Материалдар / ДАЙЫН АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА ЭЛЕКТРОНДЫ ПОРТФОЛИО

ДАЙЫН АВТОРЛЫҚ БАҒДАРЛАМА ЭЛЕКТРОНДЫ ПОРТФОЛИО

Материал туралы қысқаша түсінік
ЭЛЕКТРОНДЫ ПОРТФОЛИО ҚҰРУ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2024
34
0 рет жүктелген
9900 ₸
Бүгін алсаңыз
+495 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +495 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ

ҰЛЫТАУ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

«ҒАЛЫМ ЖАРЫЛҒАПОВ АТЫНДАҒЫ АГРАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ» КММ



КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН

Ұлытау облысы әдістемелік «Ғалым Жарылғапов атындағы

орталығының» КМҚК директоры Аграрлық колледжі» КММ директор

____________ Ермаганбетов Ы.Т. _____________ Г.Г. Адылханова

«_____» ___________ 2024 ж. «_____» ___________ 2024 ж.








ЭЛЕКТРОНДЫ ПОРТФОЛИО-ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ АҚПАРТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ҚҰЗЫРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСЫТРУ ҚҰРАЛЫН ЖАСАҚТАУ


(авторлық бағдарлама)
















Жаңаарқа, 2024




Қарағанды қаласы «Сарыарқа дарыны» АҒПО ҚББ КММ әлеуметтік психологиялық сүйемелдеу зертханасы» сараптау кеңесінде қаралды ,облыстық Сараптық кеңес отырысына ұсынылды (2024 жылғы 29 сәуір №1 хаттамасы)



Рецензенттер:


1.Нурадинов Алмат Сабитович,доцент,психология ғылымдарының кандидаты,психология кафедрасының доценті Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

2.Исина Салтанат Серіккалиевна,магистр,психология кафедрасының аға оқытушысы, Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті

Құрастырушы: Төрехан Жансая Нұрланқызы,авторлық бағдарламаЖаңаарқа ауданы,2024,14 бет



Аңдатпа

2024 жылға арналған бұл авторлық бағдарлама оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Бағдарламаның негізгі мақсаты – педагогтарға заманауи цифрлық технологияларды тиімді пайдалану арқылы кәсіби деңгейін арттыруға көмектесу. Электронды портфолио құра отырып, мұғалімдер өздерінің кәсіби жетістіктерін, тәжірибесін және шығармашылық жұмыстарын жүйелі түрде жинақтап, көрсетуге мүмкіндік алады.Бұл бағдарлама білім беру мекемелерінің оқытушылары үшін арнайы әзірленген. Ол мұғалімдердің цифрлық сауаттылығын арттырып, олардың ақпараттық технологияларды меңгеруін қолдау арқылы оқу үдерісін жақсартуға бағытталған. Бағдарлама аясында педагогтар электронды портфолио құрудың құрылымымен, мазмұнымен және оны тиімді қолдану әдістерімен танысады. Сонымен қатар, мұнда ақпаратты жинақтау, өңдеу, сақтау және оны оқытуда пайдалану тәсілдері практикалық түрде қарастырылады.Электронды портфолио – бұл педагогтардың кәсіби қызметін бағалау, олардың даму динамикасын бақылау және білім беру үдерісін жақсарту үшін қолданылатын маңызды құрал. Бағдарлама мұғалімдердің өз жетістіктерін көрсетуіне, өзін-өзі бағалауына және кәсіби өсуіне жол ашады. Сонымен қатар, бұл құрал педагогтар арасында тәжірибе алмасуға және үздік тәжірибелерді таратуға мүмкіндік береді.Бағдарлама оқытушыларға ғана емес, сонымен қатар білім беру мекемелері басшыларына, әдіскерлер мен оқыту процесіне қатысатын мамандарға арналған. Ол заманауи білім беру талаптарына сай педагогтардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді.



















МАЗМҰНЫ

1.Кіріспе ................................................................................................................3

2. Түсіндірме жазба...............................................................................................4

3.Оқу-тақырыптық жоспар...................................................................................5

4. Google Sites бағдарламасында электронды портфолио жасау.....................11

5.Пайдаланылған әдебиет....................................................................................14










































Кіріспе

Қазіргі заманғы білім беру жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану оқыту мен тәрбие процесінің маңызды бөлігіне айналды. Оқытушылардың кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптар күрделеніп, олардан тек пәндік білімді ғана емес, сонымен қатар АКТ-ны тиімді пайдалануды, білім беру процесін инновациялық тұрғыда ұйымдастыра білуді талап етеді. Осы мақсатта электронды портфолио құралы білім беру жүйесіне енгізіліп отыр.Электронды портфолио – оқытушылардың кәсіби дамуы мен өсуінің көрінісі ретінде олардың жетістіктерін, кәсіби тәжірибелерін, жеке рефлексияларын және оқу үдерісіндегі нәтижелерін жинақтайтын цифрлық платформа. Бұл құрал оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін қалыптастыру және дамытуда маңызды рөл атқарады.Электронды портфолионың көмегімен оқытушылар өз жетістіктерін жүйелі түрде құжаттандырып, кәсіби дамуының мониторингін жүргізе алады. Бұл процесс педагогтарға өз жұмысын талдауға, жаңа мақсаттар қоюға және алдағы дамудың жеке траекториясын анықтауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, портфолио әріптестерімен тәжірибе алмасу және өз жетістіктерін көрсету үшін ашық алаң болып табылады.Бұл бағдарламаның өзектілігі цифрлық сауаттылықты арттыру қажеттілігімен, сонымен бірге инновациялық білім беру технологияларын енгізу арқылы оқытушылардың кәсіби шеберлігін жетілдірумен байланысты. Осы бағдарлама аясында оқытушылар АКТ құралдарын пайдалануды үйреніп, өз жұмысында заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану мүмкіндіктерін кеңейтеді.Жалпы алғанда, электронды портфолио – бұл оқытушылардың кәсіби деңгейін арттырып қана қоймай, білім беру мекемелерінде инновациялық білім беру процесін жақсартуға септігін тигізетін тиімді құрал.






























Түсіндірме жазба

Бағдарлама мәні:

"Электронды портфолио – оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзырлығын қалыптастыру құралын жасақтау" бағдарламасы оқытушылардың цифрлық дағдыларын дамытуға бағытталған. Бағдарлама заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) тиімді қолдану арқылы оқытушылардың кәсіби өсуін қолдап, олардың тәжірибелерін жүйелеуге және өзін-өзі дамытуға көмектеседі. Сонымен қатар, ол білім беру мекемелерінде сапалы және инновациялық оқыту процесін қамтамасыз етуді мақсат етеді.

Өзектілігі:

Қазіргі білім беру саласында АКТ-ны тиімді пайдалану оқытушылардың кәсіби құзыреттілігінің маңызды көрсеткіші болып табылады. Оқытушылардың цифрлық сауаттылығын арттыру және білім беру процесіне инновациялық әдістер мен құралдарды енгізу уақыт талабына сай келеді. Осы тұрғыда, электронды портфолио оқытушылардың кәсіби деңгейін көтерудің және АКТ құзырлығын қалыптастырудың маңызды құралы саналады. Электронды портфолио арқылы оқытушы өз кәсіби жетістіктерін жүйелі түрде көрсете алады, педагогикалық тәжірибесін талдай алады және оқу процесін жаңғырта алады. Бұл әдіс оқытушының өзін-өзі бағалау және кәсіби даму процесін бақылауға, сондай-ақ білім беру мекемелерінде үздіксіз кәсіби даму мәдениетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

Жаңашылдығы:

Бағдарламаның жаңашылдығы оның заманауи ақпараттық технологиялар арқылы оқытушылардың кәсіби дамуын қолдауында және білім беру жүйесінде инновациялық шешімдерді қолдануға негізделуінде жатыр. АКТ-ны оқыту мен кәсіби дамуға енгізу бағдарламаны ерекше етеді.

Бағдарламаның мақсаты:

Бағдарламаның негізгі мақсаты – оқытушылардың цифрлық құзыреттіліктерін дамыту, олардың кәсіби шеберліктерін жетілдіру және АКТ-ны тиімді пайдалану арқылы білім беру үдерісінің сапасын арттыру. Бағдарлама оқытушыларға кәсіби жетістіктерін көрсетіп, өзін-өзі талдау және үздіксіз даму мүмкіндіктерін беретін электронды портфолио құруды үйретуге бағытталған.

Бағдарламаның міндеттері:

АКТ құзыреттіліктерін дамыту: Оқытушыларды заманауи цифрлық құралдар мен платформаларды қолдануға үйретіп, олардың АКТ мүмкіндіктерін кәсіби іс-әрекетте пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

Электронды портфолио жасау дағдыларын меңгерту: Электронды портфолио құру және оны ұйымдастыру, дамыту дағдыларын үйрету.

Кәсіби жетістіктерді көрсету: Оқытушыларды электронды портфолио арқылы жетістіктері мен біліктіліктерін жүйелі түрде көрсетуге ынталандыру.

Өзін-өзі бағалау және рефлексия: Оқытушыларды кәсіби рефлексия құралы ретінде электронды портфолионы қолдануға үйретіп, өз іс-әрекеттерін талдауға және болашақ дамудың жеке траекторияларын жоспарлауға бейімдеу.

Оқытудың сапасын арттыру: Электронды портфолионы пайдалану арқылы оқыту әдістерін жетілдіру және инновациялық тәсілдерді оқу процесіне енгізу.

Кәсіби даму мониторингі: Оқытушылардың кәсіби деңгейін тұрақты бақылап, даму динамикасын электронды портфолио арқылы бақылау.

АКТ-ны оқу-тәрбие үрдісінде қолдану: Оқытушылардың оқу-тәрбие жұмысына АКТ құралдарын енгізудің тиімді әдістерін дамыту.





Негізгі бағыт-бағдары:

Бағдарламаның негізгі бағыты – оқытушылардың АКТ-ны тиімді пайдалану арқылы кәсіби деңгейлерін арттыру, білім беру үдерісіне инновациялық шешімдер енгізу және педагогикалық тәжірибені жетілдіру.

Күтілетін нәтиже:

Бағдарлама аяқталған соң, оқытушылар заманауи АКТ құралдарын меңгеріп, электронды портфолио арқылы өз кәсіби жетістіктерін жүйелі түрде көрсете алатын болады. Бұл олардың цифрлық сауаттылығын арттырып, білім беру сапасының жоғарылауына ықпал етеді.
















































Оқу-тақырыптық жоспар

Тақырыбы:Электронды портфолио – оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзырлығын қалыптастыру құралын жасақтау


Тақырыптар

Мазмұны

Сабақ түрі

Сағат саны

Әдістемелік құралдар

1

Электронды портфолионың мәні мен маңызы

Электронды портфолионың анықтамасы, мақсаты, педагогикалық тәжірибеде қолдану мүмкіндіктері.

Теориялық сабақ

4 сағат

Презентациялар, бейнематериалдар

2

Портфолионың құрылымы және оның негізгі элементтері

Портфолионың құрылымдық бөлімдері: кіріспе, кәсіби жетістіктер, оқу материалдары, жобалар, сертификаттар және рефлексия.

Теория+Практика

6 сағат

Үлгі портфолиолар, құрылымдық нұсқаулықтар

3

Google Sites, Портфолио құру құралы

Google Sites, платформасында жұмыс істеу.

Практикалық сабақ

6 сағат

Оқу-әдістемелік нұсқаулықтар, видеосабақтар

4

Цифрлық контентті әзірлеу және сақтау әдістері

Оқыту материалдарын әзірлеу, презентациялау, файлдарды жүйелеу және бұлттық технологияларды пайдалану арқылы сақтау.

Практикалық сабақ

4 сағат

Техникалық нұсқаулықтар, құрал-жабдықтар

5

Кәсіби тәжірибені көрсету: педагогикалық практика

Портфолиода сабақ жоспарларын, бейне сабақтарды, зерттеу жұмыстарын көрсету.

Теория+Практика

4 сағат

Оқыту материалдары, бейнематериалдар

6

АКТ дағдыларын дамыту

Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану дағдыларын дамыту, жаңа құралдар мен бағдарламаларды меңгеру.

Тренинг

4 сағат

АКТ құралдарына арналған әдістемелік кітапшалар

7

Өзін-өзі бағалау және жетістіктерді талдау

Портфолиода кәсіби даму динамикасын көрсету, жетістіктерді талдау және өзін-өзі бағалау.

Практикалық сабақ

4 сағат

Бағалау критерийлері, мысалдар

8

Портфолионы жетілдіру және кері байланыс алу

Қатысушылардың жұмыстары бойынша кері байланыс алу, портфолионы жақсарту бойынша ұсыныстар.

Тренинг+Практика

4 сағат

Пікірлер жазуға арналған чек-парақтар

9

Қорытынды: Портфолионы қорғау және талқылау

Қорытынды жұмыс ретінде әр қатысушы өзінің электронды портфолиосын қорғап, топ ішінде талқылайды.

Практикалық сабақ

4 сағат

Қорытынды тестілер, қатысушылар портфолиосы



Жалпы сағат саны: 36 сағат
Оқыту түрлері:

  1. Теориялық сабақтар
    Мақсаты: Электронды портфолионың негізгі түсініктері мен құрылымын теориялық тұрғыда түсіндіру. Оқытушыларды қажетті құралдар мен платформалармен таныстыру.
    Қолдану тәсілдері: Лекциялар, презентациялар, оқыту бейнематериалдары.

  2. Практикалық сабақтар
    Мақсаты: Электронды портфолионы құру, ақпараттық-коммуникациялық құралдарды меңгеру дағдыларын іс жүзінде қолдану.
    Қолдану тәсілдері: Портфолио платформаларында жұмыс жасау, цифрлық контент құрастыру, кәсіби тәжірибені көрсету.

  3. Тренингтер
    Мақсаты: Оқытушылардың АКТ дағдыларын дамыту және өзін-өзі бағалау қабілетін жетілдіру.
    Қолдану тәсілдері: Топтық жұмыстар, рөлдік ойындар, кері байланыс алу.

  4. Қорытынды жұмыс (портфолионы қорғау)
    Мақсаты: Қатысушылардың курста алған білімдері мен дағдыларын көрсету.
    Қолдану тәсілдері: Электронды портфолионы қорғау және топ ішінде талқылау, кері байланыс алу.

  • Әдістемелік құралдар:

  • Презентациялар мен бейнематериалдар

  • Платформалар бойынша әдістемелік нұсқаулықтар

  • Оқыту материалдары мен үлгі портфолиолар

  • Бағалау критерийлері мен мысалдар

  • АКТ құралдарына арналған техникалық нұсқаулықтар

  • Кері байланыс парақтары

  • Бағдарламаның нәтижесі: Қатысушылар электронды портфолио құрып, оны тиімді кәсіби құралы ретінде пайдалануды үйренеді.



I. Теориялық бөлім (12 сағат)

Бұл бөлімде электронды портфолионың негізгі тұжырымдамалары, мақсаттары, оның оқытушылардың кәсіби дамуына әсері туралы теориялық білім беріледі. Оқытушылар электронды портфолионың құрылымы мен элементтері туралы білім алады және оны кәсіби құралы ретінде қолдану әдістерін үйренеді.

Электронды портфолионың мәні мен маңызы (4 сағат)

1. Электронды портфолионың анықтамасы (1 сағат)

Анықтама: Электронды портфолио – бұл оқытушының кәсіби дамуындағы жетістіктері, оқу-әдістемелік материалдары, рефлексиялары және басқа да құжаттарын біріктіретін сандық жинақ.

Құрамы: Кіріспе, сабақ жоспарлары, кәсіби жетістіктер, рефлексия, сертификаттар.

2. Электронды портфолионың мақсаты (1 сағат)

Кәсіби даму: Оқытушылардың білімін, дағдыларын және тәжірибесін көрсету.

Жүйелілік: Білім беру процесінде пайдаланылатын материалдарды жүйелеу.

Кері байланыс: Оқытушылардың даму деңгейін бағалау және өзін-өзі бағалау мүмкіндіктерін қамтамасыз ету.

3. Педагогикалық тәжірибеде қолдану мүмкіндіктері (2 сағат)

Оқу құралдары: Портфолио сабақ жоспарларын, оқу нәтижелерін және жобаларды сақтау және көрсету үшін қолданылады.

Біліктілікті арттыру: Оқытушылар сертификаттар, курстар, вебинарлар сияқты кәсіби жетістіктерін көрсетуге мүмкіндік алады.

Рефлексия: Оқытушылар өз сабақтарының тиімділігін талдап, болашаққа жоспар жасауға көмектеседі.

Әдістемелік құралдар: Презентациялар, бейнематериалдар, мысалдар.

Бұл сабақ оқытушыларға электронды портфолионың педагогикалық тәжірибеде маңызды рөл атқаратынын түсінуге мүмкіндік береді, сонымен қатар оларды қолдану тәсілдерін үйретеді.

2.Портфолионың құрылымы және оның негізгі элементтері (6 сағат)

1. Кіріспе (1 сағат)

Мазмұны: Портфолионың жалпы шолуы, мақсаттары мен функциялары.

Тапсырма: Портфолионың кіріспе бөлімін жазу, жеке ақпаратты қосу.

2. Кәсіби жетістіктер (1 сағат)

Мазмұны: Оқытушының алған марапаттары, сертификаттары.

Тапсырма: Кәсіби жетістіктерді сипаттау, құжаттарды жүктеу.

3. Оқу материалдары (1.5 сағат)

Мазмұны: Сабақ жоспарлары, әдістемелік құралдар.

Тапсырма: Оқу материалдарын қосу, оларды құрылымдастыру.

4. Жобалар (1.5 сағат)

Мазмұны: Оқытушының жасаған жобалары, жұмыстар.

Тапсырма: Жобаларды сипаттап, қажетті материалдарды жүктеу.

5. Сертификаттар (30 мин)

Мазмұны: Біліктілікті арттыру туралы сертификаттар.

Тапсырма: Сертификаттарды портфолиоға қосу.

6. Рефлексия (30 мин)

Мазмұны: Педагогикалық тәжірибелер мен сабақтардан алған сабақ.

Тапсырма: Рефлексия жазу, болашаққа жоспарлар.

Әдістемелік құралдар:

Үлгі портфолиолар, құрылымдық нұсқаулықтар, презентациялар.

3.Кәсіби тәжірибені көрсету: педагогикалық практика (4 сағат)

Мақсаты: Оқытушыларға портфолиода педагогикалық тәжірибені көрсету үшін сабақ жоспарлары, бейне сабақтар, және зерттеу жұмыстарын қалай тиімді көрсету керектігін үйрету.

Сабақ жоспары:

Сабақ жоспарларын көрсету (1 сағат)

Мазмұны: Сабақ жоспарларының құрылымы, мақсаттары, мазмұны.

Тапсырма: Өз сабақ жоспарларын дайындау, үлгілермен танысу.

Бейне сабақтарды көрсету (1.5 сағат)

Мазмұны: Бейне сабақтарды түсіру және редакциялау.

Тапсырма: Өз бейне сабағын түсіру, бейнемазмұнды портфолиода көрсету.

Зерттеу жұмыстарын көрсету (1 сағат)

Мазмұны: Зерттеу жұмыстарының форматы, маңызы.

Тапсырма: Зерттеу жұмыстарын жазу, оларды портфолиода орналастыру.

Әдістемелік құралдар:

Оқыту материалдары, бейнематериалдар, презентациялар.

II. Практикалық бөлім

1. Google Sites: Портфолио құру құралы (6 сағат)

Мақсаты: Оқытушыларға Google Sites платформасында электронды портфолио құруды үйрету.

Сабақ жоспары:

Google Sites платформасына кіріспе (1 сағат)

Мазмұны: Платформаның интерфейсімен танысу, аккаунт жасау.

Тапсырма: Жаңа сайт құру, шаблон таңдау.

Google аккаунтын тіркеу құрылымы:

  1. Сайтқа кіру:

    • Google іздеу жүйесінің немесе accounts.google.com сайтында "Тіркелу" (Sign Up) опциясын таңдаңыз.

  2. Ақпаратты енгізу:

    • Аты-жөні: Атыңыз бен тегіңізді енгізіңіз.

    • Электронды пошта: Google поштаңыздың (Gmail) мекенжайын таңдаңыз немесе жаңа пошта құрыңыз.

    • Пароль: Құпия сөз енгізіңіз, оны растау үшін қайтадан енгізіңіз.

  3. Телефон нөмірі:

    • Қазақстанда тіркеу үшін казахский телефон нөмірін енгізіңіз.

    • SMS арқылы код алу үшін телефон нөміріңізді растау қажет.

  4. Кодты растау:

    • Сіздің телефон нөміріңізге жіберілген кодты енгізіңіз.

  5. Қосымша ақпарат:

    • Туған күніңізді енгізіңіз (күні, айы, жылы).

    • Жынысыңызды таңдаңыз.

  6. Құпиялылық және шарттар:

    • Google-дың пайдалану шарттары мен құпиялылық саясатымен танысыңыз.

    • "Келісемін" (I Agree) батырмасын басу арқылы шарттарды қабылдаңыз.

  7. Аккаунтты аяқтау:

    • Қосымша параметрлерді (құпиялылық, қауіпсіздік) таңдаңыз, егер қажет болса.

    • Аккаунтыңызды толығымен аяқтап, Google қызметтеріне кіруге дайын боласыз.

Негізгі ерекшеліктер:

  • Виртуалды телефон нөмірін пайдалану: Қазақстанда тіркелу кезінде телефон нөмірі үшін виртуалды нөмірлерді сатып алуға болады.

  • Электронды пошта: Gmail-ды автоматты түрде жасау немесе бар электронды пошта мекенжайын пайдалану.

Беттерді қосу және ұйымдастыру (2 сағат)

Мазмұны: Кіріспе, кәсіби жетістіктер, оқу материалдары беттерін жасау.

Тапсырма: Әр бөлімге контент енгізу.

Мазмұнды қосу (2 сағат)

Мазмұны: Суреттер, бейнематериалдар, презентациялар жүктеу.

Тапсырма: Жұмыстарды, файлдарды беттерге жүктеу.

Портфолионы жариялау (1 сағат)

Мазмұны: Портфолионы сақтау, сілтемені бөлісу.

Тапсырма: Портфолионың қорытындысын жасау, кері байланыс алу.

Әдістемелік құралдар:

Оқу-әдістемелік нұсқаулықтар, видеосабақтар, дайын үлгілер.

2.Цифрлық контентті әзірлеу және сақтау әдістері (4 сағат)

Мақсаты: Оқытушыларға оқу материалдарын әзірлеу, презентациялау, файлдарды жүйелеу және бұлттық технологияларды пайдалану арқылы сақтау әдістерін үйрету.

Сабақ жоспары:

Оқыту материалдарын әзірлеу (1.5 сағат)

Мазмұны: Оқу жоспарларын, презентацияларды, тесттерді жасау.

Тапсырма: Практикалық тапсырмалар орындау, мысалдар арқылы білімді бекіту.

Презентациялау әдістері (1 сағат)

Мазмұны: Презентацияларды тиімді жасау және көрсету.

Тапсырма: PowerPoint немесе Google Slides арқылы презентация жасау.

Файлдарды жүйелеу (30 мин)

Мазмұны: Файлдарды каталогтау, ұйымдастыру әдістері.

Тапсырма: Өз файлдарын жүйелеу, тексеру.

Бұлттық технологияларды пайдалану (1 сағат)

Мазмұны: Google Drive, Dropbox сияқты платформалар арқылы файлдарды сақтау.

Тапсырма: Бұлттық сақтау қызметтерін пайдаланып файлдарды жүктеу және ортақ пайдалану.

Әдістемелік құралдар:

Техникалық нұсқаулықтар, құрал-жабдықтар, онлайн ресурстар.

3.АКТ дағдыларын дамыту (4 сағат)

Мақсаты: Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану дағдыларын дамыту, жаңа құралдар мен бағдарламаларды меңгеру.

Сабақ жоспары:

АКТ-ның негіздері (1 сағат)

Мазмұны: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың анықтамасы, қолдану салалары.

Тапсырма: АКТ-ның педагогикалық тиімділігі туралы талқылау.

Жаңа құралдар мен бағдарламалар (1.5 сағат)

Мазмұны: Заманауи АКТ құралдары, олардың ерекшеліктері.

Тапсырма: Жаңа құралдарды таныстыру, тәжірибелік тапсырмалар.

Практикалық жұмыс (1.5 сағат)

Мазмұны: АКТ құралдарын пайдаланып, оқу материалдарын дайындау.

Тапсырма: Топтық жұмыс, жеке жобаларды құру.

Әдістемелік құралдар:

АКТ құралдарына арналған әдістемелік кітапшалар, оқу материалдары.

4. Өзін-өзі бағалау және жетістіктерді талдау (4 сағат)

Мақсаты: Портфолиода кәсіби даму динамикасын көрсету, жетістіктерді талдау және өзін-өзі бағалауды үйрету.

Сабақ жоспары:

Кәсіби даму динамикасын көрсету (1.5 сағат)

Мазмұны: Портфолиода кәсіби даму динамикасын қалай көрсету керектігі.

Тапсырма: Өз кәсіби дамуын талдау, портфолиоға қосу.

Жетістіктерді талдау (1.5 сағат)

Мазмұны: Жетістіктерді жүйелеу, бағалау критерийлері.

Тапсырма: Жетістіктерді талдап, портфолиода көрсету.

Өзін-өзі бағалау (1 сағат)

Мазмұны: Өзін-өзі бағалаудың маңызы, әдістері.

Тапсырма: Өзін-өзі бағалау тестін орындау, қорытынды шығару.

Әдістемелік құралдар:

Бағалау критерийлері, мысалдар, практикалық тапсырмалар.6.

5. Портфолионы жетілдіру және кері байланыс алу (4 сағат)

Мақсаты: Қатысушылардың жұмыстары бойынша кері байланыс алу, портфолионы жақсарту бойынша ұсыныстар жасау.

Сабақ жоспары:

Кері байланыс алу (2 сағат)

Мазмұны: Қатысушылардың портфолиоларын талдау, кері байланыс беру.

Тапсырма: Топтық талқылау, бір-бірінің жұмыстары бойынша пікір алмасу.

Портфолионы жақсарту бойынша ұсыныстар (2 сағат)

Мазмұны: Портфолионы жетілдірудің әдістері мен стратегиялары.

Тапсырма: Пікірлер жазуға арналған чек-парақтар пайдалану, ұсыныстар жазу.

Әдістемелік құралдар:

Пікірлер жазуға арналған чек-парақтар, кері байланыс формалары.

6.Қорытынды: Портфолионы қорғау және талқылау (4 сағат)

Мақсаты: Қатысушылардың электронды портфолиоларын қорғау, топ ішінде талқылау.

Сабақ жоспары:

Портфолионы қорғау (2 сағат)

Мазмұны: Әр қатысушы өз портфолиосын таныстырады, жетістіктері мен тәжірибелері туралы баяндайды.

Тапсырма: Қорғау кезінде сұрақтарға жауап беру.

Талқылау (2 сағат)

Мазмұны: Қатысушылар бір-бірінің портфолиоларын талқылайды, пікір алмасады.

Тапсырма: Қорытынды тестілер, қатысушылардың портфолиосы бойынша кері байланыс беру.

Әдістемелік құралдар:

Қорытынды тестілер, қатысушылардың портфолиосы, бағалау формалары.


Авторлық бағдарламаның әдістемелік қамтамасыз етілуі

1. Сипаттамасы

Авторлық бағдарлама оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзырлылығын дамыту үшін электронды портфолио негізінде ұйымдастырылған. Бағдарлама әдістемелік қамтамасыз ету арқылы оқытушылардың практикалық дағдыларын қалыптастыру, заманауи АКТ құралдарын қолдану арқылы білім беру сапасын арттыруға бағытталған. Әдістемелік материалдар оқытушылардың оқу-тәрбие үрдісін тиімді ұйымдастыруына, оқушылармен қарым-қатынасын нығайтуына көмектеседі.

2. Тақырып бойынша жоспарланған сабақ түрлері

Ойын: Оқытушылардың командалық жұмыс дағдыларын дамыту мақсатында топтық ойындар (мәселен, "Портфолио жасаушы") өткізу.

Саяхат: АКТ құралдарын қолдану арқылы оқу орындарының, ғылыми орталықтардың немесе білім беру мекемелерінің тәжірибелерімен танысу.

Конкурс:"Ең үздік электронды портфолио" байқауы арқылы қатысушылардың шығармашылық қабілеттерін бағалау.

Конференция: Тақырып бойынша ғылыми-практикалық конференция ұйымдастырып, тәжірибе алмасу.

Семинар: Портфолио құру барысында туындайтын мәселелерді талқылау, тәжірибелік шешімдерді іздеу.

3. Оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері

Түсіндіру: Тақырыпты жан-жақты түсіндіру, электронды портфолионың маңыздылығын көрсету.

Демонстрация: АКТ құралдарын қолдана отырып, электронды портфолио құрудың үлгілерін көрсету.

Практикалық жұмыстар: Оқытушылардың портфолио жасау барысында белсенді қатысуын қамтамасыз ету.

Топтық жұмыс: Оқытушыларды шағын топтарға бөліп, тәжірибемен бөлісу, өзара пікір алмасу.

Рефлексия: Сабақтың соңында қатысушылардың жеке ой-пікірлерін жинақтау.

4. Дидактикалық материалдар, сабақтың техникалық жабдықталуы

Дидактикалық материалдар:

Презентациялар мен слайдтар

Электронды оқу құралдары мен нұсқаулықтар

Портфолио жасауға арналған шаблондар

Кітаптар мен мақалалар тізімі

Сабақтың техникалық жабдықталуы:

  • Компьютерлер мен ноутбуктер

  • Интерактивті тақталар

  • Проекторлар мен экрандар

  • Интернет желісіне қосылу мүмкіндігі

5. Әр тақырып немесе бөлімнен кейін қорытындысын шығару түрлері

Кері байланыс: Сабақ соңында қатысушыларға кері байланыс беру, олардың ұсыныстарын тыңдау.

Рефлексия: Оқытушылардың жеке тәжірибелерін талқылау, сабақ барысында алған білімдері мен дағдыларын бағалау.

Тесттер: Сабақ соңында тест өткізу арқылы қатысушылардың білім деңгейін тексеру.

Топтық талқылау: Топтар арасында сабақтың негізгі тұстары мен қиындықтарын талқылау.

Портфолио қорғау: Оқытушылардың электронды портфолиоларының таныстырылымы, олардың мазмұнын қорғау.

Бұл әдістемелік қамтамасыз ету оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзырлылығын арттыру үшін маңызды құралдарды қамтиды, олардың кәсіби дамуына ықпал етеді.










Қорытынды

Бұл авторлық бағдарлама оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін арттыруға және олардың кәсіби дамуын қолдауға бағытталған тиімді құрал болып табылады. Электронды портфолио оқытушылар үшін өзін-өзі дамыту, жетістіктерін көрсету және заманауи білім беру әдістерін қолдану үшін қажетті платформа ұсынады. Бағдарламаның мазмұны мен құрылымы оқытушылардың кәсіби құзыреттіліктерін арттыруға ықпал етіп, оларды заман талабына сай білікті мамандар ретінде қалыптастыруға көмектеседі.

Қосымша ақпарат:

  1. Цифрлық дағдыларды дамыту: Бағдарлама оқытушыларды АКТ құралдарын тиімді пайдалануға үйретіп, олардың цифрлық сауаттылығын арттырады.

  2. Кәсіби жетістіктерді көрсету: Оқытушылар өздерінің кәсіби өсуін, жетістіктерін жүйелі түрде портфолио арқылы көрсетіп, тәжірибесін талдай алады.

  3. Өзін-өзі дамыту: Электронды портфолио оқытушыларға өзін-өзі бағалап, кәсіби дамуының бағыттарын нақтылауға мүмкіндік береді.

































ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

1.Асқарбек, Құсайынов. Әлемдегі және Қазақстандағы білім берудің сапасы. – Алматы: 2013.

2.Bolan, McMahon, Stoll et al. Тиімді кәсіби оқу қоғамдастығын құру мен қолдау. – 2005.

3.Назарбаев Зияткерлік мектептері. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Бірінші деңгей. Екінші басылым. – 2012.

4.Мұсабеков, Ө. Тұлғаға бағытталған білім. – Қазақстан мектебі, 2007/1.

5.Құнапина, Қ.Қ. Мамандығым мұғалім. – Алматы: 2011.

6.«Егемен Қазақстан» газеті. №16. – 2008.

8.Yandex.kz. Интернет-ресурс. [Электрондық ресурс] www.Yandex.kz

9.Google.kz. Интернет-ресурс. [Электрондық ресурс] www.Google.kz

10.MegaTorrent.org. Интернет-ресурс. [Электрондық ресурс] www.megatorrent.org














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ