Қысқа мерзімді жоспар
|
Мектебі: |
№28 IT мектеп – лицейі |
||||
|
Бөлім: |
Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
Булажанова Г.К |
||||
|
Күні: |
07.02.2022ж |
||||
|
Сыныбы: 8 “Г” |
Қатысушылар саны: 13 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
§4.4 Continue циклін басқарусқару |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else); |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Continue ұғымы мен қызметін анықтайды;. |
||||
|
Көптеген оқушылар: Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды, қолданады; |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Continue нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды;
|
|||||
|
Зерттеу сұрақ |
Саралау тәсілдерін түрлендіріп қолдану оқушылардың толық оқу ортасына тартылуына қалай ықпал етеді? |
||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты/ |
Педагогтің іс – әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал «Сақина салмақ ойыны» әдісі. Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса, менің сұрағыма жауап береді? Осы әдіс арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады және де сабаққа деген назарын аударамын.
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Психологиялық ахуал Оқушылар екі қатарға тұрып, мұғалімнің кімнің қолына сақина салса, сол бала сұраққа жауап береді. |
|
||
|
Топтық жұмыс |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Мұғалім үш топқа есептің берілгенін таратады. Сол есептің жұмыс жасау қызметін анықтап, маңыздылығын тұжырым жазуды ұсынады.
Мұғалім оқушыларға әртүрлі цикл аттары мен программа атауына қарай топқа жинақтауын сұрайды (for, while, Python) Материал жинақтап, постер жасайды.
Дескриптор:
Жетон арқылы бағалау |
Оқушылар сұраққа ойланып, сабақ тақырыбын дәптерлеріне жазады. Әр топ оқулықты қолданып, сontinue циклін басқару нұсқаулығының жұмыс жасау жолын постерге түсіреді. 1 балл |
Слайд Оқулықпен жұмыс (127бет), үлестірмелі материал. |
||
|
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс Саралау тапсырмалары «Тапсырма» тәсілі |
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру)
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Тапсырма» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады. Тапсырма 1 N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр. N,M=map(int,input().split()) while N < M: N=N+1 print(N) if N== 16: quit() if N % 2==0: continue print(N,end=' ') Дескриптор:
Тапсырма 2 Ағылшынның кіші әріптерінен тұратын S жол берілген. Осы жолдан дауысты әріптерді өшіріп, дауыссыздарын экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Ағылшын тілінде «a», «e», «i», «o», «u» және «y» алты дауысты дыбыс бар. S=input('S=') for i in S: if i==’A’ or i==’a’: continue print(i,end='')
Дескриптор:
|
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде практикалық жұмысты орындайды. Тапсырманы орындаған оқушы дескрипторға құс белгіше қояды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара талқылау жасауда Continue нұсқаулығының орындалу қадамдарын шатастыруы мүмкін.
3 балл
4 балл |
Тапсырманың үлгісі. |
||
|
Сабақты бекіту Жұптық жұмыс |
Сабақты қорытындылау үшін «Ашық микрофон» әдісін қолдану.
Жетон арқылы бағалау |
Оқушылар қолдарына микрофон алып бір-бірлеріне сабаққа байланысты ашық сұрақтар қояды. 2 балл |
|
||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия: «Плюс, Минус, Қызықты» әдісі.
Үй тапсырмасы: « Сабақ үлгерімі туралы» кесте құру |
«Плюс» – оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады. «Минус» – қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» деген бағанға өздеріне не қызықты болды, соны жазады немесе не жайында көбірек білгісі келетінін жазады. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Continue циклін басқарусқару
Continue циклін басқарусқару
Қысқа мерзімді жоспар
|
Мектебі: |
№28 IT мектеп – лицейі |
||||
|
Бөлім: |
Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
Булажанова Г.К |
||||
|
Күні: |
07.02.2022ж |
||||
|
Сыныбы: 8 “Г” |
Қатысушылар саны: 13 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
§4.4 Continue циклін басқарусқару |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else); |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Continue ұғымы мен қызметін анықтайды;. |
||||
|
Көптеген оқушылар: Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды, қолданады; |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Continue нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды;
|
|||||
|
Зерттеу сұрақ |
Саралау тәсілдерін түрлендіріп қолдану оқушылардың толық оқу ортасына тартылуына қалай ықпал етеді? |
||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі /уақыты/ |
Педагогтің іс – әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Психологиялық ахуал «Сақина салмақ ойыны» әдісі. Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса, менің сұрағыма жауап береді? Осы әдіс арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады және де сабаққа деген назарын аударамын.
|
Мұғаліммен сәлемдеседі. Психологиялық ахуал Оқушылар екі қатарға тұрып, мұғалімнің кімнің қолына сақина салса, сол бала сұраққа жауап береді. |
|
||
|
Топтық жұмыс |
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Мұғалім үш топқа есептің берілгенін таратады. Сол есептің жұмыс жасау қызметін анықтап, маңыздылығын тұжырым жазуды ұсынады.
Мұғалім оқушыларға әртүрлі цикл аттары мен программа атауына қарай топқа жинақтауын сұрайды (for, while, Python) Материал жинақтап, постер жасайды.
Дескриптор:
Жетон арқылы бағалау |
Оқушылар сұраққа ойланып, сабақ тақырыбын дәптерлеріне жазады. Әр топ оқулықты қолданып, сontinue циклін басқару нұсқаулығының жұмыс жасау жолын постерге түсіреді. 1 балл |
Слайд Оқулықпен жұмыс (127бет), үлестірмелі материал. |
||
|
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс Саралау тапсырмалары «Тапсырма» тәсілі |
Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру)
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Тапсырма» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады. Тапсырма 1 N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр. N,M=map(int,input().split()) while N < M: N=N+1 print(N) if N== 16: quit() if N % 2==0: continue print(N,end=' ') Дескриптор:
Тапсырма 2 Ағылшынның кіші әріптерінен тұратын S жол берілген. Осы жолдан дауысты әріптерді өшіріп, дауыссыздарын экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Ағылшын тілінде «a», «e», «i», «o», «u» және «y» алты дауысты дыбыс бар. S=input('S=') for i in S: if i==’A’ or i==’a’: continue print(i,end='')
Дескриптор:
|
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде практикалық жұмысты орындайды. Тапсырманы орындаған оқушы дескрипторға құс белгіше қояды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара талқылау жасауда Continue нұсқаулығының орындалу қадамдарын шатастыруы мүмкін.
3 балл
4 балл |
Тапсырманың үлгісі. |
||
|
Сабақты бекіту Жұптық жұмыс |
Сабақты қорытындылау үшін «Ашық микрофон» әдісін қолдану.
Жетон арқылы бағалау |
Оқушылар қолдарына микрофон алып бір-бірлеріне сабаққа байланысты ашық сұрақтар қояды. 2 балл |
|
||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия: «Плюс, Минус, Қызықты» әдісі.
Үй тапсырмасы: « Сабақ үлгерімі туралы» кесте құру |
«Плюс» – оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады. «Минус» – қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады. «Қызықты» деген бағанға өздеріне не қызықты болды, соны жазады немесе не жайында көбірек білгісі келетінін жазады. |
|
||
шағым қалдыра аласыз














