Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

    2023- 2024оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары


    Білім беру ұйымы: «Ақерке» балабақшасы

    Shape1

    Топ: Ортаңғы «Еркем» тобы

    Shape2

    Балалардың жасы 3-4 жас

    Shape3 Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету) 2023-2024ж


    Айы

    Ұйымдастырылған іс-әрекет




    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қыркүйек

    Дене шынықтыру

    қимыл белсенділігін дамыту мен үйлестіру және дене жаттығуларына қызығушылықтарын қалыптастыру

    қимылды ойындарды бірге ойнауға, өзара оң қарым-қатынас жасауға баулу;

    күнделікті өмірде, спорттық жабдықтарды қолдануда қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын ояту;

    негізгі қимыл түрлері: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру мен қағып алу, еңбектеу мен өрмелеуді орындаудың қарапайым дағдыларын жетілдіру;

    мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру;


    Сөйлеуді дамыту

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.Дағдыларды қалыптастыру:

    дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды айта білу;

    Жеке дауысты және дауыссыз дыбыстарды, еліктеу сөздерін, сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) дұрыс қайталап айтуға үйрету. Артикуляциялық және дауыс аппаратының, сөйлеу кезінде тыныс алу, есту қабілетінің дамуына ықпал ету.

    Сөйлеу қарқынын, дауыстың жоғарылығы мен күшін ескеріп, дыбыстардың, сөздер мен сөз тіркестерінің анық айтылуына назар аудара отырып, дауыс аппаратын дамыту, артикуляциялық гимнастика жасау.


    Көркем әдебиет

    ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сөздерді есте сақтауға үйрету

    қолжетімді халық ауыз әдебиеті, көркем әдебиет шығармаларына, театр әлеміне баулу;

    кітаптарға қызығушылықты дамыту;

    Математика негіздері

    Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ" ұғымдары туралы түсініктерін қалыптастыру.

    қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру;

    түрлі сенсорлық әсерлермен байыту;

    қоршаған ортада бірлесіп әрекет етуді дамыту;

    түрлі балалар әрекеттерінде көз бен қол үйлесімділігін, қолдардың ұсақ моторикасын дамыту;

    заттарды түсі, көлемі, пішіні бойынша өзбетінше зерттеу.


    Қоршаған ортамен таныстыру

    отбасылық суреттерді қарауға және отбасы мүшелері мен олардың әрекеттерін атауға үйрету. "Отбасы", "Үй", "Демалыста" және басқа мазмұнды-рөлдік ойындарды ұйымдастыру;

    балаларды қоршаған ортадағы заттардың атауларымен және олардың міндеттерімен таныстыру, таныс заттарды ажыратуға үйрету;

    отбасына, туған өлкесіне, Отанға деген сүйіспеншілікке, ересектерге құрмет көрсете білуге, кішілерге жанашыр болуға тәрбиелеу;

    еңбектің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау;


    Қазақ тілі

    қазақ тіліндегі сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру, қойылған сұраққа жауап беруге үйрету, балабақша, топ, үстел, орындық сөздерін дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Сөздік қорларын және артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту.

    қазақ тілінде сөздерді түсіне білу және есте сақтау дағдыларын қалыптастыру. Білімділік міндеті: балаларды қазақша амандасып, қарапайым сұраққа жауап беруге үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Дамытушылық міндеті: артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту.

    педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету, сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру, «доп, қуыршақ, мәшине» деген сөздерін дұрыс айта білуге жаттықтыру, есте сақтау мен артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Ойыншықтарын күтіп ойнауға және ұқыптылыққа тәрбиелеу.

    Құрастыру

    әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыру;

    Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалдарымен (текшелер, кірпіштер, үш қырлы призма, пластина, цилиндр және т.б.), азықтықтағы құрылыстың орналасу нұсқаларымен таныстыру.


    Сурет салу

    Түрлі бағытта тура сызықтарды, олардың қиылысуын жүргізе білуді қалыптастыру:

    Балалардың бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын ояту, көркемдік қабылдауларын дамыту.

    Бейнелерді парақ бетінде орналастыра отырып, түрлі-түсті дақтарды қарама-қарсы үйлестіру арқылы бере білу, дөңгелек және толқын тәрізді сызықтарды бейнелеу, дәстүрлі емес әдістермен суреттер салу.

    Мүсіндеу

    сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексаз кесектерінен бөліп алу, дөңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пайдалана отырып, көкөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру

    Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар).

    Бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

    Жапсыру

    дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасауға үйрету;

    Фланелеграфте геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін және т.б. орналастыру.

    Жапсыруға қызығушылықты ояту. Материалдардың (қағаз) қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру және оларды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу), жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету.

    Музыка

    түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай алу дағдысын қалыптастыру

    Музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау, оны тыңдау, дыбысталу ерекшеліктерін ажырата білу.

    Баяу және көтеріңкі дыбысты, музыкалық шығармалардың сипатын ажырата білу (баяу және көңілді әндер).

    Әннің мағынасын түсіну, қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажырата білу, әртүрлі музыкалық аспаптарда орындалған таныс әуендерді тыңдау, бұл әуендерді тани білу.




    Айы

    Ұйымдастырылған іс-әрекет




    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қазан

    Дене шынықтыру

    мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру;

    салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру;

    қимылды ойындарды бірге ойнауға, өзара оң қарым-қатынас жасауға баулу;

    күнделікті өмірде, спорттық жабдықтарды қолдануда қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    қимылдарды белсенді орындауды дамыту және қимылдарды үйлестіру, дене жаттығуларына қызығушылыққа баулу;

    денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене сапаларын: ептілік пен шапшаңдықты, үйлесімділікті дамыту;

    Сөйлеуді дамыту

    ойын мен ойын жаттығулары арқылы сөздік қорын кеңейту;

    көрнекілікке сүйенбей айналасындағылардың сөзін түсіну қабілетін дамыту;

    дыбыстарды дұрыс айтуды дамыту;

    Көркем әдебиет

    кейіпкерлерді ойнағанда мінез-құлқын бере білуге, интонациясын қабылдауға дағдыландыру

    Математика негіздері

    Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру.

    ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру;

    Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру, ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып, тапсырмаларды орындауды, қимылдардың үйлесімділігін, қолдың ұсақ бұлшық еттерін, «көз бен қолдың» сенсомоторлық кеңістіктік үйлесімділігін дамыту.

    Қоршаған ортамен таныстыру

    Көлік, байланыс құралдары.

    Көлік құралдарының түрлерімен таныстыру.

    Ересектердің еңбегі.

    Балабақша, балабақша қызметкерлері туралы ұғымдарын кеңейту.

    Қазақстан - менің Отаным.

    Балалар тұратын қала мен ауыл, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін қалыптастыру.

    тірі және өлі табиғат туралы білімдерін байыту;

    табиғатта қауіпсіздікті сақтау (саңырауқұлақтар мен жидектер жемеу, жануарларға тиіспеу және т.б.);

    құммен, сумен, қармен, ұсақ заттармен ойындарда қауіпсіз әрекет ету дағдыларын қалыптастыру (оларды ауызға алмау, құмды шашпау, заттарды құлаққа, мұрынға тықпау және т.б.);


    Қазақ тілі

    қарапайым сұрақтарды түсіну және оларға қысқа сөйлемдермен жауап беру дағдысын қалыптастыру. «Мынау не?» деген сұраққа жауап беруге үйрету. «Кереует, есік, терезе» деген сөздерді дұрыс айта білуге жаттықтыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету.

    тақпақты жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

    Туыстық қатынасқа байланысты сөздерді атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға және тақпақты жатқа айтуға үйрету.


    Қарапайым сұрақты түсініп , дұрыс жауап беру дағдыларын қалыптастыру.

    Туыстық қатынасқа байланысты сөздерді 1 атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.

    Педагогті тыңдап, есте сақтауларын бекіту, тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік міндеті: отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.


    жаңа сөздер арқылы сөздік қорларын көбейту, сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру. Педагогтің үлгісі бойынша қысқа мәтіндерді қайталауға үйрету.

    Құрастыру

    бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және көлденең орналастыру тәсілдерін пайдалану

    Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалдарымен (текшелер, кірпіштер, үш қырлы призма, пластина, цилиндр және т.б.), жазықтықтағы құрылыстың орналасу нұсқаларымен таныстыру.

    Құрдастарымен бірге құрастыруға баулу, олармен ойнау, қарапайым құрастыру дағдыларын бекіту: үстіне, жанына қою.

    Сурет салу

    көкөністер мен жемістерді, ыдыстарды, ойыншықтарды, жануарларды бейнелеу, дөңгелек пішінді заттардың суретін салу (шарлар, бұлт, күн);

    Бейнелерді парақ бетінде орналастыра отырып, түрлі-түсті дақтарды қарама-қарсы үйлестіру арқылы бере білу, дөңгелек және толқын тәрізді сызықтарды бейнелеу, дәстүрлі емес әдістермен суреттер салу.

    Ересектермен бірлескен әрекеттерге қызығушылықты ояту. Қағазға, құмға саусақпен сурет салу, ересектер салған суретті толықтыру.

    Мүсіндеу

    алақандарының арасында, жазықтықта түзету және домалақтау қозғалыстары арқылы кесектерді жаю, элементтерді қарапайым заттарға (ыдыстар, ойыншықтарды мүсіндеу) біріктіру білігін жетілдіру

    Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар және т.б.) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру.


    Жапсыру

    бейнеленген заттарға сәйкес түстерді таңдай алу дағдысын қалыптастыру

    Фланелеграфте геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін және т.б. орналастыру.

    Жапсыруға қызығушылықты ояту. Материалдардың (қағаз) қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру және оларды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу), жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету.

    Музыка

    балалар аспаптарының, музыкалық және шулы ойыншықтардың дыбысталуын ажырату дағдысын қалыптастыру

    Музыкалық иллюстрациямен сүйемелденетін әңгімелерге қызықтыру. Кейіпкерді иллюстрациялар, әңгімелер бойынша тану және музыканы есте сақтау.

    Баяу және көтеріңкі дыбысты, музыкалық шығармалардың сипатын ажырата білу (баяу және көңілді әндер).

    Әннің мағынасын түсіну, қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажырата білу, әртүрлі музыкалық аспаптарда орындалған таныс әуендерді тыңдау, бұл әуендерді тани білу.





    Айы

    Ұйымдастырылған іс-әрекет




    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қараша

    Дене шынықтыру

    жүру. Белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы еркін жүру және жүгіру дағдыларын қалыптастыру: сапта бір-бірлеп, бірінің артынан бірі, тізені жоғары көтеріп жүру, аралықты сақтай отырып, бағытты өзгертіп қол мен аяқ қозғалыстарын үйлестіру, шеңбер бойлап, қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтай қалып, жүрелеп, бұрылып, "жыланша", заттарды айналып өтіп, төбешікке шығып және төбешіктен түсіп саппен жүру;

    Сөйлеуді дамыту

    заттардың бөлшектерін ажыратуға және атауға үйрету;

    балалардың сөйлеу тілін заттардың қасиеті мен сапасын білдіретін сөздермен байыту;

    Көркем әдебиет

    тақпақтарды, өлеңдерді мағыналы, асықпай және дыбыстарды анық айтуға үйрету


    Математика негіздері

    биіктігі мен қалыңдығы бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыруға үйрету

    Өлшемдері әртүрлі геометриялық фигураларды, өлшемі, пішіні, түсі бойынша ерекшеленетін біркелкі заттарды топтастыруды, түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі түсі, неғұрлым ұқсас қасиеттері бойынша салыстыру және іріктеуді жетілдіру.


    Қоршаған ортамен таныстыру

    Тірі және өлі табиғат құбылыстары туралы білімдерін қалыптастыру

    тірі және өлі табиғат туралы білімдерін байыту;

    табиғатта қауіпсіздікті сақтау (саңырауқұлақтар мен жидектер жемеу, жануарларға тиіспеу және т.б.);

    құммен, сумен, қармен, ұсақ заттармен ойындарда қауіпсіз әрекет ету дағдыларын қалыптастыру (оларды ауызға алмау, құмды шашпау, заттарды құлаққа, мұрынға тықпау және т.б.);

    табиғатқа сүйіспеншілікке және қамқорлық жасауға баулу.


    Қазақ тілі

    қарапайым сұрақтарға қысқа сөздер арқылы дұрыс жауап беру. Білімділік міндеті: балаларға дене мүшелерінің қазақша атауын үйрету, сөздерді байланыстыру арқылы сөйлем құрап үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Дамытушылық міндеті: есте сақтау және зейін қойып тыңдауын жетілдіру, тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік міндеті: ұқыптылыққа тәрбиелеу.

    жаңа сөздер арқылы сөздік қорларын көбейту. Берілген сөз тіркесін түсінуге және сөздерді қатыстырып, сөз тіркестерін құрауға үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету.

    қарапайым срақтарды түсініп, қысқа сөйлемдер арқылы дұрыс жауап беру дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету. Педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету.


    қимылын білдіретін сөздерді айта білуді машықтандыру. Күнделікті жиі қолданылатын сөздердің мәнін түсіндіру және есте сақтауға үйрету. Байланыстырып сөйлеу, жай сөйлем құруға машықтандыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Педагогті тыңдау арқылы есте сақтау мен зейінін жетілдіру,тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Сөздік қорларын сөздік ойындар мен жаттығулар арқылы 1 байыту. Тәрбиелік міндеті: ұқыптылыққа тәрбиелеу


    Құрастыру

    ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан құрастыру

    Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалда

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дощанова Салтанат Бейбитовна
    23 Ақпан 2024
    317
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Циклограмма

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Циклограмма

    Материал туралы қысқаша түсінік
    перспективалық жоспар ортаңғы топ
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары және Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде

    2023- 2024оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекеттің перспективалық жоспары


    Білім беру ұйымы: «Ақерке» балабақшасы

    Shape1

    Топ: Ортаңғы «Еркем» тобы

    Shape2

    Балалардың жасы 3-4 жас

    Shape3 Жоспардың құрылу кезеңі (айды, жылды көрсету) 2023-2024ж


    Айы

    Ұйымдастырылған іс-әрекет




    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қыркүйек

    Дене шынықтыру

    қимыл белсенділігін дамыту мен үйлестіру және дене жаттығуларына қызығушылықтарын қалыптастыру

    қимылды ойындарды бірге ойнауға, өзара оң қарым-қатынас жасауға баулу;

    күнделікті өмірде, спорттық жабдықтарды қолдануда қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын ояту;

    негізгі қимыл түрлері: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру мен қағып алу, еңбектеу мен өрмелеуді орындаудың қарапайым дағдыларын жетілдіру;

    мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру;


    Сөйлеуді дамыту

    Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.Дағдыларды қалыптастыру:

    дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды айта білу;

    Жеке дауысты және дауыссыз дыбыстарды, еліктеу сөздерін, сөздерді және қарапайым сөз тіркестерін (2-4 сөз) дұрыс қайталап айтуға үйрету. Артикуляциялық және дауыс аппаратының, сөйлеу кезінде тыныс алу, есту қабілетінің дамуына ықпал ету.

    Сөйлеу қарқынын, дауыстың жоғарылығы мен күшін ескеріп, дыбыстардың, сөздер мен сөз тіркестерінің анық айтылуына назар аудара отырып, дауыс аппаратын дамыту, артикуляциялық гимнастика жасау.


    Көркем әдебиет

    ертегілердің мазмұнын түсінуге, тыңдауға, бейнелі сөздерді есте сақтауға үйрету

    қолжетімді халық ауыз әдебиеті, көркем әдебиет шығармаларына, театр әлеміне баулу;

    кітаптарға қызығушылықты дамыту;

    Математика негіздері

    Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ" ұғымдары туралы түсініктерін қалыптастыру.

    қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру;

    түрлі сенсорлық әсерлермен байыту;

    қоршаған ортада бірлесіп әрекет етуді дамыту;

    түрлі балалар әрекеттерінде көз бен қол үйлесімділігін, қолдардың ұсақ моторикасын дамыту;

    заттарды түсі, көлемі, пішіні бойынша өзбетінше зерттеу.


    Қоршаған ортамен таныстыру

    отбасылық суреттерді қарауға және отбасы мүшелері мен олардың әрекеттерін атауға үйрету. "Отбасы", "Үй", "Демалыста" және басқа мазмұнды-рөлдік ойындарды ұйымдастыру;

    балаларды қоршаған ортадағы заттардың атауларымен және олардың міндеттерімен таныстыру, таныс заттарды ажыратуға үйрету;

    отбасына, туған өлкесіне, Отанға деген сүйіспеншілікке, ересектерге құрмет көрсете білуге, кішілерге жанашыр болуға тәрбиелеу;

    еңбектің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау;


    Қазақ тілі

    қазақ тіліндегі сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру, қойылған сұраққа жауап беруге үйрету, балабақша, топ, үстел, орындық сөздерін дұрыс айту дағдыларын қалыптастыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Сөздік қорларын және артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту.

    қазақ тілінде сөздерді түсіне білу және есте сақтау дағдыларын қалыптастыру. Білімділік міндеті: балаларды қазақша амандасып, қарапайым сұраққа жауап беруге үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Дамытушылық міндеті: артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту.

    педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету, сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру, «доп, қуыршақ, мәшине» деген сөздерін дұрыс айта білуге жаттықтыру, есте сақтау мен артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Ойыншықтарын күтіп ойнауға және ұқыптылыққа тәрбиелеу.

    Құрастыру

    әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар құрастыру;

    Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалдарымен (текшелер, кірпіштер, үш қырлы призма, пластина, цилиндр және т.б.), азықтықтағы құрылыстың орналасу нұсқаларымен таныстыру.


    Сурет салу

    Түрлі бағытта тура сызықтарды, олардың қиылысуын жүргізе білуді қалыптастыру:

    Балалардың бейнелеу әрекетіне деген қызығушылығын ояту, көркемдік қабылдауларын дамыту.

    Бейнелерді парақ бетінде орналастыра отырып, түрлі-түсті дақтарды қарама-қарсы үйлестіру арқылы бере білу, дөңгелек және толқын тәрізді сызықтарды бейнелеу, дәстүрлі емес әдістермен суреттер салу.

    Мүсіндеу

    сазбалшықтың, ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. Сазбалшық, қамыр, ермексаз кесектерінен бөліп алу, дөңгелектеу, ширату, созу тәсілдерін пайдалана отырып, көкөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру

    Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар).

    Бірнеше бөліктерді қосу, қысу, біріктіру арқылы өсімдіктерді және жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру.

    Жапсыру

    дайын пішіндерден заттардың бейнесін жасауға үйрету;

    Фланелеграфте геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін және т.б. орналастыру.

    Жапсыруға қызығушылықты ояту. Материалдардың (қағаз) қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру және оларды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу), жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету.

    Музыка

    түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдай алу дағдысын қалыптастыру

    Музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау, оны тыңдау, дыбысталу ерекшеліктерін ажырата білу.

    Баяу және көтеріңкі дыбысты, музыкалық шығармалардың сипатын ажырата білу (баяу және көңілді әндер).

    Әннің мағынасын түсіну, қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажырата білу, әртүрлі музыкалық аспаптарда орындалған таныс әуендерді тыңдау, бұл әуендерді тани білу.




    Айы

    Ұйымдастырылған іс-әрекет




    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қазан

    Дене шынықтыру

    мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру;

    салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру;

    қимылды ойындарды бірге ойнауға, өзара оң қарым-қатынас жасауға баулу;

    күнделікті өмірде, спорттық жабдықтарды қолдануда қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    қимылдарды белсенді орындауды дамыту және қимылдарды үйлестіру, дене жаттығуларына қызығушылыққа баулу;

    денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене сапаларын: ептілік пен шапшаңдықты, үйлесімділікті дамыту;

    Сөйлеуді дамыту

    ойын мен ойын жаттығулары арқылы сөздік қорын кеңейту;

    көрнекілікке сүйенбей айналасындағылардың сөзін түсіну қабілетін дамыту;

    дыбыстарды дұрыс айтуды дамыту;

    Көркем әдебиет

    кейіпкерлерді ойнағанда мінез-құлқын бере білуге, интонациясын қабылдауға дағдыландыру

    Математика негіздері

    Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру.

    ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру;

    Заттар мен құралдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру, ауызша нұсқау мен үлгіге сүйене отырып, тапсырмаларды орындауды, қимылдардың үйлесімділігін, қолдың ұсақ бұлшық еттерін, «көз бен қолдың» сенсомоторлық кеңістіктік үйлесімділігін дамыту.

    Қоршаған ортамен таныстыру

    Көлік, байланыс құралдары.

    Көлік құралдарының түрлерімен таныстыру.

    Ересектердің еңбегі.

    Балабақша, балабақша қызметкерлері туралы ұғымдарын кеңейту.

    Қазақстан - менің Отаным.

    Балалар тұратын қала мен ауыл, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін қалыптастыру.

    тірі және өлі табиғат туралы білімдерін байыту;

    табиғатта қауіпсіздікті сақтау (саңырауқұлақтар мен жидектер жемеу, жануарларға тиіспеу және т.б.);

    құммен, сумен, қармен, ұсақ заттармен ойындарда қауіпсіз әрекет ету дағдыларын қалыптастыру (оларды ауызға алмау, құмды шашпау, заттарды құлаққа, мұрынға тықпау және т.б.);


    Қазақ тілі

    қарапайым сұрақтарды түсіну және оларға қысқа сөйлемдермен жауап беру дағдысын қалыптастыру. «Мынау не?» деген сұраққа жауап беруге үйрету. «Кереует, есік, терезе» деген сөздерді дұрыс айта білуге жаттықтыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету.

    тақпақты жатқа айту дағдыларын қалыптастыру.

    Туыстық қатынасқа байланысты сөздерді атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға және тақпақты жатқа айтуға үйрету.


    Қарапайым сұрақты түсініп , дұрыс жауап беру дағдыларын қалыптастыру.

    Туыстық қатынасқа байланысты сөздерді 1 атауларын айту және түсіну дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.

    Педагогті тыңдап, есте сақтауларын бекіту, тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік міндеті: отбасына деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.


    жаңа сөздер арқылы сөздік қорларын көбейту, сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айта алу дағдыларын қалыптастыру. Педагогтің үлгісі бойынша қысқа мәтіндерді қайталауға үйрету.

    Құрастыру

    бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және көлденең орналастыру тәсілдерін пайдалану

    Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалдарымен (текшелер, кірпіштер, үш қырлы призма, пластина, цилиндр және т.б.), жазықтықтағы құрылыстың орналасу нұсқаларымен таныстыру.

    Құрдастарымен бірге құрастыруға баулу, олармен ойнау, қарапайым құрастыру дағдыларын бекіту: үстіне, жанына қою.

    Сурет салу

    көкөністер мен жемістерді, ыдыстарды, ойыншықтарды, жануарларды бейнелеу, дөңгелек пішінді заттардың суретін салу (шарлар, бұлт, күн);

    Бейнелерді парақ бетінде орналастыра отырып, түрлі-түсті дақтарды қарама-қарсы үйлестіру арқылы бере білу, дөңгелек және толқын тәрізді сызықтарды бейнелеу, дәстүрлі емес әдістермен суреттер салу.

    Ересектермен бірлескен әрекеттерге қызығушылықты ояту. Қағазға, құмға саусақпен сурет салу, ересектер салған суретті толықтыру.

    Мүсіндеу

    алақандарының арасында, жазықтықта түзету және домалақтау қозғалыстары арқылы кесектерді жаю, элементтерді қарапайым заттарға (ыдыстар, ойыншықтарды мүсіндеу) біріктіру білігін жетілдіру

    Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар және т.б.) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру.


    Жапсыру

    бейнеленген заттарға сәйкес түстерді таңдай алу дағдысын қалыптастыру

    Фланелеграфте геометриялық фигураларды, машиналарды, үйлерді, доптарды, шарларды, гүлдерді, қазақтың ұлттық ою-өрнектерін және т.б. орналастыру.

    Жапсыруға қызығушылықты ояту. Материалдардың (қағаз) қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру және оларды қолданудың қарапайым әдістерін (ұсақтау, жырту, бүктеу), жапсыру жұмыстарын жасау тәсілдерін (желімсіз) үйрету.

    Музыка

    балалар аспаптарының, музыкалық және шулы ойыншықтардың дыбысталуын ажырату дағдысын қалыптастыру

    Музыкалық иллюстрациямен сүйемелденетін әңгімелерге қызықтыру. Кейіпкерді иллюстрациялар, әңгімелер бойынша тану және музыканы есте сақтау.

    Баяу және көтеріңкі дыбысты, музыкалық шығармалардың сипатын ажырата білу (баяу және көңілді әндер).

    Әннің мағынасын түсіну, қоңыраулардың жоғары және төмен дыбысталуын, фортепианоның дыбысталуын ажырата білу, әртүрлі музыкалық аспаптарда орындалған таныс әуендерді тыңдау, бұл әуендерді тани білу.





    Айы

    Ұйымдастырылған іс-әрекет




    Ұйымдастырылған іс- әрекеттің міндеттері

    Қараша

    Дене шынықтыру

    жүру. Белгілі бір тапсырмаларды орындау арқылы еркін жүру және жүгіру дағдыларын қалыптастыру: сапта бір-бірлеп, бірінің артынан бірі, тізені жоғары көтеріп жүру, аралықты сақтай отырып, бағытты өзгертіп қол мен аяқ қозғалыстарын үйлестіру, шеңбер бойлап, қол ұстасып, арқаннан ұстап, тоқтай қалып, жүрелеп, бұрылып, "жыланша", заттарды айналып өтіп, төбешікке шығып және төбешіктен түсіп саппен жүру;

    Сөйлеуді дамыту

    заттардың бөлшектерін ажыратуға және атауға үйрету;

    балалардың сөйлеу тілін заттардың қасиеті мен сапасын білдіретін сөздермен байыту;

    Көркем әдебиет

    тақпақтарды, өлеңдерді мағыналы, асықпай және дыбыстарды анық айтуға үйрету


    Математика негіздері

    биіктігі мен қалыңдығы бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыруға үйрету

    Өлшемдері әртүрлі геометриялық фигураларды, өлшемі, пішіні, түсі бойынша ерекшеленетін біркелкі заттарды топтастыруды, түрлі көлемдегі геометриялық фигураларды негізгі түсі, неғұрлым ұқсас қасиеттері бойынша салыстыру және іріктеуді жетілдіру.


    Қоршаған ортамен таныстыру

    Тірі және өлі табиғат құбылыстары туралы білімдерін қалыптастыру

    тірі және өлі табиғат туралы білімдерін байыту;

    табиғатта қауіпсіздікті сақтау (саңырауқұлақтар мен жидектер жемеу, жануарларға тиіспеу және т.б.);

    құммен, сумен, қармен, ұсақ заттармен ойындарда қауіпсіз әрекет ету дағдыларын қалыптастыру (оларды ауызға алмау, құмды шашпау, заттарды құлаққа, мұрынға тықпау және т.б.);

    табиғатқа сүйіспеншілікке және қамқорлық жасауға баулу.


    Қазақ тілі

    қарапайым сұрақтарға қысқа сөздер арқылы дұрыс жауап беру. Білімділік міндеті: балаларға дене мүшелерінің қазақша атауын үйрету, сөздерді байланыстыру арқылы сөйлем құрап үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Дамытушылық міндеті: есте сақтау және зейін қойып тыңдауын жетілдіру, тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік міндеті: ұқыптылыққа тәрбиелеу.

    жаңа сөздер арқылы сөздік қорларын көбейту. Берілген сөз тіркесін түсінуге және сөздерді қатыстырып, сөз тіркестерін құрауға үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету.

    қарапайым срақтарды түсініп, қысқа сөйлемдер арқылы дұрыс жауап беру дағдыларын қалыптастыру. Сөз ішінде қазақ тіліне тән дыбыстары бар жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету. Педагогтің өтінішімен қарапайым әрекеттерді орындауға үйрету.


    қимылын білдіретін сөздерді айта білуді машықтандыру. Күнделікті жиі қолданылатын сөздердің мәнін түсіндіру және есте сақтауға үйрету. Байланыстырып сөйлеу, жай сөйлем құруға машықтандыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. Педагогті тыңдау арқылы есте сақтау мен зейінін жетілдіру,тіл байлықтарын, артикуляциялық дыбыстай алу қабілеттерін дамыту. Сөздік қорларын сөздік ойындар мен жаттығулар арқылы 1 байыту. Тәрбиелік міндеті: ұқыптылыққа тәрбиелеу


    Құрастыру

    ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан құрастыру

    Балаларды ойын барысында үстел үсті және еден үсті құрылыс материалда

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Балабақша Сабақ жоспары Мектепке дейінгі балалар
    23.02.2024
    317
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дощанова Салтанат Бейбитовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации