлаққа, мұрынға тықпау және т.б.);


Қазақ тілі

қарапайым сұрақтарды түсіну және оларға қысқа сөйлемдермен жауап беру дағдысын қалыптастыру. «Мынау не?» деген сұраққа жауап беруге үйрету. «Кереует, есік, терезе» деген сөздерді дұрыс айта білуге жаттықтыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету.

тақпақты жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

Туыстық қатынасқа байланысты сөздерді атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға және тақпақты жатқа айтуға үйрету.


Қарапайым сұрақты түсініп , дұрыс жауап беру дағдыларын қалыптастыру.

Туыстық қатынасқа байланысты сөздерді 1 атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.

Педагогті тыңдап, есте сақтауларын бекіту, тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік міндеті: отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.


жаңа сөздер арқылы сөздік қорларын көбейту, сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру. Педагогтің үлгісі бойынша қысқа мәтіндерді қайталауға үйрету.

Құрастыру

бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және көлденең орналастыру тәсілдерін пайдалану

Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалдарымен (текшелер, кірпіштер, үш қырлы призма, пластина, цилиндр және т.б.), жазықтықтағы құрылыстың орналасу нұсқаларымен таныстыру.

Құрдастарымен бірге құрастыруға баулу, олармен ойнау, қарапайым құрастыру дағдыларын бекіту: үстіне, жанына қою.

Сурет салу

көкөністер мен жемістерді, ыдыстарды, ойыншықтарды, жануарларды бейнелеу, дөңгелек пішінді заттардың суретін салу (шарлар, бұлт, күн);

Бейнелерді парақ бетінде орналастыра отырып, түрлі-түсті дақтарды қарама-қарсы үйлестіру арқылы бере білу, дөңгелек және толқын тәрізді сызықтарды бейнелеу, дәстүрлі емес әдістермен суреттер салу.

Ересектермен бірлескен әрекеттерге қызығушылықты ояту. Қағазға, құмға саусақпен сурет салу, ересектер салған суретті толықтыру.

Мүсіндеу

алақандарының арасында, жазықтықта түзету және домалақтау қозғалыстары арқылы кесектерді жаю, элементтерді қарапайым заттарға (ыдыстар, ойыншықтарды мүсіндеу) біріктіру білігін жетілдіру

Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар және т.б.) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру.


Жапсыру

бейнеленген заттарға сәйкес түстерді таңдай алу дағдысын қалыптастыру

Фланелеграфте геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін және т.б. орналастыру.

Жапсыруға қызығушылықты ояту. Материалдардың (қағаз) қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру және оларды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу), жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету.

Музыка

балалар аспаптарының, музыкалық және шулы ойыншықтардың дыбысталуын ажырату дағдысын қалыптастыру

Музыкалық иллюстрациямен сүйемелденетін әңгімелерге қызықтыру. Кейіпкерді иллюстрациялар, әңгімелер бойынша тану және музыканы есте сақтау.

Баяу және көтеріңкі дыбысты, музыкалық шығармалардың сипатын ажырата білу (баяу және көңілді әндер).

Әннің мағынасын түсіну, қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажырата білу, әртүрлі музыкалық аспаптарда орындалған таныс әуендерді тыңдау, бұл әуендерді тани білу.





Айы

Ұйымдастырылған іс-әрекет




Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

Қараша

Дене шынықтыру

жүру. Белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы еркін жүру және жүгіру дағдыларын қалыптастыру: сапта бір-бірлеп, бірінің артынан бірі, тізені жоғары көтеріп жүру, аралықты сақтай отырып, бағытты өзгертіп қол мен аяқ қозғалыстарын үйлестіру, шеңбер бойлап, қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтай қалып, жүрелеп, бұрылып, "жыланша", заттарды айналып өтіп, төбешікке шығып және төбешіктен түсіп саппен жүру;

Сөйлеуді дамыту

заттардың бөлшектерін ажыратуға және атауға үйрету;

балалардың сөйлеу тілін заттардың қасиеті мен сапасын білдіретін сөздермен байыту;

Көркем әдебиет

тақпақтарды, өлеңдерді мағыналы, асықпай және дыбыстарды анық айтуға үйрету


Математика негіздері

биіктігі мен қалыңдығы бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыруға үйрету

Өлшемдері әртүрлі геометриялық фигураларды, өлшемі, пішіні, түсі бойынша ерекшеленетін біркелкі заттарды топтастыруды, түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі түсі, неғұрлым ұқсас қасиеттері бойынша салыстыру және іріктеуді жетілдіру.


Қоршаған ортамен таныстыру

Тірі және өлі табиғат құбылыстары туралы білімдерін қалыптастыру

тірі және өлі табиғат туралы білімдерін байыту;

табиғатта қауіпсіздікті сақтау (саңырауқұлақтар мен жидектер жемеу, жануарларға тиіспеу және т.б.);

құммен, сумен, қармен, ұсақ заттармен ойындарда қауіпсіз әрекет ету дағдыларын қалыптастыру (оларды ауызға алмау, құмды шашпау, заттарды құлаққа, мұрынға тықпау және т.б.);

табиғатқа сүйіспеншілікке және қамқорлық жасауға баулу.


Қазақ тілі

қарапайым сұрақтарға қысқа сөздер арқылы дұрыс жауап беру. Білімділік міндеті: балаларға дене мүшелерінің қазақша атауын үйрету, сөздерді байланыстыру арқылы сөйлем құрап үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Дамытушылық міндеті: есте сақтау және зейін қойып тыңдауын жетілдіру, тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік міндеті: ұқыптылыққа тәрбиелеу.

жаңа сөздер арқылы сөздік қорларын көбейту. Берілген сөз тіркесін түсінуге және сөздерді қатыстырып, сөз тіркестерін құрауға үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету.

қарапайым срақтарды түсініп, қысқа сөйлемдер арқылы дұрыс жауап беру дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету. Педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету.


қимылын білдіретін сөздерді айта білуді машықтандыру. Күнделікті жиі қолданылатын сөздердің мәнін түсіндіру және есте сақтауға үйрету. Байланыстырып сөйлеу, жай сөйлем құруға машықтандыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Педагогті тыңдау арқылы есте сақтау мен зейінін жетілдіру,тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Сөздік қорларын сөздік ойындар мен жаттығулар арқылы 1 байыту. Тәрбиелік міндеті: ұқыптылыққа тәрбиелеу


Құрастыру

ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан құрастыру

Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалда

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!