Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ЦИКЛОГРАММА

    Қыркүйек айы

    Мектепалды даярлық тобы

    Өтпелі тақырып: «Балабақша»

    Тақырыпша: «Менің балабақшам». Мерзімі: 3-7.09

    Күн тәртібі

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Балаларды қабылдау

    Ата-аналармен әңгімелесу

    Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

    Таңертеңгі гимнастика)

    Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балабақша туралы әңгімелесу, көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.

    Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

    Тазалығын тексеру. Әңгімелесу: «Менің тобым» Құрылысшымын: «Балабақша жиһазы»

    Ойын: «Таныс  болайық» 

    Мақсаты:Жаңадан келген балалармен танысу.


    «Сәлем балабақша»

     М.Әлімбайдың «Біздің балабақшада» өлеңін оқып беріп, балалармен

    бірге қайталау.

    Д/о:Дәл осындай жапырақ,

    Ұшсын маған жақындап.

    Балаларды ұқсас жапырақтарды табуға үйрету, сөйлеу қабілетін дамыту (ағаштардың атауы: үйеңкі, емен, шетен, қайың), тыңдай білуге тәрбиелеу.

    Еңбек тапсырмасы: Ойыншықтарды жуу.


    «Біз әдепті баламыз» тақырыбында әңгіме

    Д/о:Қуыршаққа ыдыс таңда

    Балалардың ыдыс түрлері жайындағы мағлұматтарын нығайту; ыдыстарды міндеті бойынша қолдана білу мүмкіндігін қалыптастыру; тапқырлық, байқампаздық, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

    Еңбек тапсырмасы: Ойыншықтарды сөреге қою.

    «Мен және менің достарым» тақырыбында әңгімелесу

    Д/о:Лото

    Балаларды заттарды өсу орнына қарай біріктіруге үйрету: олардың өсетін жері туралы айту; балалардың көкөніс, жеміс-жидек, гүлдер жайлы түсініктерін дамыту.

    Дидактикалық ойын

    «Ол не?»

    Мақсаты: топтағы заттардың не үшін керек екенің есте сақтау

    «Біз доспыз».әңгіме Суреттерді көру«Менің балабақшам.

    Ойын жаттығу «Біреу және көп»

    Үстел ойыны

    «Пазл»

    Балалармен

    Еңбек тапсырмасы: Балықтарға жем беру

    Жаттығулар кешені №1

    Таңғы ас

    Ойын- жаттығу : Бақшамызға барғанда,
    Жолыққан бар жандарға,
    «Қайырлы таң!»- деймін мен.
    Күндіз де елді елеймін:
    «Қайырлы күн!»- тілеймін.
    Үйге кешке келемін,
    Не дерімді білемін:
    «Кеш жарық!»- деп кіремін.

    Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

    Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

     «Иә  ма,  жоқ  па?»
    (ойланайық,  пікірлесейік )

    «Балабақшада  саған  не ұнайды? Дидактикалық ойыны «Сиқырлы суреттер» Мақсаты: балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту.

    Балабақшадағы қызықты күндер жайлы әңгімелесу

    Жанды домино

    Балалардың түр-түс (лентаның) жайлы білетіндерін, бірдей, жұп сөздері туралы түсініктерін дамыту; байқампаздыққа, сөзге жылдам әрекет жасауға үйрету.


    Дидактикалық ойыны «Не жоқ?»

    Мақсаты: Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.

    Сүйікті балабақша туралы әңгімелесу

    Дидактикалық ойыны «Суретші қай жерде қателесті?»

    Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, суреттегі сәйкессіздікті таба алға үйрету.

    Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі

    Өзін өзі тану

    Мен - адаммын

    Ерекше сөзінің мағанасын түсіндіру арқылы әр бала өзінің ерекшелігін анықтай алуға баулу; Рухани-адамгершілік білім берудің алғашқы қадамына жетелеу, өзін тани білуге тәрбиелеу. Сөздік қорларын дамыту.

    Сабақтың әдісі: таныстыру, сұрақ –жауап

    дағдыларын дамыту; өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

    Көркем əдебиет «Кел балалар оқылық» Ы.Алтынсарин

    (өленді жатқа айтуға үйрету)

    Балаларды дауыс ырғағымен мəнерлей оқи отырып, логикалық екпінмен, үзілістермен жаттауға, балалардың өлең мазмұнына

    деген қатынасын беруге, тілдік бейнелілігін сезінуге баулу

    Музыка

    «Балабақшаға барамыз»

    (Әні мен сөзі А. Досмагамбет)

    1.Музыкалық шығарманы тыңдау, эмоциямен қабылдау жəне ажырата

    білуге үйрету. Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру, сүйікті балабақшасы туралы əн айтуға үйрету. Музыкалық аспаптармен таныстыру , қызығушылықтарын ояту. Вальс би элементтерімен таныстыру , биге деген қызығушылығын арттыру. "Кім жылдам "ойын арқылы балаларды шапшандылыққа баулу.

    Дене шынықтыру

    Секіру. Сапқа құру

    (далада)

    Бір орында тұрып секіруді үйретуді жалғастыру. Сапқа тұру, сап құрылымын өзгертіп қайта тұруға үйрету.

    Сөйлеуді дамыту

    «Балабақшадағы алғашқы күн»

    Сөйлеудің дыбыстық мəдениеті

    тыңдауды, айтуды, оқуды, ана тіліне тəн барлық дыбыстарды айта білуді жетілдіру; интонациясына байланысты сөйлемдерді (хабарлы, сұраулы, лепті) ажыратып, сөйлеуде қолдана білуді жетілдіру; ересектердің көмегімен əңгіменің жалғасын жəне соңын ойдан шығару

    Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

    «Бір» деген ұғым – бір ғана заттың санын ғана емес, сонымен қатар бүтін бір топтың жиынтығын да білдіретіндігін ұғындыру. Көрнекілік негізінде 2, 3 санының пайда болуымен таныстыру. 3 саны мен цифр таныстыру, көлеміндегі санды тура жəне кері санауға үйрету. Заттардың (3 жəне одан артық) биіктігін белгілей білуге үйрету.

    Сурет салу «Балабақшам»

    Балаларды елестету жəне заттарға қарап өздеріне тəн ерекшеліктерін сақтай отырып сурет салуға үйрету. серуен мен саяхат кезінде алған əсерлерін суретте бейнелеу

    Дене шынықтыру

    Жүру. Еңбектеу

    Сапта бір қатармен жүруді үйретуді жалғастыру. Гимнастикалық орындық үстінде ішпен еңбектеуге үйретуді жалғастыру




















    Сауат ашу негіздері

    «Сөз» жəне «дыбыс»

    Біздің балабақшада

    «Сөз» жəне «дыбыс» терминдері туралы бастапқы түсініктерін

    қалыптастыру. Дауысты жəне дауыссыз дыбыстардың негізгі ерекшеліктерімен

    таныстыру.

    Құрастыру

    Менің балабақшам

    (ұжымдық жұмыс)

    Құрастыру бөлшектерінің негізгі бөліктерін жəне оған тəн бөлшектерін анықтай білуге үйрету. Дағдыларын қалыптастыру: болашақта жасалатын құрылысты талдай білу, оларды орындау

    реттілігін белгілеу жəне оның негізінде нысан жасау; ұжымдық құрылыстар салу.

    Мүсіндеу «Балабақша жиһаздары».

    Балаларды затқа қарап немесе көз алдарына елестету арқылы көлемі мен пішіні əртүрлі таныс заттарды, тəн ерекше бөліктерді бейнелеуде барлық қол білектері мен саусақтарын дұрыс қозғалту техникасын сақтай отырып, мүсіндеуге үйрету.

    Музыка

    Музыкалық шығарманы тыңдау, эмоциямен қабылдау жəне ажырата

    білуге үйретуді жалғастыру. Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру, сүйікті балабақшасы туралы əн айтуға үйретуді жалғастыру. Музыкалық аспаптармен таныстыру , қызығушылықтарын ояту. Вальс би элементтерімен таныстыру , биге деген қызығушылығын арттыру. "Кім жылдам "ойын арқылы балаларды шапшандылыққа баулу.

    «Би үйренейік» вариативтік компонент

    « Күзгі жапырақ » биі

    1-такт

    Балаларға би қимылдарын музыка мазмұнына сәйкес орындауға үйрету. Шығармашылық, қабілеттерін дамыту.

    Английский язык вариативтік компонент

    My kinder garden

    Hello! Greeting.

    What is your name?

    Формирование коммуникативных умений и навыков. Познакомить со спецификой звучания английской речи. Научить здороваться и прощаться и научить знакомиться детском саду. Воспитывать интерес к изучению иностранного языка

    Орыс тілі

    Мой любимый детский сад

    Обучение умению называть группы предметов ближайшего окружения; совершенствование умения задавать элементарные вопросы и отвечать на них; воспитывать бережное отношение к своей группе, детскому саду

    «Сиқырлы бояулар» вариативтік компонент

    Менің балабақшам

    Өз тәжірибелеріне сүйеніп сурет салу. Сурет салуға қажетті құралдармен (мақталы таяқша, паралон, шаблон, трафарет, бояулар және т.б)

    Дене шынықтыру

    Жүгіру Тепе-теңдікті сақтау. Футбол

    Шашырап жүгіруді үйретуді жалғастыру. Тепе-теңдікті сақтай отырып заттардан аттап жүруге үйретуді жалғастыру. Допты шұңқырға, қақпаға домалатуды үйретуді жалғастыру.

    Жаратылыстану

    Өлі табиғат

    Табиғат құбылыстары туралы білімдерін кеңейту, «өлі табиғат» ұғымымен таныстыру. Өлі табиғат заттарын

    адам қолымен жасалған заттардан ажырата білуге үйре

    Аппликация «Біздің балабақша»

    Балалардың қайшыны қолдану біліктерін бекіту: жолақшаларды тікбұрыштар етіп қию, шаршыларды үшбұрышты етіп қиып алу.Еекіге бүктелген қағаздан елестету бойынша бірнеше бөліктерден заттар жасауды

    «Ұлттық ойындар» вариативтік компонент

    “Күш сынаспақ” ойынын түсіндіру

    Әңгімелесу арқылы ойын барысымен таныстыру, түсіндіру. Балабақшада қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтайуды үйрету

    Серуенге дайындық

    Киіну: Серуенге шығу.

    Серуен

    Серуен №1

    Серуеннен оралу

    Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .

    Түскі ас

    Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

    Ұйқы

    Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.


    Аудио ертегі тыңдату



    Музыкалық киіз үйден бесік жырын тыңдату

    Ертегі оқып беру

    Балалар әндерін тыңдату

    Аудио ертегі тыңдату

    Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

    Кілемге жатып,аяқты көтеріп,велосипед 
    тебу,қалыпқа келу (3-4 рет). 
    Жерде жатып,балықша жүзу,екі қолды 
    сермеу,қалыпқа келу (3-4 рет). 
    Аяқтың ұшымен көтерілу,демді жұтып шығару (3-4 рет). 

    Сағаттың тіліндей
    Иіліп оңға бір,
    Сағаттың тіліндей
    Иіліп солға бір,
    Оң аяқ, сол аяқ
    Жаттығу оңай-ақ.

    Бесін ас

    Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

    Ойындар, дербес әрекет






    Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

    Үстел үсті театры

    «Менің балабақшам» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.


    Сюжетті-рөлдік ойын

    «Қуыршақты тамақтандыр»;

    Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.

    Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»;

    Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,

    Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.


    «Қуыршақты серуенге киіндіріп, шығарайық»
    Мақсаты: Негізгі түстерді меңгеруге, киім атауын атай білуге және сөйлемді қолдана білуге жаттықтыру.

    Сюжеттік ойыншықтармен ойындар,

    ертегі оқып беру;

    үстел үсті театры және т.б.






    Серуенге дайындық

    Киіну: Серуенге шығу.

    Серуен

    • Балабақша ауласына саяхат ұйымдастыру, балабақша ауласына бақылау жасап, өсіп тұрған өсімдіктердің аттарын атап, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

    Бақылау барысы:

    Тәрбиеші балаларға алаңдағы емдік шөпке назар аударуларын сұрайды және сұрақтар қояды:

    -- Қандай емдік өсімдіктерді білесіңдер?

    - Қалақайды неге емдік шөп дейміз? Ол арамшөп емес пе? Қалақайдың жапырақтарының пайдасы қандай?

    Балалардың үйге қайтуы

    Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру.

    Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту.

    Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу.

    Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту.

    Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету.











    ЦИКЛОГРАММА

    Қыркүйек айы

    Мектепалды даярлық тобы

    Өтпелі тақырып: «Балабақша»

    Тақырыпша: «Сыйластық пен мейірімділік аптасы». Мерзімі: 09-13.09

    Күн тәртібі

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Смаилова Жайна Кадылбековна
    21 Ақпан 2020
    40086
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Циклограмма мектепалды даярлық топ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Циклограмма мектепалды даярлық топ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    тәрбиешіге қажет циклограмма жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ЦИКЛОГРАММА

    Қыркүйек айы

    Мектепалды даярлық тобы

    Өтпелі тақырып: «Балабақша»

    Тақырыпша: «Менің балабақшам». Мерзімі: 3-7.09

    Күн тәртібі

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Балаларды қабылдау

    Ата-аналармен әңгімелесу

    Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

    Таңертеңгі гимнастика)

    Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балабақша туралы әңгімелесу, көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.

    Балаларды қабылдау. Денсаулығы, көңіл- күйі туралы білу.

    Тазалығын тексеру. Әңгімелесу: «Менің тобым» Құрылысшымын: «Балабақша жиһазы»

    Ойын: «Таныс  болайық» 

    Мақсаты:Жаңадан келген балалармен танысу.


    «Сәлем балабақша»

     М.Әлімбайдың «Біздің балабақшада» өлеңін оқып беріп, балалармен

    бірге қайталау.

    Д/о:Дәл осындай жапырақ,

    Ұшсын маған жақындап.

    Балаларды ұқсас жапырақтарды табуға үйрету, сөйлеу қабілетін дамыту (ағаштардың атауы: үйеңкі, емен, шетен, қайың), тыңдай білуге тәрбиелеу.

    Еңбек тапсырмасы: Ойыншықтарды жуу.


    «Біз әдепті баламыз» тақырыбында әңгіме

    Д/о:Қуыршаққа ыдыс таңда

    Балалардың ыдыс түрлері жайындағы мағлұматтарын нығайту; ыдыстарды міндеті бойынша қолдана білу мүмкіндігін қалыптастыру; тапқырлық, байқампаздық, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

    Еңбек тапсырмасы: Ойыншықтарды сөреге қою.

    «Мен және менің достарым» тақырыбында әңгімелесу

    Д/о:Лото

    Балаларды заттарды өсу орнына қарай біріктіруге үйрету: олардың өсетін жері туралы айту; балалардың көкөніс, жеміс-жидек, гүлдер жайлы түсініктерін дамыту.

    Дидактикалық ойын

    «Ол не?»

    Мақсаты: топтағы заттардың не үшін керек екенің есте сақтау

    «Біз доспыз».әңгіме Суреттерді көру«Менің балабақшам.

    Ойын жаттығу «Біреу және көп»

    Үстел ойыны

    «Пазл»

    Балалармен

    Еңбек тапсырмасы: Балықтарға жем беру

    Жаттығулар кешені №1

    Таңғы ас

    Ойын- жаттығу : Бақшамызға барғанда,
    Жолыққан бар жандарға,
    «Қайырлы таң!»- деймін мен.
    Күндіз де елді елеймін:
    «Қайырлы күн!»- тілеймін.
    Үйге кешке келемін,
    Не дерімді білемін:
    «Кеш жарық!»- деп кіремін.

    Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

    Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

     «Иә  ма,  жоқ  па?»
    (ойланайық,  пікірлесейік )

    «Балабақшада  саған  не ұнайды? Дидактикалық ойыны «Сиқырлы суреттер» Мақсаты: балалардың логикалық ойлау қабілетін, ес, зейін, қабылдау процесстерін дамыту.

    Балабақшадағы қызықты күндер жайлы әңгімелесу

    Жанды домино

    Балалардың түр-түс (лентаның) жайлы білетіндерін, бірдей, жұп сөздері туралы түсініктерін дамыту; байқампаздыққа, сөзге жылдам әрекет жасауға үйрету.


    Дидактикалық ойыны «Не жоқ?»

    Мақсаты: Балалардың зейінін, есте сақтау қабілетін дамыту.

    Сүйікті балабақша туралы әңгімелесу

    Дидактикалық ойыны «Суретші қай жерде қателесті?»

    Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту, суреттегі сәйкессіздікті таба алға үйрету.

    Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі

    Өзін өзі тану

    Мен - адаммын

    Ерекше сөзінің мағанасын түсіндіру арқылы әр бала өзінің ерекшелігін анықтай алуға баулу; Рухани-адамгершілік білім берудің алғашқы қадамына жетелеу, өзін тани білуге тәрбиелеу. Сөздік қорларын дамыту.

    Сабақтың әдісі: таныстыру, сұрақ –жауап

    дағдыларын дамыту; өзара сыйластыққа тәрбиелеу.

    Көркем əдебиет «Кел балалар оқылық» Ы.Алтынсарин

    (өленді жатқа айтуға үйрету)

    Балаларды дауыс ырғағымен мəнерлей оқи отырып, логикалық екпінмен, үзілістермен жаттауға, балалардың өлең мазмұнына

    деген қатынасын беруге, тілдік бейнелілігін сезінуге баулу

    Музыка

    «Балабақшаға барамыз»

    (Әні мен сөзі А. Досмагамбет)

    1.Музыкалық шығарманы тыңдау, эмоциямен қабылдау жəне ажырата

    білуге үйрету. Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру, сүйікті балабақшасы туралы əн айтуға үйрету. Музыкалық аспаптармен таныстыру , қызығушылықтарын ояту. Вальс би элементтерімен таныстыру , биге деген қызығушылығын арттыру. "Кім жылдам "ойын арқылы балаларды шапшандылыққа баулу.

    Дене шынықтыру

    Секіру. Сапқа құру

    (далада)

    Бір орында тұрып секіруді үйретуді жалғастыру. Сапқа тұру, сап құрылымын өзгертіп қайта тұруға үйрету.

    Сөйлеуді дамыту

    «Балабақшадағы алғашқы күн»

    Сөйлеудің дыбыстық мəдениеті

    тыңдауды, айтуды, оқуды, ана тіліне тəн барлық дыбыстарды айта білуді жетілдіру; интонациясына байланысты сөйлемдерді (хабарлы, сұраулы, лепті) ажыратып, сөйлеуде қолдана білуді жетілдіру; ересектердің көмегімен əңгіменің жалғасын жəне соңын ойдан шығару

    Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

    «Бір» деген ұғым – бір ғана заттың санын ғана емес, сонымен қатар бүтін бір топтың жиынтығын да білдіретіндігін ұғындыру. Көрнекілік негізінде 2, 3 санының пайда болуымен таныстыру. 3 саны мен цифр таныстыру, көлеміндегі санды тура жəне кері санауға үйрету. Заттардың (3 жəне одан артық) биіктігін белгілей білуге үйрету.

    Сурет салу «Балабақшам»

    Балаларды елестету жəне заттарға қарап өздеріне тəн ерекшеліктерін сақтай отырып сурет салуға үйрету. серуен мен саяхат кезінде алған əсерлерін суретте бейнелеу

    Дене шынықтыру

    Жүру. Еңбектеу

    Сапта бір қатармен жүруді үйретуді жалғастыру. Гимнастикалық орындық үстінде ішпен еңбектеуге үйретуді жалғастыру




















    Сауат ашу негіздері

    «Сөз» жəне «дыбыс»

    Біздің балабақшада

    «Сөз» жəне «дыбыс» терминдері туралы бастапқы түсініктерін

    қалыптастыру. Дауысты жəне дауыссыз дыбыстардың негізгі ерекшеліктерімен

    таныстыру.

    Құрастыру

    Менің балабақшам

    (ұжымдық жұмыс)

    Құрастыру бөлшектерінің негізгі бөліктерін жəне оған тəн бөлшектерін анықтай білуге үйрету. Дағдыларын қалыптастыру: болашақта жасалатын құрылысты талдай білу, оларды орындау

    реттілігін белгілеу жəне оның негізінде нысан жасау; ұжымдық құрылыстар салу.

    Мүсіндеу «Балабақша жиһаздары».

    Балаларды затқа қарап немесе көз алдарына елестету арқылы көлемі мен пішіні əртүрлі таныс заттарды, тəн ерекше бөліктерді бейнелеуде барлық қол білектері мен саусақтарын дұрыс қозғалту техникасын сақтай отырып, мүсіндеуге үйрету.

    Музыка

    Музыкалық шығарманы тыңдау, эмоциямен қабылдау жəне ажырата

    білуге үйретуді жалғастыру. Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру, сүйікті балабақшасы туралы əн айтуға үйретуді жалғастыру. Музыкалық аспаптармен таныстыру , қызығушылықтарын ояту. Вальс би элементтерімен таныстыру , биге деген қызығушылығын арттыру. "Кім жылдам "ойын арқылы балаларды шапшандылыққа баулу.

    «Би үйренейік» вариативтік компонент

    « Күзгі жапырақ » биі

    1-такт

    Балаларға би қимылдарын музыка мазмұнына сәйкес орындауға үйрету. Шығармашылық, қабілеттерін дамыту.

    Английский язык вариативтік компонент

    My kinder garden

    Hello! Greeting.

    What is your name?

    Формирование коммуникативных умений и навыков. Познакомить со спецификой звучания английской речи. Научить здороваться и прощаться и научить знакомиться детском саду. Воспитывать интерес к изучению иностранного языка

    Орыс тілі

    Мой любимый детский сад

    Обучение умению называть группы предметов ближайшего окружения; совершенствование умения задавать элементарные вопросы и отвечать на них; воспитывать бережное отношение к своей группе, детскому саду

    «Сиқырлы бояулар» вариативтік компонент

    Менің балабақшам

    Өз тәжірибелеріне сүйеніп сурет салу. Сурет салуға қажетті құралдармен (мақталы таяқша, паралон, шаблон, трафарет, бояулар және т.б)

    Дене шынықтыру

    Жүгіру Тепе-теңдікті сақтау. Футбол

    Шашырап жүгіруді үйретуді жалғастыру. Тепе-теңдікті сақтай отырып заттардан аттап жүруге үйретуді жалғастыру. Допты шұңқырға, қақпаға домалатуды үйретуді жалғастыру.

    Жаратылыстану

    Өлі табиғат

    Табиғат құбылыстары туралы білімдерін кеңейту, «өлі табиғат» ұғымымен таныстыру. Өлі табиғат заттарын

    адам қолымен жасалған заттардан ажырата білуге үйре

    Аппликация «Біздің балабақша»

    Балалардың қайшыны қолдану біліктерін бекіту: жолақшаларды тікбұрыштар етіп қию, шаршыларды үшбұрышты етіп қиып алу.Еекіге бүктелген қағаздан елестету бойынша бірнеше бөліктерден заттар жасауды

    «Ұлттық ойындар» вариативтік компонент

    “Күш сынаспақ” ойынын түсіндіру

    Әңгімелесу арқылы ойын барысымен таныстыру, түсіндіру. Балабақшада қозғалыс ойындарында ойын ережелерін сақтайуды үйрету

    Серуенге дайындық

    Киіну: Серуенге шығу.

    Серуен

    Серуен №1

    Серуеннен оралу

    Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті .

    Түскі ас

    Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

    Ұйқы

    Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.


    Аудио ертегі тыңдату



    Музыкалық киіз үйден бесік жырын тыңдату

    Ертегі оқып беру

    Балалар әндерін тыңдату

    Аудио ертегі тыңдату

    Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

    Кілемге жатып,аяқты көтеріп,велосипед 
    тебу,қалыпқа келу (3-4 рет). 
    Жерде жатып,балықша жүзу,екі қолды 
    сермеу,қалыпқа келу (3-4 рет). 
    Аяқтың ұшымен көтерілу,демді жұтып шығару (3-4 рет). 

    Сағаттың тіліндей
    Иіліп оңға бір,
    Сағаттың тіліндей
    Иіліп солға бір,
    Оң аяқ, сол аяқ
    Жаттығу оңай-ақ.

    Бесін ас

    Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

    Ойындар, дербес әрекет






    Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

    Үстел үсті театры

    «Менің балабақшам» және т.б. тақырыптар бойынша сюжетті картиналар қарастыру.


    Сюжетті-рөлдік ойын

    «Қуыршақты тамақтандыр»;

    Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.

    Ойын – жаттығу «Қуыршықты жуындыр»;

    Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру,

    Ірі құрылыс материалдарымен ойындар.


    «Қуыршақты серуенге киіндіріп, шығарайық»
    Мақсаты: Негізгі түстерді меңгеруге, киім атауын атай білуге және сөйлемді қолдана білуге жаттықтыру.

    Сюжеттік ойыншықтармен ойындар,

    ертегі оқып беру;

    үстел үсті театры және т.б.






    Серуенге дайындық

    Киіну: Серуенге шығу.

    Серуен

    • Балабақша ауласына саяхат ұйымдастыру, балабақша ауласына бақылау жасап, өсіп тұрған өсімдіктердің аттарын атап, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.

    Бақылау барысы:

    Тәрбиеші балаларға алаңдағы емдік шөпке назар аударуларын сұрайды және сұрақтар қояды:

    -- Қандай емдік өсімдіктерді білесіңдер?

    - Қалақайды неге емдік шөп дейміз? Ол арамшөп емес пе? Қалақайдың жапырақтарының пайдасы қандай?

    Балалардың үйге қайтуы

    Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру.

    Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту.

    Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу.

    Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту.

    Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету.











    ЦИКЛОГРАММА

    Қыркүйек айы

    Мектепалды даярлық тобы

    Өтпелі тақырып: «Балабақша»

    Тақырыпша: «Сыйластық пен мейірімділік аптасы». Мерзімі: 09-13.09

    Күн тәртібі

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мектепалды даярлық Оқу жылы Мектепке дейінгі балалар
    21.02.2020
    40086
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Смаилова Жайна Кадылбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации