Материалдар / Дананың сөзі –ақылдың көзі (шығармашылық сабақ) 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дананың сөзі –ақылдың көзі (шығармашылық сабақ) 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Түркі халықтарының әдеби мұрасымен таныса отырып, ежелгі дәуір әдебиетінің бізге жеткен шығармаларын оқуға қызығушылық туғызу, өнер білімге жетелейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2021
897
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін:-------------------------------------- ОІЖО Л.Ж.Есжанова

Бөлімі: Дананың сөзі –ақылдың көзі

Мектеп: Т.Г.Шевченко атындағы № 13 орта мектебі

Күні: 01.10.2021 ж.

Мұғалім: Л.С.Құрмантаева

Сынып: 8 «Б»

Қатысқан оқушылар саны: 25

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Дананың сөзі –ақылдың көзі (шығармашылық сабақ)

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Б/С. 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар: шығармаға өз көзқарасын білдіріп, зерттеу жүргізеді

Оқушылардың басым бөлігі: шығармадағы құндылыққа жаңаша баға береді

Кейбір оқушылар: шығарманың тақырыбы бойынша дәйексөз келтіреді, өз ойын пайымдай отырып, баға береді

Бағалау критерийі

Қожа Ахмет Иассауи тақырыбын жан-жақты зерделей алады;

Қожа Ахмет Иассауи туралы аңыздар мен деректерді өз беттерінше оқып, танысу арқылы зерттеушілік, шығармашылық, ауызекі сөйлеу дағдыларын арттыру. 
3. Түркі халықтарының әдеби мұрасымен таныса отырып, ежелгі дәуір әдебиетінің бізге жеткен шығармаларын оқуға қызығушылық туғызу, өнер білімге жетелеу. 

Құндылықтарды игерту:

Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда, бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін түсінуде орын алады.



Тілдікмақсаттар


Дағдыларды дамыту:жеке, жұпта, жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, зерттеу жүргізу

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Менің ойымша...

Осылардың ішінде...

Ғалымдардың айтуынша...

Тілдер тарихына қарасақ...

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Кең таралған тілдер ... деп ойлайсың?

Неліктен ғалымдар айтуынша . . . деп ойлайсың?


Жоспар


Жоспарланатын уақыт

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Дереккөз

Сабақ басы

2 мин


«Миға шабуыл» Ой қозғау.
«Қазаққа ислам дінін дәстүрлі сенім салтымызға шақтап берген ұлы тұлғалардың бірегейі – Қожа Ахмет Яссауи. Ол – тақуалық, рухани тазару, адам жаны туралы ілім, адамның ар-ожданы, жеке тұлғаның жан дүниесі, өз болмысыңа үңіліп, жамандықтан безініп, кемелдікке жеткізетін ар ілімі»,-деп баға берді Абайтанушығалым, филология ғылымдарының докторыпрофессоры Мекемтас Мырзахметов.

Ендеше, бүгінгі сабағымыз Қожа Ахмет Яссауи шығармашылығы мен өмірін қорытындылайтын тақырыбымыз- Дананың сөзі –ақылдың көзі (шығармашылық сабақ) бастайық.

Сабағымыздың ұстанымы- «Қызмет қыл, еңбек еткен мұратына жетер, достар!»- деп, ғұламаның өзі айтқандай, «Білім шыңына» жетейік!

Балалар шығармашылық жұмыстарына дайындалады, сабақ барысына зейінін аударады.


«Білім шыңы»

(Әр тапсырма орындалу арқылы шыңды бағындырады)


Слайд №1

«Дананың сөзі –ақылдың көзі (шығармашылық сабақ)


Сабақ ортасы

35 мин





1. «Шын ғалымның жастығы тастан болды,

Ғылымын əлемге жайса көңілі толды» айдары.

(Оқушылар әр бөлімді орындаған сайын білім сатысына көтеріліп отырады)


2. «Сөз өнерін меңгеріп, өмір іліміне жетіңдер» бөлімі






3. «Сыртын жөндеп, ішін түзеп ғалым болсаң» бөлімі.


4. «Менің хикметтерім — құдіретті бір пір,

Естігендердің көңілі толқып

ұйып тұр» бөлімі



5. «Шəкіртім сен, перзентім сен, ісің маған жөн келер» бөлімі.



6.  «Жазған адам əр кез көркем жазсын,

Көркем жүзіп, көңілі судай тассын» бөлімі



7. « Ой əлеміне беріліп батпайынша,

Хақиқаттың майданына кіріп болмас» бөлімі.




8. «Шəкірттерге дүр мен гəуһар шаштым, міне» бөлімі.



9. «Шайқылардың ұлығы,

Шайқым Ахмет Ясауи!» бөлімі



10. « Береке бірліктің бастауы-Тайқазан» бөлімі.




11. «Күншығыс мұсылмандарының рухани ұстазы» бөлімі.



12. «Рух құсын татар болса бал берейін, оқырманға» бөлімі.


Мұғалімнің қорытынды сөзі:

Болашақта Қожа Ахмет Ясауидің өмірі мен одан қалған асыл мұралары əлі де көп ізденістерді, ғылыми зерттеулерді керек етеді. Өйткені ғұламаның хикметтерінің қат-қабат сырлары əлі түгел түгелделіп ашылып болған жоқ. Себебі əр ғасыр, əр заман əрқалай оқып бағасын береді. 

Оқушылар Қожа Ахмет Яссауи шығармашылығы мен өмірі туралы «сыныпты аралау» және слайд арқылы түсіндіреді.




Оқушылар коллаж арқылы шығармашылық жұмысымен таныстырады.



Кітап бұрышымен таныстырады.



Монолог пен өлең оқылады.


Түркістанда- Тайқазан, Аралда- Мыс қазан» зерттеу жұмыстарымен таныстырады.


Бейнелеу өнерін таныстыруға кезек беріледі.




Қызықты мәліметтермен таныстырады.






Оқушылар өнері

(Абайдың күйі орындалады)




Оқушылар кәдесыймен таныстырады.



Өз туындыларымен таныстырады.





Фотоальбом арқылы саяхат жасайды.





Сабақты қорытындылайды.



Бағалау: бармақ арқылы





Бағалау: мадақтау сөздері




Бағалау: шапалақ арқылы



Бағалау: қошеметтеу





Бағалау: ынталандыру арқылы



Бағалау: смайлик арқылы




Бағалау: отшашу арқылы






Бағалау: шапалақ арқылы




Бағалау: « - + » әдісі




Бағалау: « Жапон » әдісі





Бағалау: мадақ сөздер арқылы



Бағалау: қошемет арқылы




Слайд, суреттер






Коллаж





Кітап бұрышы












Слайд





Суреттер









Слайд









Кәдесый

лар




туынды





фото-

альбом






Ойын суреттері

Сабақ соңы

8 мин


Жетістік критерийлері бойынша бағаланады.

Оқу тапсырмасы: Ғұламаның хикметтерін жаттап келеді.


Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?

Үлестірме қағаздар









































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!