Материалдар / Continue циклін басқарусқару
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Continue циклін басқарусқару

Материал туралы қысқаша түсінік
Программалау тілінде циклді басқару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2023
891
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Мектебі:


28 IT мектеп – лицейі

Бөлім:


Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу


Педагогтің аты – жөні:


Булажанова Г.К


Күні:


07.02.2022ж

Сыныбы: 8 “Г


Қатысушылар саны: 13


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:


§4.4 Continue циклін басқарусқару

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else);

Сабақтың мақсаты:


Барлық оқушылар: Continue ұғымы мен қызметін анықтайды;.


Көптеген оқушылар: Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды, қолданады;


Кейбір оқушылар: Continue нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды;


Зерттеу сұрақ

Саралау тәсілдерін түрлендіріп қолдану оқушылардың толық оқу ортасына тартылуына қалай ықпал етеді?


Бағалау критерийі

  • Continue ұғымы мен қызметін анықтайды;

  • Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды, қолданады;

  • Continue нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдайды;

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі

/уақыты/


Педагогтің іс – әрекеті


Оқушының іс – әрекеті


Ресурстар


Сабақтың басы














(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Сақина салмақ ойыны» әдісі.

Балалар біз бүгін сақина салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің қолында сақина қалса, менің сұрағыма жауап береді? Осы әдіс арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады және де сабаққа деген назарын аударамын.


  1. «Шарт циклі» дегеніміз не?

  2. Шарт циклі while-дың ерекшелігін ата?

  3. Шарт циклі қандай жағдайда тоқтайды?

  4. Шарт цикліне қандай есептерді мысал ретінде келтіре аласың?


Мұғаліммен сәлемдеседі.


Психологиялық ахуал

Оқушылар екі қатарға тұрып, мұғалімнің кімнің қолына сақина салса, сол бала сұраққа жауап береді.

















Топтық жұмыс

  • Ой қозғау әдісі "Бізден сұрақ-сізден жауап"

  • Мұғалім слайдқа сұрақ көрсетіп, оқушылардың ойланып, жауап беруін сұрайды. Сұраққа жауап беру арқылы жаңа тақырыпты ашады.

  • Күнделікті өмірде жүріп жатқан белгілі бір циклдік процеске араласуға, оны басқаруға бола ма? Ойыңды ортаға сал. Мысалдар келтір.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

Мұғалім үш топқа есептің берілгенін таратады. Сол есептің жұмыс жасау қызметін анықтап, маңыздылығын тұжырым жазуды ұсынады.


Мұғалім оқушыларға әртүрлі цикл аттары мен программа атауына қарай топқа жинақтауын сұрайды (for, while, Python)

Материал жинақтап, постер жасайды.


Дескриптор:

  • for параметрлі циклінде Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды

  • while шарт циклінің Continue нұсқаулығының орындалуын талдайды

  • Python программасында нәтижеге жету үшін код жолдарын дұрыс ретке келтіреді.

Жетон арқылы бағалау


Оқушылар сұраққа ойланып, сабақ тақырыбын дәптерлеріне жазады.











Әр топ оқулықты қолданып, сontinue циклін басқару нұсқаулығының жұмыс жасау жолын постерге түсіреді.



1 балл

Слайд











Оқулықпен жұмыс (127бет), үлестірмелі материал.


Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс

Саралау тапсырмалары

«Тапсырма» тәсілі


Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

(Қауіпсіздік ережелерін еске түсіру)


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Тапсырма» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.

Тапсырма 1

N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін

барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр.

N,M=map(int,input().split()) while N < M:

N=N+1

print(N)

if N== 16:

quit()

if N % 2==0:

continue print(N,end=' ')

Дескриптор:

  • Санда кездесетін цифрды алып тастау кодын анықтайды; 1 балл

  • Санды кері ретпен экранға шығару кодын жазады; 2 балл

  • Программа кодын компьютерде тексереді. 3 балл



  • Белгіше арқылы өзін – өзі бағалау


Тапсырма 2

Ағылшынның кіші әріптерінен тұратын S жол берілген. Осы жолдан дауысты әріптерді өшіріп, дауыссыздарын экранға шығаратын программа кодын құрастыр. Ағылшын тілінде

«a», «e», «i», «o», «u» және «y» алты дауысты дыбыс бар.

S=input('S=') for i in S:

if i==’A’ or i==’a’: continue

print(i,end='')


Дескриптор:

  • S жолды енгізу кодын анықтайды; 1 балл

  • Циклдің орындалу кодын анықтайды; 2 балл

  • Дауысты, дауыссыз дыбыстарды анықтайды; 3 балл

  • Программа кодын тексереді. 4 балл


  • Белгіше арқылы өзін – өзі бағалау


Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде практикалық жұмысты орындайды. Тапсырманы орындаған оқушы дескрипторға құс белгіше қояды.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара талқылау жасауда Continue нұсқаулығының орындалу қадамдарын шатастыруы мүмкін.















3 балл




















4 балл

Тапсырманың үлгісі.


Сабақты бекіту

Жұптық жұмыс

Сабақты қорытындылау үшін «Ашық микрофон» әдісін қолдану.




Жетон арқылы бағалау

Оқушылар қолдарына микрофон алып бір-бірлеріне сабаққа байланысты ашық сұрақтар қояды.


2 балл



Сабақтың соңы


Рефлексия:

«Плюс, Минус, Қызықты» әдісі.



Үй тапсырмасы: « Сабақ үлгерімі туралы» кесте құру


«Плюс» – оң әсер еткен фактілерді, алған білімдері жайлы жазады.

«Минус» қолымнан келмей

жатыр немесе түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады.

«Қызықты» деген бағанға өздеріне не қызықты болды, соны жазады немесе не жайында көбірек білгісі келетінін жазады.









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!