Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Циклограмма 2024-2025
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбиелеу-білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы Көксай негізгі мектебі
Мектепалды даярлық О сынып
Балалардың жасы 5 жас
Жоспардың құрылу кезеңі 2-апта 9-13 қыркүйек 2024-2025 оқу жылы
|
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||||||||
|
Балаларды қабылдау |
Балаларды жақсы көңіл-күймен қарсы алу. Балалар үшін қолайлы жағдай жасау. Баланың бүгінгі көңіл-күйі туралы әңгіме онын қызықтырады, баланың жеке пікірін білдіруге қатысады. «Күй күмбірі» күй тындау Мақсаты:балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау, ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру(Біртұтас тәрбие) |
|||||||||||||
|
Ата-аналармен әңгімелесу, Кеңес беру |
Ата-аналармен әңгіме:Балаларды сабаққа уақытысында әкелу, сабақтан қалдырмауды ескерту |
Ата-аналармен әңгіме:Ата-аналарға балалрдың тазалығы жөнінде кеңес беру |
Ата-аналармен әңгіме: «Дұрыс тамақтануға баулу» |
Ата-аналармен әңгіме: Балалардың ертеңгілік жаттығуға үлгертіп алып келуді ескерту. |
Ата –аналармен әңгіме: Балаларға үлкенді құрметтеп айналасына мейрімді болуға баулу |
|||||||||
|
Балалардың дербес |
Сөздік тренинг ойыны: «Болады-болмайды» тренингі(оқушылар шеңберге тұрады, мұғалім болатын нәрселерді айтқанда оқушылар қолдарын үш рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда қолдарын бір рет шапалақтайды)-Мейірімді болуға .... (болады), Кешірімді болуға .... (болады), Қатыгез болуға .... (болмайды), Тәртіпті болуға .... (болады),
|
Ойын: «Мейірімділік жібі» Шарты: Сендер дөңгелене жайғасып отырыңдар. Мен мына қолымдағы жіп орамын қасымда отырғанға беремін, жәй бермеймін, Кімнің немесе ненің мейірімді екендігін айтып беремін. Ал сендер болса, дәл осылай келесі балаға бересіңдер. Еңбек тапсырмасы:Балықтарға жем беру
|
Қоршаған ортаны қорғау оған мейіріммен қарауға тәрбиелеу балалармен шағын әңгіме жүргізу Осылай бола ма? Логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға, айнымалы пікірді байқауға тәрбиелеу. Ойын ережесі. Кім өтірік әңгімені байқаса, сол неге бұлай болмайтынын дәлелдеуі керек. Еңбек тапсырмасы:Гүлдерге су құю |
Үстел үсті ойындары: «Мейірімділік гүлін» құрастыру Балаларға түрлі-түсті қағаздан әртүрлі гүлдерді қиып, жапсырмалайды. Фотосуреттер қарау. Еңбек тапсырмасы:Гүлдерге су құю,шаңдарын сүрту
|
Сурет салу. «Күз» Күз бейнесін салу арқылы жылдың төрт мезгілімен танысып қайталау. |
|||||||||
|
әрекеті(баяу қимылды |
||||||||||||||
|
ойындар,үстел үсті |
||||||||||||||
|
ойындары,бейнелеу |
||||||||||||||
|
әрекеті, кітаптар |
||||||||||||||
|
қарау және тағы басқа |
||||||||||||||
|
әрекеттер) |
||||||||||||||
|
Таңертенгі жаттығу |
Таңғы жаттығу кешені №1 |
|||||||||||||
Ұйымдастырылған іс- әрекетке дайындық |
Жылулық сәті: «Біз бақытты баламыз»
Кел,шеңберге тұрайық, Тату болып жүрейік. |
Жылулық сәті: Мейірімділік-асыл қасиетіміз, Жүректегі таза ақ ниетіміз. Жан дүние кілті, Шаттық пенен күлкі. Биік ұстап соны, Қадірлейік біз!
|
Жылулық сәті: «Нәр алып»
Аман-есен болайық, |
Жылулық сәті: «Қуан,шаттан!»
Қуан, шаттан! |
Жылулық сәті: «Қайырлы таң!»
Қайырлы таң!
Балалар, |
|
|||||||||
Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған іс- әрекет |
1 - ұйымдастырылған іс-әрекет |
|
|||||||||||||
Математика негіздері Тақырыбы: 1 саны және цифры.2 саны және цифры Мақсаты: «бір» және «көп» (бірнеше)терминдерін енгізу, -1 және 2 сандарымен танысу,-заттарды санай алуға,сандардың айтылу реттілігін үйрету,-заттардың қасиетін,белгісін айқындау және оларды топтастыруды үйреті,-сөйлеу тілін және назар аудару дағдыларын дамыту,-қозғалыстарын үйлестіру,ұсақ қол моторикасын қалыптастыруды жалғастыру Күтілетін нәтиже: 1 саны мен 2 санын тани алу және жазу үлгісін дәптерге жаза білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Бір тұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру.
Сөздік ойын: 1-тапсырма. бір-бірден керсетілген заттарды белгіле. Суретте канша зат болса, уяшыкта сонша нүкте салыңдар. 2-тапсырма. Цифрлардың үстінен саусағыңмен жургіз. Ермексаздан жаса. |
Сауат ашу негіздері Тақырыбы: Дыбыс Мақсаты: -сөз және дыбыс терминдері туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру; жазу кезінде арқаны және қолдарды дұрыс ұстау ережелерімен таныстыру, қаламды немесе қарындашты дұрыс ұстауға үйрету; -ойлау қабілеттерін дамыту. Қағылезділікке, бастаған істі аяқтай білуге баулу; - шыдамдылыққа тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: ддыбыстарды ажырата білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Саққұлақ Мақсаты: Есту қабілетін дамыту, белсенді сөздікті толықтыру, фразалық сөйлеуін дамыту Қажетті құралдар: қалқа (тасалап тұратын нәрсе), қоңырау, сылдырмақ, дабыл және т. б. Ойын барысы:Тәрбиеші қалқаның артында тұрып, кезек бойынша жоғарыда аталған заттармен дыбыс шығарып және балалардан дыбыстың қандай заттан шыққанын табуын ұсынады. Дыбыстар бала оларды табу үшін, анық және кезектесіп шығуы керек. 1-тапсырма. Айналаңнан қандай дыбыстарды ести аласың және атап айта аласы?Баяндап бер. 2-тапсырма . Жануарлардың суретін боя.
|
Математика негіздері Тақырыбы: : 1 саны және цифры.2 саны цифры Мақсаты: «бір» және «көп» (бірнеше)терминдерін енгізу, -1 және 2 сандарымен танысу,-заттарды санай алуға,сандардың айтылу реттілігін үйрету,-заттардың қасиетін,белгісін айқындау және оларды топтастыруды үйреті,-сөйлеу тілін және назар аудару дағдыларын дамыту,-қозғалыстарын үйлестіру,ұсақ қол моторикасын қалыптастыруды жалғастыру күтілетін нәтиже: 1 саны мен 2 санын тани алу және жазу үлгісін дәптерге жаза білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Дидактикалық ойын: 3-тапсырма. 1 цифырын тауып, коршап сыз. Оны боя.
4-тапсырма.Суретке қара. Артық затты қоршап сыз.
|
Математика негіздері негіздері Тақырыбы: 3 саны және цифры 4 саны және цифры Мақсаты: -цифр мен заттар санын сәйкестендіруді үйрету ,-заттарды санау дағдыларын жетілдіру,3 және 4 цифрларын дұрыс тану мен бейнелеуді үйрету,-зейін мен логикалық ойлауды дамыту,есте сақтау,сөйлеу,назар аудару дағдыларын дамыту. Күтілетін нәтиже: 1 саны мен 2 санын тани алу және жазу үлгісін дәптерге жаза білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Дидактикалық ойын: 1-тапсырма. Суретке қара. Қнша ит екенін сана.Ұяшыққа сонша нүкте сал.
2-тапсырма.Цифрлардың үстімен саусағыңды жүргіз.Ермексаздан жаса. |
Сауаташу негіздері Тақырыбы: Дауысты дыбыстар Мақсаты-сөйлеу тілінің дыбыстық ерекшелігін меңгерту,-сөйлеу тілін жетілдіру,Дауысты,дауыссыз дыбыс ерекшеліктерін түсіндіру Күтілетін нәтиже: дауыты дыбысттарды жаза білу және дыыбыстай алу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. 1-тапсырма.Суреттерді ата. Дауысты дыбыстан басталатын сөздің суретін қызыл үйге орналастыр.Сызықпен қос. 2-тапсырма.
|
|
||||||||||
Үзіліс : Затты лақтыру мен қағып алуға арналған ойындар |
|
||||||||||||||
БАЛАНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУҒА АРНАЛҒАН ОЙЫНДАР Дауыстарын қайтала. Аң біткенмен алысқан Ақырады арыстан: А-а-а-а-а-а Нәзік дауысы қозының Естіледі алыстан: Мә-ә-ә-ә-ә Дөңгелетіп аузыңды, Жіңішкертіп даусыңды, Бұзаумын деп ойла да, Дауысын оның қайтала: Мө—ө-ө-ө
|
|
Ойын: «Допты қуып жет»
Мақсаты: Балаларды
ептіліке,шапшаңдыққа тәрбиелеу.Тәрбиешінің берген белгісін мұқият
тыңдай білуге үйрету.
|
|
2 - ұйымдастырылған іс-әрекет |
|||||
|
Сөйлемді дамыту Тақырыбы. Менің сүйікті ойыншығым Мақсаты: -ойыншықтардың суретіне қарап,әңгіме құрай білуге үйрету,-сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыыру арқылы ауызекі сөйлеулерін дамыту,-оойыншықтарды бөлісіп,ұжыммен ойнауға тәрбиелеу Күтілетін нәтиже: әр бала өз оййыншығына ұқыпты бола білуін үйрету Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Дидактикалық ойын: АуладаМақсаты: Тілдік естуді және дауысқа еліктеу қабілеттілігін дамыту. Қажетті құралдар: Ойыншық қораз, тауық, қаз, торғай. Ойын барысы: Тәрбиеші өлеңді мәнерлеп оқиды және сәйкес суреттерді көрсетеді. Ақ тауық ау ақ тауық Ақ тауық неден қақсауық Ертемен қыт - қыттайды Ауламыздан шықпайды. Балпаң басқан үйрегім Бұлтыңдайды бүйрегің Жалпақ тұмсық жем іздеп Қырқылдайсың,қоймайсың Тамаққа бір тоймайсың. Торғай – торғай тоқылдақ Жерден тары шоқып ап. Бөтегесі томпайып, «Шиқ-шиқ» десіп отырмақ. Тікірейіп құлағы, Менен бұрын тұрады. Бойын жазып керіліп, Беті – қолын жуады. Мяу – мяу, мяу – мяу.
Сенің сүйікті ойыншығың қандай? Сен ойыншықтарыңды достарыңмен бөлісесің бе? Сұрақтарға жауап береміз. |
Қоршаған ортамен танысу Тақырыбы:Табиғатта не өзгерді? Мақсаты: -күзде табиғатта болатын маусымдық өзгерістерді бақылап,бір-біірінен ажырату және атауларын атап көрсетуге;-себеп-салдар байланыысын анықтауға үйрету;-тәжірибелік-тәжірибеалдық жұмысқа деген қызығушылығын ояту;-бақылау нәтижелерін салыстыыру,талдау және қорытынды жасау қабілеттерін шыңдау. Күтілетін нәтиже: қазіргі ауа райында өзгерістерге тоқтала отырып мезгілде болатын құбылыстардыда білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Зейінді бол Мақсаты: Күрделі геометриялық суреттен үшбұрышты, төртбұрышты, шеңберді көрсете білу. Қажетті құралдар: Геометриялық пішіндер кескінделген суреттер. Ойын барысы: Тәрбиеші көрсеткіш таяқшамен бірінші (екінші, үшінші, төртінші, бесінші, алтыншы) суретті нұсқап, балаларға мынадай сұрақ қояды: Суреттен қандай таныс пішінді көресіңдер? Әрбір суретте өзара ұқсас неше пішін бар? Есептеу кезінде аз қателескен қатар ұтып шығады.
|
Көркем әдебиет Тақырыбы: Кішшкентай бағбан.(әңгімелеу) Мәдіхан Төрежанов Мақсаты: -әңгімелеу барысында бейнелеуіш сөздерді теңдеулерді қолдану,көңіл күймен аз мазмұндауға үйрету;-әңгіме кейіпкерлерімен таныстыру,сурет бойынша қоршаған орта мен табиғат туралы түсініктерін және ойлау қабілеттерін дамыту;-әңгімелеуде ссюжеттік бірізділікті ссақтап,мазмұндауға еңбекті бағалауға тәрбиелеу Күтілетін нәтиже: кішкентай бағбан болу үшін қандай болу қажет екенін бойына сіңіру Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. 1-тапсырма. Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?Балалар қайда жүр? 2-тапсырма.Сәйкес суреттерді сызып қос. Қай сурет тақырыпқа сай келеді? |
Сөйлемді дамыту Тақырыбы. Менің сүйікті ойыншығым Мақсаты: -ойыншықтардың суретіне қарап,әңгіме құрай білуге үйрету,-сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыыру арқылы ауызекі сөйлеулерін дамыту,-оойыншықтарды бөлісіп,ұжыммен ойнауға тәрбиелеу Күтілетін нәтиже: әр бала өз оййыншығына ұқыпты бола білуін үйрету Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Дидактикалық тапсырма: Қол соғу Мақсаты: Тез, дәл қимыл жасау, есту қабілетін жетілдіру, ретімен санауды, қанша, қанша болса сонша ұғымдарын қалыптастыру. Қажетті құралдар: Тәрбиешінің және әрбір баланың алдына тілі бар дөңгелек. Ойын барысы:1-нұсқа: Тәрбиеші қол соғады. Балалар санайды. Тақта алдына шақырылған бала тәрбиешінің неше рет қол соққанын айтуы немесе дөңгелектің тілін саны сонша қара дөңгелекшелер тұрған бөлікке қаратып қоюы тиіс.2-нұсқа: Ойын күрделенеді. Балалар үндемей, қол соғу санын есептейді, әрқайсысы дөңгелек тілін өздігінен жылжытады. Тәрбиеші қатарларды аралап, ойын ережесінің дұрыс орындалуын тексереді.Ойын екі-үш рет қайталанған соң, қорытындысы шығарылады. Ойыншылары қателеспеген қатар ұтып шығады.
|
Көркем әдебиет Тақырыбы. Кішшкентай бағбан.(әңгімелеу) Мәдіхан Төрежанов Мақсаты: -әңгімелеу барысында бейнелеуіш сөздерді теңдеулерді қолдану,көңіл күймен аз мазмұндауға үйрету;-әңгіме кейіпкерлерімен таныстыру,сурет бойынша қоршаған орта мен табиғат туралы түсініктерін және ойлау қабілеттерін дамыту;-әңгімелеуде ссюжеттік бірізділікті ссақтап,мазмұндауға еңбекті бағалауға тәрбиелеу Күтілетін нәтиже: кішкентай бағбан болу үшін қандай болу қажет екенін бойына сіңіру Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік
Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Дидактиалық/ойын 3-тапсырма. Мақалды жаттап ал. Еңбекпен тапқанның Шекер балдан тапқаның
4-тапсырма. Тақырыпқа сай түрлі сызбаларды көрсету арқылы бағбан жылдың қандай мезгілінде көбірек жұмыс жасайд? . |
Үзіліс: Жүгіруге арналған ойындар «Күн мен жаңбыр»
|
Тілді жаттықтыратын тақпақ
«Қуырмаш» |
|
Ойын: «Күн мен
жаңбыр» |
|||||
|
Қазақ тілі Тақырыбы: Біздің сынып Мақсаты: -не?Нелер? сұрақтарына дұрыс жауап беруге жаттықтыру,жаңылтпаш жаттау. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айту,сөздер мен сөйлемдерді түсінуді және қолдануды үйрету;-игерген сөздерін қолданып,шағын мәтіндер құруға дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: баланың отыратын сыныбындағы заттарға мұқият болу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру.
Тапсырма. Суретте көрсетілген бойынша әңгіме құра. Сенің сыныбыңның іші қандай? Дидактикалық ойын:Сиқырлы суреттер Мақсаты: балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту. Ойынның кұрал-жабдықтары: әр түрлі сурет бөлінділері. Ойын барысы: Балалар алдарындағы үлгі бойынша бөлінділерден сурет құрайды. Сурет бойынша әңгіме құрауды ұсыну.
|
Мүсіндеу Тақырыбы: Жеміс бағында Мақсаты: --пішінді мүсіндеудің таныс әдістерін пайдалана отырып,жемістерді мүсіндеу,-бейнені затпен салыстыру,мүсіндегі сәйкестіктерді анықтай білу қабілеттерін дамыту,-балалардың табиғатты сүюге тәрбиелеу Күтілетін нәтиже: балалардың пішінді қолдарымен жасай алулары Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Балаларға рмексаздан жеміс жидектерді мүсіндетіп үйрету. Жасаған жұмыстарын мақтап мадақтап сынып безендіру шкафына салып қою. |
Сауат ашу негіздер Тақырыбы. Біз дыбыс пен сөз туралы не білеміз? Мақсаты: -сөз,дыбыс туралы түсінік беру,-сөздің дыбыстан құралатыныын,дыбыстың дауысты,дауыссыз болып бөлінетіні жөнінде мағлұмат беру Күтілетін нәтиже:дыбыстарды тани отырып оларды дыбыстауды білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Дидактикалық ойын: Зейінді бол Мақсаты: Биік және аласа ұғымдарын бекіту; логикалық ойлауын дамыту. Қажетті құралдар: биік және аласа заттар бейнеленген суреттер немесе ойыншықтар. Ойын барысы: Балаларға биік және аласа заттардың суреттерін немесе ойыншықтарын қарастыруды ұсынады. Әр суретте не бейнеленгенін анықтау. Биік затты көрсеткенде балалар орындарынан тұрады, аласа затты көрсеткенде бастарын төмен түсіреді. 1-тапсырма. 2тапырма.
|
Қазақ тілі Тақырыбы: Біз бала бақшада не істеміз? Мектепте не істейміз? Мақсаты: -сөздерді сөз тіркесімен айтуға,сөйлем құруға жаттықтыру.Қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдерді түсініп және күнделікті өмірде қолдана ббіллуге үйрету,шағын мәтіндер құрауға үйрету;-сөздег қазақ тіліне тән дыбыстардыы ойын жаттығуларында дұрыс айтуға дағдыландыру. Күтілетін нәтиже: бала бала –бақшадан келіп мектепте жасап жүрген іс қимылдарды салыстыра біледі Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру.
|
Қоршаған орта Тақырыбы: Нан қайдан келеді? Мақсаты: -балалардың нанның дастарханға келлу жолы туралы түсіініктерін жетілдіру;-танымдық-ізденістік жұмыстарға талпынысын күшейту; Күтілетін нәтиже:нанның қадірін киелі екенін біледі Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Дидактикалық ойын: Өз үйіңді тап Мақсаты: түстерді ажыратуға жаттықтыру; қабылдауын дамыту; ойынның ережесін сақтауға үйрету. Қажетті құралдар: түрлі-түсті дөңгелектер. Ойын барысы: Балаларға түрлі-түсті дөңгелектер таратып, түстерін атау. Белгі бойынша балалар дөңгелектерінің түсі бойынша үлкен шеңберлер жасап өз үйлерін жылжам тауып, тұра қалу. Тапсырма Суретті бояймыз.
|
||
|
|||||||
|
|||||||
|
Үзіліс: Жүгіруге арналған ойындар « Көбелектер бақалар» |
|||||||
Топ, топ,
добым. |
|
Ойын: « Көбелектер бақалар» Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Жәндіктерге қамқорлық көрсете білуге тәрбиелеу. Ойын барысы: Батпақтың шекарасы төртбұрышты етіп белгіленеді. Мұнда бақалар өмір сүреді. Гүлдерге көбелектер ұшып келіп қонады. Ұлдар бақа сияқты секіреді, қыздар көбелектер сияқты ұшады. Ұсыныс: ойында көбелектер, бақалар болып балалар ойынаушылар қатысады, тәрбиеші де қатысады. |
|||||
4 - ұйымдастырылған іс-әрекет |
|||||||
|
Денешынықтыру Тақырыбы: Біз күшті және ержүрекпіз. Мақсаты: Салауатты өмір салтын ұстауға сақтауға баулу. Күтілетін нәтиже: баланың күшті екенін үнемі аййта отырып өздеріне сенімдерін арттыыруды білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Доппен ойнау Мақсаты: «Жоғарыда-төменде», «астында-үстінде», «сол жақта-оң жақта» ұғымдарын бекіту. Қажетті құралдар: доп. Ойын барысы: 1-нұсқа. Балалар екі топқа бөлінеді. Жіп керіліп, оның екі ұшынан ұстап тұруға болады. «Доп төменде» деген бұйрық берілісімен екі бала (әр топтан) бірден допты жіптің астынан алып өтеді де, «доп жоғарыда» деген бұйрық берілісімен жіптің үстінен лақтырады. Әрі қарай ойынды ойыншылардың келесісі жалғастырады. Ешқандай қате жібермеген команда ұтып шығады. Қимыл-қозғалыс ойыны:
|
Музыка Тақырыбы: Нота үйренейік. Мақсаты--әннің сипатын қабылдау,дауысын дұрыс келтіріп орындау,дауысын дұрыс келтіріп орындау,ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру,әннің кіріспесін,басын,қайырмасын ажыратуға үйрету; -әннің сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау.Музыка сипатын ашық ырғақты,ширақ жүріспен беру. Күтілетін нәтиже:білім адам азығы екенін түсіну,білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Музыка тыңдау: «Гүлдерайым» қазақтың халық әні (өңдеген Т. Қоңыратбай). Ән айту:«До-ре-ми» (Ө. Байділдаев), «Білімің – бұлағың» (Т. Қоңыратбай) Музыкалық-ырғақтық қимылдар: «Марш» (В. Дешевов) Билер:«Жұптасу биі» (чех халық әуені) Ойындар, хороводтар: «Сиқырлы ағаш» («Дидактикалық ойындар» жинағынан) Музыкалық аспапта ойнау
|
Денешынықтыру Тақырыбы: Мен ойнағанды жақсы көремін. Мақсаты:кеңістікті бағдарлай білу шеберлліктерін дамыту,қозғаушы есте сақтау қабілеттерін дамыту. Күтілетін нәтиже: баланың күшті екенін үнемі аййта отырып өздеріне сенімдерін арттыыруды білу Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Ойын шарты: Мақсаты: «Жоғарыда-төменде», «астында-үстінде», «сол жақта-оң жақта» ұғымдарын бекіту.Қажетті құралдар: доп. Ойын барысы2-нұсқа: Балалар сапқа тұрады. Доп бірінші баланың қолында «доп оң жақта» деген бұйрық айтылғанда доп оң жаққа беріледі. «Тоқта» деген бұйрық бойынша допты сапта тұрған балалардың біреуі ұстап қалады. «Доп сол жақта» деген бұйрық бойынша доп сол жаққа беріледі.Тапсырманы дәл әрі тез орындаған балалар жеңімпаздар атанады
|
Музыка Тақырыбы: Нота үйренейік. Мақсаты: әннің сипатын қабылдау,дауысын дұрыс келтіріп орындау,дауысын дұрыс келтіріп орындау,ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру,әннің кіріспесін,басын,қайырмасын ажыратуға үйрету; -әннің сипатына сәйкес ойын әрекеттерін орындау.Музыка сипатын ашық ырғақты,ширақ жүріспен беру. Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Құндылықтар: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Музыка тыңдау: «Гүлдерайым» қазақтың халық әні (өңдеген Т. Қоңыратбай). Ән айту:«До-ре-ми» (Ө. Байділдаев), «Білімің – бұлағың» (Т. Қоңыратбай) Музыкалық-ырғақтық қимылдар: «Марш» (В. Дешевов) Билер:«Жұптасу биі» (чех халық әуені) Ойындар, хороводтар: «Сиқырлы ағаш» («Дидактикалық ойындар» жинағынан) Музыкалық аспапта ойнау
|
Денешынықтыру Тақырыбы: Керуен (таза ауада) Мақсаты :ұлттық ойындарға деген қызығушылықтарыын арттыыру,комуникативтік құзіреттіліктерін дамыту. Күтілетін нәтиже: таза ауада ойнау серуенде пайдалы екенін біледі Құндылықтар: Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік Біртұтас тәрбие: Әділдік және жауапкершілік Қауіпсіздігі: «Судың да сұрауы бар» суды үнемді тұтынуға ұқыпты қарауға қалыптастру. Секіртпеден бір орында тұрып секіру. Бастапқы қалыпқа тұрады. Ырғақпен секіртпенің дәл табан астының тұсына келген сәтте секіріп үлгеруге тырысады.
Допты кегельдерге тигізбей бірқалыпты, оң және сол аяқпен кезек алып жүргізеді. Кегельдер арасымен допты алып жүреді.Допты аяқ басының ішкі жағымен итеріп, кегельдерге тигізбей бірқалыпты, оң және сол аяқпен кезек алып жүргізеді
|
Серуенге дайындық |
Киімдерді реттілікті сақтап дұрыс киінуге үйрету. |
Киімдерді реттілікті сақтап дұрыс киінуге үйрету. |
Киімдерді реттілікті сақтап дұрыс киінуге үйрету. |
Киімдерді реттілікті сақтап дұрыс киінуге үйрету. |
Киімдерді реттілікті сақтап дұрыс киінуге үйрету. |
Кеңістікті бағдарлауға арналған ойындар |
|||||
Серуен Тіл жаттығулары: Ар-араар Тұрлі түсті шар
Ма-ма—ма Бақшадағы алма
|
|
Ойын: «Қандай белгі екенін тап?» Мақсаты: Жол белгілерін ажырата білуге, балалардың жолда жүру ережелері жайында білімдерін бекіту; күнделікті өмірде алған білімін өз бетінше қолдана алуға тәрбиелеу. Қолданатын көрнекіліктер: Сақтандыру, тыйым салу, көрсеткіш және қызмет көрсету: жол белгілері желімденген текшелер. Ойын шарты: 1-ші нұсқа. Жетекші текшелер жатқан үстелге кезекпен шақырады. Бала текшені алып, белгіні атап, сондай сияқты белгілері бар балаларға барады. 2-ші нұсқа. Жүргізуші белгі көрсетеді. Балалар осы белгіні өздерінің текшелерінде табады, көрсетеді және оның не білдіретінін айтады. 3-нұсқа. Ойыншыларға текшелер таратады. Балалар оны мұқият зерттейді. Әрі қарай әр бала өзінің белгісі туралы атын атамай айтып береді, қалғандары оны шешу керек.
|
Балаларды үйге қайтару |
Ата –аналарға кеңес Егер Сіздің балаңыз көпшіл, өз- жақындарыңыз бен бірге бөтен адамдарды жатырқамаса, ойын кезінде өздігімен ойнай білсе, мінезі ашық, өз құрдастарымен мейрімді болса мектепке келген күннен бастап – ақ үйреніп кететіне сеніңіз. |
Ата –аналарға кеңес Егер Сіздің балаңыз көпшіл, өз-жақындарыңыз бен бірге бөтен адамдарды жатырқамаса, ойын кезінде өздігімен ойнай білсе, мінезі ашық, өз құрдастарымен мейрімді болса мектепке келген күннен бастап – ақ үйреніп кететіне сеніңіз. |
Ата –аналарға кеңес - үйдегі жағдайда баланың өзіне - өзі қызмет етудің алғы шарттарына үйрете беріңіз: жуыну, қолын сүрту, шешіну, өз бетімен тамақтану, тамақ ішкенде қасықты пайдалану, горшокқа сұрану. Киімдері міндетті түрде өзіне ыңғайлы болуы шарт: шалбар не болмаса шорты замоксыз, белдеушесіз. |
Ата –аналарға кеңес Егер Сіздің балаңыз көпшіл, өз-жақындарыңыз бен бірге бөтен адамдарды жатырқамаса, ойын кезінде өздігімен ойнай білсе, мінезі ашық, өз құрдастарымен мейрімді болса мектепке келген күннен бастап – ақ үйреніп кететіне сеніңіз. |
Ата –аналарға кеңес - баламен жағымды эмоционалдық жағдайлар жасау қажет, ол көбіне ата – ана жағынан болуы қажет, мектеп туралы, оның өзіне керектігін түсіндіріп балаңызды сүйіп, аймалап, жиі оған өз мейіріміңізді көрсетіңіз. Балаңыздың көзінше мектеп туралы өзіңізді толғандыратын мәселені айтудан аулақ болыңыз. |