Материалдар / Циклограмма мектепалды даярлық топ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Циклограмма мектепалды даярлық топ

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешіге қажет циклограмма жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2020
36355
146 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЦИКЛОГРАММА

Қыркүйек айы

Мектепалды даярлық тобы

Өтпелі тақырып: «Балабақша»

Тақырыпша: «Менің балабақшам». Мерзімі: 3-7.09

Күн тәртібі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика)

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балабақша туралы әңгімелесу, көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.

Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

Тазалығын тексеру. Әңгімелесу: «Менің тобым» Құрылысшымын: «Балабақша жиһазы»

Ойын: «Таныс  болайық» 

Мақсаты:Жаңадан келген балалармен танысу.


«Сәлем балабақша»

 М.Әлімбайдың «Біздің балабақшада» өлеңін оқып беріп, балалармен

бірге қайталау.

Д/о:Дәл осындай жапырақ,

Ұшсын маған жақындап.

Балаларды ұқсас жапырақтарды табуға үйрету, сөйлеу қабілетін дамыту (ағаштардың атауы: үйеңкі, емен, шетен, қайың), тыңдай білуге тәрбиелеу.

Еңбек тапсырмасы: Ойыншықтарды жуу.


«Біз әдепті баламыз» тақырыбында әңгіме

Д/о:Қуыршаққа ыдыс таңда

Балалардың ыдыс түрлері жайындағы мағлұматтарын нығайту; ыдыстарды міндеті бойынша қолдана білу мүмкіндігін қалыптастыру; тапқырлық, байқампаздық, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

Еңбек тапсырмасы: Ойыншықтарды сөреге қою.

«Мен және менің достарым» тақырыбында әңгімелесу

Д/о:Лото

Балаларды заттарды өсу орнына қарай біріктіруге үйрету: олардың өсетін жері туралы айту; балалардың көкөніс, жеміс-жидек, гүлдер жайлы түсініктерін дамыту.

Дидактикалық ойын

«Ол не?»

Мақсаты: топтағы заттардың не үшін керек екенің есте сақтау

«Біз доспыз».әңгіме Суреттерді көру«Менің балабақшам.

Ойын жаттығу «Біреу және көп»

Үстел ойыны

«Пазл»

Балалармен

Еңбек тапсырмасы: Балықтарға жем беру

Жаттығулар кешені №1

Таңғы ас

Ойын- жаттығу : Бақшамызға барғанда,
Жолыққан бар жандарға,
«Қайырлы таң!»- деймін мен.
Күндіз де елді елеймін:
«Қайырлы күн!»- тілеймін.
Үйге кешке келемін,
Не дерімді білемін:
«Кеш жарық!»- деп кіремін.

Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

 «Иә  ма,  жоқ  па?»
(ойланайық,  пікірлесейік )

«Балабақшада  саған  не ұнайды? Дидактикалық ойыны «Сиқырлы суреттер» Мақсаты: балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту.

Балабақшадағы қызықты күндер жайлы әңгімелесу

Жанды домино

Балалардың түр-түс (лентаның) жайлы білетіндерін, бірдей, жұп сөздері туралы түсініктерін дамыту; байқампаздыққа, сөзге жылдам әрекет жасауға үйрету.


Дидактикалық ойыны «Не жоқ?»

Мақсаты: Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.

Сүйікті балабақша туралы әңгімелесу

Дидактикалық ойыны «Суретші қай жерде қателесті?»

Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, суреттегі сәйкессіздікті таба алға үйрету.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі

Өзін өзі тану

Мен - адаммын

Ерекше сөзінің мағанасын түсіндіру арқылы әр бала өзінің ерекшелігін анықтай алуға баулу; Рухани-адамгершілік білім берудің алғашқы қадамына жетелеу, өзін тани білуге тәрбиелеу. Сөздік қорларын дамыту.

Сабақтың әдісі: таныстыру, сұрақ –жауап

дағдыларын дамыту; өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

Көркем əдебиет «Кел балалар оқылық» Ы.Алтынсарин

(өленді жатқа айтуға үйрету)

Балаларды дауыс ырғағымен мəнерлей оқи отырып, логикалық екпінмен, үзілістермен жаттауға, балалардың өлең мазмұнына

деген қатынасын беруге, тілдік бейнелілігін сезінуге баулу

Музыка

«Балабақшаға барамыз»

(Әні мен сөзі А. Досмагамбет)

1.Музыкалық шығарманы тыңдау, эмоциямен қабылдау жəне ажырата

білуге үйрету. Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру, сүйікті балабақшасы туралы əн айтуға үйрету. Музыкалық аспаптармен таныстыру , қызығушылықтарын ояту. Вальс би элементтерімен таныстыру , биге деген қызығушылығын арттыру. "Кім жылдам "ойын арқылы балаларды шапшандылыққа баулу.

Дене шынықтыру

Секіру. Сапқа құру

(далада)

Бір орында тұрып секіруді үйретуді жалғастыру. Сапқа тұру, сап құрылымын өзгертіп қайта тұруға үйрету.

Сөйлеуді дамыту

«Балабақшадағы алғашқы күн»

Сөйлеудің дыбыстық мəдениеті

тыңдауды, айтуды, оқуды, ана тіліне тəн барлық дыбыстарды айта білуді жетілдіру; интонациясына байланысты сөйлемдерді (хабарлы, сұраулы, лепті) ажыратып, сөйлеуде қолдана білуді жетілдіру; ересектердің көмегімен əңгіменің жалғасын жəне соңын ойдан шығару

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

«Бір» деген ұғым – бір ғана заттың санын ғана емес, сонымен қатар бүтін бір топтың жиынтығын да білдіретіндігін ұғындыру. Көрнекілік негізінде 2, 3 санының пайда болуымен таныстыру. 3 саны мен цифр таныстыру, көлеміндегі санды тура жəне кері санауға үйрету. Заттардың (3 жəне одан артық) биіктігін белгілей білуге үйрету.

Сурет салу «Балабақшам»

Балаларды елестету жəне заттарға қарап өздеріне тəн ерекшеліктерін сақтай отырып сурет салуға үйрету. серуен мен саяхат кезінде алған əсерлерін суретте бейнелеу

Дене шынықтыру

Жүру. Еңбектеу

Сапта бір қатармен жүруді үйретуді жалғастыру. Гимнастикалық орындық үстінде ішпен еңбектеуге үйретуді жалғастыру




















Сауат ашу негіздері

«Сөз» жəне «дыбыс»

Біздің балабақшада

«Сөз» жəне «дыбыс» терминдері туралы бастапқы түсініктерін

қалыптастыру. Дауысты жəне дауыссыз дыбыстардың негізгі ерекшеліктерімен

таныстыру.

Құрастыру

Менің балабақшам

(ұжымдық жұмыс)

Құрастыру бөлшектерінің негізгі бөліктерін жəне оған тəн бөлшектерін анықтай білуге үйрету. Дағдыларын қалыптастыру: болашақта жасалатын құрылысты талдай білу, оларды орындау

реттілігін белгілеу жəне оның негізінде нысан жасау; ұжымдық құрылыстар салу.

Мүсіндеу «Балабақша жиһаздары».

Балаларды затқа қарап немесе көз алдарына елестету арқылы көлемі мен пішіні əртүрлі таныс заттарды, тəн ерекше бөліктерді бейнелеуде барлық қол білектері мен саусақтарын дұрыс қозғалту техникасын сақтай отырып, мүсіндеуге үйрету.

Музыка

Музыкалық шығарманы тыңдау, эмоциямен қабылдау жəне ажырата

білуге үйретуді жалғастыру. Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру, сүйікті балабақшасы туралы əн айтуға үйретуді жалғастыру. Музыкалық аспаптармен таныстыру , қызығушылықтарын ояту. Вальс би элементтерімен таныстыру , биге деген қызығушылығын арттыру. "Кім жылдам "ойын арқылы балаларды шапшандылыққа баулу.

«Би үйренейік» вариативтік компонент

« Күзгі жапырақ » биі

1-такт

Балаларға би қимылдарын музыка мазмұнына сәйкес орындауға үйрету. Шығармашылық, қабілеттерін дамыту.

Английский язык вариативтік компонент

My kinder garden

Hello! Greeting.

What is your name?

Формирование коммуникативных умений и навыков. Познакомить со спецификой звучания английской речи. Научить здороваться и прощаться и научить знакомиться детском саду. Воспитывать интерес к изучению иностранного языка

Орыс тілі

Мой любимый детский сад

Обучение умению называть группы предметов ближайшего окружения; совершенствование умения задавать элементарные вопросы и отвечать на них; воспитывать бережное отношение к своей группе, детскому саду

«Сиқырлы бояулар» вариативтік компонент

Менің балабақшам

Өз тәжірибелеріне сүйеніп сурет салу. Сурет салуға қажетті құралдармен (мақталы таяқша, паралон, шаблон, трафарет, бояулар және т.б)

Дене шынықтыру

Жүгіру Тепе-теңдікті сақтау. Футбол

Шашырап жүгіруді үйретуді жалғастыру. Тепе-теңдікті сақтай отырып заттардан аттап жүруге үйретуді жалғастыру. Допты шұңқырға, қақпаға домалатуды үйретуді жалғастыру.

Жаратылыстану

Өлі табиғат

Табиғат құбылыстары туралы білімдерін кеңейту, «өлі табиғат» ұғымымен таныстыру. Өлі табиғат заттарын

адам қолымен жасалған заттардан ажырата білуге үйре

Аппликация «Біздің балабақша»

Балалардың қайшыны қолдану біліктерін бекіту: жолақшаларды тікбұрыштар етіп қию, шаршыларды үшбұрышты етіп қиып алу.Еекіге бүктелген қағаздан елестету бойынша бірнеше бөліктерден заттар жасауды

«Ұлттық ойындар» вариативтік компонент

Күш сынаспақ” ойынын түсіндіру

Әңгімелесу арқылы ойын барысымен таныстыру, түсіндіру. Балабақшада қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтайуды үйрету

Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу.

Серуен

Серуен №1

Серуеннен оралу

Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .

Түскі ас

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Ұйқы

Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.


Аудио ертегі тыңдату



Музыкалық киіз үйден бесік жырын тыңдату

Ертегі оқып беру

Балалар әндерін тыңдату

Аудио ертегі тыңдату

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

Кілемге жатып,аяқты көтеріп,велосипед 
тебу,қалыпқа келу (3-4 рет). 
Жерде жатып,балықша жүзу,екі қолды 
сермеу,қалыпқа келу (3-4 рет). 
Аяқтың ұшымен көтерілу,демді жұтып шығару (3-4 рет). 

Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір,
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір,
Оң аяқ, сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.

Бесін ас

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Ойындар, дербес әрекет






Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

Үстел үсті театры

«Менің балабақшам» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.


Сюжетті-рөлдік ойын

«Қуыршақты тамақтандыр»;

Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.

Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»;

Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,

Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.


«Қуыршақты серуенге киіндіріп, шығарайық»
Мақсаты: Негізгі түстерді меңгеруге, киім атауын атай білуге және сөйлемді қолдана білуге жаттықтыру.

Сюжеттік ойыншықтармен ойындар,

ертегі оқып беру;

үстел үсті театры және т.б.






Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу.

Серуен

  • Балабақша ауласына саяхат ұйымдастыру, балабақша ауласына бақылау жасап, өсіп тұрған өсімдіктердің аттарын атап, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

Бақылау барысы:

Тәрбиеші балаларға алаңдағы емдік шөпке назар аударуларын сұрайды және сұрақтар қояды:

-- Қандай емдік өсімдіктерді білесіңдер?

- Қалақайды неге емдік шөп дейміз? Ол арамшөп емес пе? Қалақайдың жапырақтарының пайдасы қандай?

Балалардың үйге қайтуы

Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру.

Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту.

Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу.

Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту.

Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету.











ЦИКЛОГРАММА

Қыркүйек айы

Мектепалды даярлық тобы

Өтпелі тақырып: «Балабақша»

Тақырыпша: «Сыйластық пен мейірімділік аптасы». Мерзімі: 09-13.09

Күн тәртібі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!