Сабақтың
басы
5мин
Өткенді еске
түсіру
|
1) Оқушылардың оқу құралдарын
тексеру
2)Сабаққа даярлықтарын
тексеру
Аққу болып
ұшамыз
Көлге келiп
қонамыз
Көлдiң бетiн
құшамыз
Қайта самғап
ұшамыз.
– Балалар,
бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын
сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш!
«Миға шабуыл»
әдісі
Дескриптор
Д дыбыс кездесетін
қандай сөздерді білетінін айтады
Д дыбысының
орналасуын айтады
Сөздерді буынға
бөледі
Буын санын
айтады
ҚБ.
«Мадақтау»
|
Шаттық
шеңбері
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
Сергіту
сәті
|
«Ой қозғау»
әдісі
Топпен
жұмыс
1-топ: балмұздақ, алты,
белбеу
2-топ: сағат, домбыра,
киім
3-топ: дәптер, құлпынай,
жылқы
4-топ: алмұрт, қарандаш,
дәрігер
Дескриптор
- Сөздерді суретпен
сәйкестендіреді
-Д дыбысы бар
сөздерді табады
- Д дыбысының
орналасуын айтады
- Сөздерді буынға
бөледі
- Буын санын
айтады
- Дыбыс сәнын
айтады
-Нешеуі дауысты,
нешеуі дауыссыз дыбыс бар екенін
айтады
- Д дыбысы сөздерден
сөйлем құрайды
- Құраған сөйлемі
қанша сөзден тұратынын айтады
ҚБ. «Үш
шапалақ»
«Жасырын сөздер»
ойыны
Жұптық
жұмыс
Дескриптор
-Әріптер мен
сандарды пайдаланып сөз
құрастырады.
-Ой ұшқырлығын,
иллюстрация бойынша болжайды
а
|
н
|
л
|
р
|
о
|
т
|
У
|
ш
|
с
|
д
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
Алаша-13181
1059 -
10131-
10121-
107316-
ҚБ.
«Мадақтау»
Хормен
айтады
Ду, ду, ду! Дүк -
дүк!
Пойыз
келеді.
Ду, ду, ду! Дүк -
дүк!
Бәрі жол
береді.
Ду, ду, ду! Дүк -
дүк!
Жүгіріп
өтпе,
Ду, ду, ду! Дүк -
дүк!
Тұра тұршы
шетте.
Ду, ду, ду! Дүк -
дүк!
Пойызды
өткіз.
Қол бұлғап
қалайық
«Жол болсын!» - деп
біз.
«Ребусты шешіп
көрейік»
Дескриптор
- Суреттегі заттардың алғашқы
әріптерінен сөз құрайды.
- Сөз арқылы сөйлем
құрайды.
Дәптермен
жұмыс
Әріптер мен сөздерді қатесіз,
әрі көркем жазады.
|
Оқулық
Суретпен
жұмыс
|
Сабақтың
соңы
5
мин
Бағалау
|
«Хатқалта»
әдісі
Хатқалтаға сөздер, әріптер,
саламын. Музыканы қосамын музыка тоқтаған кезде кімнің қолында
қатқалта қалады, сол оқушы бір сұрақты алып сол сұраққа жауап
береді.
ҚБ. «Мадақтау»
Рефлексия
«Жетістік
баспалдағы»
|
хатқалта
|
Саралау – Сіз қандай
тəсілмен
көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда
Қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс.
Қауіпсіздік және
еңбекті
қорғау ережелері АКТ-мен
байланыс құндылықтардағы байланыс
|
Қарқын
тәсілі арқылы
оқушылардан «Ой
қозғау» әдісі арқылы, сабаққа деген
белсенділіктерін арттырамын.
«Тапсырма»
тәсілі арқылы Оқушылардың тапсырма
орындауларына байланысты «Жасырын сөздер»
ойыны әдісі
арқылы
және жұмыс
дәптерлері мен жұмыс жасау барысында
тапсырманы орандай алуына
байланысты шеберліктерін
білемін.
“Диалог және қолдау
көрсету” тәсілі Оқушыларды ойландыру,
бір-бірімен қарым-қатынасқа түсу үшін
«Миға
шабуыл»
«Ребусты шешіп
көрейік»
әдістерін
ынталандыру мақсатында
қолданам.
«Қорытынды»
тәсілі бір тапсырманы барлық оқушы
беріп, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін
түсінгендеріне көз жеткізу мақсатында
«Хатқалта»
әдісі арқылы білемін.
|
|
Мұғалімнің рұқсатынсыз
сабақ уақытында мектептен шығып кетуге тыйым
салынады.
Терезеге жақын жерлерде, басқа
да ойнауға тыйым салынған жерлерде
жүгіруге;
Бір-бірін итеруге, түрлі құралдармен басқаға күш
көрсетуге;
Дөрекі, жаман сөздер
айтуға,айғайлап-шулап басқалардың демалуына кедергі келтіруіне
болмайды.
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
|