Құндылықтарды
игерту:
|
Өмір бойы оқу
қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері
байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық
мәнін түсінуде көрініс табады. Ашықтық оқушыларға ақпаратты алуында
бірдей мүмкіндіктер беруде, сабақ мақсатын бірге құрастыруда,
бағалау мен кері байланыс беруде, бірнеше көзқарастың бар екенін
түсінуде орын алады.
|
Тілдікмақсаттар
|
Дағдыларды
дамыту:жеке, жұпта, жұмыс
жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен
неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап
беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін
таба алу, зерттеу жүргізу
Диалог құруға/шығарма
жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Менің
ойымша...
Осылардың
ішінде...
Ғалымдардың
айтуынша...
Тілдер тарихына
қарасақ...
Не себепті …. деп
ойлайсыз?
Кең таралған тілдер ... деп
ойлайсың?
Неліктен ғалымдар айтуынша
. . . деп ойлайсың?
|
Сабақ
басы
2 мин
|
«Миға
шабуыл» Ой
қозғау. «Қазаққа
ислам дінін дәстүрлі сенім салтымызға шақтап берген ұлы тұлғалардың
бірегейі – Қожа Ахмет Яссауи. Ол – тақуалық, рухани тазару, адам
жаны туралы ілім, адамның ар-ожданы, жеке тұлғаның жан дүниесі, өз
болмысыңа үңіліп, жамандықтан безініп, кемелдікке жеткізетін ар
ілімі»,-деп баға берді
Абайтанушы, ғалым, филология
ғылымдарының
докторы, профессоры
Мекемтас
Мырзахметов.
Ендеше,
бүгінгі
сабағымыз
Қожа Ахмет Яссауи шығармашылығы мен өмірін
қорытындылайтын тақырыбымыз-
Дананың сөзі –ақылдың
көзі (шығармашылық
сабақ) бастайық.
Сабағымыздың ұстанымы-
«Қызмет қыл, еңбек еткен
мұратына жетер, достар!»- деп, ғұламаның өзі айтқандай, «Білім
шыңына» жетейік!
|
Балалар шығармашылық
жұмыстарына дайындалады, сабақ барысына зейінін
аударады.
«Білім
шыңы»
(Әр тапсырма
орындалу арқылы шыңды бағындырады)
|
|
Слайд
№1
«Дананың сөзі –ақылдың
көзі (шығармашылық
сабақ)
|
Сабақ
ортасы
35
мин
|
1. «Шын ғалымның жастығы
тастан болды,
Ғылымын əлемге жайса
көңілі толды» айдары.
(Оқушылар әр бөлімді орындаған
сайын білім сатысына көтеріліп отырады)
2.
«Сөз өнерін меңгеріп, өмір
іліміне жетіңдер»
бөлімі
3.
«Сыртын
жөндеп, ішін түзеп
ғалым болсаң»
бөлімі.
4. «Менің хикметтерім — құдіретті
бір пір,
Естігендердің көңілі
толқып
ұйып
тұр»
бөлімі
5.
«Шəкіртім сен, перзентім сен, ісің
маған жөн келер»
бөлімі.
6. «Жазған адам
əр кез көркем жазсын,
Көркем жүзіп, көңілі судай
тассын»
бөлімі
7. « Ой
əлеміне беріліп батпайынша,
Хақиқаттың майданына кіріп
болмас»
бөлімі.
8.
«Шəкірттерге дүр мен гəуһар
шаштым, міне»
бөлімі.
9. «Шайқылардың
ұлығы,
Шайқым Ахмет
Ясауи!»
бөлімі
10. « Береке бірліктің
бастауы-Тайқазан» бөлімі.
11. «Күншығыс
мұсылмандарының рухани ұстазы» бөлімі.
12.
«Рух құсын татар болса бал
берейін,
оқырманға»
бөлімі.
Мұғалімнің қорытынды
сөзі:
Болашақта Қожа
Ахмет Ясауидің өмірі мен одан қалған асыл мұралары əлі де көп
ізденістерді, ғылыми зерттеулерді керек етеді. Өйткені ғұламаның
хикметтерінің қат-қабат сырлары əлі түгел түгелделіп ашылып болған
жоқ. Себебі əр ғасыр, əр заман əрқалай оқып бағасын
береді.
|
Оқушылар
Қожа Ахмет Яссауи шығармашылығы мен өмірі
туралы «сыныпты аралау» және слайд арқылы
түсіндіреді.
Оқушылар коллаж арқылы шығармашылық жұмысымен
таныстырады.
Кітап бұрышымен
таныстырады.
Монолог пен өлең
оқылады.
Түркістанда- Тайқазан, Аралда- Мыс қазан»
зерттеу жұмыстарымен
таныстырады.
Бейнелеу өнерін таныстыруға кезек
беріледі.
Қызықты мәліметтермен
таныстырады.
Оқушылар
өнері
(Абайдың күйі
орындалады)
Оқушылар кәдесыймен
таныстырады.
Өз туындыларымен
таныстырады.
Фотоальбом арқылы саяхат
жасайды.
Сабақты
қорытындылайды.
|
Бағалау: бармақ
арқылы
Бағалау: мадақтау
сөздері
Бағалау: шапалақ
арқылы
Бағалау:
қошеметтеу
Бағалау: ынталандыру
арқылы
Бағалау: смайлик
арқылы
Бағалау: отшашу
арқылы
Бағалау: шапалақ
арқылы
Бағалау: « - + »
әдісі
Бағалау: « Жапон »
әдісі
Бағалау: мадақ сөздер
арқылы
Бағалау: қошемет
арқылы
|
Слайд,
суреттер
Коллаж
Кітап
бұрышы
Слайд
Суреттер
Слайд
Кәдесый
лар
туынды
фото-
альбом
Ойын
суреттері
|